X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגז המצרי הפסיק לזרום לתחנות הכוח שלנו לאחרונה מאחר שהשלטון שינה פניו. הם ימצאו לכך מיליון תירוצים, אבל זה לא משנה, הם פשוט מנסים לפגוע בנו המסקנה המתבקשת זה שנים רבות היא לפרסם מיידית הנחיות ממשלתיות האוסרות על חתימת הסכמים כלכליים ארוכי טווח עם מדינות וחברות ערביות
▪  ▪  ▪
ניסיון לפיגוע כלכלי בישראל [צילום: AP]

לנו מה שנקרא "הסכם שביתת-נשק משופר". בהקשר לכך, נקרא נכון את התמונה הבאה: המוסלמים בארצות העולם בכלל, ובמזרח התיכון בפרט רואים בנו פולשים ל"אדמה הערבית הקדושה" - וכופרים שמותר להרגם, לא כל שכן, מותר לשקר להם בעריכת הסכמים (כמו שנהג לעשות מוחמד...)
כל מי שחושב שהשורות האחרונות אינן עובדות מוצקות, שיפסיק לקרוא מאמר זה מייד ויפנה את נשמתו למשאלות לב הזויות על שלום ואחווה בין עמים...
האויב המוסלמי מנסה זה שנים רבות לפגוע בכלכלת מדינת ישראל. בין אם זה על-ידי חרם ישיר או להשפיע על גורמים כלכליים בעולם שלא לסחור עם מדינת ישראל, ואפילו להפעיל סחיטה על פירמות בעולם, למנוע מהם מסחר במדינות ערב אם יסחרו עם ישראל.
אגב, מרבית מדינות העולם קיבלו ומקבלות מצב פלילי זה הנוגד את החוק הבינלאומי ולא עומדות לצידנו, וגרוע מכל, נכנעות לערבים. זו עובדה מרה שיש לקבלה בכל תכנון כלכלי עתידי אצלנו. מה שכדאי שהממשלה תחליט ותפרסם הוא שמדינות הכנועות לחרם הערבי לא יוכלו לסחור במדינת ישראל ובאזורי יו"ש (אנחנו שולטים על נמלי האויר והים, לא כן?).
הגז המצרי הפסיק לזרום לתחנות הכוח שלנו לאחרונה מאחר שהשלטון שינה פניו. הם ימצאו לכך מיליון תירוצים, אבל זה לא משנה, הם פשוט מנסים לפגוע בנו. כל סוחרי הגז אצלנו (והפוליטיקאים שתמכו בהם) שלחצו למען הסכם הגז עם מצרים, נאלמו דום - ונעלמו מפני השטח, וזאת כמובן לאחר ש"גזרו קופון" נכבד מחברת החשמל ומממשלת מובראק. לגבי מספר יהודים חכמים בארץ אשר הזהירו בשעתו מהסכם הגז עם מצרים נשאר להם רק לומר לתקשורת: "אמרנו לכם" - שזה פתטי ומהווה ניצחון פירוס.
המסקנה המתבקשת מהפשלה של ההתקשרות עם חברת הגז המצרית היא, שאסור לה למדינת ישראל, ולכלכלתה לעשות הסכמים ארוכי טווח עם מדינות האוייב אפילו שיש "הסכם שלום". "הסכם השלום" לא יכובד על ידם חד-צדדית בעת שיחליטו על-כך, לא כל שכן, כל הסכם כלכלי.
בהקשר לכך כל נציין למשל שכל הניסיונות של סגן רוה"מ, סילבן שלום, לצאת בפרויקט משותף עם ירדן לצינור ממפרץ אילת לים המלח, נדון מראש לכישלון. לפי התוכנית רוב הצינור יעבור בשטחה של ירדן ולכן הם יוכלו לחסום אותו בכל עת -בעיקר אם הפלשתינים ידיחו את המלך וישתלטו על הממלכה.
תאמרו: חסימת הצינור תפגע גם בהם, אזכירכם כי כבר ראינו לא פעם כיצד ניסיונות לפיגוע כלכלי בישראל מצד מדינות ערביות פוגע לפעמים בהם יותר מאשר בנו, המסקנה: הם כל כך שונאים אותנו שהם מעדיפים לסבול הרבה רק כדי שגם אנחנו נסבול קצת.
המסקנה המתבקשת (זה שנים רבות) היא פרזום מיידי של הנחיות ממשלתיות לכל מוסדותיה, משרדיה והחברות הציבוריות -האוסרות על חתימת הסכמים כלכליים ארוכי טווח עם מדינות וחברות ערביות, ועל מיסוד של כללים לערבויות משמעותיות בכל הסכם סחר קצר טווח עם האויב הערבי.

תאריך:  06/03/2011   |   עודכן:  06/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא לסחור עם האויב - הגז המצרי כמשל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה כאן במאמר
אורי בן   |  6/03/11 19:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חן בן אליהו
מתיישבי יהודה ושומרון סומנו על-ידי ממשלות ישראל כאויב הבא של מדינת ישראל. פסיכוזה זו החלה כבר אצל צמד המופרעים רבין ופרס עם הסכם הכניעה של אוסלו, נמשכה ביתר-שאת בתקופת הרודן המושחת שרון וגירוש היהודים מגוש קטיף וצפון השומרון, המשיכה אצל אולמרט ולבני מסוכסכי-השכל בהרס הבתים בעמונה ומגיעה עתה לשיאה בממשלת נתניהו-ברק
עו"ד אברהם פכטר
וגם תעשה, סוף-סוף, סדר בלשכה שלך ובמינויים - לפני שמבקר המדינה יעשה זאת, עם כל ההשלכות הנלוות    פרסום תוכנית מדינית חד-צדדית, שבה יהיה ביטוי לשאיפת ישראל לגבולות קבע ביטחוניים וגבולות נסיגה שאין לזוז מהם; הכרה בגושי ההתיישבות הגדולים כחלק ממדינת ישראל והכרה במדינה פלשתינית ברוח נאום בר-אילן - הם הכרח השעה
ראובן לייב
איסור העסקתם של עובדים זרים במשק-בית מתורץ, לשווא, ב"פגיעה בפרנסתם של עובדים ישראלים", שלא קיימים בכלל כאלטרנטיבה    אז בטרם שרשות ההגירה תצא לקמפיין האכיפה המוגבר שלה - מן הראוי שתחשוף את העובדים הישראלים, שיוכלו למלא את מקומם של עמיתיהם הזרים    אז איפה הם, לעזאזל, העובדים ההם?
איתמר לוין
החשש (עם או בלי מרכאות) מפני ישראל היום מתפוגג, אם בוחנים את העובדות וגם חושבים קצת בהיגיון    השפעתה של התקשורת על תוצאות הבחירות היא אפסית, ומי שרוצה שוויון בין אידיאולוגיות - כדאי שיתחיל דווקא בכנסת
ניקולס מיצוס, ג'יי אקונומידס
העברת גז בצינור מן המאגרים לוויתן ותמר לקפריסין וליוון היא אתגר הנדסי מסובך ויקר    אך יש דרכים חלופיות פשוטות, זולות ומהירות יותר להפוך את ישראל למעצמת אנרגיה
רשימות נוספות
"אנחנו המייצגים של לוב"  /  איציק וולף
כוחותיו של קדאפי נהדפו לאחר הרג עשרות מפגינים  /  יואב יצחק
אובמה: קדאפי איבד את הלגיטימיות  /  איציק וולף, עידן יוסף
אונס אינו מוליד דמוקרטיה  /  רפאל ישראלי
מי הבא בתור?  /  מרדכי קידר
כיכר תחריר והכיבוש  /  אליקים העצני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il