X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכרזות הסופרים והאמנים המוציאות את כלל הישראלים הגרים בשומרון מכלל ישראל, מעבירות אותנו לחשכת ימי הביניים
▪  ▪  ▪

עוד בטרם היות ההיסטוריה והכתב, תיעדו בני האדם את תולדותיהם ואת הרהורי ליבם כמו אמונות ושאר רוח - בצורת ציורים על כתלי מערות בהן גרו. האמנות נוצרה כדי לרומם את האדם תוך המחשת חוויות ורגשות שיש בהם משותף לצופים בה. היצירות הנעלות מבין כל אלו שנוצרו במהלך ההיסטוריה - נשארו לנצח כאבני דרך של התרבות. נכון שהאמנים בהמשך נזקקו למצנטים, תומכים, ואלה באו בעיקר מקרב הכנסייה. ואכן, מיטב יצירות האמנות באלפיים השנים שחלפו - ניזונו מהמיתולוגיה הנוצרית בלבד באירופה, ומהמיתולוגיה המזרחית באסיה. כי באיסלאם וביהדות נאסר להתייחס באמנות לדיוקנאות אנושיים, מהחשש לחזרת הפולחנים הפאגאניים.
פה ושם, במהלך הזמנים, עם הימוט מעמדה של הדת, במיוחד בעת החדשה, נהגו אמנים מדרגה נמוכה, להשתמש ברעיונות פוליטיים כקביים, כדי שיזכו בפרסום, שיביא להצלחה, הודות לרעש שיקום סביבם. יצירותיהם לא נחרתו בתולדות האמנות, אלא אולי כקוריוז הראוי לגיחוך. בישראל של המאה ה-20, תופס מהלך זה תאוצה, וקבוצת סופרים ומחזאים שאליהם נספחים שחקנים, מנסים להכפיש את שם ישראל בעולם, ולנסות לזכות בנקודות תמיכה מצד שונאי ישראל בעולם כולו.
באיוולתם כי רבה, הם מכפישים את עצמם בלבד, והנזק שיביאו לאמנות בארץ ולמעמד ישראל בעולם רב מלנסות לשער. הם משלים את עצמם, שבכוח מניפסטים אומללים אלה, המייצגים חלק זעיר באומה, בהתכחשותם לזהותם הלאומית - מישהו יחוס עליהם בבוא יום הדין. כך נהגו היהודים האריסטוקרטים בגרמניה, כפי שתיאר ד"ר עידו נתניהו במחזהו "הפי אנד" שהועלה בפסטיבל "פותחים במה" האחרון של תיאטרון בית לסין. אבל הסוף המר של האריסטוקרטים היה בדיוק כמו סופם של כל היהודים בידי הנאצים. וזה בדיוק מה שכתוב בכל האמנות של הפלשתינים ובקוראן עצמו - "דין מוחמד בסייף".
הסנקציות והחרמות שישראלים משדלים את הגויים להטיל על ישראל ה"כובשת" היו מצחיקות, לולא הצלחתם עלולה להביא לחורבנה של המדינה היהודית היחידה בעולם. מעשי החתרנות של קבוצות המתגדרות בשנאה ל"כיבוש" מעידים על בורות חבריהן, שראוי להביא לידיעתם, שגם יפו נכבשה על ידינו (על-ידי אצ"ל למען הדיוק ההיסטורי). אז מדוע כל יפי הנפש שלנו משלמים הון עתק כדי לגור בעיר הערבית העתיקה? ומדוע כל מדינות העולם, החיות על קרקע שכבשו - כמו האמריקנים שהשמידו את האינדיאנים הילידים, או הספרדים שכבשו את מרכז ודרום אמריקה וכן הלאה - מדוע כולם נזעקים למראה צילומים שמספקים להם חברי עמותות יפי הנפש, של בתים הנבנים ביהודה ובשומרון?
טמטום נוסף של החבר'ה האינטליגנטים לכאורה הוא, התעלמותם משתי עובדות יסוד, ובזה נסיים:
1. הערבים המוסלמים לעולם לא יקבלו את ישראל כעובדה קיימת, וילחמו עד הטיל האחרון ועד ההרוג הישראלי האחרון לממש מטרה נעלה זו. אז די לחלומות באספמיה על שלום. ראינו למה הביא הסכם אוסלו, ולמה הביא גירוש היהודים מגוש קטיף.
2. כדי שישראל תשרוד, היא חייבת בעומק אסטרטגי. על כך תכנן יגאל אלון בתוכניתו הידועה, ועל כך מתריע עוזי דיין בפעילותו בימים אלה - אלון דיבר על גב ההר שחייב להיות בשליטתנו; ודיין מדבר על אחיזה בשטח של בקעת הירדן כולה, כי לולא שליטתנו בה, אין לנו סיכוי להישרד אפילו כמה ימים.

תאריך:  09/11/2010   |   עודכן:  09/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בחשכת העלטה: האם האמנות זקוקה לקביים?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אין לך בושה,נכון?
אבנר צפוני  |  9/11/10 16:52
 
- אכן,
איטה  |  11/11/10 18:48
2
תגובתך הגסה מעידה על מקורותיך
ד"ר ג.ב.ע  |  9/11/10 22:13
3
גברת בליטנטל
ר.פייביש  |  10/11/10 00:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קבוצת ידיעות אחרונות מצאה יעד חדש למתקפותיה על בנימין נתניהו: בנו יאיר    כרגיל, מהעובדות הם מעדיפים להתעלם
אמיר כרמי
אחת מערכות הפריצה הפופולריות בשנים האחרונות בקרב עברייני האינטרנט נקראת בשם שלא משאיר מקום לטעויות: Crimepack (חבילת פשע) - ערכה פשוטה לשימוש, עם ממשק שיכול לדבר אל ליבו של כל פושע מתחיל, שמאפשרת לתקוף כמות גדולה של גולשים באמצעות אתרים נגועים
יוני בן-מנחם
ההתבטאויות האחרונות של הרמטכ"ל גבי אשכנזי וראש אמ"ן עמוס ידלין יצרו חששות ברצועת עזה כי ישראל עומדת לתקוף בקרוב את הרצועה    ההתבטאויות האלה אינן יוצרות הרתעה אלא מתח מיותר שמסלים את האווירה    הירי מרצועת עזה לעבר ישראל נמשך בטפטוף מבלי שצה"ל מצליח להפסיקו
רן מלמד
בושה שהממשלה הזו לא הצליחה להוריד את ממדי העוני, ולא השכילה לסייע לעובדים העניים לעבור את החגים בשמחה ובחיוך    נקווה שאולי לקראת חג הנסים, חג החנוכה המגיע אלינו בקרוב, ועוד לפני ההצבעה על תקציב המדינה - יגבר השכל הישר, והממשלה תשנה את עמדתה
ראובן לייב
בעוד שבמדינות המערב נאסר כבר מזמן השימוש בתרופה הפופולרית לשיכוך-כאבים, היא מככבת אצלנו בכל בתי המרקחת, חופשי-חופשי, ללא מרשם רפואי    פני רפואה של בת-יענה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il