X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אוי לה לממשלה אם תכניס את המדינה שוב לסחרחורת של חורבן, תבוסה פנימית והרס של אנשים ובתים, כי הגיעה השעה לשוב לישראל של ששת הימים ולהתחיל מהתחלה, גם בעזרת כוח
▪  ▪  ▪

דברים שאמר השבוע ראש השב"כ יובל דיסקין במהלך סקירה שהעניק בישיבת הממשלה, לא זכו לעניין רב. וכך אמר: "סוריה קיצונית יותר מחמאס בעזה, ההנהגה הסורית מצדדת בעימות הזרוע הצבאית של חמאס ותומכת בעמדה תוקפנית יותר מזו של הנהגת הארגון בעזה. כעת לחמאס יש אינטרס לשמור על השקט בדרום, תוך כדי שהיא בונה את הכוח ומנסה להגדיל את טווח הרקטות".
תיאור די מפחיד. שהרי החמאס מוגדר כיישות טרור, אם כך, מה אומר הדבר לגבי סוריה, אם היא בהגדרתה על-ידי ראש השב"כ, קיצונית יותר? מעניין שלא נשמע בהקשר לכך קולם של אותם אנשי תקשורת, פוליטיקאים, אנשי אקדמיה, שכמעט מדי יום מזכירים לנו שאסור לפספס את החלון ה'חדש' שנפתח בסוריה מדי שני וחמישי וכמובן "המחיר ידוע" לכולם - ויתור על רמת הגולן.
הם בשלהם, אך האמת היא שרמת הגולן הינה מודל של שלום אמיתי ובטוח, שם לא עפו קטיושות ולא טילים, מכוניות לא נרגמו באבנים, אנשים לא נרצחו בבתי קפה, אוטובוסים לא התפוצצו, אין הברחות נשק, פשוט מתקיים שם שלום אמיתי ללא הכרזות וללא לחיצות ידיים מצולמות והכל בזכות השליטה בשטח של ישראל והפרחת השממה ביישובים עבריים.
מה שאפיין את מדינת ישראל בעבר היה כושר ההרתעה שלה כלפי אויביה. הלחימה שהפגין צה"ל במלחמת יום כיפור לאחר ההפתעה לה נתפש בתחילת הקרבות ויכולתו לסיים את המלחמה 35 ק"מ מדמשק, הביאה את הסורים לשמור על הפסקת אש עם מדינת ישראל תוך כדי שליטתה המוחלטת של ישראל ברמת הגולן.
אזהרותיו אלה של ראש השב"כ מצטרפות לאותם נתונים שמסר בעבר כי בעקבות ההינתקות בחבל עזה, הופכת זו להיות דרום לבנון השנייה וכי היא מהווה בעיה אסטרטגית לישראל. אמירות אלה, שהיו אמורות לגרום לסכירת פיהם של אלה הדורשים פינויים נוספים ולאצבע מאשימה נגד מי שדירדר אותנו לתהום זו, מקבלות בעזרתה הרקובה של התקשורת הישראלית כולל עורכיה, פרשניה וכתביה הבולטים, תמונה מסולפת ומעוותת המתעלמת מהאמת, מהמציאות ומהנתונים בשטח. הם מפמפמים ללא הרף על הצורך בפינויים ובגירוש יהודים ולמעשה, נושאים אלה מהווים את רוב חדשות היום, כשמאידך-גיסא הם מתעלמים לחלוטין מדיווחי האזהרה של ראש השב"כ. כלב השמירה של הדמוקרטיה המסומם בשלום עד אחרון עצמותיו, מדביק את הציבור בחולי הרסני זה של סמי הזיה.
אותן התנחלויות שהם כל כך רוצים להוריד, הן המתרס הקדמי בשמירה על קיומה של המדינה וכאשר הורסים בית ומאחז, נשללת צדקת הקיום היהודי בארץ ישראל בכלל. הרי זו הודאה כי טענת הצדק הערבי שרירה ונכונה, שאם לא כן, לא היית מחריב מקום ששייך לך בזכות. איך יוכל צה"ל לנצח אי פעם במאבק קרקעי, אם הקרקע איננה שלנו? הרי ממילא נעצור תמיד ברגע האחרון, כדי לא להיות 'כובשים', וכל ההתנהלות הזו מעודדת את הטרור הערבי ומזינה אותו, מדוע רעננה, רמת אביב או יפו שייכות ליהודים יותר מבית אל או אלון מורה? ולא ירחק היום וזו תהיה השאלה הבאה שבה יתחבט העולם ואז תבוא הדרישה לפנות גם מקומות אלה.
יש משהו לא מובן במצב הפתולוגי שבו שרויה ישראל. פסיכיאטרים יכנו זאת דילוזיה: אמונה שבה מחזיק אדם למרות הנתונים המציאותיים, מצב כמעט יחיד בהיסטוריה האנושית. אסד אמר פעם ופעמיים כי "גם אם ייפתר הסכסוך בין ישראל לבין סוריה על רמת הגולן וגם אם תוחזר רמת הגולן לידי סוריה - עדיין לא תושג יציבות והמזרח התיכון עלול לגלוש לחוסר יציבות ואנרכיה" חד וחלק, נשיא סוריה מבהיר שבכל מקרה המלחמות יימשכו, הן של הפלשתינים והן מצד חיזבאללה שהוא עומד מאחוריהן, אם כך, מדוע להיכנס לעוד בעיות?
מי שחי כאן בימים שרמת הגולן הייתה בידי סוריה בוודאי זוכר את אימת ישובי הצפון שגרו ממש במקלטים, מאחר שהופגזו ללא הרף והחיים שם היו לסיוט נוראי. היום מצבה של ישראל באופן יחסי מצוין אל מול סוריה. היא אוחזת בשטח (החולש על דמשק) והגבול שקט לגמרי.
השבוע מלאו 42 שנים לחזרתנו אל ירושלים, אל עיר האבות חברון, יהודה ושומרון, והקינות הארורות על כיבוש ועל שטחים, עדיין לא תמו. מה היה כאן לפני ערב ששת הימים? הלא המדינה כולה התנהלה בתחושה שהכל אבוד, הכל קורס וראשי המדינה הביעו חשש מהשמדה כללית. וכל זאת עוד בטרם היות "ההתנחלויות"... החולשה של ישראל באותם ימים, הביאה לכך שארה"ב "ידידתנו הגדולה", ישבה על הגדר ולא באה לעזרה. ורק כאשר בא הניצחון הגדול, הכל השתנה באחת - הפכנו להיות מודל להערצה ובוושינגטון הוחלט שעם הפגנת כוח כזו מצד ישראל, היא בהחלט ראויה להיות פרטנרית. היום אותה ידידה מחזרת במרץ אחרי הערבים.
ב-2001 אמר הנשיא האירני לשעבר רפסנג'ני, כי "דבר לא יישאר מישראל לאחר שתיפול עליה פצצת אטום אחת בעוד שהתקפה דומה של ישראל לא תגרום אלא נזק מועט", מאז תכפו האיומים על ישראל ונשיא ארה"ב אובמה מזמין אליו ברוב כבוד את נשיא אירן המאיים להשמידנו, אחמדינג'אד, ומתעסק עם זוטות כגון הריסת דיר עיזים פה והחרבת לול תרנגולות שם והכל בניצוחה כמובן של הגווארדיה השמאלנית.
אובמה חי בסרט. הוא איננו מכיר את המנטאליות הערבית, את דתה, את אופייה, את ההיסטוריה שלה. היש ערבי שיוותר על הדרישה לזכות השיבה? הרי זה הקלף המנצח של הערבים - להרוס מבפנים את מדינת ישראל, להטביע אותה בים הערבים שיחזרו. הם מתחזקים את בעיית הפליטים למעלה מ-60 שנה, הם צריכים את יהודה ושומרון? הם רוצים את המדינה כולה: את יפו ואת לוד ואת חיפה.
אובמה התרשל בהכנת שיעורי הבית. האיננו יודע כי א"י כולה שייכת לעם ישראל בראש ובראשונה מזכותו התנ"כית וההיסטורית וגם המדינית הבינלאומית, לפי שחבר הלאומים ולאחר מכן האו"ם הכירו במדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי ובזכותו של העם לשוב לארצו שלו? האם אובמה באמת מאמין שבמחי נאום לא חכם הוא יבטל את ציר הרשע ויהפוך אותו לרודף שלום וידידות?
להניף דגל כחול לבן זה לא מספיק. הגיע הזמן שממשלת ישראל תייצג סוף סוף את האינטרסים של מדינת ישראל כמדינה ריבונית ועצמאית ותעמוד על עקרונותיה ועל זכויותיה, גם אם פירושו של דבר ביטול הסיוע האמריקני, התל"ג שלנו מספיק גבוה, ואנחנו נסתדר בהחלט גם ללא סיוע.
אוי לה לממשלה אם תכניס את המדינה שוב לסחרחורת של חורבן, תבוסה פנימית והרס של אנשים ובתים. והלוואי שלא נשלם עוד בגלל רשעות, שנאה עצמית, בורות והתנכרות בדם בנינו, כי הגיעה השעה לשוב לישראל של ששת הימים ולהתחיל מהתחלה.

תאריך:  08/06/2009   |   עודכן:  08/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רק הכוח קובע
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מצוין
רובי אמיר  |  8/06/09 14:21
2
מאמר שחובה להפיץ ברבים
אורה נוקד  |  8/06/09 14:26
3
מאמר חובה
לירון ויצמן  |  8/06/09 15:25
4
הכל נכון
אפרת דור  |  8/06/09 15:38
5
תזכורת לאזרחי ישראל-לפני המהפך
מיכל מירושלים  |  8/06/09 16:34
6
הישג אדיר לאסתר שניאורסון !
אבנר צפוני  |  8/06/09 17:15
 
- כשאנו ברמ"הג אנו שעה מדמשק
לכן שקט- הבינות?!  |  8/06/09 18:52
 
- לצפובוני
יואב י  |  8/06/09 20:04
 
- להלן רשימה חלקית
אבנר צפוני  |  8/06/09 21:26
 
- החלפתה את השם לאבנר צפוני
טהורת המידות  |  9/06/09 05:58
7
כתבה נהדרת
ישראל נתניה  |  9/06/09 00:23
8
מאמר מעולה ! - כל מילה נכונה ! ל"ת
R&D  |  9/06/09 09:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי קרמר
ברק אובמה, ללא היכולת שלך לגרום לאנשים להבין ולא להאמין בתחום הנושא הרוחני שיאחד את כל המין האנושי, ויבטל את הצורך והנזקקות של המאמינים לדתם, תוכניתך תהיה עוד תוכנית מגירה מיני רבות
אורן פרסיקו
לעומת יצחק שמיר נתניהו הוא עילוי תקשורתי    לעומת אובמה הוא כישלון מהדהד    או כך לפחות הוא מוצג בעיתונים
גד גזית
הייתכן שאובמה משדר לנו שנקרתה לנו הזדמנות היסטורית חד-פעמית, לנצל את בחירתו ואת התקווה הבינלאומית שהוא מעורר כדי לקדם באופן משמעותי פתרון של ממש לחיכוך הכואב באזורנו?
יוסי דר
האם המדינה המתוקנת שאותה רואה מני מזוז בעיני רוחו יכולה לסבול ולאפשר המשך כהונתם של מנהלים בכירים כושלים ולא מקצועיים, שגרמו נזק קשה למוסד שבראשו הם עומדים ולתדמיתו?    היועץ המשפטי לממשלה נכשל קשות וחמורות במבחן העליון והחשוב ביותר שהוא ניצב בפניו עד כה
שרית עטיה-שמואלי
הענבים נמצאים בראש רשימת המזונות שאכילתם מעשירה אותנו בשפע רכיבי תזונה חיוניים    הענבים מהווים מקור מצוין לויטמינים ולמינרלים החיוניים לתפקוד תקין של הגוף ולסיבים תזונתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il