X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מקומה של ישראל באולימפיאדת לונדון 2010 מפגר אחרי מדינות כלבנון, מלווי, אלבניה, בנגלדש, מקדוניה, מולדבה ותאילנד בישראל לא פורסמו התוצאות, לא התעניינו בהן, ולא הגיבו עליהן
▪  ▪  ▪
מפת השחיתות העולמית - גם הצד הזה, לצערנו, חזק אצלנו

מחריד, מזעזע, מקומם - ישראל יצאה במקום ה-101 מ-167 המדינות שהשתתפו באולימפיאדה החשובה באמת, זו שאיננה משחקת אלא קובעת את גורל חייו של כל אדם עלי אדמות. חמור שאני חייב להסביר על מה אני מדבר, ומאין הוצאתי ידיעה על אולימפיאדת לונדון 2010. ובכן - מהאינטרנט. העובדה שהתקשורת הישראלית לא הביאה את הידיעה - היא המזעזעת ביותר.
ובכן, יחידת המחקר של העיתון "אקונומיסט" הלונדוני פרסמה זה עתה את "אינדקס הדמוקרטיה". העיתון החשוב הזה עורך מדי שנתיים סקר מדוקדק בכל מדינות העולם, ומדרג אותן בדירוג משוקלל בשישה תחומים: בחירות חופשיות, תפקוד הממשלה, המערכת הפוליטית, התרבות הפוליטית וחירויות אישיות/זכויות אדם. אם טרם שמעתם על ה"אולימפיאדה" הזאת, אתם מבינים עכשיו את חשיבותה. ואם אינכם חשים זעזוע - מוטב שלא תבזבזו את זמנכם בקריאת פירוט התוצאות, ותעברו הישר למדור הספורט.
פירוט התוצאות:
  • בדירוג הכללי בששת התחומים, ישראל יצאה במקום ה-37. כבר לא בין הדמוקרטיות המלאות, אלא בקהל "הדמוקרטיות הפגומות", אבל עדיין לא רחוק מיעדי תיירות מושכים כמו איטליה (מקום 29) וצרפת (31). המערכת הפוליטית שלנו, למרות הרושם הכללי, יחסית מתפקדת.
  • התוצאה המזעזעת לישראל היא בתחום החירויות האישיות/זכויות אדם - ישראל נמצאת במקום ה-101! הציון של ישראל הוא 5.29 מתוך 10 - ציון נכשל! יש 52 מדינות שהדירוג הכללי שלהן נמוך משלנו, אבל הציון שלהן בשמירה על חירויות הפרט וזכויות האדם הוא יותר גבוה! ביניהן מדינות כלבנון, מלווי, אלבניה, בנגלדש, מקדוניה, מולדובה ותאילנד. צריך לרדת 52 מדינות כדי להגיע למדינה הראשונה שהציון שלה בחירויות אישיות וזכויות אדם נמוך משלנו - ידידתנו טורקיה (4.71).
  • למטה מזה בדירוג הכללי יש עוד 12 מדינות שבהן אפשר לחיות בשקט אם לא מתערבים בפוליטיקה, ולנהל חיי משפחה בחופשיות יותר מאשר אצלנו, מדינות כזמביה, אוגנדה, ואפילו האיטי מוכת העוני ורעידת האדמה. וכך הגענו אל המקום ה-101 בחופש אישי ובשמירה על זכויות האדם... לא אור לגויים.
האור לגויים בא מגויים:
  • 1) נורבגיה
  • 2) איסלנד
  • 3) דנמרק
  • 4) שוודיה
  • 5) ניו-זילנד
מזל, ולעג היסטורי גדול, שכמעט כל יהודי העולם - חוץ מהמעטים שנשארו במה שנשאר מן המולדת הסובייטית - חיים בארצות של 9+ בשמירה על זכויות האדם. אלה שבאו מברית המועצות לשעבר נשאו איתם, ברובם הגדול, את המורשת הפוליטית הסובייטית, שבישראל קיבלה הסבה למורשת ליברמנית-חוטובלית. הנה: רוסיה במקום ה-107, בציון 4.71 בזכויות אדם, ובחמשת המקומות האחרונים (!) מוצאים שתיים מהרפובליקות הסוציאליסטיות לשעבר: במקום ה-163 בורמה, 164 - אוזבקיסטן, 165 - טורקמניסטן, 166 - צ'אד, ובמקום האחרון, ה-167 - קוריאה הצפונית, ששמרה על מקומה זה מהסקר האחרון לפני שנתיים, עם ציון 0.00 בזכויות אדם.
והנה סיבה לישראלי כליברמן להיות גאה... התוצאות שהשיגו המדינות השכנות: לבנון - מקום 89 בדירוג הכללי, עם ציון גבוה משלנו בזכויות אדם - 5.59. "פלסטיין" - כלומר שטחי הרשות הפלסטינית ורצועת עזה - מקום 93 בכללי, עם ציון 3.82. ירדן - מקום 117, ציון 3.82. מצרים - מקום 138, עם ציון 3.53. סוריה - מקום 152, עם ציון 1.76; ואירן, לא בדיוק שכנה, ובהחלט מדינת-הלכה הנמצאת בטווח-כוונות, שישראל נעשית דומה לה יותר מיום ליום - מקום 158, עם ציון 1.76.
אני בטוח שאפשר למצוא אי-דיוקים וטעויות בשיפוט ששפטו השופטים באולימפיאדה הזאת - אבל זה נראה לי פחות חשוב, מן העובדה שבישראל כלל לא התעניינו בתוצאותיה, לא הביאו תגובות ותירוצים כרגיל, לא מחו ולא ניתחו ולא הגיבו. זהו סימן נוסף לחומרת המחלה.

תאריך:  30/12/2010   |   עודכן:  30/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולימפיאדת לונדון 2010 - אנחנו במקום ה-101
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
זהו האבסורד הגדול...
יובל888  |  30/12/10 15:47
 
- כמה קל
דוריאן  |  31/12/10 08:09
 
- נכון, האמת מאוד פשוטה
מוציקו  |  31/12/10 15:17
 
- תגובה ליובל888
ת  |  31/12/10 15:08
2
אמור מי מדרג,אומר לך מה הדרוג
ד.ט.  |  31/12/10 11:47
3
אולק! חבריך הם המדרגים!
והמכפישים!  |  31/12/10 13:35
4
נתונים אכן קשים.
אדם ל.ע  |  31/12/10 17:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
התנהלותו השערורייתית והחובבנית של מני מזוז בפרשת קצב, בעת שכיהן כיועץ המשפטי לממשלה, חייבת להיבחן במסרקות ברזל!    כפסע היה בין האנס ועבריין המין הסדרתי משה קצב לבין השלכת המתלוננות-קרבנותיו אל הכלבים    האם תרבות ה"חפיף" תימשך?
איתן קלינסקי
לחולי הניצול המחפיר של עובדים בקניונים נוספה תופעה של יצירת זמניות בעבודה    החברות שפועלות בקניונים קבעו נוהג מחפיר של העדפת עובדים צעירים - תופעה שמעצימה עוד יותר את הזמניות בעבודה ואת העדר מחויבויות המעסיקים לתנאים סוציאליים
יורם דורי
טנק שעומד מועד לפגיעה. טנק נייד כובש יעדים. בשנים האחרונות הפך המיגון לכלי הנשק העיקרי. לא עוד העברת זירת הלחימה אל מעבר לקווי האויב, לא עוד תחכום וערמומיות, לא עוד תנועה ללא הפסקה, אלא עוד פלדה ועוד בטון. בקרבות חפירות איש מעולם לא ניצח וזה חל גם עלינו
איתמר לוין
בעקבות פסק הדין במשפט קצב: העונש הצפוי, הקושי בערעור והקשר ביניהם; המשמעות הציבורית של ההכרעה; ועל חלקה של התקשורת
יהונתן דחוח-הלוי
מפקדי הזרוע הצבאית של חמאס ליהודים: עליכם לבחור בין מוות בחרב הג'יהאד לבין הסתלקות מרצון מפלשתין    תפישת רצח העם הייתה למדיניות רשמית של חמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il