X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מדובר בכניעה לגזרות של מניעת בנייה אפילו בהתאם לצרכי הריבוי הטבעי גזרות כגון אלו הן בלתי מוסריות בעליל, בלתי סבירות, בלתי אפשריות, ולכן נדחו התנגדותן של כנופיות הטרור למדינה יהודית ולקיומם של היהודים היא התנגדות טוטאלית, נחרצת, עיוורת, ולא מושפעת משום דבר
▪  ▪  ▪

על-פי ליברמן, כפי שהדברים הופיעו בהדגשה יתירה, ההסדר עם הפלשתינים – שלא במקרה אינו מתממש – אינו מהווה כלל מכשול לשלום. דברי שר החוץ נכונים ומדויקים, וקשה להתווכח איתו בעניין זה. וההוכחה שלו לנכונות דבריו היא פשוטה – הרבה לפני פרוץ "הבעיה הפלשתינית", המהווה עתה את עיקר הטענות שלהם (הכיבוש הישראלי), היו כנופיות טרור שכל מאווייהן לרצוח יהודים היכן שאפשר, וכפי שהכיבוש לא שינה דבר, כך גם ביטולו באמצעות הנסיגה מלבנון והנסיגה מעזה – נסיגות של 100% - לא שינו דבר: הפלשתינים לא תלויים בכיבוש, אלא הם תלויים בעצם קיומה של מדינה יהודית ובעצם קיומם הפיזי של יהודים בתבל, כי לכך הם מתנגדים.
התנגדותם למדינה יהודית ולקיומם של היהודים היא התנגדות טוטאלית, נחרצת, עיוורת, ולא מושפעת משום דבר. ליברמן מבין את זה, רבים אחרים בסביבה שלו – טרם מבינים, ובשאלה בעניין זה הבוקר [22 למאי 2009] הבהיר השר פואד בן-אליעזר בריאיון ברדיו כי ההיגיון מאחורי תנועות השמאל נשמט ונעלם, ולא צריך לבדוק כלל את העובדות כפי שמביאן שר החוץ, אלא כן צריך לקבל את התפישה שיש עכשיו הזדמנות בלתי חוזרת להגיע להסדר בחסות חוסיין החוסה – אובמה, ולא משנה מה שאומר שר החוץ.
מדובר בכניעה לגזרות של מניעת בנייה אפילו בהתאם לצרכי הריבוי הטבעי. גזרות כגון אלו הן בלתי מוסריות בעליל, בלתי סבירות, בלתי אפשריות, ולכן נדחו. מה שכן יקרה – בנייה רבתי ביש"ע, לשם מענה לצרכי האוכלוסיה המתרבה כולל הגירה פנימית כולל הרחבת יישובים קיימים – פעולה זהה מהבחינה הציונית להקמת ישובים חדשים, ובאישור ההתנחלויות "הבלתי חוקיות" – יוקמו גם ישובים חדשים.
ואין קשר בין מתן מענה הולם לצרכי האוכלוסיה הישראלית, שהם הגשמת הציונות בימינו, לבין שנאת כנופיות הטרור – שללא שום תלות בשום דבר לא יסורו מדרכם, לבין חיזיון תעתועי השלום – שיישאר בתחום ההזיה עוד דורות, לבין התעצמות צה"ל בכל הכיוונים – תנאי הכרחי להישרדות מדינת ישראל.
כל אלה יתקיימו, בנפרד, וללא שום תלות אחד בשני.

תאריך:  23/05/2009   |   עודכן:  23/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכיבוש והשלום
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
נחוץ הגבלה מקבילה בבנייה ערבי
התנייה ראויה  |  24/05/09 08:09
2
ההגיון של אב"ע- אבן!
אבנר צפוני  |  24/05/09 08:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
דפוסי העבודה שהתגבשו במושבי הבקעה הם אות קלון לנו כחברה במדינת ישראל, העוברת לסדר היום לנוכח מציאות המאפשרת ניצול מחפיר של אנשים המוכרים את כוח עבודתם
אריה אבנרי
דליה איציק ניסתה לשמר את שלטונו המושחת של חברה אולמרט על-מנת להשאר בתפקידה כיו"ר הכנסת כקרש קפיצה לנשיאות המדינה, ובדרך הפכה בעצמה ל"אולמרט 2"    הערות אזהרה (35)
יואב יצחק
עמוס שוקן מותח ביקורת על התנהלותם של כמה כלי תקשורת בפרשת חזקיהו-דנקנר    שוקן שוכח, במקביל, את החובה העיתונאית-ציבורית: לפעול לחשיפת האמת
ראובן לייב
הם נולדו להורים פטריוטים ונושאים שמות של ישובים בארץ
ד"ר עימנואל נבון
הפלשתינים, כך אומרים לנו נשיא ארה"ב והאפיפיור, זכאים למדינה משלהם. ומדוע אין הטמילים או העמים הכבושים של טיבט, כורדיסטן, קפריסין, סהרה המערבית וקשמיר זכאים למדינה משלהם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il