X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעקבות המשברים העולמיים, די ברור את מי ימצאו כגורם לכל מחלות העולם כיצד נתגונן? ע"י מדינת הלאום, הביטחון והאחווה
▪  ▪  ▪
כתובת אנטישמית משנת 2010. כן, 2010...

כבר בתחילת דרכו של האיחוד האירופי, היה נדמה לי כי נוצר ערבוב מוזר ובלתי אפשרי תחת קטגוריית האירו. כמו בשר וחלב, כשר וטרף, ואור וחושך, שימשו בערבובייה מוזרה תחת המטבע החדש (כולו בן 11 הינוקא, הושק ב-1999). הצרפתים, הספרדים, האיטלקים, האוסטרים, היוונים, הגרמנים והבלגים חברו יחדיו תחת מטבע אחד. חלקם ללא אינטרסים משותפים של ממש, חלקם מנוגדים ואף שונאים אחד את השני.
בנוסף, ישנה באירופה הגירה חיובית אדירה של מוסלמים מערב הסעודית, מירדן, ממצרים ועוד, ואלו השתלטו על חלק ממקומות העבודה ומושקעים בהם משאבי מדינה רבים (כדי לעודד ילודה בקרב האירופים, הם מקבלים מענק לידה גבוה).
גם הכלכלה האמריקנית נתונה בבוץ עמוק, ורוב האמריקנים עדיין אינם מבינים מדוע הם מקיזים את דמם שלהם בתוככי עירק ואפגניסטן. לכל המשברים והתחלואים, העולם הנאור - בגיבוי המוסלמים הרבים וכמה עוכרי ישראל בני העם היהודי - ימצא באופן מיידי את האשמים העיקריים, קרי - מדינת ישראל והיהודים. מי שחשב שעד עכשיו ראה מה זאת אנטישמיות ומה זאת הסתה נגד מדינת ישראל והעם היהודי, יבין, תוך חודשים ספורים, שהוא צפה רק בפרומו.
הוסיפו לכך את הרפיסות, הנרפות והיעדר הקולקטיביות בחברה הישראלית והיהודית, והעובדה שחלק צעקני דואג לעצמו בלבד וכובש כותרות-ענק בעיתונים כשיוצא תוך כדי מימוש האינטרסים הפרטיים שלו נגד מדינת ישראל - ונקבל תמהיל מסוכן שיחבור להוציא מהלגיטימיות כל בית לאומי לעם היהודי. העולם אינו מבין מדוע דווקא היהודים צריכים מדינה משלהם. הרי הם חיים גם בארה"ב ובעוד מקומות. לנוצרי אין מדינה ספציפית, וכך גם המוסלמי, שכן דתות אלו אין להן לאום. ומאידך-גיסא, האמריקני יכול להיות גם נוצרי, גם מוסלמי, גם בודהיסטי ואין לו קושי לחיות בארה"ב או באיטליה לצורך העניין. אלא שאילו היו מתבוננים היטב בהיסטוריה, העם היהודי הוא העם היחידי בעולם שדתו היא גם לאומו, והוא היחיד שנרדף כל-כך במשך כל השנים.
גם במדינתו, העם היהודי לא רווה נחת וזאת מחמת הסיבה ששכנינו אינם מוכנים לקבל אותנו. לא כאן ולא באף מקום אחר בעולם. ואילמלא הייתה מדינת ישראל, ח"ו היו היהודים נרדפים היום ולא היה מי שיפצה פה ויצפצף. ממש כמו לפני 65 שנים. למעשה, העולם הנאור לא יצא למלחמה על גרמניה על-מנת להגן על היהודים שנטבחו בשואה. הרוסים הצטרפו למלחמה רק לאחר מבצע ברברוסה, שבו כבש היטלר חלקים נכבדים מרוסיה. הבריטים יצאו למלחמה עוד בקרב על לונדון, הרבה לפני הרוסים. והאמריקנים ישבו על הטריבונה ונתנו לעם היהודי להתבוסס בדמו עד פרל הרבור. גם לאחר פרל הרבור, למרות הפצרות חוזרות ונשנות, לא הואילו בנות-הברית להפגיז את מחנות המוות והיהודים המשיכו למות שם כרגיל. למרות שהעולם היה בתוך המלחמה, הוא המשיך לשתוק נוכח זוועות הנאצים שנעשו ביהודים.
מדינת ישראל חיונית לא רק כדי למנוע שואה נוספת בלא הגנה לעם היהודי - היא הבית הלאומי של העם היהודי מימים ימימה, מימי אברהם והאבות, דרך השופטים, המלכים והנביאים, בית שני, ועד שיבת ציון ועד ימינו אלה ולעתיד. אנו נוכל לכל הקמים עלינו לכלותנו, להכפישנו ולקטרגנו רק בזכות השיבה לחלוציות ולערכים שהשרישה, קרי - ביטחון בצור ישראל, אחווה ושותפות גורל, נחישות ודבקות במטרה. בעזרת השם נעשה ונצליח.

תאריך:  02/05/2010   |   עודכן:  02/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי גנני
דווקא בשעה זאת, כשהצבא היה צריך לשמור ולקדם מפקדים מוכשרים שהוכיחו את עצמם בשדות הקרב, הוא בוחר להדיח אותם משורותיו ולשחררם מסיבות של אי-אמירת אמת
ציפורה בראבי
הפתרון לשחיתות הציבורית: הצמדת ביקורת למעשיהם של נבחרינו
ראובן לייב
מסעדת הבשרים התל אביבית החדשה, "פריים-גריל", היא להיט קולינארי
אברהם פריד (פריצי)
לעצור את שולה, הנאום של ביבי, מפעלי הנצחה ואפר איסלנדי. וכמה זמן צריך שופט בשביל משפט? מחשבות על תרומת הבטלנות המשפטית לביסוס מערכת השחיתות הישראלית
אלכסנדר אטרמן
העולם עדיין חוגג את האחד במאי. אצלנו זה חגם של כמה הזויים, שמזמן פרשו מן ה"מיינסטרים". חבל – לא כדאי לוותר על החג החילוני, הלא-לאומני והמאחד היחיד שהיה לנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il