X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על תירוש הלוחמת ותזכורת לברק על הינשוף השיכור של המשטרה והבשר של גאידמק על תיקי צד בפרקליטות ושחקן הספסל החדש ועוד
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

לוחמת עממית
כולם התנפלו על ח"כ רונית תירוש שפרסמה חוברת כיצד לא לשלם את "היטל הבצורת" בצורה חוקית. אמרו לה שכחברת כנסת אסור לה לחנך את הציבור לא לשלם מס. למה?
היטל הבצורת הוא שוד וגזל ללא הצדקה. החוק שקובע שהחל מסיבוב ברז מסויים מחיר המים מתייקר פתאום פי ארבעה הוא חוצפה. גם ככה אנו משלמים על כל מ"ק מים מחיר כפול ממחירם האמיתי ועכשיו אנו משלמים עבורם פי 8. באיזו זכות? מים זה מוצר חיוני שהממשלה שולטת בו, ומתברר שהיא סוחטת אותנו.
אם תירוש תהיה הנחשון הראשון שיצור את התקדים בו חברי כנסת קמים להלחם בעד הציבור ויחד עימו נגד חוקים, תקנות והוראות רעות שהמערכת השלטונית מטילה עלינו, היא עוד תזכה למקום של כבוד בהיסטוריה של הדמוקרטיה הישראלית. ואל תאמינו שמליאת הכנסת היא המקום שמגן על זכויותיכם. המליאה היא זו שהטילה עליכם את התקנות הללו.

אצבע בעין

אהוד ברק סייר בצפון, וכשנאם בקריית שמונה הוא התגאה שם על תשע שנים של שקט. דבריו הגאים שודרו ברדיו, ולא חלף זמן וקטיושה נחתה בסביבה.
להזכירו ולהזכיר לנו שכבר היו לנו שרי ביטחון שהפגינו מנהיגות וביטחון, נאמו על עוצמתנו והלכו זקופים, ואח"כ נדרשה ועדת חקירה ממלכתית בכדי לתרץ לציבור מי שגה באיזו קונספציה, ואיזה מודיעין לא ראה מה עומד לו מול האף.
קצת ענווה, מר ברק. שים רטיה לפיך.

ברירת הנוער

משרד החינוך טוען שתנועות הנוער לא מקיימות את הערכים שלהן. גוף בשם "הרשות הארצית למדידה והערכה" טוען שיש בהן יותר הצהרות וכוונות טובות מאשר ביצוע בפועל, ושרב החניכים באים מרקע מבוסס ורק מיעוטם מהשכבות העניות. המחקר טוען שהפעולות ההתנדבות נעשות כ"מבצע" ולא כמחויבות ארוכה, וכי ההורים מתבקשים לשלם לעיתים עד 1,500 שקל לשנה.
יכול להיות שזה נכון ותנועות הנוער עסוקות בעצמן, עושות רק מבצעי התנדבות קצרים וגובות 100 שקל לחודש כדי לממן פעילותן וטיוליהן, אבל זה עדין עדיף פי אלף על מה שמתרחש במערכת החינוך. זו שגם עולה פי 10 על כל תלמיד וגם לא מביאה שום כיף או שמחת חיים לשום ילד.

הנדיב

ארקדי גאידמק הורשע בצרפת על סחר לא חוקי בנשק. העולם החליט בזמנו למנוע אספקת נשק ותחמושת מממשלת אנגולה, בשל מסעות טבח נוראיים שהיא ביצעה באוכלוסיה האזרחית שלה, אבל גאידמק הוא שהמשיך וסיפק לה את הכלים.
כשהפך למבוקש, הפך פתאום לציוני, ובטרם ידע מילה בעברית ניסה להכנס לפוליטיקה הישראלית, כאילו שזו אינה יודעת לייצר לנו בעצמה טיפוסים כמותו.
לשימת לב כל זוללי הקבאבים, שמחאו לו כפיים מעל הסטייקים חינם שהוא ארגן להם בחגיגות יום העצמאות שלו בפארק הירקון, והגיבו כאן בזעם כשהוזכרו להם הדברים בזמנו.
קישור ליום הזכרון של גאידמק

זכר למורשת

נובמבר הגיע וחגיגות רצח רבין בעצומן. לא הייתה שעה ברדיו בלי איזכור מורשתו, ממהדורות החדשות ועד לתוכניות בישול וסריגה.
הכי טובים השנה היו שדרני רשת ב', שקיימו בשידור חי דיון עמוק ורציני על למה הם עוסקים בנושא בצורה כה רחבה ומוגזמת שעה שאין להם מה לומר או לחדש בנושא. זה תרם עוד חצי שעה.
יוצא לי לפעמים לדווש בפארק לטרון, בין חורבות 3 כפרים שתושביהם סולקו ב-67, ובין עצי זית שקד ותאנה שמי שנטעם אינו נמצא שם לקוטפם, ואני שמח שיש לי היכן לרכוב על אופניים בלי אנשים שיפריעו, וככה אני נזכר במורשת שלו.
על-רקע נסיבות אלה, אפשר לקבל פטור משאר השידורים?

ינשוף החוק

בדיקות מעבדה שנערכו למכשיר "הינשוף" המשטרתי העלו כי מיצים שונים, כמו נקטר, לימונענע או סתם תירוש, מטים את תוצאת בדיקת האלכוהול ומעלים את התוצאות המתקבלות באחוזים משמעותיים, עד כדי 32%. זה משמעותי מאד, כי יתכן שמי ששתה אלכוהול במידה, אבל שתה גם סתם כוס מיץ, יורשע כנוהג בשיכרות ללא הצדקה. זה כמו שהרדאר המשטרתי יטעה ב-32% ובמקום 100 קמ"ש הוא יקבע שהמכונית נסעה ב-132 קמ"ש.
דובר אגף התנועה במשטרה הגיב שזה לא משנה דבר, כיוון ש"מימצאי הבדיקה הם חסרי כל תוקף משפטי". בינתיים זה נכון, כי הבדיקה לא נעשתה מתוקף צו משפטי, אבל התגובה הצינית הזו היא שמדאיגה. דווקא בגלל שכולנו רוצים להוריד נהגים שיכורים מהכביש, אנו רוצים מכשירי מדידה אמינים. שלטון החוק צריך להיות הגון, ותשובה שמתכסה רק בתירוצים משפטים כשעולה בעיה ושאלה של אמינות, היא מסוכנת.
מומלץ למשטרה ליזום בעצמה את בדיקת המכשיר ולא להמתין לצווים שיגיעו מבתי המשפט. ומומלץ למשטרה למצוא דובר שמגיב כמו בן-אדם ולא בתירוצים משפטיים. את הנוכחי הם יכולים להעביר לפרקליטות.

שחקן ספסל

דניאל בן סימון שהתפטר מתפקידו כיו"ר סיעת המערך בכנסת הבהיר שהוא יפעל כאילו הוא סיעה עצמאית. אחרי 5 חודשים בהם היה יו"ר של כלום הוא התחייב לפחות להיות היו"ר של עצמו. גם זה משהו, למי שעמדותיו החברתיות אמורות למקם אותו לצד המורדים במפלגתו, עמדותיו המדיניות ממקמות אותו לצד המורדים באש"ף, אבל עמדותיו האופורטוניסטיות מיקמו אותו ליד ברק.
עד כה הוא לא הוכיח את עצמו, למרות שאם תוקם סיעת הפחדנים של יוצאי מפלגת העבודה שישבו על הגדר וחיכו לראות מי ינצח לפני שהם יורדים למגרש, הוא בהחלט יוכל להתמודד על הנהגתה מול שלי יחימוביץ.
בשלב זה הוא החל כבר בפעילות בינלאומית והשתתף בכנס מוסלמי גדול במרוקו, משם הוא התראיין וסיפר על חשיבות מאמציו ותרומתו לפיוס ושלום.
מעניין דניאל הזה. לא הצליח להביא לפיוס בין 10 אנשים באותה מפלגה קטנה בה היה יו"ר הסיעה, וישר עבר לעשות פיוס עם כל העולם המוסלמי. בחור אופטימי.

תיקים מתקתקים

שמו של עו"ד צבי אגמון מירושלים הועלה כמועמד לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, ומייד פורסם שמאז 2005 שוכב נגדו בפרקליטות תיק חשדות למרמה בפרשה שהחלה בשנת 1996. אני לא יודע מה יש בתיק, אבל ברור שבזאת מועמדותו ירדה.
זה מה שטוב בשיטת הפרקליטות להחזיק תיקים פתוחים נגד אנשים. אם הם אשמים במשהו, הם חייבים לך טובה כל יום על זה שאינך מעמיד אותם לדין. ואם חפים מעוון, אתה מחזיק אותם, ליתר ביטחון, כבני ערובה תחת הפחדה. כמה טוב להיות הפרקליטות.

תאריך:  30/10/2009   |   עודכן:  30/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
ברק בקריית שמונה
אובד מדינה  |  30/10/09 16:53
 
- וגם "נשבור להם את העצמות"
אלופי השחץ  |  30/10/09 19:16
2
תגובה לינשוף החוק - שוטר חרש
אובד מדינה  |  30/10/09 17:01
3
מיים או תירוש
romi  |  30/10/09 17:10
4
אותה גברת ואותה ערווה
עידןסובול  |  30/10/09 19:50
5
וכך,סרוב לפנות התנחלות לגיטימי
א מ רול  |  31/10/09 05:09
 
- לא לשלם בדרך חוקית
ככה כתוב   |  31/10/09 06:29
 
- הכל ניתן גם בדרך חוקית-חשוב ל"ת
א מ רול  |  31/10/09 13:13
6
בהקשר של דניאל בן סימון
רונן גולדשטיין  |  31/10/09 10:19
7
פסול -טיפול מונע בעו"ד אגמון!
שוב חוזר הניגון  |  31/10/09 14:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
היזם הירושלמי הצנוע בונה 52 דירות יוקרה ב-200 מיליון שקל    מכר כבר 20 דירות    בכל דירה מרפסת סוכה    גם בני לובל קנה    עסקה ב-8 מיליון שקל מדרום אמריקה    יש גם סוד
הרב משה שפיר
פרשת הילדים הזרים אינה יורדת מסדר היום. שס - נלחמת בה; מרצ - בועטת, לא בה, אלא בחוקה    השמאל מידרדר ואני מהרהר...
נסים ישעיהו
וּבֶן-שְׁמֹנַת יָמִים, יִמּוֹל לָכֶם כָּל-זָכָר--לְדֹרֹתֵיכֶם: ולכאורה, מה הרעיון? למה להחתים בחותמו של אברהם אבינו, את גופו של תינוק, כשעדיין אין לו דעה משלו? לא עדיף להמתין עד שתהיה לו אפשרות בחירה, בגיל בר מצווה למשל?
טובה ספרא
השבוע תיתכן התפרצות של שפעת חזירים או שפעת בכלל    כלכלה ושווקים: גאות ושפל יהיו מילות המפתח בשבוע זה    אצלנו: אהוד ברק קרוב למשבר ביחסיו עם המדינה    תחזית כוכבים לשבוע שבין 5.11.09-30.10.09
הרב ישראל רוזן
ניזום ונקים ועדת חקירה בינלאומית לפשעי המוסלמים בעזה ובהר הבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il