X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השמאל פה נלחם למען ה"שלום" שלגביו פירושו הוא: ויתורים מרחיקי לכת לפלשתינים ארגוני השמאל אינם תומכים בשום מאבק צבאי שלנו, לא מפגינים נגד קסאמים על שדרות, אבל כן מפגינים נגד סגר על עזה...
▪  ▪  ▪
אין סליחה [צילום: פלאש 90]

לשמאל הישראלי אין כסף משלו, כמעט שאין לו בארץ תמיכה ולכן הוא משנורר כספים מחו"ל, ובעיקר, מגורמים עויינים שקיומה של ישראל חזקה נוגד למדיניות החוץ שלהם... לשמאלנים אלו זה לא ממש אכפת. מה שכן אכפת להם זה שיחשף לציבור הרחב מי תומך בהם ומי מממן אותם.
לקומוניזם המתועב במאה ה-20 היו שיטות תעמולה פרופוגנדיסטיות אשר כללו בין היתר תחבורה להבאת צעירים חסרי מטרה להפגנות, מתנת חולצות, הדפסת שלטים, פלקטים וסיסמאות קליטות, שימוש ברמקולים רועשים עם כרוזים מיומנים, וגם: אובייקט מרכזי להשמצה ולשנאה!!
בשנות הששים בארה"ב, הייתי עד לפעילות בקמפוסים בהקשר להפגנות נגד הנשיא ג'ונסון והמלחמה בויטנאם, פעילות אשר מומנה על-ידי גורמים מסתוריים בחו"ל (כאשר כל החוטים, הסתבר באיחור, הובילו לברית המועצות...). צריך לזכור כי לסטודנטים ולהיפים אשר מילאו את הכיכרות, לא היה כסף, לא לנסיעות, לא לשלטים, לא לרמקולים ואפילו לא למשקאות וסנדויצים שחולקו להם... בכל זאת לא הרבה שאלו מאיפה הכסף מגיע... ומי עומד מאחורי זה... מצב הרוח הכללי באמריקה היה נגד המלחמה בויטנאם ומי שניסה לחקור את מהות ההפגנות כונה מייד: מחרחר מלחמה או פשיסט-ימני.
בן משפחה של אשתי מלוס-אנג'לס ממארגני ההפגנות הודה בפנינו לאחר שנים, שבמשך שנתיים קיבל סכום לא מבוטל מידי חודש כדי לארגן הפגנות בקמפוס (אשר שם אפילו לא הי רשום כסטודנט...) זה הוכנס לחשבונו בבנק והוא טען שאינו יודע מי שילם זאת (וגם לא רצה לדעת...).
אנחנו רואים כיום בארץ מצב דומה. השמאל פה נלחם למען "השלום" שלגביהם הפירוש: ויתורים מרחיקי לכת לפלשתינים, ארגוני השמאל אינם תומכים בשום מאבק צבאי שלנו (צה"ל תמיד אשם בכל תקרית.. ). לא מפגינים נגד קאסמים על שדרות, אבל כן מפגינים נגד סגר על עזה... מפגינים ומוציאים מיליונים על קמפיין לשיחרור גלעד שליט, כאשר למעשה הם נלחמים פה למען שיחרור 450 פושעי ומנהיגי החמאס... ונכון אמר אביגדור ליברמן: השמאל חבר לאויבינו...
על אמת צרופה זו אין להם סליחה. מעכשיו ליברמן הוא האובייקט... הוא השטן... יש להלחם בו בכל הכוח ובכל אמצעי ההכפשה... אין זה משנה להם כלל שליברמן הוא המנהיג הכי רציני שבמערכת הבחירות האחרונה שלו טען שיש לוותר על מזרח ירושלים... ואין זה משנה להם שליברמן הוא המנהיג היחידי המציע פתרון מיידי ומעשי להסדר עם הפלשתינים (הסכמים זמניים). הם נגד ליברמן כי הוא, הוא זה, מאחורי המהלך לחשוף את מקורותיהם הכספיים.
מארגני ההפגנות, פעילי השמאל, המשתמטים הבוגדניים הקטנים ועלובי הנפש, הניזונים מכספי אויבינו כדי לקעקע את יסודות המדינה - אתם חייבים להבין שהחגיגה נגמרה וככל שתמהרו ותעזבו למאורות הסמים האהובות עליכם באמסטרדם ובתאילנד, ייטב לכם...

תאריך:  17/01/2011   |   עודכן:  17/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השמאל בישראל - פרופגנדה בולשביקית קלאסית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לא מהשמאל ולא מהימין...
אליהו חיים  |  17/01/11 23:08
2
השמאל בישראל נלחם אך ורק למען
קורןנאוה טבריה  |  18/01/11 14:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il