X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ניתוח אסטרולוגי של מדינת לבנון לרגל יום עצמאותה החל היום, מעלה כי המדינה עוברת תקופה לא קלה שצפויה להימשך עד סוף 2010
▪  ▪  ▪
חוגגים עצמאות [צילום: AP]

היום, 22 בנובמבר, תחגוג לבנון את יום עצמאותה. זהו היום בו בשנת 1943 הסתיים המנדט הבריטי ולבנון הפכה למדינה עצמאית. מניתוח המפה האסטרולוגית של מדינת לבנון עולה, כי מאז מאי-יוני 2008 ועד סוף שנת 2010, זוהי תקופה שאינה קלה בלבנון, תחת השפעות חיצוניות והתחושה היא שהמורל הלאומי ירוד מאוד. ההשפעות שקיימות כעת עלולות להביא לתהליכים אלימים בלבנון בתקופה הקרובה, עם דגש על התקופה שעד פברואר 2010.
כוכב מארס שוהה במזל אריה מחודש אוקטובר 2009 ובדצמבר יחל בנסיגה. ה"נסיגה" היא תנועה מדומה, בה תנועתו היחסית של הכוכב איטית מתנועת כדור הארץ. תופעת הנסיגה כפי שהיא נראית לנו, הינה אשליה אסטרונומית, מכיוון שהכוכב ממשיך לנוע קדימה כל הזמן. הנסיגה תימשך עד אמצע חודש מרס 2010, ואז מארס, ימשיך להתקדם במזל אריה עד לתאריך 07.06.2010. הנסיגה במזל אריה מעוררת סימני שאלה רבים. הרבה מלחמות בארץ ובעולם פרצו בסמוך לנסיגת כוכב מארס. דוגמאות לכך אצלנו במדינה: כוכב מארס היה בנסיגה לפני מלחמת העצמאות, ערב קום המדינה בשנת 1948, לפני מלחמת ששת הימים ובזמן מלחמת יום כיפור בשנת 1973. מלחמת לבנון הראשונה החלה לאחר נסיגת המארס בשנת 1982, מלחמת המפרץ בשנת 1991 החלה מיד אחרי נסיגת כוכב מארס וכך גם מלחמת לבנון השנייה.
מפה אסטרולוגית היא מכלול של נתונים המחשבים את גרמי השמים על-פי יום, שעה ומקום. זהו תרשים אישי המתאר את מצב השמים בזמן הלידה, הוא אינו משתנה ומתאר את האיכויות, הפוטנציאל, הדחפים, הצרכים ועוד. לעומת זאת, מפות עתיד משתנות ונמצאות בתנודה מתמדת ולוקחות בחשבון את תנועת הכוכבים.
מפה אסטרולוגית מחולקת ל-12 בתים, אשר מייצגים תחומי חיים. ההתייחסות העיקרית בניתוח מפות אסטרולוגיות נעשית לשמש, ירח, מרקורי, ונוס, מארס, יופיטר, סטורן, אורנוס, נפטון ופלוטו, ישנם עוד גורמים משפיעים, אולם הם מאוד אישיים ותנודתיים.
מפת לידה של מדינה, נבנית בדומה למפת לידה של אנשים, אלא שכאשר מדובר במדינה משתמשים ביום העצמאות של המדינה. יתכן מצב שלמדינה יש כמה מפות, לדוגמה, נוכל לקחת גם את לבנון בתקופות מוקדמות יותר, כמו בתאריך 1 בספטמבר 1920, עת הקמת "לבנון הגדולה". אך ישנם גם מצבים, כמו אלו שאנו מכירים היטב במזה"ת, שקיימת השפעה נוספת על מספר מדינות, כמו ההורוסקופ של המנדט הצרפתי, אשר החל עם כיבוש דמשק ביולי 1920 והשפעתו מלווה את לבנון ואת סוריה. אגב, מדינת ישראל, ירדן, הגדה המערבית ורצועת עזה, מצרים וערב הסעודית, מושפעות ממפת המנדט הבריטי, שהחל באפריל 1920.
ניתוח מפת המדינה על-פי תאריך זה בהחלט יכולה להסביר את האירועים המשמעותיים והטלטלות שעברה לבנון בשנים שעברו מאז ההכרזה על עצמאותה.
הכרזת העצמאות של לבנון, בתאריך 22 בנובמבר 1943 במזל עקרב, מתארת סערות פנימיות, שילוב של כוח שיכול להרוס וגם ליצור.
כוכב פלוטו, המייצג את מזל עקרב, הוא כוכב של כוחניות, קיצוניות ואובססיות, של הרס ובנייה מחדש. כוכב החוצה את הקווים האדומים. השפעת פלוטו נוטה להיות סודית, לעתים קרובות שנויה במחלוקת. במפת לידה הוא מתאר זעם מודחק (במיוחד בזוויות הקשות). בגלל הקיצוניות שלו בכל דבר הוא נוטה למשוך קונפליקטים ובלגנים אחרים.
בהשפעותיו עולות המחשבות המחתרתיות או הקרימינליות. המיקום שלו במפת לבנון, יכול לתאר מצב של קבוצות אתניות ודתיות שונות, אשר פועלות זו כנגד זו, בחשאי. ההיבט שפלוטו יוצר עם כוכב סאטורן, מדגיש אלימות, פנטיות, סכסוכים על-רקע דתי, דפוס של "קדוש מעונה" ושליטה של אחרים.
כוכב סאטורן במזל תאומים יוצר היבט לירח שנמצא במזל בתולה, סאטורן הוא כוכב שמוריד לקרקע כל חלום ודמיון, ומאט את הקצב, ההיבטים הנוצרים במפה זו יכולים לתאר רגשי נחיתות, מיומנויות תקשורתיות לקויות ואווירת דיכאון.
הירח במזל בתולה, מתאר את העם ומביא לרגשות מעורבים. מיקומו יוצר גם את הנטייה להיות קורבן, לוותר לטובת החזקים, כאשר הכול מהול ברגשות אשמה.
השילוב של שלושת המצבים הללו מתאר מעין גורל טרגי (פלוטו, סאטורן, ירח), אנרגיה שבהחלט מתארת את לבנון. הכוכבים סאטורן ופלוטו מתארים את האומללות שחווה האוכלוסיה, סבל המשותף לאנשים רבים.
באסטרולוגיה, הבית הרביעי מתייחס לענייני המשפחה, במפה מדינית ההתייחסות אליו היא כבית שמתאר את המצב הפנימי במדינה. במפת לבנון כוכב אורנוס, סאטורן ומארס נמצאים בבית הרביעי. אורנוס הוא המהפכן, הקבוצות האתניות והדתיות. כוכב מארס מתאר סביבה שאינה נוחה וזעם תת הכרתי עצור. סאטורן מדגיש את המגבלות וקשיים פנימיים.
השילוב הזה מתאר חוסר שקט, תסכול, חוסר סבלנות לתפיסות או לאמונות של האחרים, אגרסיות מודחקות, ומלחמות למען הצדק, כאשר כל צד מאמין שהוא הצודק. כאן למעשה אנו רואים את המריבות והמחלוקות הפנימיות, שהתסריט הגרוע שלהן הוא מלחמות בתוך הבית, דוגמת מלחמת האזרחים שהתנהלה בלבנון. מעבר לכך, אנו יכולים לראות את המתח, הקושי הנובע מפעילותן של קבוצות שונות, כך שמעבר לסכסוכים הפנימיים על-רקע דתי, ניתן גם לראות את הארגונים, כמו ארגוני הטרור, שפעלו ופועלים בלבנון.
כוכב יופיטר נמצא בבית שביעי, הבית הזה מאוד מורכב, הוא מתאר מערכת שלמה של השתקפויות מהסביבה. הבית הזה יכול להראות את המעורבות המתמדת של מדינות זרות, שבעיקרו מבוסס על סכסוכים דתיים (יופיטר). יופיטר גם יוצר היבט שאינו חיובי לשמש, מה שמביא למצב של עימות וחוסר קוהרנטיות בין המנהיגות, פוליטיקאים או הממשלה, המיוצגים על-ידי השמש, לבין חוקי המדינה, הצדק, המיוצגים על-ידי יופיטר. במידה מסוימת, ההיבט הזה מעלה את השאלה על מידת יכולת הסמכות או ההשפעה של הממשל בלבנון.
דבר מעניין נוסף הוא ריכוז הכוכבים בצד המערבי של המפה, מצב שמעלה את סוגיית חוסר העצמאות, הצורך באחרים, מה שיכול להסביר את המעורבות הסורית והאירנית בענייני לבנון. כירון בבתולה מזהיר מתפיסות קיצוניות. בבית שביעי גם הוא מצביע על הקרבות ויותר מכך, הוא גם עלול להביא פגיעות והרס בגלל מעורבותם של אחרים.
כוכב סאטורן, שמתקשר אל תחושת היציבות ומבטא את התחום הכלכלי, עובר החודש במפת לבנון לבית השמיני, מעבר שימשך בשנתיים וחצי הקרובות, כך שמעבר למשבר הגלובלי שאנו עדים לו, בלבנון, בשנתיים וחצי הקרובות, המשבר הכלכלי עלול להעמיק.
כוכב פלוטו בבית האחד-עשרה עד לשנת 2020. התהליך החיובי הוא שמעברו של פלוטו בבית זה במהלך העשור הקרוב עוד יביא לרפורמות בשלטון, שינויים בפרלמנט הלבנוני, תהליך שימשך בעשור הקרוב. מצד שני, התהליך הזה לא מגיע בדרך פשוטה, ובהחלט יתכן שיהיו מי שינצלו או כבר מנצלים, את המתרחש בלבנון, זה מצב שמאפשר לדיקטאטורים או למדינות זרות לפעול בכדי לרסק את המבנה של ממשלת לבנון בשנים הקרובות.
גם בחירתו של נשיא לבנון, מישל סולימאן הייתה תחת השפעתו של סאטורן בבית עשירי עם היבטים לא קלים, השפעה שהחלה בין דצמבר 2007 - ינואר 2008 ונמשכה עד יולי-אוגוסט 2008.
אין ספק שהאזור בו אנו חיים הוא נפיץ מאוד, שהרגישות בו גבוהה מאוד, אלא שהתהליך הזה בהחלט מגביר את הרגישות הביטחונית בתקופה שעד יוני 2010.

הכותבת היא אסטרולוגית נומרולוגית, הקימה ומנהלת את פורטן המיסטיקה המוביל istrology.
תאריך:  22/11/2009   |   עודכן:  22/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה צופן העתיד ללבנון?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
איזה בריטי ואיזה נעליים
eer323  |  22/11/09 17:01
 
- סייקס-פיקו ל"ת
סייקס-פיקו  |  22/11/09 21:33
2
עתיד לבנון = עתיד ישראל
דורית קוקלובוד  |  22/11/09 19:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
עובדה: מעולם לא היה מצב במדינה שבו כבוד הנשיא מאפיל במידה רבה על כבוד ראש הממשלה    שמעון פרס - נשיא פוליטיקאי
ד"ר אורנה אבני, עמוס עמירן
א. אבני: מתברר כי עדיף להסתבך עם אישה בטלית מאשר עם ציבור מאמינים פרוע    ע. עמירן: הפרדת הדת מהמדינה תקרב אנשים לדת
יניב אקרמן
על שלום אתה מדבר? שלום יקרה פה לדעתם של מרבית ערביי ישראל, רק כשאני ואתה לא נהיה כאן    תגובה למאמרו של עוזי אורנן
יצחק קריספל
דניאל בן-סימון הפך בתוך שנה לחבר-כנסת של אף אחד, במפלגה של שום מקום ובתפקיד ה"בכיר" שום דבר. כמה מוכשר...    ח"כ תועה
עמוס גבירץ
המשפט הישראלי בחר להתעלם מהחוק הבינ"ל ופסק בניגוד לחווה"ד המייעצת של ביה"ד בהאג    אין בעולם סמכות גבוהה מביה"ד בהאג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il