|
1 |
|
|
ההפתעה הגדולה שלי היא שכרגע, כשאני כותב את התגובה עדיין לא שיפדו "הגאים" את הכותב.
אני שאינני דתי,כתום או,עד כמה שאני מכיר את עצמי גם לא הומובופ,ממש נגעלתי מהעליהום הגורף מצד אנשי הקהילה נגד הדתיים,כמו ,כפי שהשתקף מקריאה באתרים אחרים נגד כל מי שהעלה בדיוק את אותן הטענות שמועלות כאן.
מה שבעיקר מכעיס אותי ,היא הטענה הטיפשית שהקהילה ה"גאה" איננה אלימה.
רבותי,הסירו קורה מבין עיניכם,אלימות מילולית היא לא פחותה ואפילו גרועה יותר מאלימות פיזית .למען האמת אני,שבעבר כבדתי את זכותם של כל מי שיוצא דופן,מתחיל לאבד את האמפטיה אליהם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עודד ב |
|
|
2 |
|
|
האם אוזני שמעו את שאמרת??? "ואינני חש בצורך להסתייג ממעשה הרצח, שאינו שונה בעיניי מכל רצח אחר." משה רבנו היה מתבייש.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד אחד |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בתחילת המאמר כתוב באופן ברור: "כשלעצמי, לבד מהרצון לשמוע כי הרוצח נתפס, לא איכפת לי מיהו ומה היו מניעיו הסוטים, שכן לרצח כזה - כמו לכל רצח - אין מניעים לגיטימיים".
למקרא דברים ברורים אלה, רק אדם שהבנתו לקויה סבור שאינני מסתייג ממעשי רצח כלשהם.
כמו שאינני יוצא בהצהרות הסתייגות פומביות לאחר כל רצח אחר - ולמרבה הצער, פשעי הרצח אינם מעטים אצלנו - כך אינני רואה צורך להצהיר הצהרות הסתייגות מפשע זה. לבטח לא לאחר ההאשמות שלבני, הורוביץ וחסרי אחריות אחרים הטיחו בציבור שלם שאינו אשם במאומה, ועדיין לא נודע מיהו הרוצח, מה היו מניעיו והאם לא הוא-עצמו דווקא איש ה"קהילה" ההומו-לסבית.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה מכנס, עו"ד |
|
|
|
|
|
אינך מתיחחס גם לכל רצח אך כאשר אתה מתייחס אליו, אתה חייב להסתייג ממנו פן תיחשב בטעות עמוקה - כמעודד. מחובתך המוסרית כלפי עצמך וכלפי סביבתך לשנות את הנוסח המטעה של שורת הסיום "אינני חש בצורך להסתייג ממעשה הרצח, שאינו שונה בעיניי מכל רצח אחר" כי בלי כל קשר למידת שונות, אתה מסתייג לדעתי, מכל רצח, ודאי מרצח של שניים ופציעה של רבים, ועל כן אסור לך לכתוב אחרת.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד אחד |
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
כתובת IP: |
217.132.232.195 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
"ואינני חש בצורך להסתייג ממעשה הרצח, שאינו שונה בעיניי מכל רצח אחר." |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד אחד |
|
|
|
|
|
איני רואה הבדל בין רצח לרצח.
איני רואה כי דמם של ההומו-לסביאנס סמוק יותר מדמה של קשישה הנירצחת בודדה בדירתה וזוכה לשורה מחוקה בדף מס' 20 בעיתון שכוח אל.
אינני מוכן ל"הפליה מתקנת" בהתיחסות לרצח. עבורי רצח, כל רצח הוא פעולה ניתעבת וברברית.
איני מקבל הסתה כנגד קבוצה, כל קבוצה. גם כאן איני מוכן ל"הפליה מתקנת". הקהילה ההומו לסביאן בפירוש מסיתה כנגד מגזרים אחרים תוך נקיטת אלימות מילולית קשה.
נכון ישנם אלו מהמגזר הדתי התנגדים לעליזים ומבטאים זאת בפרהסיה, אך אלו איים בודדים. לעומתם הקהילה העליזה מתגייסת, כולה עד אחד, להסתה פרועה כנגד מגזרים שלמים. קוראים לכך בעיברית צחה גזענות.
ההומופוביה מבוססת על אמונות טפלות, פחד מהשונה ובורות, אך גם על פחד קמאי מבוסס, כנגד התפרקות מוסד המשפחה המסורתית ואובדן הציוויליזציה כפי המוכרת לנו כיום. אין לפסול פחדים אלו משום שאפשר ונטועים בקרקע המציאות.
אפשר וזו כולה טעות והדבר לא ייתגשם לעולם. אך מי חכם וידע? ואם הדבר ייתגשם, לאן ניברח, למאדים?
יותר מאשר כל דבר אחר תורמים העליזים לתופעת ההומופוביה כנגדם במוחצנותם המינית המעוקמת, ב"גאווה" המטופשת וההרסנית, במצעדים המתריסים.
לפני שהעליזים מתלוננים על כל העולם כדרכם בקודש, עליהם לבדוק את החטוטרת על גבם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א מ רול |
|
|
|
|
|
אם כבר יש לך בעיה בהבנת הנקרא למה לך לשוב על אותה טעות.
מרצח אפשר להזדעזע, לגנות אותו, לסלוד ממנו, אבל למה להסתייג מפשע שלא מעורבים בו, הרוצח איננו איש שלמנו שצריכים להסתייג ממנו ולהוציאו מבין שורותנו. תבין את זה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טיטו |
|
|
6 |
|
|
אני אזרחית רגילה פה במדינה, אינני לסבית, מרבה לקרוא כתבות וחדשות באתר שלכם, עוקבת אחרי מה שנאמר אצלכם גם בעקבות הרצח הכפול בתל-אביב במוצאי שבת, פשוט מאוכזבת מאוד מאוד ולא מאמינה כמה מעט חשיבות הקציתם למקרה המחריד הזה. כמו כן מצטירת אצלכם פזילה מעט הומופובית לפחות בכתבות כמו זו למשל. תמיד הערכתי את האתר שלכם ואני פשוט לא מאמינה שזה יחסכם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אשה יפה |
|
|
|
|
|
|
|
כתובת IP: |
217.132.232.195 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה |
|
|
|
|
|
גם אני אזרח רגיל כמוך, אך ההבדל בינינו הוא שאת שבויה בעליל בתעמולת ההומו-לסבים, שהצליחו לשגע חצי עולם ולהטמיע במוחותיהם של רבים את הטענה השגויה, כי יש להם זכויות מיוחדות - במיוחד הזכות לשנות את סדרי החברה, המשפחה, האימוץ, הנישואין וכדומה, בהתאם לגחמותיהם ובלא שלשאר האזרחים תהא הזכות לדרוש דיון בדברים אלה.
ההומוסקסואל (גם הלסביות נכללות במושג זה) הוא אדם רגיל לחלוטין, הסובל מנכות בתחום מסוים של חייו. הוא אינו שונה בכך מכל נכה אחר - חירש, עיוור, קטוע-רגל, חולה בשיתוק מוחין או חולה בסכיזופרניה. ככל הנראה, יש בישראל יותר לקויי-שמיעה מהומו-סקסואלים, ועדיין לא ראינו מצעד של חירשים המתגאים בחרשותם. אני מקבל בטבעיות כל אדם, לרבות הומוסקסואל, ובלבד שאת המעשים המיוחדים לשכמותו יעשה בצנעת ביתו הפרטי.
שום נכות אינה עילה לבושה, ובאותה מידה אינה עילה לגאווה. הצגת ההומוסקסואלים כציבור "גאה" - חיקוי זול לביטוי הסלנג האמריקני GAY - הזכאי להחצין את נכותו במיצגים מיניים מופקרים ובראש חוצות, תוך התעלמות מציבור גדול שמיצגים כאלה פוגעים ברגשותיו, במיוחד בירושלים, היא אלימות ככל אלימות אחרת. ולמרבה הצער, בתי המשפט התיימרו לשנות את המצב החוקי, ללא דיון ציבורי וללא קבלת רשותו של המחוקק, עד שכיום מוכרים מוסדות כמו משפחה חד-מינית, אימוץ ילד ע"י בני-זוג מאותו מין (דבר שהחוק אוסר במפורש!), הקניית זכויות ירושה וזכויות אחרות לבני-זוג וכדומה. אפילו הוכח כי כל הדברים הללו רצויים, אסור היה לקבלם ללא חקיקה מלאה ומסודרת ולאחר דיון ציבורי הולם. לבטח זכאים לכך הילדים, הגדלים אצל זוגות חד-מיניים ואולי בעוד 30 שנה נגלה כי צמח דור של מופרעים מסוג חדש.
האלימות של ההמו-לסבים באה לביטוי דווקא לאחר הרצח, שהוא מתועב ככל רצח, כשהם ותומכיהם חסרי האחריות (למשל ציפי לבני) ידעו מיד לומר מי אשם ברצח, בטרם נמצא האשם האמיתי (יתכן בהחלט כי הוא הומו-לסבי בעצמו). זוהי אלימות פרועה, ולא איכפת לי אם דברי אינם מתאימים למושגי הפוליטיקלי קורקט של מישהו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה מכנס, עו"ד |
|
|
7 |
|
|
אם היה מתבצע טבח כזה במשרדי ארגון עובדי חברת חשמל? או ארגון הסטודנטים בטכניון? או אולי במשרדי העמותה למלחמה בסרטן? משרדי קהילת יוצאי לודג' בישראל? או קהילת יוצאי תימן? אולי במרכז לנפגעות תקיפה מינית? או במשרדי ארגון נכי צה"ל? הבעיה כאן היא לא רצח שבא להביע שנאה להומואים והלסביות, אלא רצח מכוון על מנת לפגוע בקהילה מסויימת... אותם שני אנשים שנהרגו והעשרות שנפצעו, יכלו להיפגע באותה מידה בכל ארגון או משרד אחר בארץ ובעולם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורן השפוי |
|