X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביום שני הקרוב יחגגו המסעדות את ה"ולנטין דיי" ברוב הדר ופאר, והחגיגה הקולינרית תזמן שפע של מטעמים אקזוטיים ומשקאות משכרים, שאמורים לפעול על כל החושים רשימת מסעדות-צמרת שיגישו ביום זה מעדנים מיוחדים באהבה גדולה
▪  ▪  ▪
סעודה באהבה [צילום: חברת ריצ´]

לקראת "יום האהבה", שיחול ביום שני הקרוב, 14 בפברואר, נערכות המסעדות לחגיגה קולינרית-רומנטית, האמורה לפעול על כל החושים. יוגשו בהן תפריטים מיוחדים ואקזוטיים, עם קינוחים מענגים וחבילות-מבצע, שישלבו בין חוויית הגורמה לאלכוהול תוסס וזורם.
אהבה קולינרית, ממבט ראשון, תהיה במסעדת "כתית" התל אביבית (רחוב היכל התלמוד 4), בניצוחו של השף מאיר אדוני. בתפריט: ראגו-פטריות-בר, פטריות פורצ'יני, קרם ראסה מוקצף וכמהה שחורה; קוקי סאן ז/אק, קנלוני בטעמי אדמה, קרם גרוייר וכרשה, ציר-עגל ויין אדום; כבד אווז חם, צ'ורוס מתובל בסוכר ותבלינים חמים, פירה-חבושים, בננות מקורמלות, קרם-אספרסו וגביע שמפניה רוזה.
המחיר: 650 שקל לזוג.
ב"פושקין" (מונטיפיורי 29 בתל אביב) יהיה מצעד של מנות המשלבות בין חומרי-גלם חושניים, תבלינים אקזוטיים מסביב לעולם ושיקוי-אהבה סודי, עם מרכיבים מיוחדים, שיוגש ישירות לשולחן. תפריט ארוחת הטעימות יכלול צלחת של אויסטרים, רביולי לובסטר וסרטנים, טרין כבד-אווז, ספגטי-קפה, קינוח קרשנדו של תותים מרפרפים ובועות שוקולד.
המחיר: 600 שקל לזוג.
ב"פרידה קאלו" (ליליינבלום 43 בתל אביב) יזמין השף יואב בליימן את הסועדים לארוחה זוגית מיוחדת בת חמש מנות ראשונות וקינוח לבחירה, עם בקבוק קאווה/למברוקו.
המחיר: 270 שקל לזוג.
ארוחה זוגית של שכרון-חושים תוגש במסעדת "דלאל". בתפריט, של השף גולן גורפינקל, מנות זוגיות המיועדות לארבע ידיים ולהרבה אהבה. בתפריט: צמד קוקטיילים של אהבה, כבד אווז על טוסט בריוש וצימוקי שרי, קרפצ'ו דג-ים, עגבניות צלויות, אבוקדו ונבטים; אוסובוקו-טלה, תבשיל פריקה, קפוצ'ינו-טחינה ויוגורט, ריזוטו-תירס, שרימפס ותרד טורקי. לקינוח: סורבה, תות-שדה, מרנג פריך, או קוקטייל פירות-יער.
המחיר: 420 שקל לזוג.

כמיטב המסורת

במסעדות "סאקורה" (קינג ג'ורג' 79 בתל אביב ורחוב יפו 31 בירושלים) יקבל כל בן-זוג חפיסת שוקולד, שאותה יעניק לבת-זוגו, ללא תשלום מיוחד, כמיטב המסורת היפנית. השף בועז צאורי יגיש תפריט גדוש, עם מגוון מנות יפניות מסורתיות של סושי, דפי סטייק-אנטריקוט, סלטי אהבה מארץ השמש העולה, שיפודי עוף ומנות אחרונות קטנות בסגנון קיוטו, בצורת לבבות מלאי הפתעות.
ב"יקיניקו טנקה", שבהרצליה פיתוח - מסעדה שכולה תאי-ישיבה פרטיים - יציע השף עופר חרמוני תפריט של 10 מנות במחיר של 500 שקל לזוג. בין המנות המיוחדות: צ'יזימי פירות-ים, כאשר את הסאקה יחליף שיכר-שזיפים.
מסעדת "קורדיליה" שביפו תקושט במאות נרות ובשלל פרחים, שיפוזרו ברחבי המסעדה, לצד מוזיקה רומנטית. השף ניר צוק יכין תפריט במחיר של 500 שקל לזוג: מרק בצל קלאסי או טורטליני כמהין, דואט-נקניקיית כבד אווז ונתח קצבים, או רודיאו זנב ושרימפס, או מוסר בתרד טורקי. לקינוח: גורמנדיז פרחים. המחיר: 280 שקל לזוג.
ב"אדורה" (רחוב בן יהודה, פינת שדרות נורדאו בתל אביב) יערוך השף אבי ביטון ארחת-משתה מיוחדת, שתהיה חגיגה קולינרית באווירה רומנטית. התפריט יהיה בנוי ממבחר של מנות קטנות של דגים, בשר ופירות-ים, בליווי יין הבית במזיגה חופשית. מנות לדוגמה: טרטר דניס בוויניגרט מזרח-רחוק; קלמרי צרובים על הפלנצ'ה ברסק-עגבניות וטחינה; שיפודים של פילה-בקר ברוטב כמהין ודבש-תמרים. 378 שקל לזוג.
ב"מקום בלב" (פרדס משותף 5, רעננה) יכלול התפריט מרק עגבניות, פטה כבד-אווז, סופלה פטריות כמהין, פילה לוקוס על מצע-ריזוטו; פילה-בקר על מצע-פירה כתום ברוטב ברנדי ואספרגוס; ולקינוח: טארטלט הדרים ממולא בקרם טובלרון ופסיפלורה. המחיר: 360 שקל לזוג.
ב"סוהו", שברחוב משה בקר 15 בראשון-לציון, תלבש המסעדה אדום ותקושט בבלונים ובסרטים אדומים. מלצרי המסעדה ילבשו קימונו ויענדו עניבות. על המסכים יהו קליפים ושירי-אהבה ישנים. השף אורי וקסלר יציע תפריט של מנות ספיישל וקינוח של עוגת מוס-שוקולד בלגי עשיר. מינימום הזמנה: 100 שקל לסועד.
במסעדת "לה גוטה", שבירושלים (דרך בית לחם 34), ניתן יהיה לבחור מבין המנות הראשונות בטרין חציל קלוי, על מצע-עגבניות ובלסמי; סלט ירוק ברוטב ויניגרט, מרק היום ואנטיפסטי. מבין העיקריות: סטייק אנריקוט צלוי בגריל; חזה, עוף בשום ודבש, פרגיות שום ודבש, פילה סלמון טרי עם קרם-שום עדין, קראסט תבלינים ורוטב אסיאתי. בין הקינוחים: סורבה, ממתקי לה-גוטה, שתייה חמה ויין-קינוח מוסקוטו. המחיר לזוג: 330 שקל.

מעוררות חשק

במסעדת "טורקיז" (רחוב הרצל רוזנבלום 6 במתחם סי.אנד.סאן בתל אביב), יוצעו מנות מעוררות חשק במיוחד, ביניהן שתי מנות משותפות מעוררות תאווה, קערת פירות-ים עשירה בפסטיס וזעפרן (200 שקל) קציפת אייריש קרים ותותים (46 שקל). כל זוג יקבל במתנה פרלינים מתוצרת המסעדה במארז יוקרתי.
ב"סושיאל קלאב", שבשדרות רוטשילד 45 בתל אביב, יחגגו עם מבחר מיוחדים זוגיים, מיצירתו של השף מיכאל גוטופסקי. בין המנות: לחי-עגל בבישול ארוך, עם ירקות-שורש ויין אדום; אנטריקוט זוגי על העצם, ובר-ים בשקית-הפתעה. המחירים ינועו בין 90 ל-200 שקל.
מסעדת "מסה" (הארבעה 19 בתל אביב) ידועה במזל הטוב שהיא מביאה לזוגות-אוהבים. עשרות חתונות של לקוחות, שנפגשו בפעם הראשונה במסעדה, נחגגו לאורך שש שנות קיומה. לכבוד החג תקושט המסעדה בלבבות ובפרחים וברקע יושמעו שירי-אהבה. כל הצעת-נישואין תזכה את הזוג המאושר בבקבוק קאווה ובקינוח מהשף.
במסעדת "ליליות" (רחוב דפנה 2 בתל אביב) ובביסטרו ברעננה (רחוב הנשר 1) יוצע אנטריקוט על העצם, מיושן במקום, מוגש עם שלוש תוספות של סלט-עלים עם עגבניות-שרי, ירקות מוקפצים ופירה. הקינוחים יורכבו ממיני-קרמבל-תפוחים, פקאן וגלידת ג'ינג'ר; מיני מרק שוקולד, מיני קרם לימון גראס על ביסקוויט פיסטוק ופצפוצי נוגט, ומיני מרק מלון. המחיר: 108 שקל לזוג.
בביסטרו רעננה יוענק ורד לכל בחורה וגם פאצ'ינובה - משקה אלכוהולי מיוחד.

תאריך:  11/02/2011   |   עודכן:  11/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כתית בע"מ / .Katit Ltd
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קול המון, טלו קורה, מודה ועוזב, בין חכם לפיקח, החכם עיניו בראשו, בהצלחה    סיכום פרשת גלנט ותקווה שבשבוע הבא יהיה לנו רמטכ"ל שיוכל לעבוד בראש שקט
עמית עוז
קשה לדעת מה ההיגיון שבבעיטה ששיגרה ארה"ב למובארק כאשר האלטרנטיבה היא שלטון איסלאמי של האחים המוסלמים, במיוחד לאור המסר השלילי שנובע ממנה לידידיה וגם לאויביה של ארה"ב בעולם: שגם ידיד טוב ונאמן אפשר להפקיר
רן מלמד
מ', איש ביטחון המשתכר כ-9,000 שקל בחודש, נקלע למצוקה כלכלית קשה עקב קיצוצי שכר במקום עבודתו. לאחר שלא הצליח לעמוד בתשלומי המשכנתה ובתשלומי הלוואות נוספות שלקח, דרש ממנו הבנק להחזיר את מלוא המשכנתה - או את ביתו
בסאם עראמין
לזכר יום השנה הרביעי למותה של עביר עראמין, כותב אביה, פעיל "לוחמים לשלום", ממקום מושבו באוניברסיטת ברדפורד, בו הוא משלים תואר שני ביישוב סכסוכים    הכותב נתפס בגיל 17 כשתכנן להתקיף יחידה ישראלית, וישב 7 שנים בכלא הישראלי. ב-2005 הוא ייסד את "לוחמים לשלום", ארגון של לוחמים לשעבר, ישראלים ופלסטינים, המנהלים מאבק לא-אלים נגד הכיבוש. מאז ועד היום לא אחז בסאם בנשק
עמי דור-און
אם לא נחזור להיות "אור לגויים" ונאבד את ייחודנו הלאומי - לא נהיה קיימים יותר. עם אחר, מאמין פנאטי במצוות אבותיו, לכוד עד אין קץ בכבלי אמונתו הדתית, ישלוט בנחלת אבותינו, במקומנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il