X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
איך לבצע פילוח נכון של קהלי יעד ולמצוא את הכפתורים שישיגו מהם תגובה
▪  ▪  ▪
לבדוק מה חשוב ללקוחות שלכם וממה הם מפחדים [צילום: AP]

הרבה פעמים דיברו איתכם על קהלי יעד. מהם קהלי יעד ומה החשיבות העצומה שלהם בכל הנוגע להצלחת העסק שלכם?
הדבר הראשון שעליכם לעשות כשאתם רוצים לפנות לקהל הרחב, הוא לפלח את סוגי הקהלים. אם את קוסמטיקאית, גברים הם לא קהל היעד שלך. נשים הן קהל היעד הנכון עבורך. עד כאן זה ברור ואלמנטרי. אך אילו נשים? באילו גילאים? מאיזה תחום סוציו-אקונומי? ולמה לא בעצם גברים - גברים מודעים לעצמם, שרוצים טיפוח ובעלים לנשים שחשוב להם שנשותיהן תהיינה מטופחות...
לאחר שתפלחו את כל הקהלים הרלוונטיים עבורכם, עליכם להשיג את כל הנתונים עליהם בדרך של סקרים. יש לנסח שאלות בנושא ולשאול אותן את קהל היעד שלכם. כך תגלו מה מניע אותם, למה הם מגיבים, מה חשוב להם וממה הם מפחדים. אלו הם ה"כפתורים" של אותו קהל היעד.
כעת כל שנותר לעשות הוא "ללחוץ" על הכפתורים האלה וראה איזה קסם - אתם ישר מקבלים תגובה. התגובה תבוא בצורה של פנייה של לקוח פוטנציאלי חם, מתעניין ומוכן לסגירה. במהלך המכירה אתם שוב משתמשים בכפתורים וכך מראים ללקוח שיש לכם תשובה לבעיה שלו.
דוגמה פשוטה לחשיבות הסקרים לקהל היעד הנכון: ניקח שוב את הקוסמטיקאית. היא פילחה קהל יעד - נשים מעל גיל 50, ולאחר סקר ל-30 נשים, היא גילתה שהנושא שהכי מטריד את קהל היעד הזה הוא קמטים. היא הוציאה פלייר שכתוב עליו בגדול: "מוטרדת מקמטים? שיטה חדשנית וזולה לטיפול בקמטים". את הפלייר הזה היא חילקה במספר מועדוני נשים באזור מגוריה ומיד קיבלה עשרות פניות. מאחר שאותן נשים אכן מודאגות מהקמטים, אך הן גם צריכות לטפל בנושאים אחרים כמו הסרת שיער, פדיקור ומניקור, היא מצאה את עצמה עמוסה בלקוחות חדשות שפוקדות באופן קבוע את המכון שלה.
ללא סקרים שנשלחים לקהלי היעד שלכם ולחיצה על ה"כפתורים" שלהם, אתם לוטים בערפל. אולי תצליחו, ואולי לא. אל תיכנסו להלך רוח ששיווק זה עניין של מזל או שזה תחום רק למומחים אמיתיים שעולים הרבה מאוד כסף. במקום זה פלחו וסיקרו, גלו ופעלו בהתאם. התוצאות יבואו מיד.

תאריך:  31/05/2010   |   עודכן:  31/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נירה אלטלף
מדוע ילדים כותבים בשגיאות ומהי הדרך נכונה להיפטר מהן
ד"ר אברהם בן-עזרא
בית המשפט לא תמיד מקבל את המרות של הפסיקה המחייבת אותו כחוק כתוב לכל דבר ועניין    כך נוהגות גם ועדות לתכנון ולבנייה המתעלמות מההיררכיה הקיימת בתחומן
אברהם שרון
בעוד הספינות "עושות דרכן" אל נמל ישראלי, לבדיקה ולבירור, לחקירה ולאיתור, נותר הים הגדול והשקט, זה שאנשים מדמים על חופיו ובאופק שמעבר לו, אהבות וסיכויים, זירה עדה אילמת לקרב-רב נוסף במלחמה שאף פעם לא די לה
ראובן לייב
תפריט ההרצה של "בוצ'רי דה ברילוצ'ה", שזה אך נפתחה, הוא בקטגוריה של "שישו בני מעי", אבל השירות, עדיין, ברווז מקרטע    גם הרעש, הבוקע מחלל המסעדה אינו מבשר טובות: הוא, פשוט מעצבן ובלתי-נסבל    הכל בשל אקוסטיקה גרועה, שאינה מאפשרת שיחה לשמה
כרמית גיא
ככל שמסגרות התקשורת, בעיקר זו האלקטרונית, רחבות יותר ומאפשרות לכאורה יותר זמן ליותר אנשים וליותר עמדות, כך הולכות רשימות הדוברים והמרואיינים ומתקצרות, וממילא גם טווח הדעות שאנחנו נחשפים אליהן מתכווץ    על תוכנית הרדיו "המילה האחרונה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il