X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם אירופה רצינית בחרמות שלה, הייתי מציע לה להחרים את כל המוצרים הישראלים, כולל הצ'יפים בטלפונים, המחשבים והתוכנות, מערכות הטלקומוניקציה ומערכות ההשקיה המתוחכמות ולחזור לתקופת האבן תוך אימוץ ערכי הג'יהאד הערביים. לילה טוב אירופה
▪  ▪  ▪
אם אני שר החוץ, הייתי קורא לכל מדינות אירופה להחרים את כל המוצרים המגיעים מישראל או אשר נבנו כתוצר לוואי של החוכמה הישראלית... נראה את אותם ג'יהאדיסטים 'ערכיים', פועלים את פעולתם ללא טלקומוניקציה, ללא סלולארים, ללא מחשבים וללא תוכנות מחשב. הרי בכל אלו ישנם רכיבים חשובים ביותר, פרי המצאות ישראליות. נראה מדינות רבות באירופה ובמזרח התיכון, ללא מערכות השקיה מתוחכמות, וללא פיתוחי היי-טק ישראלים. אנא תחרימו בבקשה, אבל את הכל!

   איציק וולף
תיעוד: כך מחרימים בצרפת מוצרים ישראלים

רדיקאלים חופשיים
לאחרונה צפיתי בדאגה בכמה סרטים המראים את פעולותיהם של הרדיקאלים המוסלמים באירופה. ראיתי את הפגנותיהם האלימות בבתי עסק ובמרכולים, בניסיון אמיץ לאתר עגבניות ישראליות שחמקו מעיניהם הבוחנת של מסנני המוצרים הישראלים הסוררים, המסתננים להם אל היבשת 'הנאורה' ומאיימים להירכש חלילה מבלי משים על-ידי עקרות בית מנומנמות [ראה ידיעה בנושא משמאל].
מצוידים בחולצות כשעליהן הכיתוב Boycott, מתרוצצים 'לוחמי החירות', עמוסי 'ערכי מוסר' נשגבים ו'נאורות' מבית הגידול הערבי, לצד אנשי שמאל ישראלים ומקומיים, פוצחים 'היפים והאמיצים' במתקפה חסרת רחמים כנגד בקבוק מיץ תפוזים אימתני, וכנגד מוצרי טקסטיל שעליהם הכיתוב המאיים: Made in Israel.
ביסודיות ראויה לציון, השמידו חברי משמרות 'הסדר העולמי החדש' ואנשי 'גדודי השלום', כל זכר למוצרים ישראלים או לישראליות באופן כללי. בצרפת הנאורה, זו שלאחר המהפכה כמובן, יצאו אנשי קואליציית 'העתיד' למאבק חסר פשרות בתפוזים ובשימורים אשר זוהו מיד כאיום אסטרטגי על הסדר העולמי החדש מחמת ישראליותם.

חרם עכשיו! בחזרה לעידן האבן

מה היה קורה אילו היהודים היו מנסים להחרים מוצרים ערביים מן המדפים? האם היינו מצליחים למלא עגלת קניות שלמה? האם היינו מצליחים למצוא שקית קניות קטנה מספיק שתכיל את כל 'הפיתוחים וההמצאות' אשר 'תרמה' האומה המוסלמית לעולם?

המדפים מתרוקנים, ולנגד עיני הצופה המשתומם נערמות ערמות של מוצרים שונים ומשונים, כולם מישראל רחמנא ליצלן. האירופים סיימו את מלאכת הטיהור, בעזרת 'משטרת הטהרה' האיסלמו-פשיסטית ובעזרת תומכיהם מהשמאל הישראלי השולחים אליהם רשימות מוצרים ברי נידוי. אני משתומם לנוכח כמות המוצרים הישראלים. אני מתבונן ותוהה ביני לבין עצמי: מה היה קורה אילו היהודים היו מנסים להחרים מוצרים ערביים מן המדפים? האם היינו מצליחים למלא עגלת קניות שלמה? האם היינו מצליחים למצוא שקית קניות קטנה מספיק שתכיל את כל 'הפיתוחים וההמצאות' אשר 'תרמה' האומה המוסלמית לעולם?
ומאידך-גיסא, אם המרכולים מלאים בכל כך הרבה מוצרי צריכה ישראלים אז אדרבה. נמצא הפיתרון הגואל. אם אני שר החוץ, הייתי קורא לכל מדינות אירופה להחרים את כל המוצרים המגיעים מישראל או אשר נבנו כתוצר לוואי של החוכמה הישראלית. אם אכן ישנם כאלו המאמינים שעולם כזה אפשרי אז בבקשה. נראה את אותם ג'יהאדיסטים 'ערכיים', פועלים את פעולתם ללא טלקומוניקציה, ללא סלולארים, ללא מחשבים וללא תוכנות מחשב. הרי בכל אלו ישנם רכיבים חשובים ביותר, פרי המצאות ישראליות. נראה מדינות רבות באירופה ובמזרח התיכון, ללא מערכות השקיה מתוחכמות, וללא פיתוחי היי-טק ישראלים. אנא תחרימו בבקשה, אבל את הכל. לא נקבל חרמות לחצאין ולשיעורין.
אנחנו מבטיחים להגיע לביקור, מן הציוויליזציה הישראלית אל אירופה הכבושה, החוזרת מבלי משים אל עידן האבן בקצב החרמות והנידויים. ואם כבר בחרמות עסקינן, אז בבקשה לא לשכוח שעל אירופה להחרים גם את כל תוצרי הדעת שתרמו לה היהודים. החרמה כזו פירושה שאירופה בעצם תחדל להתקיים, משום שאירופה ללא אוצרות הרוח שתרמו לה היהודים – איננה אירופה! אירופה ללא קפקא, אירופה ללא היינה, אירופה ללא שפינוזה וללא פרויד, אירופה ללא הצד היהודי של ויטגנשטיין, אירופה ללא בובר וללא רוזנצווייג, אירופה ללא מארקס וללא הרמן כהן ואסכולת מארבורג של הניאו קאנטיינים, אירופה ללא מנדלסון ואירופה ללא שלמה מימון, אירופה ללא איינשטיין ואירופה ללא ברגמן.
בקיצור, אירופה ללא היהודים, היא אכן אירופה נטולת אירופיות. למה לא. אם יש סבון ללא סבון, וקפה נטול קופאין אז תהיה נא אירופה נטולת אירופיות. הם הרי השכילו להמירנו בכל המוסלמים שהם שיכנו שם ושאותם הם מממנים.
אירופים רבים תמכו בהשמדת יהודי אירופה. אירופים רבים תמכו ותומכים בהשמדת מוצרים שונים, דברי מאכל, עגבניות ותפוזים ישראלים. אירופים רבים תומכים במימון פרויקט הג'נוסייד של העם היהודי היושב בציון על-ידי מימון ארגוני הטרור. וכעת אירופים רבים תומכים בבלי דעת בתהליך הכיליון העצמי, בו אירופה מכלה את עצמה לדעת. הם תומכים בכיבוש הזוחל של הערבים ובהפיכת אירופה ליבשת של בני חסות (דימים).
לילה טוב אירופה. מעניין אם יימצא בך העוז להרחיב את החרם בכיוון המוצע כאן. מעניין יותר, איך ייראו פנייך יום לאחר ההחרמה המורחבת.

קורוזיה חברתית והאשם האולטימטיבי

עגלות הקניות מתמלאות לנגד עיניי, ואני נפעם: מה, באמת כל מה שנאסף הומצא, או יוצר בישראל? נראה כי אם ימשיכו הוונדאליסטים הללו לאסוף את תנובת ארץ ישראל מן המדפים, יתברר כי הם יצרו משבר חמור בעולמם העגום של משקי הבית בעולם

אחוז מוסלמים עצום, נתמך באירופים חשוכי מרפא, בעלי נטיות פרו-ערביות כרוניות, לצד גורמים ישראלים לא מעטים, פועלים יחדיו כדי לצמצם את הסחר במוצרים ישראלים בעולם. נחישותם, עוז רוחם ומסירות נפשם של אותם בני ברית ישראלים, הייתה יכולה להביא שפע טובה וברכה אם במקום להרוס היו מסייעים לאחיהם בפרוגראמות קונסטרוקטיביות יותר. ואולם, נראה כי מלאכת ההרס והחורבן חביבה על אותם גורמים וגלגוליהם בעבר משחר ההיסטוריה. 'עולם ישן עדי יסוד נחריבה' שרו הוריהם, וכהד עונים הם בכלי זמר ושיר מן ההווה: 'בלאדי בלאדי'.
עגלות הקניות מתמלאות לנגד עיניי, ואני נפעם: מה, באמת כל מה שנאסף הומצא, או יוצר בישראל? נראה כי אם ימשיכו הוונדאליסטים הללו לאסוף את תנובת ארץ ישראל מן המדפים, יתברר כי הם יצרו משבר חמור בעולמם העגום של משקי הבית בעולם. אבל מאידך-גיסא הדבר ברור. לרדיקאלים החופשיים משנה סדורה וחד-משמעית: קניית מוצרים ישראלים פירושה תמיכה אקטיבית ב'כיבוש'. 'המשך 'הקולוניזציה' של 'פלשתין' והרחבת משטר הדיכוי הישראלי.
ערכיו של הערבי המלהג בלהט ושל הצרפתייה בהירת השיער העומדת על ידו זהים. צרפת נכבשה, אני חושב לתומי. האיסלאם הפך מצרה מקומית למקדם קורוזיה חברתית כלל עולמית. באירופה, התמסרו בני נוער רבים ללא סייג לערכי העולם החדש. והם תובעים את האשם האולטימטיבי: היהודים! מדינת ישראל! המנדרינות והתפוזינות!

המחבר הינו מרצה בחוג למחשבת ישראל באוניברסיטה העברית.
תאריך:  07/06/2009   |   עודכן:  07/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אירופה חוזרת לעידן האבן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
להעביר לצרפתים את המאמר הזה
אייל.ב  |  7/06/09 15:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה דרוקמן
הסוד הקטן שנחשף כאן הוא שכדי לאכוף את החוק לא די בממסד נחוש. נחוצה גם ההסכמה של פורע החוק לציית לחוק. ואם הוא לא מסכים לציית, ישנם מקרים רבים שמוותרים לו
לימור בן-חיים
ריבוי תפקידים ומטלות יומיומית משפיעים על הרגלי התזונה של האישה הישראלית החדשה וחושף אותה להרגלי אכילה לא מסודרים    על הנשים להשקיע בתכנון ובאיזון התזונה
יואב לוי
למציאת עורכי דין שיעזרו לכם בנושאים המשפטיים שלכם - עיקבו אחר הצעדים הבאים
מיכאל לוי
לאויב ישנה שאיפה אחת והוא לא ישקוט ולא ינוח עד למימושה המלא. המטרה היא ברורה: חיסולה הסופי של מדינת ישראל    חייבים לשנס מותניים, להיות חזקים ואיתנים, לעמוד מול אובמה ולומר לו בקול ברור: נבחרת להיות נשיא ארה"ב, מקומך שם בארה"ב
ראובן לייב
אם לא די היה בדברי התוכחה של היועץ המשפטי לממשלה על מינויו הבלתי-ראוי של אביגדור ליברמן, חושף סקר עולמי את הידרדרותה המוסרית של המדינה
רשימות נוספות
נתניהו יציג תוכנית מדינית במהלך השבוע הבא  /  איציק וולף
פריצת דרך בשנה הקרובה  /  עידן יוסף
צה"ל הסיר שני מחסומים נוספים בשומרון  /  איציק וולף
החזון של לבני ושל אובמה  /  שאול רוזנפלד
ביבי, צא מהארון!  /  אייל גולדמן
השווה בין הטמטום ליקום  /  ד"ר צ'לו רוזנברג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il