X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החירבוש העלוב הזה ב"וואלה" ועצם החרם של "בכירי התיאטרון" על אריאל בצירוף ההסברים המצפוניים והמוסרניים של חותמיו הם הביטוי המובהק למצבם הנפשי הקשה
▪  ▪  ▪
ההיכל החדש באריאל [צילום: פלאש 90]

כדי להבין את המקור למיאוס שמרבית הציבור חש כלפי השמאל הפנאטי, צריך לקרוא את ה"סאטירה" הגבלסית שפרסם אחד, אריאל קיריל, ב"וואלה תרבות".
היוהרה, הזחיחות, הזלזול בשונה והפלצנות שמהווים את המרכיבים העיקריים בעיסה הזאת שמתקראת "סמול" זועקת מכל שורה ומכל תמונה שביצירה הדוחה הזאת.
"עזבו אתכם מהבימה והקאמרי", כך משרבט הקיריל ,"וואלה תרבות עשתה מנוי להיכל התרבות באריאל וחושפת עתה את ההצגות הראשונות שיועלו בו: מהסוחר מקלנסווה (שהכותב ממדינת תל אביב כנראה בטוח שקלנסווה נמצאת ב"שטחים", א.נ.) ועד חצצית ושמה תשוקה". ולאחר הפתיחה השנונה והרווית ההומור הזאת פונה הקיריל ומפרט בגוף המאמר את הרפרטואר "הסאטירי" שהגה, גיבוב של סטריאוטיפים ימניים בלווי תמונות נלעגות שלא היו מביישות את "דר שטירמר" מתובלים בהמחזה פרימיטיבית שאמורה לשדר את המסר המרכזי של השמאל: מתנחלים כובשים, ערמומיים ופאשיסטים העושים כבשלהם במרחב הפלשתיני הכבוש.
צריך לקרוא את הגיבוב העלוב הזה כדי להאמין שנכתב על-ידי אדם כלשהו בעיתון ישראלי לגיטימי שיש לו מערכת ולעורכים יש שיקול דעת ואיזושהי אתיקה בסיסית שקושרת אותם למקצוע העיתונות.
אני מצרף קישור לדבר הזה כדי שיהיה ברור שהיה זה ולא חלמתי חלום: [קישור]
כשאתה מנסה להבין מה עומד מאחורי המעשה המביש הזה, קשה להימנע מהמסקנה כי מדובר בתערובת נפיצה של שנאה ותסכול. שנאה למי שלא חושב כמוהם ותסכול על כך שיכולת השכנוע וההשפעה של המחנה שלהם התפוגגה.
החירבוש העלוב הזה ב"וואלה" ועצם החרם של "בכירי התיאטרון" על אריאל בצרוף ההסברים המצפוניים והמוסרניים של חותמיו הם הביטוי המובהק למצבם הנפשי הקשה של הוגיו ויוצריו. הדברים לא מסתדרים לפי השקפת עולמם ואותם זה מטריף.
כשאיתמר בן גביר וח"כ בן ארי הפגינו בקאמרי (וכגלוי נאות אני רחוק מלהימנות על חסידיהם) הפגנה לגיטימית לחלוטין שנשענת על כל מרכיבי האידיאולוגיה השמאלנית בהקשר לחופש הביטוי והזכות להפגין, הגיבו אבירי חופש ההחרמה בהיסטריה מוחלטת שבשיאה שתי סטירות שהשחקן שלמה וישינסקי שרואיין בערוץ 2, הבטיח לחלוק להם ב"בפעם הבאה". כלומר, ההחרמה שהניבה הפגנת נגד מועברת כעת על-ידי השמאל לתחום האלימות הפיזית. אז מה יהיה אם כך השלב הבא? (אני רוצה להאמין שוישינסקי, אותו אני מעריך ביותר כאדם ושחקן ושותף לכאבו הקשה מנשוא, אמר את הדברים תוך סערת רגשות).
אם נשים לב למה שקורה בזירה הזאת, נראה רצף של פעולות שמתחילות בהחרמה, ממשיכות בסתימת פיות ובפרופגנדה ומסתיימות באיום לאלימות פיזית. האם לרצף פעולות כזה יש הגדרה פשוטה? אולי פאשיזם? והפאשיזם הזה הוא מבית היוצר של מחנה מנכסי השלום. איזה אבסורד מפואר. וכאן נגלה פרצופם האמיתי של היונים הצחורות האלה. לא שמישהו מופתע מכך במיוחד אך עדיין עלוב. עלוב, עצוב ובעיקר מאכזב.

תאריך:  10/09/2010   |   עודכן:  12/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשהשנאה והתסכול נפגשים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
החרם
nitzko  |  10/09/10 19:32
2
הפגנה לגיטימית , נחומסון ?
שלמה הלוי  |  10/09/10 20:43
 
- הפגנה לגיטימית בעיני.
אלכס נ.  |  10/09/10 21:32
 
- לגיטימי = חוקי
שלמה הלוי  |  10/09/10 22:01
 
- לא תמיד
אלישמע  |  10/09/10 22:07
3
להפנים:השמאל הקיצון הוא האויב
קורןנאוה טבריה  |  11/09/10 06:09
4
חוקי ולגיטימי
נ.אילנה  |  11/09/10 23:33
 
- את טועה אילנה
שלמה הלוי  |  12/09/10 08:54
 
- יש לגאלי ויש לגיטימי
נוני  |  12/09/10 15:14
5
נכון
zvig  |  12/09/10 00:25
6
smol is the real problem ל"ת
phillip  |  16/09/10 12:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אחיקם ביתן
כתבה שעושה "שירות דב" לאולמרט בהזכירה לנו עובדה שכמעט נשכחה מרובנו: איך במקרה ומבלי שנתכוון לכך הפך להיות ראש ממשלה    רק במקלחת גילה אולמרט כי הוא למעשה מישהו אחר - ממש ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד
שרית ילוב
יש עיתונאים שאצלם "הימים הנוראים" הם שגרה מקצועית: מדי פעם הם מוצאים איזה זנב חטא להכות עליו, כדי לחזור שוב למלחמת החורמה הפסיכולוגית במחנה הלאומי
ד"ר יובל ברנדשטטר
הנחרצות שבה מביע אבו-מאזן את התביעה להצפתה הסיטונית של מדינת ישראל בערבים המכונים "פליטים" משותפת לו ולכל מנהיגי ערב, מחמאס ועד לחזית העממית, וכמובן לערבים שכבר השיגו את זכות הפלישה    וכאמור, זכות השיבה אינה נוגעת לירושלים ולחברון, כי אם לחיפה לתל אביב, לרמת-גן ולנתניה ולכן היא נדחתה לסוף המו"מ
עמוס גורן
על ראש הממשלה להקים את חיל הדיבור, על-פי הדוגמה של חיל השלום של הנשיא ג'ון קנדי    בחייל הזה ישרתו אלפי עולים צעירים אידיאליסטים ורהוטים מארה"ב, קנדה, בריטניה, דרום אפריקה, אוסטרליה, ומשאר ארצות דוברות אנגלית
אהרון שחר
החרמת אריאל - בסופו של דבר משמעותה המעשית היא תמיכה בטרור    מנין בדיוק הקביעה שכיבוש 67' הוא כיבוש, וכיבוש 48' הוא לא כיבוש?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il