X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם הצמצום הגרעיני יצא אל הפועל, הוא לא יהיה יעיל ואף לא יהיה תקף במדינות הטרור - אלא רק במדינות המערב ובכללן מדינת ישראל; מדינת ישראל (בכל הרכב ממשלתי) אינה יכולה להרשות לעצמה לנהוג כאילו היא ממוקמת בלב אירופה, ולא בלב הסכסוך הבלתי נגמר במזרח התיכון
▪  ▪  ▪
לזכור שאנו לא ביבשת אירופה [צילום: ערוץ 10]

ארגונים שונים, בעיקר ארגוני השמאל הקיצוני בעידודה של רוב התקשורת בישראל, קובעים עמדה ונוקטים יזמה, להביע ולפעול נגד ההתחמשות הגרעינית של צבאות העולם.
לכאורה, מהלך זה נעשה מתוך דאגה ושמירה על ביטחון היקום, במטרה למנוע אסונות גרעיניים, אולם למעשה פעילות בכיוון זה, לאחרונה בעידודו ובתמיכתו של נשיא ארה"ב -חוסיין, פוגעת בביטחון מדינת ישראל ומעודדת טרור.
אל דאגה, מדינת ישראל לא תיגרר אחר ארה"ב בעניין זה, וכך יהיה אפילו אם אחמד טיבי [יש לזכור - חבר כנסת מן המניין במדינת ישראל, ולפיכך מועמד פוטנציאלי לכל תפקיד בממשלה], יתמנה לשר הביטחון. כי מדינת ישראל [בכל הרכב ממשלתי] אינה יכולה להרשות לעצמה לנהוג כאילו היא ממוקמת בלב אירופה, ולא בלב הסכסוך הבלתי נגמר במזרח התיכון.
יש לדעת כי חלק חשוב מכוחה השרידותי של מדינת ישראל, מקורו ביתרון הצבאי-מדעי שלה על סביבתה ועל חורשי רעתה, ובכלל זה בעיקר היכולת הגרעינית שלה, שבמצב מסוים [אשר כולם שואפים כי לא נגיע עדיו] - יכולת גרעינית זו גם תתממש, כתחליף לסיכון קיומי בה תהיה מדינת ישראל.
זאת ועוד, במבט קדימה - [הוכחה בדרך השלילה] - ובהנחה כי יינתן דרור למגמת ההגבלה של הנשק הגרעיני - ראשוני הנעתרות למהלך זה יהיו המדינות הנאורות, בהן הפיקוח הבינלאומי הוא נגיש ואפשרי, בעוד שבמדינות דיקטטוריות ופונדמנטליסטיות - המשימה של הגבלת הגירעון והפיקוח על כך, תהיה משימה בלתי אפשרית, בשל ההתנגדות האקטיבית לפיקוח, הסיכון בו יפעלו המפקחים, והרתיעה מסיכון זה.
בנוסף, הנקיטה במדיניות מעורפלת ובמדיניות התלויה בשליט יחיד, שמתחלף מעת לעת - אף היא אינה תורמת ליעילות הפיקוח הגרעיני הבינלאומי המסורבל. לפיכך, אם הצמצום הגרעיני יצא אל הפועל, הוא לא יהיה יעיל ואף לא יהיה תקף במדינות הטרור - אלא רק במדינות המערב ובכללן מדינת ישראל.
לגבי ארה"ב, גם בה הפיקוח לא יתקיים, וזאת בשל כוחה ועוצמתה המאפילים והמדלגים על כל קריטריון בינלאומי של צדק, מוסר וכללי מלחמה, ומה שמותר לארה"ב - אסור לכל מדינה שהיא, עד כדי משפט בינלאומי למנהיגי המדינה שבסך הכול העתיקו ממעצמת העל דפוסי התנהגות, ופלישת כוחות צבאיים לשטחה של אותה מדינה ועשייה בתוכה ככל שיעלה על דעת מעצמת העל.
לכן, כל הארגונים שחרתו על דגלם מלחמה גרעינית, לאמור, התנגדות לגירעון, פועלים בין בכוונה תחילה ובין מתוך עיוורון מדיני - בכיוון ההפוך.

תאריך:  14/04/2011   |   עודכן:  14/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המלחמה לצמצום הנשק הגרעיני - פגיעה בביטחון ישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אנחנו נישאר חמושים אחרונים!!!! ל"ת
ירון זכאי  |  15/04/11 17:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
בשני שקרים תפסתי את אביגדור ליברמן    אל תאמינו לאמירתו כי הוא לא מודאג, ואל תאמינו בכך שהוא משוכנע כי לא עבר על החוק    אין מצב שאנשי מערכות הצדק, לאחר כל-כך הרבה שנות חקירה בעניינו, ישנו פתאום כיוון ויוותרו על הרשעתו ומאסרו
צבי כסה
בחמש השנים האחרונות התברר יותר שהסתבכנו עם הגדרת ישראל כ"מדינה יהודית". זו הרשאה למעשים המנפצים את הקוד הגנטי של מהפכת הריבונות של העם היהודי, ויוצרים שיח ציבורי של אי-יושר וצביעות שמקומו רק במדינות חשוכות
הרב מיכאל ריבקין
בחמש השנים האחרונות העיתונות הישראלית ברוסית מימינה והולכת. אינני יכול להסתמך עליה, אלא על תקשורת בעברית ובשפות זרות. העיתונות בשפתי, רוסית, צריכה לעורר את דאגת כולנו במגמתיות ובחוסר המקצועיות שלה
יצחק שפי
כשנפתחה הדלת עבור אליהו, קיבלה בּוּרגונלה את התשובה הניצַחַת לשאלתה מה נשתנה: במקום אליהו נכנס יקיר ירושלים, הלא הוא המשורר האוסטרי הדגול ז. פרויד – נביא שהיה מזוּקן לא פחות
חניאל פרבר
כל שלא אמר שלושה דברים הללו - פסח, מצה ומרור - לא יצא ידי חובתו    בכל דור ודור חייב אדם לראות את עצמו כאילו יצא ממצרים    "דיאטה" רוחנית של הזדככות והיטהרות האדם    אם אנו עוסקים בגאולה, מדוע נאכל את לחם העוני, המרור או החרוסת בליל הסדר?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il