|
1 |
|
|
מאזן כדי להכשיל את מדינת ישראל ולפגוע במעמדה הבינלאומי כפי שפירסמתם אתמול, לא רק שכך לא נוהגת אופוזיציה אחראית, יותר מכך, כך לא נוהג אזרח שפוי במדינה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבנר. ד |
|
|
2 |
|
|
בשם מי אתה מדבר באומרך "רוצים"?....אם בשמך ובשם התולעים
הרוחשות בבטנך?,זה בסדר מבחינתי!!... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
3 |
|
|
זה אכן הזמן לפעול. יש להכין תוכנית התישבות רחבה היקף שכמוה לא נראתה עד היום, שתכסה את כל יהודה ושומרון.
על ירושלים אין מה לדבר - לייהד אותה עד אחרון הדונם המוניציפאלי של ירושלים !!
בכלל, נעשתי אלרגי למקרא כתבות של כל מיני "פעילים" בכל מיני עמותות. מאז ה"קרן הנלוזה לישראל" פתאום כל אחד חשוד בעיניי כמי שכל מאוויו נתונים יותר לגובה מפלס המזומנים שלו בחשבון הבנק... |
|
כתובת IP: |
109.160.171.126 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רפאל1 |
|
|
4 |
|
|
כשהשמאל הקיצוני והמטורף מדבר על הסכנה של מדינה דו לאומית, הוא לא ממש מתכוון לזה.
הוא רק רוצה שניסוג מיהודה ושומרון.
הרי הגליל מלא בערבים, גם ואדי ערה, גם המשולש, יפו לוד ורמלה, הנגב מלא בבדואים.
השמאל הקיצוני והמטורף הרי יודע שמדובר בבני אותם "עם".
אבל לא עולה על דעתו להתנות את המדינה הערבית באיו"ש במעבר של כל ערביי ישראל לשם.
אז מה הואילו "חכמים" בתקנתם?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
5 |
|
|
טובת המדינה מחייבת להעיף את ביבי מכל המדרגות, כי הוא מזיק למדינה.
ביבי הוא שקרן פתולוגי ובלתי אמין על איש, הוא פועל אך ורק למען הישרדותו האישית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עזרא ל |
|
|
|
|
|
רק באמצעות פתק הבוחר....."דמוקרט דגול" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
6 |
|
|
הצהרת שתי מדינות לשני עמים, מכוונת לגניבת דעת בלבד
אין הכונה לחלוקה, או הפרדה, אלא למדינת יודנריין פלשתינאית, נקיה מיהודים. ומדינה ישראלית עם כל הערבים .
את מי אתה מנסה לרמות , את עצמך ?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מרק_טווין |
|
|
7 |
|
|
מכלל אזרחי המדינה. מה כבר יכולים 3% עלובים להשפיע בקריאתם לכיבוש ערבי של כל ארץ ישראל?
אתה רוצה שתי מדינות לשני עמים? ומה עם מדינת ערביי הגליל? מדינה שלישית? ומדינת בדואיי הנגב? מדינה רביעית?
תגיד ת'אמת, מה בדיוק אתה רוצה שנפעל עבורו? הקמת איים מלאכותיים בים התיכון, בהם ישוכנו היהודים, אחרי כיבוש כל הארץ בידי חבריך המוסלמים, עליהם נמנה גם נשיאם הנבחר של האמריקאיים?
ואתה? מוסלמי הינך? מתי תתאסלם? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
zoomarch |
|
|
8 |
|
|
תפנה ארה"ב עורף לישראל. ניבאתי במאמר גם את המשבר הכלכלי, וגם את הגלישה לאיסלאמיזם של טורקייה. העניין אינו כלל ביבי, אלא האינטרסים האיזוריים של ארה"ב מאז כיבוש עירק ב-2003 שגם עליהם כתבתי כאן, תוך ציון מדוייק שהדבר אינו לטובת הדוגלים ב"ישראל הגדולה"
שנת 2014
http:
מיכאל שרון |
שנת 2014 - מאמרי העתידני מ-2005 ב-NEWS1 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.ש |
|
|
9 |
|
|
הניסיון להשפיע על ביבינו או על שאר ממשלתו המאוסה בכוח ההיגיון והתבונה,יצליח כקודמיו.
אנחנו מבינים רק כוח.
משני כוחות ההשפעה האפשריים (כבר הוכיחו עצמם בעבר): מלחמה/אינתיפדה או נשיא ארה"ב,אקוה שיהיה זה אובמה,גם הוא,רק בכוח.
בידידות רבה
יורם רז |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יורם רז |
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
בכל הסיטואציות שהארץ שלנו עמדה , קם השמאל להחליש את עמידתנו . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישמעאל |
|
|
13 |
|
|
ל-1 : אני מאמין שציפי לבני היא מנהיגה ציונית שבעת הזאת תדרש לוותר על חלום ראשות הממשלה ולהטות שכם אחד עם ביבי וברק. כי אין מוצא אחר.
ל-2: רוב הציבור היהודי רוצה בממשלה ציונית ואחראית.
ל-3: הפתרון שלך יהוד כל שטחי יו"ש יביא לאבדן המדינה היהודית. זו משאת נפשך?
ל-4,6: ערביי ישראל שבתחום הקו הירוק מהווים סך של פחות מ-20% לעומת כ-80% יהודים
עפ"י התחזיות הדמוגרפיות גם ב-2050 היהודים בתוך הקו הירוק יהיו רוב של יותר מ-70%.
דהיינו, רק גבולות של הקו הירוק + גושי ההתנחלויות ישמרו על ישראל יהודית ודמוקרטית.
ל-5: צריך לבחור את המנהיגים מן היש ולא מן האין.
צר לי (באמת) אבל גם בחירות היום לא ישנו את המפה הפוליטית.
אני מאמין שיש סיכוי שביבי יעשה את השינוי הדרוש, יתעלה לדרגת מנהיג לאומי ויחד עם
ציפי ואהוד ינהגו בצורה אחראית ויובילו את ישראל לפתרון של שתי מדינות לשני עמים.
לי.ש : זו אכן דמוקרטיה. אני מתכוון לקואליציה של 3 המפלגות הגדולות שזכו באמון הבוחר.
ל-7: הציבור שלי מונה יותר מ-60%! זה הציבור הציוני שרוצה במדינה יהודית דמוקרטית.
ל-8,10: אנו בדרך "הנכונה" להגשמת נבואתך הקודרת. ראה מה אמר פרופ. ליבובויץ' כבר ב-68
ל-9: יורם, יש לציבור כח אדיר, כל השינויים בישראל נעשו רק באמצעות לחץ ציבורי ללא פשרות!
ל-11,12: מה האלטרנטיבה שלכם???
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיימי שניידר |
|
|
|
|
|
אם אתה מדבר על מדינת ת"א המורחבת, אתה צודק. שם באמת נהיה רב.
כנראה שמזמן לא הסתובבת ברחבי הארץ.
נצל את החג לטיולים בארץ, אז תבין שאין לך מושג על מה אתה מדבר.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרון ר. |
|
|
14 |
|
|
חיימי
אכן יש משהו בכתבתך, 60 שנה אנו לא מצליחים להגיע ל- 2 מדינות לשני עמים, מדינה יהודית ומדינה ערבית בגדה (ובעזה בשליטה פלסטינית!!! אבל שליטה, שליטה ...!! )היות ויש לנו אויב ערבי ולצערי זה לא "אויב מהעולם המערבי". לא נראה שיש היום מנהיגות משני צידי המפה הפוליטית בישראל (ימין, מרכז ושמאל) וגם לא בצד הערבי, הלוואי והיו!! לנו, מנהיג כמו בגין ולערבים כמו סאדאת , שהביא שלום (לא מי ידוע מה אך שלום!!מקווה לשלום טוב יותר לדור הבא שלא יידע את יוסף.) לשני עמים אך שילם בחייו.
חיימי, אין ספק שהעתיד (20 שנה הבאות) לא נראה טוב, בטח לא כפי שזה נראה היום וחבל, יש פה פוטנציאל כלכלי טוב יותר מהרבה מדינות מערביות. יש עדין מדינות שעדין לא יצאו מהמשבר הכלכלי ואנו עם כל ה"מלחמות" (פנים וחץ) שיש לנו יצאנו ובגדול!!. באיזה עולם מערבי מרוויחים כמו מנהלי הבנקים?? ראה מנכל אל על חברה שמפסידה כ- 300 מיליון שקל בשנה והמנכל מרווי 8 מיליון??!! בשנה, אז מה רע!!
אז , לא למדינה ןמנהיגות כזו רצינו אך אני מקווה שמנהיגי הדור הבא ייתקנו את מה שאנו הרסנו , ומקווה שזה לא יהיה מאוחר מידי??!!
חג שמח
שמוליק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ש. פרי |
|
|
15 |
|
|
חיימי ידידי,
אתה מפנה אצבע אל המנהיגות, אבל מתעלם מרצון העם. העם הזה הצביע בעקביות, לאורך 43 שנים שלאחר 67, כי אינו חפץ בהכרעה, אלא מעוניין להחזיק בכל האופציות פתוחות.
הכרעה - זה אומר סיפוח מלא של כל השטחים. ארץ ישראל השלמה.
הכרעה - זה אומר חזרה לקווי 67, בלי פלפולים ובלי בלבולים.
כולנו, בני העם הזה, לא הגענו להכרעה כזו ולכן איננו יודעים אל נכון, מה היה קורה אילו.
לדעתי - סיפוח היה מביא לארץ דו-לאומית ובסופו של דבר לארץ פלשתין, שבה אנחנו מיעוט הולך וקטן.
לדעתי - חזרה לקווי 67 היתה מעמידה למבחן את הברירה - האם הערבים מוכנים לקיומנו כאן, או שהכל קלאם פאדי.
מכיוון שהאופציה הראשונה מבחינתי היא השמדת המדינה - הרי שעמדתי ברורה (ודומה לשלך), אבל כפי שכבר אמרנו - אנחנו לא מוכנים לבחור ורוצים לשמור על אופציות פתוחות ....
שלך, אריה
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אריה שילה |
|
|
16 |
|
|
חיימי ידידי
אני מסכים עקרונית לעמדותיך, אך חרד באשר לשיטה בה נחזיר לעצמנו את הסוברניות, על גבולות "מדינת כל אזרחיה" ישראל. בית לאומי לעם היהודי, אבל לא "מדינה עם כיפה", מדינה המכריזה בנחישות על גבולותיה, השונים מישראל הגיאוגרפית וההיסטורית. מדינה התובעת ומאפשרת שיוויון חובות וזכויות מכל תושביה. הגדרה עצמית, אפשר שתיעשה בגדר פיזית ויהודים טובים, מחפשי קדושת המקום, מעבר לגבולות המוכרזים שלה, יכולים להיות אזרחי כל מדינה אחרת, כמו אלה הגרים באומן או בפזורות אחרות בעולם.
במצב בו להנהגה אין חזון ודרך ברורה להוביל את האזרחים אל בטחון וקיום וכל מהותה הוא ריצוי קבוצות אוכלוסיה מזה (את הקיצוניות תחילה!)ואת הפריץ מזה, אני מתגעגע להנהגה נוסח "אני לא יודע מה היהודים רוצים, אני יודע מה הם צריכים!", או"לא חשוב מה אומרים הגויים, חשוב מה היהודים עושים!".
חיימי! כבר למדנו, כשטועים בדרך מוטב לחזור למקום בו ידענו איפה אנחנו. נראה לי שצריך לחזור בהרבה תחומים לנקודה הזו ולהתחיל ממנה מחדש. פרופ' ליבוביץ' אמר גם שאם נתכנן את צעדנו לעתיד בצורה ראויה, אז הוא, העתיד, יהיה ראוי לנו! עכשיו צריך "רק" למצוא מנהיג ראוי עם חזון.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד. אהלי |
|
|
17 |
|
תגובות |
|
חיימי שניידר | 4/04/10 19:11 |
|
|
לאריה
העם מצביע למה שיש.
בד"כ הוא לא מאמין לשמאל שיש לו דרך בטוחה יחסית להביא את השלום.
השמאל טועה בהגדרת השלום כמטרת על, בעוד שהיה צריך – לתפישתי – להציג את המדינה היהודית דמוקרטית כמטרת על ואת השלום כדרך להשגתה (בצד דרכים אלטרנטיביות).
הסקרים מוכיחים כי הציבור ברובו ברציפות של קרוב ל-10 שנים, מוכן לוותר על שטחי יו"ש.
העם בסדר. אין לו למי להצביע.
בהעדר יכולת להגיע לשלום, צריך יהיה להגיע לגבולות שיש בם רוב יהודי ברור גם ללא שלום.
השלום, אינשאללה, יבוא בהמשך.
לדורון
החזון קיים.
איפה היא המנהיגות שתוביל אותו?
בית לאומי לעם היהודי איננו "מדינה עם כיפה".
להזכירך את ראשון הציונים הרצל שאמר שמקום הרבנים בבתי הכנסת ולא בניהול המדינה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיימי שניידר |
|
|
|
|
|
חיימי שלום,
אתה טוען שהעם "בסדר", אבל אין לו למי להצביע.
אני סבור שעם שהוא "בסדר", מצמיח מנהיגות שיודעת להוביל במקום לשרוד. לפי האבחנה שלי - העם אינו "בסדר", משום שאינו מממש את האחריות שלו בעניין זה. ייתכן שמדובר בסמנטיקה, אבל התוצאה היא אחת - הידרדרות במצב המדינה.
שלך, אריה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אריה שילה |
|
|
18 |
|
חיימי |
|
י.ב | 5/04/10 02:39 |
|
|
המנהיגים שלנו לא כלכך תמימים הם יודעים
מה שאתה מסרב להבין
הפרטנר שלנו לא רוצה שתי מדינות לשני עמים
הוא רוצה מדינה אחת לעמו בלבד
וכל המהלכים הם אחיזת עיניים ושיפור עמדות ליום פקודה
ראית את הפלשתינאים משנים משהו באמנה הפלשתינאית?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ב |
|
|
|
|
|
ל-י.ב.
יכול להיות שאין פרטנר.
למעשה, סיכוי גדול שלא נמצא פרטנר.
אז מה? מוותרים על מדינה יהודית דמוקרטית?
נהיה, בין הים לירדן, מדינת אפרטהייד יהודית או מדינת כל אזרחיה?
אם לא ויתרנו על מדינה יהודית דמוקרטית, אין לנו ברירה אלא לעצב גבולות על בסיס של מציאות דמוגרפית.
אן ניתן להגיע אליהם בהסכם שלום – עדיף והלוואי.
ואם לא נמצא פרטנר, נעשה זאת בעצמנו והשלום יגיע מתי שיגיע.
עוד בנושא - במאמר שכתבתי ביוני 2009
http:
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיימי |
|