X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חיים רמון קיבל החלטות אשר השפיעו על כל אחד ואחת מאיתנו, כאשר כישורי ההחלטה שלו, לדעתי, הם אפס בשלישית יצא, סוף סוף, הוא יצא
▪  ▪  ▪
הייה שלום, חיים רמון

כל בית גידול נורמלי, מגדל גם עשבי פרא. הפוליטיקה הישראלית גידלה לנו עשבי פרא לרוב, השבוע נעקר אחד מהעשבים המזיקים יותר. סיפור הנשיקה של חיים רמון הוא דווקא הסיפור הקל שלו, הוא הרי "השוויץ" במשפטו על קיום מערכות יחסים עם צעירות, נדמה לי שלא פירט את גילן, והקצינה שנישק, דומני, לא הייתה רחוקה באופן משמעותי מגיל הקטינוּת.
ובכלל, אדם כל-כך בכיר, ברגע כזה מכונן (ההחלטה על יזום מלחמת לבנון הכושלת), אשר מקשיב בעתות כאלה ליצרו, הוא אדם שאסור לקנות ממנו פריז'ידר משומש, ודאי שאסור לנו לאפשר לו לקבל החלטות המשפיעות יותר מאשר על עצמו, מה גם שחושש אני שאפילו על עצמו, אינו יכול לקבל החלטות תמיד ובכל מצב. לדעתי, שיקול הדעת שלו בלתי תקין, הוא נולד לסביבה עם שיקול דעת פגום, ולדעתי לא פיתח מעולם כלים של שיקול דעת, מה שהתפתח אצלו התפתח פרא.
אם נביט קצת על עברו, ילד מבית מאוד מאוד פשוט ביפו, ונסיק על מלחמת ההישרדות שחייב היה לעבור, כגיבור מיוחד, על-מנת לצאת שפוי, ועל-מנת שלא להפוך עבריין פלילי או מכור לסמים, הרי שנבין מה נוצק אל תוך האדם רב הפעלים ורב הפעלולים הזה, ונבין שאין מקומו בקביעת גורלות. רק חדל אישים כמו אולמרט יכול היה להשיבו לתפקיד כה בכיר, תוך שדרוגו המשמעותי, ותוך חיסול חזון קדימה של אריק שרון, ועתה פורע חיים רמון את הצ'ק לציבור ולמפלגה - ופורש מהכנסת, לדעתי, פרישתו מהפוליטיקה בכלל ומקָדימה בפרט, מאוד מאוד קרובה. הוא מבין שהעידן שלו נגמר, הוא מבין שלאחר שחיסל בפועל שתי מפלגות, אין זה נכון להרוס את השלישית, כי הוא יודע שהשלישית תהיה כבר הפורמט של "תמות נפשי יחד עם הפלישתי".
חיים רמון קיבל החלטות אשר השפיעו על כל אחד ואחת מאיתנו, כאשר כישורי ההחלטה שלו, לדעתי, הם אפס בשלישית. הוא מתחיל להבין את הנזקים שהביא, מכוח דרייב חסר מעצורים לשליטה ולשלטון. הוא מבין שאם ימשיך בדרכו, הוא לא ייטיב עם עצמו, וכאגואיסט מן הסוג ה"נבחר" ביותר, לדעתי, עם קבלות, הוא שוב עושה לעצמו ופורש מן הכנסת.
אולמרט ורמון על אי בודד
במשרד המשפטים הוא סוכל, אין ספק שסוכל. ולדעתי לא על-ידי שלטון החוק, אלא על-ידי לשכת ראש הממשלה, ועל-ידי גורמים מאוד לא צפויים בה. במקרה ייחודי זה של חיים רמון, אחרים עשו את עבודתם של צדקני שלטון החוק, ואולמרט, אשר הכל נעשה בלשכתו, ממש מתחת לאף שלו, ושלא בידיעתו, הראה ללשכה ולציבור מהיכן משתין הדג, הציבור דחה את השתל הזר אולמרט, ומאז רמון הוא כדג ששאבו לו את המים מהאקווריום, והיום הוא קופץ החוצה, מבלי לדעת כלל מה המרחק מן הקרקע, ועד כמה תהיה נקודת ההתרסקות אל הקרקע, טראומטית.
דברים רבים קורים בפוליטיקה הישראלית, מממשלה מושחתת מן היסוד, קיבלנו ממשלה אשר לגבי חלקה לא נטען ולא הוכח כל קשר לשחיתות, וחלקה ככל שהיה מושחת, היה מושחת בשל בצע כסף, ולא בשל מגלומניה אגואיסטית ושיכרון כוח. עם עבריינים שאין אידיאולוגיה מאחוריהם, אפילו אם שרים הם, או סגני שרים, קל הרבה יותר להתמודד, הם לא מדביקים את החברה בסרטן ממאיר, תוך ביצוע עבירות בריש גלי, אותם לא תוכל הפרקליטות לשלוח לכלא אחרי הליך קצרצר, אלה אגוז קשה לפיצוח.
לעומתם, דגי הרקק, לדעתי, כמו חיים רמון, יודעים שהמצב הנוכחי יש בו מידת סכנה, וכדאי שלא להעיר את המסכלים הפוטנציאליים הרבים משנתם העמוקה, מה גם, שהמסכלים לא יתעוררו עכשיו, אלא רק ברגע שישמעו קולות חיים מהגויה קדימה, וזה יקרה עוד הרבה הרבה זמן. וממה נפשך, אם הגויה הולכת לקבורה, מה הטעם להישאר עוד שנה שנתיים בצחנה, ואם הולכת היא לכיוון של שיקום הרי שאחרי פגיעת מוח כזאת (אשר בהתחלה התלוצצה עם רופאיה באופן עצמוני לחלוטין) או שתהיה בקומה, כמו אדוניה אותו אני אוהב אהבת נפש, אך ודאי תהיה משותקת, עם בעיות דיבור וקוגניציה קשות, ואז יופיעו פתאום גם המסכלים, אין טעם ממש אין טעם.
לך לשלום חיים רמון, אני מקווה שחסכת די בפוליטיקה, לדעתי אינך כשיר גם לעסקים, תהיה לך פנסיה נחמדה, סע ליוון, שב על החוף, תהנה מן החיים, תביא נכדים, וככל שיש לך כבר נכדים, השקע בהם את כל מה שחסכת מהעם היושב בציון, ובכך תעשה את המיטב, לך ולנו.
כאשר יעלה השיקול אם לעצור את אהוד אולמרט אם לאו, אני הייתי מציע, מעצר בית בבוטקה שלך על חוף הים באחד מאיי יוון, אחרי שכל ה"יפיופות" השזופות תוגלינה משם, ורק שתי קשישות יווניות תאומות בנות 95 יארחו לכם שם לחברה, אל תוותרו על סלט יווני ועל מוסקה, בעצם זה הדבר היחידי לו תזדקקו באי, וזה הדבר היחידי שהאי יוכל לספק לכם.

תאריך:  30/06/2009   |   עודכן:  30/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיים רמון - מאתנו יצא
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל מה שרמון נגע החליד
מגע אנטי מידאס  |  30/06/09 16:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
המסר מהעיתונות עם פרישת רמון היה אחיד: חיים רמון הוא החמצה פוליטית ואלמלא "פרשת הנשיקה", היינו זוכים ליהנות מתבונתו עוד זמן רב    הסיפור האמיתי בהרשעת רמון היה הרשעת התקשורת. בניגוד לרושם אותו ניסו עיתונאים לייצר - חיים רמון היה נפל פוליטי    חיים רמון הולך, ואנחנו נשארים עם עיתונות שאין לה אלוהים ואתיקה
ד"ר אברהם בן-עזרא
האם מדינת ישראל יכולה להגיש כתב אישום על זוטי דברים כנגד קשיש בן 70? כן    חוקי התכנון והבנייה מהווים כר פורה להגשת כתבי אישום קפקאיים
ענבל בר-און
בשנת 1994 הכיר בג"צ בזכותו של דייל הומוסקסואל לקבל כרטיס טיסה עבור בן זוגו    פסק דין זה מהווה חלק משורה ארוכה של פסקי דין אשר הכירו בזכויות הומוסקסואלים ולסביות    האם זה ראוי שבג"צ מהווה 'חלוץ לפני המחוקק' לעניין זה?    גאווה בבג"צ (א)
עמוס שריג
כשלבני בחוץ או בפנים זה עניין שלנו, כשליברמן בפנים או בחוץ זה עניין שלנו, ואם אתה בפנים או בחוץ - זה גם עניין שלנו, מסייה פרזדו. ורצוי שתישאר בחוץ    הדבר הכי קל עבורנו זה להתערב בענייניה הפנימיים של צרפת, או לתת לך המלצות כאלה או אחרות    אז ממה נתחיל: מססיליה סרקוזי, קרלה ברוני או מסתם אמירה מטופשת שלך על התעשיה באנגליה...??
ד"ר מאיר אנגי
אתם מביאים את ילדכם בפעם הראשונה למרפאת שיניים והילד מגלה סימנים של פחד או חרדה    תהיתם מדוע זה קורה? הרי זו הפעם הראשונה שלו, הוא לא יודע עדיין מה זה טיפול שיניים ובכל זאת מפחד - מדוע?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il