X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בחסות החוק הישראלי תוענק ככל הנראה לתושבי ישראל הפלשתינים "זכות היסוד לחיי משפחה, לצד בני זוג אשר מגיעים מהשטחים הכבושים וממדינות שהוגדרו כמדינות אויב" הם מצהירים תחת כל עץ רענן כי אזרחותם הישראלית כפויה עליהם, ובכל זאת רק אזרחותם מאפשרת להם את קיומה של חזית מלחמה כבדת משקל נגד מדינת-ישראל בהיכלי משפטיה
▪  ▪  ▪
מנצלים את חוקי המדינה נגדה

בעוד "מעצמת הכיבוש" הישראלית נאנקת תחת עול האיומים מכל עבר התובעים להכריתה ולמחותה מעל פני האדמה, ידון בית המשפט העליון ביום ראשון הקרוב בעתירת מרכז עדאלה כנגד חוקתיות חוק האזרחות והכניסה לישראל (הוראהתשעה), התשס"ג - 2003 האוסר על איחוד משפחות בין אזרחים ערבים לבין פלשתינים מהגדה, מרצועת עזה וממדינות אויב. השבוע הגיש מרכז עדאלה לבית המשפט העליון שלוש חוות דעת מטעם מומחים במשפט בינלאומי ומשפט חוקתי כתמיכה לטיעונים המשפטיים שמעלה מרכז עדאלה בעתירה שהוגשה.
באתר הבית של "מרכז עדאלה" הפועל לקידום זכויותיו של המיעוט הערבי בישראל נכתב כי "שלושת חוות הדעת מוכיחות כי אין מדינה דמוקרטית בעולם שקיים בספר החוקים שלה חוק המזכיר את חוק האזרחות והכניסה לישראל לעיל וכי במשפט האזורי באמריקה, אפריקה ואירופה, לרבות האיחוד האירופאי, ובספר החוקים של מדינות שונות בעולם, חל איסור מוחלט להפלות אדם אך ורק על-רקע שייכותו האתנית והלאומית, וזאת גם במצבי חירום. כמו-כן עולה כי בתי המשפט במדינות דמוקרטיות אינם מתירים הגבלות גורפות ובלתי מידתיות על הזכות לקיים חיי משפחה. שלושת חוות הדעת מסיקות כי חוק האזרחות והכניסה לישראל אינו עומד במבחני הביקורת השיפוטית. הוא מפלה על-רקע לאום ועל-רקע אתני, והוא פוגע בזכויות החוקתיות למשפחה, לכבוד ולשוויון באופן גורף ובלתי מידתי."
בית המשפט העליון הישראלי הינו אחת החזיתות החזקות ביותר של העולם הערבי נגד מדינתו של העם היהודי, והישגי הערבים בו פעם אחר פעם מכרסמים נתח אחר נתח מהדבר הזה הקרוי "תקומת ישראל". העתירה הזאת מעמידה ביסודה שאלה מן הקשות שניצבו בפני מדינת ישראל מאז כינונה על אדמתה - מה יכריע בהתנגשות בין שני ערכים הטעונים נפץ עז: זכויות אדם לעומת זכויות מדינה.
עם כל הכבוד לדמוקרטיות המערביות, אנחנו לא במקום הזה! מדינת-ישראל שבויה עדיין בחיתולי הקמתה - מיקומה הגיאוגרפי של המדינה אינו במערב, אין לה אפילו חוקה של מדינה מתוקנת, אין לה גבולות מוסכמים עם שכנותיה, סיכסוך הדמים בין הערבים ליהודים על האדמה הזאת רק הולך ומחריף, והתייחסות אל מדינת-ישראל כמדינה דמוקרטית יציבה כמו כל מדינה נורמלית במערב אינה אלא הלצה עגומה. הצבת ערך זכויות האדם נוכח מדינה במצוקת קיום ובמצב מלחמה מתמשך עם העותרים האלה ממש, הוא עלבון לאינטליגנציה שמאחוריו עומדת מזימה גלויה לכל - ביטול המדינה היהודית והפיכתה למדינת "כל אזרחיה". הפירוש המעשי הוא כמובן מדינה פלשתינית ריבונית על כל השטח, ומי שאינו רואה זאת אוצֵר בקודקודו מוח עיוור!
אין בעתירה איזכור קל שבקלים למציאות הנוכחית הקיימת בישראל מבלי להזדקק לבית המשפט העליון כלל ועיקר. שוהים בלתי חוקיים הינם חזיון נפרץ בגבולות הקו הירוק - מאות אלפים! הזליגה חוגגת באין מפריע ובאין אונס. איש אינו יודע את מספרם המדוייק של הערבים שאינם אזרחי ישראל ובכל זאת שוהים בה דרך קבע! איש אינו יכול אפילו לאמוד כמה הם מונים! הדבר ידוע לכל, לרבות לעותרים, ולכן אין מנוס מן המסקנה הנתבעת במפגיע שאין בעתירה הזאת תום-לב. בפועל, הערבים מצפצפים על חוקי המדינה בכל התחומים, ומנגד, משתמשים בחוקי המדינה נגד המדינה, לתועלת מטרותיהם שאינן עולות בקנה אחד עם טובתה של המדינה. ממילא הם רואים במדינה הזאת ענן עובר ועשן מארובה לקראת הגשמתה של מדינת פלשתין. האימרה הנבובה "שתי מדינות לשני עמים" הייתה לנחלת העבר אצלם, ורק מפרפרת לה עדיין בחיקה של ציפי לבני.
מרכז עדאלה גם לא יצרף לעתירתו את "מסמך החזון של הפלשתינים הערבים בישראל" שבו אין הם אפילו מכנים עצמם "אזרחי מדינת ישראל", ממנה הם מבקשים סעד משפטי כאזרחי מדינת-ישראל. ממש חוכא ואיטלולא! במסמך הזה הם קובעים שהערבים הפלשתינים הם "בעלי הארץ המקוריים" והם שוללים מכל וכל את קיומה של מדינה ליהודים על האדמה הזאת. הדברים החמורים נגד המדינה הכלולים במסמך הזה לא יוצגו לעיני שבעת השופטים בבית המשפט-העליון.
הנה כי כן, בחסות החוק הישראלי תוענק ככל הנראה לתושבי ישראל הפלשתינים "זכות היסוד לחיי משפחה, לצד בני זוג אשר מגיעים מהשטחים הכבושים וממדינות שהוגדרו כמדינות אויב." כך מפרסמים האירגונים הערביים מודעות תחת הכותרת "בלי נאמנות של המדינה - אין אזרחות שוויונית". אין הם מדברים על נאמנותם שלהם למדינה; נהפוך הוא, הם מצהירים על כל גבעה ותחת כל עץ כי אזרחותם הישראלית כפויה עליהם, אין להם חפץ בה, ובכל זאת רק אזרחותם מאפשרת להם את קיומה של חזית מלחמה כבדת משקל נגד מדינת-ישראל בהיכלי משפטיה. מן הגיון מעוות שכזה.

תאריך:  13/03/2009   |   עודכן:  13/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההגיון המעוות של החוק הישראלי
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
כבכל דור ודור המתיוונים
מ.אלקרייאף  |  13/03/09 21:02
2
דודו אלהרר צודק
יוסי מניו-יורק  |  13/03/09 23:34
3
ליוסי מ"ניו-יורק"!
דודו אלהרר  |  14/03/09 08:28
4
פה מלוכלך
יוסי מניו-יורק  |  14/03/09 16:18
 
- עכשיו אני יודע
דודו אלהרר  |  14/03/09 23:50
 
- כל מה שנכתב נכון = מגעיל ל"ת
דובי דובי   |  11/11/14 10:20
5
להנהלת האתר
ל.ד.  |  14/03/09 22:23
6
להנהלת האתר
ל.ד.  |  14/03/09 22:30
7
להנהלת האתר
ל.ד.  |  14/03/09 22:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם (פריצי) פריד
נפעל - או שנשלם מחיר נוראי    שר אוצר חשוב משר משפטים    לבנות תשתית זה לפטר עובדי ציבור    המצב לא מעודד, אבל המנהיגות היא הבעיה    שורת אזהרות ללא רחמים, לפני שנזדקק להם
אורי גנני
איך קורה שתחקיר על טיב החומוס במסעדות מעורר כזה עניין בציבור, בשעה שאחד המחדלים הגדולים בתולדות המדינה מושתק?!    מערכת הביטחון בעצם זרקה לפח מערכת וטכנולוגיה עתידניות שיכלו לתת תשובה לאיומים על תושבי עוטף עזה, צפון הארץ ובעצם כל מדינת ישראל
צבי גיל
חברי הכנסת הערביים מייצגים את הציבור שלהם אך לא בהכרח את האינטרסים של "שולחיהם", ואילו הציבור הערבי עצמו לא נותן את דעתו לקיים מערכת של "יחסי ציבור" נרחבת עם הרוב כדי לשכנעו שגם לערביי ישראל "ישראל היא ביתנו"
יוסי עבדי
אל מכת השמים שניחתה על הנכה, צרפה עצמה מכת אדם אף היא, מתעצמת לנוכח חידלון משפטי בלתי מובן    כמעט עשור חלף מאז שהכנסת חוקקה את חוק 'שוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלויות', וטרם נאכף החוק במלואו
טובה ספרא
תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 19.3.09-13.3.09    כלכלה ושווקים: התנודתיות בשווקים, המושפעים מכל הודעה, מעידה על שבריריותם    אצלנו: צפויים שינויים בתוכניתו של נגיד בנק ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il