X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למציאות כעת פוטנציאל נפיץ מאוד, ואולי תהיה התפכחות כללית - לא רק פוליטית אלא קודם כל נפשית. הסיכוי למלחמת הכל בכל כתוצאה מיציאת מצרים הוא גדול הרבה יותר. אולי כדי למנוע תהליכי הידרדרות יקומו כמה צ'רצ'ילים במערב ובמזרח, ואולי גם בעם ישראל
▪  ▪  ▪
סיכוי למלחמת הכל בכל [צילום: AP]

לאחרונה עקב הלחץ הבינלאומי המכיר במדינה הפלשתינית נשמעים קולות בתוך המחנה המשלימים עם המצב ורואים בו גזירה שיש בה גם ברכה. הנה סוף סוף נוכל להחיל ריבונות על הישובים ביהודה ושומרון "גם המרוחקים" וגם על הדרכים המובילות לישובים ומהקללה תבוא ברכה.
אלו שקוראים לתמיכה ברעיון הזה טוענים שהרוב היהודי בישראל מתנגד למדינה פלשתינית וממלא יתמוך ברעיון של החלת הריבונות על הישובים כולם, גם אלה שבעומק בשטח.
בינתיים, ממה שנראה עד עכשיו, כל מפלגות המרכז תומכות ומסכימות להקמת מדינה פלשתינית מפורזת למדי, רק היא תציל את שוחרי הדמוקרטיה במצרים ובעירק מידי היהודים הפנאטיים. הרוב דווקא מסכים או הסכים למדינה פלשתינית בגבולות שביתת הנשק למעט תיקוני גבול קלים ולכן המרחק בין הקריאה של עורך "בשבע" למדיניות הממשלה והאופוזיציה השמאלית הוא כמו המרחק של "נאמני ארץ" מקריאתו של עמנואל שילה.
עמנואל שילה אינו לבד! זו אינה גחמה, אפילו רב חשוב מאוד באחד מפלגי חב"ד המיליטנטיים, לא הרב וולפא, ביקש ממני לפנות לחברי כנסת מהימין בהצעה זהה לזו של עמנואל שילה לפני כשבועיים. אמרתי לו שזו אינה דעתי אבל אפנה למי שביקש בשמו שלו.
שאלתי אותו, הרי הרבי אמר שאסור לוותר על-אף שעל ומבחינת פיקוח נפש, לשיטתך, מי ישמור על דרכי הגישה ליישובים? הצבא הפלשתיני? בינתיים אנו רואים שכל מיני צד"רניקים בלבושים ימניים שונים באים בשם ה"ריאליה" ותומכים ברעיונות התקפלות.
תמונת שער מתנוססת על הפמפלט "מצב הרוח" בניהולו של מבקר המסעדות שאול יהלום ועליה רואים את בני קצובר יחד עם הרב שרלו, הרב דוד סתו ורבני שומרון נוספים המכריזים על תיאום בין רבני "צוהר" לבין רבני השומרון. מעניין איזה פלג של רבני צוהר מתנוסס על התמונה. זה שאמר שההתנגדות בנווה דקלים היא בושה או זה שעשה קולות של התנגדות בכפר מימון?. שלום בארץ. הכבשים מתכווצות למרכז הדיר לפני שיבוא הזאב וחמס וטרף ואין מציל.
הפלשתינים נתמכים בינתיים בידי אנג'לה מרקל, בכירת האיחוד האירופי המשקיע מיליארדים בשטח של ד' על ד' בחברון ובהקמת שכונות וערים פלשתיניות ובעיקר בקריעת ירושלים. ארצות הברית בראשות הנשיא המוסלמי אובמה תומכת. אבל גם התקווה הגדולה מר מייק האקבי נגרר לשטות השטנית של הכרה
ביהודים ביהודה ושומרון כ'ילידים' על-פי אמנת האו"ם. היינו שהיהודי יהיה בעל חי מוגן מכוח סעיפי אמנות בינלאומיות גם כשישב תחת שלטון ערבי בארץ ישראל. לצערנו גם מיטב חברי הכנסת של הימין נגררים להבלות הזאת אולי בגלל כבודו של האקבי.
כל העמדות הריאליסטיות הללו המשלימות בצורה כזו או אחרות כאילו גורלו של עם ישראל נגזר. חובה להשלותו, ובעיקר בעלי העצות ישלו עצמם, שהרעיון של החלת הריבונות יכול לעבור בממשלה הזאת.
קבלת הרעיון הזה בכל צורה שהיא היא מימלא ממצבת את ישראל מול כל העולם העכשווי ואם כך למה לסחור בפרוטות. אבל אפשר שהעולם השתנה מאז כתיבת המאמר של עמנואל שילה.
למציאות כעת פוטנציאל מאוד נפיץ, ואולי תהיה התפכחות כללית לא רק פוליטית אלא קודם כל נפשית. הסיכוי למלחמת הכל בכל כתוצאה מיציאת מצרים הינו גדול הרבה יותר לא רק במצרים ובכל המזה"ת, אלא גם במדינת ישראל עצמה. אז אולי כדי למנוע תהליכי הידרדרות אינסופיים ונעדרי שיקום יקומו כמה צ'רצילים במערב ובמזרח ואולי גם בתוך עם ישראל.
המערב אם ישרוד כיישות מדינית תרבותית, יאלץ לא רק למוטט את המשטרים במזרח התיכון ולא רק לא לתמוך בדמוקרטיה מדומה ורסיסית, אלא לפרק את מבנה המזרח התיכון כפי שנולד לאחר מלחמת העולם הראשונה. המערב יאלץ לפחות בחלקו לחזור לצורה של אימפריאליזם ללא בושה. לחדול מהסיסמאות הדמוקרטיות השמאלניות שאינן מכבדות מדינות, לא מוסדות, לא משפט ולא חוק, אלא אנרכיזם גמור.
מדינות כמו אירן, טורקיה, עירק, סוריה, ירדן ומצרים אין להם מקום במבנה החדש המתבקש מאליו. גם לישראל הזעירה אין מקום בעולם הקרוב. במזרח התיכון החדש-עתיק בקשת הסהר הפורה. קשה לדעת מה יהיה חלקן של רוסיה וסין במשחק האיזורי, אבל ניתן לדמיין!.
מה שנותר הוא נאמנות בלתי מתפשרת של יהודים ושל גוים הנילווים אל עם ה' למלוא ארץ ישראל, למלכות ישראל לירושלים ולמקדש. לא עוד חלקיקים מארץ ישראל, אלא ריבונות מלאה מהפרת ועד הנילוס. עוד כמה גראדים וזה יתחיל.

תאריך:  02/02/2011   |   עודכן:  02/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יציאת מצרים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מפחיד, אך גם מעורר תקוה ל"ת
הניה  |  2/02/11 21:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
הלקח למדינת ישראל: אפילו על אמריקה אי-אפשר לסמוך    הלקח לעולם: גם טובי המומחים לא מסוגלים לחזות את פני העתיד    האמריקנים ממשיכים להתבלבל במאמץ הנאיבי לכפות דמוקרטיה בעולם איסלאמיסטי
יוני בן-מנחם
סגן הנשיא המצרי עומר סולימאן מנסה למצוא "פתרון של כבוד" למשבר הפוליטי במדינה, אך ספק רב אם יוכל להיבחר כנשיא החדש של מצרים    צפוי שהמשטר החדש "אחרי מובארכ" במצרים יהיה אנטי ישראלי ואנטי מערבי שיגביר את המתיחות במזרח התיכון
עו"ד אברהם פכטר
חוק יסוד נשיא המדינה, הוא מקור הסמכות לחנינות נשיאותיות. פס"ד תקדימי שניתן לאחרונה קבע כי סמכות החתימה של שר/ת משפטים היא סמכות עצמאית, שאינה חייבת להתיישב עם שיקול דעתו של הנשיא, ותפקידה כביקורת ובקרה על המערכת השלטונית
איתמר לוין
שלטון חדש במצרים לא חייב להפר בריש-גלי את הסכם השלום עם ישראל כדי לעשות לנו הרבה צרות: בסיוע לחמאס, בהפרות צבאיות קטנות, בעידוד הברחות בני אדם ובסחר הגז. לנו, לעומת זאת, אין שר ביטחון אלא עסקן ואגו-מניאק
קובי לירז
"אמרת שאת רוצה להיות בסביבה כשאני אעשה טעות; ובכן, זה יכול להיות עכשיו" - האן לנסיכה ליה, או אובמה להילרי, ולא בפעם הראשונה    האימפריה האמריקנית שהתנהלה ועודנה מתנהלת כבובת "נחום תקום", תהפוך, בקרוב מאוד, לבובת "נחום לא-תקום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il