X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דברי נועם חומסקי, ביטול המופע של אלביס קוסטלו בישראל והמשט לעזה - בכל המקרים מדובר בלא יותר מאשר ב"אידיוטים מועילים"
▪  ▪  ▪
אלביס קוסטלו, נועם חומסקי ואוניית המשט לעזה [צילום: עכבר העיר]

בין אם מדובר בדבריו של נועם חומסקי, בביטול המופע של אלביס קוסטלו בישראל (לאחר מכירה מוצלחת של הכרטיסים) מטעמים פוליטיים, או במשט ההזוי לחופי עזה שמארגנים אנשי שמאל קיצוניים, בכל המקרים מדובר בלא יותר מאשר ב"אידיוטים מועילים".
זה לא מפתיע לשמוע את דבריו של נועם חומסקי, ד"ר פפה, קוסטלו (אלביס יש רק אחד...) ואחרים, או לשמוע שתמיכת ההולנדים בישראל במגמת ירידה – הם תמיד ידעו להשתייך לצד הנכון, ונחשבו, בעיני הגרמנים, ליותר יעילים מחיילי האס.אס, באיתור של יהודים ובעיקר את נכסיהם, נכסים שאותם ניכסו לעצמם ללא כל רגשות-אשם.
הידיעות על הירידה בתמיכתם בישראל, כמו גם הכעס בעולם בעקבות מניעת כניסתו של חומסקי, או התמיכה של ארגוני שמאל בביטול ההופעה של קוסטלו, מגיעים בתקופה שבה רמת השנאה כלפי מדינת ישראל מתרחבת ומתפשטת, גם בין המחוזות שבהם זכינו לכאורה לתמיכה.
מה שבטוח הוא, שבכל פעם שנפעל על-פי זכותנו להגנה עצמית - הגם שלא נגיע, לעולם, לרמת האכזריות שהפגינו כל המדינות באירופה כלפי עמים כבושים/ילידים/אויבים - כך ירגישו שונאינו, מבית ומחוץ, חופשיים להשתלח בנו ובנציגינו (ע"ע ראש ממשלת טורקיה), תוך כדי ניסיון נואל לנקות את מצפונם (ע"ע השואה הארמנית) ולהגדיר מחדש את המושג 'מוסריות בעת מלחמה' (ע"ע הולנדים ושאר המתחסדים האירופיים), על-חשבוננו. הם יעשו זאת בצורה רהוטה ומנומסת אך באותה נשימה מתנשאת ומתחסדת, ומתובלת בקורטוב של צביעות (ע"ע אלביס קוסטלו).
לצידם יעמדו, ברוב הדר, אלו שמוכנים לשמש כ"אידיוטים מועילים" תורניים, ביניהם ניתן למצוא אמנים, בלשנים, פרופסורים מן המניין או פוליטיקאים בינוניים, מבית ומחוץ, שמקבלים הזדמנות לחזור באחת מתהומות השכחה היישר למרכז הבמה, בחסדם של מיטב שונאינו ובמימונם.
עברית - שפה רשמית
לדעתי, האמירות הארסיות, הביקורת והשנאה, מגיעות ממקום של בושה, בושה על הפשעים שביצעה כל אחת ממדינות אירופה, וחלקן ממשיכות לבצע או להיות מעורבות בפשעי מלחמה, גם בימים אלו, נגד עשרות אלפי בני-אדם שפשעם היחיד הוא שהם שונים. לדעתם של מחרחרי השנאה נגד מדינת ישראל, זאת הדרך להעניש אותנו על ששרדנו את השואה ואנחנו דואגים לביטחוננו במו ידינו, תוך שימוש בשקרים, במניפולציות תקשורתיות, בחרמות ובכינוסים מאורגנים היטב, ולעזאזל הפלשתינים.
לכן, את האנרגיה שלנו רצוי להשקיע במחוזות אחרים, להפנות את תותחי המלחמה לירי של תחמושת חכמה שתפגע במטרה שתכאב באמת, כזאת שאי-אפשר יהיה להגיב עליה בטרור (למרות שכל דבר יכול לשמש כתירוץ) - אך מצד שני לא ניתן יהיה להתעלם ממנה. המטרה הראשונה הינה ביטול מעמדה של הערבית כשפה רשמית נוספת לעברית והגדרת השפה העברית כשפה הרשמית היחידה של מדינת ישראל!
לכל אותם המודאגים מזכויות האזרח ומפגיעה בזכויותיהם הבסיסיות של ערביי ישראל, שישאל את עצמו מדוע אין שלטים ברוסית? הרי מספר דוברי הרוסית בישראל הוא קרוב לחמישית מהאוכלוסיה במדינת ישראל!
דווקא הפיכתה של העברית לשפה רשמית יחידה תקרב את בני המיעוטים ותוציא אותם מהתבדלותם, תוך שמירה על זכויותיהם הבסיסיות ועל תרבותם.
כל עיכוב בביצוע השינוי המתבקש, על-ידי ח"כים ושרים שמצהירים מעל לכל במה כי מדינת ישראל, כמדינה יהודית, חשובה להם, מראה על חוסר רצינות/הבנה או פחדנות (בחר/י את התשובה הנכונה) בעמידה על דרישתנו הלגיטימית להכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי.
ובהקשר לאידיוטים... ובכן, הגדרת העברית כשפתה הרשמית של מדינת ישראל היא התרסה מול אלו שבכסילותם מנסים לנכס לעצמם מוסר שאין להם, כבוד לחיי אדם שהם מעולם לא רחשו ופטרוניות שהם בצביעותם מכנים זכויות אדם, שאומרת כי אנחנו כאן למרות קיומם ולא בזכותם.

תאריך:  29/05/2010   |   עודכן:  29/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אידיוטים מועילים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
רובם לא רק אידיוטים,כי אם גם
פלא יועץ  |  30/05/10 00:50
2
הנאצי ויסלינסצקי ליואל ברנד:"ש
קורןנאוה טבריה  |  30/05/10 03:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה מכנס
ראש הממשלה נתניהו, בהפגנות מטופשות של בזבוז וראוותנות, נותן בידי מבקשי נפשו בתקשורת תחמושת המסייעת בפגיעות בו
אריה אבנרי
לפני כשנה וחצי כאשר יצא לאור ספרי: "זעקי ארץ מושחתת", שאל אותי יואל מרקוס, הפרשן המוערך של הארץ: כמה פעמים נחקר אולמרט ע"י המשטרה ורשויות החקירה האחרות במרוצת פעילותו הציבורית הממושכת. "18 חקירות", השבתי למרקוס וכך הוא כתב    מאז נחקר אולמרט פעמים נוספות והמונה מראה על 22    הערות אזהרה (63)
בועז ארד
מסעות הפרסום הממשלתיים בגנות העובדים הזרים ובזכות קניית מוצרים כחול-לבן מנוגדים לעקרונות היצרנות ולעקרונות קידום העסקים בכלכלה מודרנית
אליקים העצני
נצרת עילית אינה לבדה. בגליל ובנגב החזירו לחיים את "השומר", נוכח נטישת שדות ועזיבה, מהעדר הגנה מגניבות, השגות גבול ותקיפות על-ידי שכנים המבקשים "לרשת
קנת לוין
אדישותם של מתנגדי ההתנחלויות הקנאים להירצחם של מתנחלים במלחמת הטרור בתקופת 2006-2000 קשורה באמונתם חסרת הבסיס שהסכסוך אינו על גבולות אלא על סירובם של הערבים להכיר בזכות קיומה של ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il