|
|
1 |
|
| |
כרגיל,נרי אבנרי כותב את מה שהרבה אנשים חושבים ולא מעיזים לומר.
כל מי שמעז לעיסקת שליט הופך לאוייב העם,באמת נמאסתם.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אריה מחשי |
|
|
|
|
|
| |
|
נחוץ כדי להתחבא מאחר מקלדת ללכלך ולפגוע באנשים צנועים שנתנו ונתנו... אתה והפובלי... פשוט לוקים באנושיות שלכם |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שולטי |
|
|
|
|
|
| |
שגלעד יחזור הבייתה.
ירצחו מאות יהודים העיקר שגלעד יחזור הביתה.
משפח שליט מזמן עברה את גבול הטעם הטוב - דוגמא הפוכה היא גברת מרים פרץ.
כמו שאומר נרי - נמאסתם משפחת שליט. סעו לצרפת אתם אזרחי צרפת, הפעילו דרך ממשלת צרפת לחצים על החמאס ולא על ממשלת ישראל. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תהרס המדינה העיקר |
|
|
|
|
|
| |
דודו של גלעד שליט הוא חלל צהל,
גלעד יושב שנים במרתפי החמאס,
ואיזה אדיוט שואל כאן - מה נתנו ?,
צריך לשאול את האידיוט האם הוא עצמו נתן משהו ?
הם כן נתנו ונתנו,
ומה זה המושגים האלה - נמאסתם ?
בנם יושב שנים בשבי והם נמאסו ?
יתבייש הכותב ואלה 'שנדלקו' על הביטויים
המקוממים של נרי.
טוב היה "שהברקתו" האפלה של נרי לא היתה נכתבת. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
השר פולישוק |
|
|
|
|
|
| |
|
כבר למעלה מעשר שנים שהחייל נעלם אי שם בגולן, ואף על פי שישנם רמזים שהוא שבוי שם, לא שמענו על פעילות/מצעד/מאהל או כל התייחסות ציבורית (שמאלנית) אחרת בענין מאמצים לשחרורו. |
|
| כתובת IP: |
217.132.114.168 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
האם אתה יודע?! |
|
|
|
|
|
| |
כאשר עלתה ההצעה להפסיק את הקייטנה למחבלים, למנוע מהם ביקורי משפחות ולסיים את לימודיהם באוניברסיטה הפתוחה, יצא נועם שליט והכריז: לא ולא !
נו, מה אפשר להבין מתגובתו ? במקום שיסכים (אפילו בשתיקה) כדי לאפשר לעושים במלאכה לנהל את המו"מ לפי ההגיון האלמנטרי, כלומר: נסיון להשוואת התנאים, בא נעם שליט ומכריז את ההכרזה המוזרה הזאת.
לעומת זאת, הישיבה על המדרכה מול בית ראש הממשלה בערב חג הפסח, היא למען התקשורת והצלמים של המארגנים הפוליטיים. עכשיו הם עושים שימוש מכוער בתמונה המבויימת הזאת.
כאשר יצאה אביבה שליטה בהכרזה שנתניהו הורג את בנה, - הבנתי שהתכנית האמיתית היא המכוערת ביותר.
גם השקר כאילו נתניהו אינו מתייחס אליהם, זאת הכרזה שקרית ומכוערת. בכל פעם ההורים מוזמנים לבית ראש הממשלה ומקבלים דיווח. מה לעשות שהחמס אינו מוכן למו"מ, כי גלעד שליט בשבילם הוא ביצת זהב. וכי מה יעשו ללא גלעד שליט? - הרי זאת ההצדקה לקיומם הנבזי של החמסניקים.
אגב, איפה החייל הנעלם: גיא חבר? גם הוא חסר בדיוק כמו גלעד שליט. והוא חסר כבר למעלה מעשר שנים. אלא שחבורת השמאל אינה מתענינת בו בכלל. מדוע ?! הרי גם הוא חייל צה"ל שנעלם אי שם בגולן ! שאלתם את עצמכם את השאלה הזאת? |
|
| כתובת IP: |
217.132.114.168 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד מה להוסיף : |
|
|
|
|
|
| |
|
מעט אחרי השעה חמש בבוקר ביום 25.6.2006 חדרה חולייה של כ-8 מחבלים את גדר הבטחון בגבול עזה באמצעות מנהרה תת קרקעית. המנהרה נחפרה באורך של כק"מ ונקודת היציאה שלה הייתה סמוך למעבר סופה בדרום רצועת עזה על יד קיבוץ כרם שלום, כ-200 מ' מאחרי עמדות הטנקים והתצפיות שעל הגבול. החדירה טושטשה באמצעות ירי פצמ"רים מסיבי של הפלסטינים שבלבל את התצפיתנית התורנית (וטירונית, חודשיים בתפקיד) והסיט את נקודת המבט מגדר המערכת אל השמיים. מיד אחרי כן פוצצו המחבלים את המצלמה הרלוונטית ולכן אין לנו תיעוד מצולם של החדירה. החולייה הפלסטינית התפצלה לשלוש חוליות משנה שתקפו מאחור נגמ"ש (לא מאוייש), טנק שעמד בכוננות תצפית, ועמדה של צה"ל סמוך למוצב. הנגמ"ש עמד ריק בסמוך לטנק בתור הסחה והונאה כדי למשוך אליו את מירב האש בזמן תקיפה, הותקף ראשון. בחילופי האש בין העמדה של צה"ל (עם החייל הבדווי האמיץ) לבין המחבלים נהרגו שני מחבלים. בטנק היו ארבעה אנשי צוות מגדוד 71 של חטיבת ברק: מפקד הטנק סגן חנן ברק ז"ל בן 20 מערד, הטען-קשר סמ"ר פבל סלוצקר ז"ל, בן 20 מדימונה, הנהג רועי אמיתי מלוד והתותחן גלעד שליט ממצפה הילה. רועי אמיתי שניצל בנס מהתקיפה סיפר כי הוא וחבריו קיבלו לפני המשמרת התרעה על מנהרה. היה ידוע לכל כי יש התרעה שנחפרה מנהרה 400 מטר בתוך עזה ו-200 מטר בתוך ישראל. ביקשו מהם להיות עירניים. תמיד היו התרעות, גם על חולייה שנמצאת בדרך לפיגוע. באותו בוקר הותקף הטנק ע"י החולייה הפלסטינית החמושה בנשק נ"ט ורימונים. מתחקיר צה"ל עולה כי פצצת אר-פי-ג'י פגעה בצד התובה (החלק התחתון של הטנק) ומאחור אך גרמה לנזק חלקי בלבד. הפקודות הן שבמקרה של התקפה על הטנק אין לנטוש אותו גם אם נפצעו אנשי צוות. הטנק מצוייד באמצעים להתגוננות ותקיפה מטווחים קצרים ורחוקים ויכל גם לצאת מהעמדה שלו. אם המט"ק והטען נפצעו שאר הצוות אמור להמשיך להילחם. למרות זאת, הצוות לא החל בנוהל קרב ונטש. מה שידוע הוא שמהטנק לא הצליחו להגיב בחזרה להתקפה של המחבלים ולא השיבו אש, למרות שההתקפה הראשונה הייתה על הנגמ"ש והוא היה הראשון להתפוצץ והיה להם זמן, גם אם קצר, להגיב. הנהג – רועי - ישן באותה עת בתובה. הנוהל היה כזה שמי שהיה אמור לישון במהלך המארב היה נכנס לתא הנהג ששימש כתא השינה. כ-20-40 דקות לפני כן הוא התחלף עם פאבל סלוצקר ז"ל במשמרת. נוהל כע"ש (כוננות עם שחר) שנועד לקדם התקפה של מחבלים בשעות הבוקר המוקדמות לא יושם בתוך שטח ישראל ולכן רק מחצית מהצוות (בעמדות המט"ק והטען בצריח) הייתה ערה ובכוננות ולסרוק את השטח. לטווח הרחוק (בארטישוק) ולטווח הקצר מקדימה ומאחור. הנהג התעורר כששמע את הפיצוצים ואת צעקת המט"ק לנטוש את הטנק. הוא ניסה לצאת מהטובה אבל הטנק היה מצודד כך שלא יכל לצאת בין הצריח והתובה וגם לא יכל לפתוח את המדף החוצה ונאלץ להישאר לכוד שם. למזלו זה מה שהציל אותו בסופו של דבר, והוא יצא משם אמנם פצוע עם פגיעות של הדף רסיסים ושאיפת עשן, אבל חי. המט"ק והטען אמורים לעמוד בצד ימין ושמאל של הצריח ויכולים לסגור מעל ראשם את המכסה המשוריין של הטנק "המדף". אבל מסיבה לא ברורה המט"ק צעק לנטוש את הטנק והוא והטען פתחו את מכסה המדף העליון בצריח ויצאו החוצה ואז נהרגו בידי המחבלים מטווח אפס. התותחן – גלעד שליט - ישב למטה, בתחתית הצריח. יש לו מסדרון יציאה אחורי ממנו יכל לצאת. כשפתח את הדלת לצאת החוצה מהטנק ארבו לו המחבלים והוא נתפס חי כשהוא פצוע קל. האפוד של החייל החטוף נתגלה סמוך לגדר המערכת והצבא יכל לבחון על פיו את חומרת הפציעה שלו. לאחר ששליט נתפ |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
| |
על פיו את חומרת הפציעה שלו. לאחר ששליט נתפס והמט"ק והטען נהרגו זרקו המחבלים רימונים לתוך הטנק. בדרכם חזרה הפעילו המחבלים מטען נפץ (באמצעות מילכוד דרכי המילוט) שממנו נפצעו שני חיילי צה"ל. המחבלים הצליחו לברוח מבעד לפתח שחתכו בגדר (זה הביא מיד להפעלת התרעת חדירה) בחזרה לשטח הפלסטיני, כשהם לוקחים אתם את גלעד שליט. תיעוד ממצלמה מרוחקת של אחת מעמדות התצפית מראה את הפלסטינים מתרחקים במהירות כשהם מחזיקים בחייל החטוף בעודו הולך בכוחות עצמו. אחרי שעברו את גדר המערכת עלו על מכוניות שהמתינו להם בצד השני ונמלטו לתוך הרצועה. רק אחרי 70 דקות הוכרז נוהל חניבעל.
אז מה באמת קרה שם? לדעתי, האפשרות היחידה העולה מכל הנתונים האלה היא שהתותחן –גלעד שליט- פתח ראשון, מסיבה כלשהי, את דלת המסדרון האחורי שרק לו הייתה גישה חופשית אליה. אולי נבהל כששמע את הפיצוצים והיריות ופגיעת ה-RPG. בכל אופן המחבלים השתלטו עליו מייד אבל השאירו אותו בחיים לצורך מיקוח עתידי. במצב שבו הדלת האחורית של הטנק פתוחה שאר הצוות נמצא בעמדת נחיתות כי יכולים להפציץ אותם מבפנים ולכן חייב לנטוש את הטנק. זה מה שעשו המט"ק והטען הי"ד שלמרבה הצער והזוועה נפלו בידיים של המחבלים שחיכו להם בחוץ.
כל התסריט הזה אינו מתיימר להיות המציאות כהווייתה אלא משקף את המחקר שעשיתי בלבד
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
כשנזכרים איך ברפיח נשאר בשטח אוייב תותחן ונלחם לבדו כשהוא משמש בשלושת התפקידים ,לא ברור למה היה שליט צריך לברוח מטנק תקין בשטח ישראל
בכל מיקרה דרישת המשפחה לשחרור 1000 מחבלים , שמשמעותה מאות ישראלים נרצחים, היא עצובה בלשון המעטה. אבל אי אפשר לבוא אליהם בביקורת,כי זה כל עולמם.
אבל אידיוטים שמצטרפים ומעליבים בחינם את ביבי בנושא, זו חוצפה..... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
השוואה הסטורית |
|
|
|
|
|
| |
מה שקרה שם זה חיפוף של "כוננות עם שחר"!
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
43d |
|
|
|
|
|
| |
|
ונניח שאת/ה צודק/ת... הוא עכשיו בעונש? 5 שנים לא נענש מספיק? הייתי אומרת שאת/ה פחדנית יותר מחשד/נית והגלוי המפוקפק גם אם הוא נכון מעיד יותר עלייך מאשר על גלעד. אם גלעד לא פעל כגבר עלפי תפישותייך זה כי האימונים שקיבל היו כאלה ומי ששלח אותו לשם לא לקח בחשבון את חולשת האנוש שהוא ילקה בה בעת מבחן. גלעד שליט צריך לחזור הביתה אתמול במקרה הרע ולפני 5 שנים במקרה הטוב. מספיק לנסות לשכנע אותנו שזה מוצדק להפקיר אותו אנחנו לא נשתכנע ובטח לא על הגילוי המרעיש בכתבה שלך. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אירית ל |
|
|
|
|
|
| |
כותב ולא את הכתבה. המחקר שחשדנית ערכה נראה לי אמין ולדעתי גם בצהל יודעים מה קרה. אבל לאנשים כמוך התקפות אישיות מכסות את כל האפשרויות חוסמים כל ויכוח - וגורם לכך שמכאן ואילך מדבר התחת ולא השכל. מובן שבין התחת לשכל שוכן הלב - אבל הוא נחלתם הבלעדית של משפחת שליט ועוזריהם. וחבל. כי אלמלא התנהגותם הבלתי מתקבלת על הדעת גלעד כבר היה מזמן בבית
הם מאיימים שיקימו מפלגה ומה לא - אדרבא, שילכו על זה. נראה אותם. אבל זה שטויות. כי כולם יודעים שהקמת מפלגה סותמת (ראה טומי לפיד ושינוי) את הגולל על כל אידאה, או רראיון או מה שלא יהיה. ובאשר אליך - בעתיד כדאי שתקרא את התוכן שעליו את או אתה מגיב. ולא לדבר בקלישאות. אין בזה עתיד. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברוריה מקרית חיים |
|
|
|
|
|
| |
|
לדברי אז לידיעתך ניבולי הפה שלך הם לא נושא לויכוח. כל מילה שניה שלך היא תחת כנראה שלך יש משהו מרשים באחורייך. יכולת לשבת במקום גלעד הריפוד היה מאפשר חוסן וחוזק בחור בו הוא נמצא ולא העצמות שראינו בוידאו. כשאת מדברת על ויכוח ניבולי הפה שלך מובילים בדיוק למקום שאליו את מכוונת. גלעד יחזור הביתה על אפך ותחתך. אני לא מתווכחת עם אף אחד דעתי נחרצת אין שום צידוק בסיבות שבגללן הוא נשבה לאי השבתו הביתה. סוחר הסמים שנשבה בלבנון האלוף המכובד חזר בלי ויכוח והוא לא היה חייל ולא בתפקיד ולא בטנק. ביבי החזר את הילד הביתה מספיק עם האימפוטנציה שלך עכשיו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אירית ל |
|
|
|
|
|
| |
|
ללב ממש, אז למה שלא תלכי כבר עד הסוף ותציעי את עצמך תמורת שליט ? במקרה כזה אני מבטיחה שלא להתנגד... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
|
|
| |
אתה היית רוצה להיות במקומו? אני בטוח ב100% שלא.
לחגוג 5 ימי הולדת (או 6) בשבי היית רוצה?
לא לראות את המשפחה שלך 5 שנים כי מתעללים בך זה בסדר?
בגלל אנשים כמוך הוא עדין יושב שם.
אני בטוח שאם המשפחות השכולות שההקרבה הגדולה היא אצלם הסכימו לשחרר אסירים עם דם על הידיים אז גם שמאלנים כמוך יעדיפו להחזיר אותו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תומך העסקה |
|
|
|
|
|
| |
|
השימוש באמירה "נמאסתם" למי שנאבקים על שחרור בן שנמצא בשבי ללא ביקורים מכתבים וחבילות, במשך 5 שנים, הוא גס, בהמי וברוטלי. אפש להתנגד לעסקה (ראה נימוקיו של פריצי בטורו), אבל אין מקום לעלוב במשפחה של שבוי צה"ל (ומדובר על שבוי, לא על עריק ולא על סוחר סמים) שנהגה עד כה באצילות וכבוד. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חוסר הגינות |
|
|
|
2 |
|
| |
... נרי- יאללה, תרכב על הנרגילה הנצחית שלך, עוף מהעיניים.אתה הישראלי המכוער, גס הרוח, גם לא מאצ'ו -(והפעם אין זה נזקף לזכותך!)- סתם לא ברמה של גבר ושל בן-אדם. מילותייך גסות, עבות שומן סביב לב עקר. לך לך ! זקור את הנרגילה, דדה בעזרתה למחוזות אחרים. ערל לב אתה - על כך מעידות השורות הנוכחיות ...עיינתי בקודמות. לא דבש !
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רעי |
|
|
|
|
|
| |
אני חותם על דברי נרי! קרא אותו בשנית בשמי.
רק סמולן בוגדן יכול לתקוף ולהשתמש בנאצות על דעה הגיונית דברי אמת ולגיטמית.
היחס בין מספר התומכים בדברי נרי לעומת תומכי דרישות משפחת שליט דומה ליחס בין הציונים הלוחמים על הגנת העם בישראל וארץ ישראל לבין כנופית הקרן החדשה המלבה את האש וההתקפות על ממשלה אחראית ואת השינאה לישראל ולציונות. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מומו |
|
|
|
|
|
| |
מי נתן את ההוראה להתקיף שגרירות USA במצרים-עסק ביש.
מי עשה עסקה עם סעדת ב1973 וגרם למותם של 3500 חיילינו-קיש
אכן דיין ולא אחר.אז דיין דאג שמתנקשי הפרשה לא ישחררו
היום אולמרט וביבי(ההיסטוריה חוזרת)על מחדל ש"ג-שליט ישלמו |
|
| כתובת IP: |
217.132.185.181 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ראספוטין בן מדביד |
|
|
|
3 |
|
| |
... נרי- יאללה, תרכב על הנרגילה הנצחית שלך, עוף מהעיניים.אתה הישראלי המכוער, גס הרוח, גם לא מאצ'ו -(והפעם אין זה נזקף לזכותך!)- סתם לא ברמה של גבר ושל בן-אדם. מילותייך גסות, עבות שומן סביב לב עקר. לך לך ! זקור את הנרגילה, דדה בעזרתה למחוזות אחרים. ערל לב אתה - על כך מעידות השורות הנוכחיות ...עיינתי בקודמות. לא דבש !
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רעי |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
התווכח עניינית ויורד לרמת תת-תרבות של השלכת זבל וביוב מצביע מי הוא בעצם אותו אדם.
אני אלמנת צה"ל ואחות שכולה שחושבת ומרגישה בדיוק כפי שנרי תאר. (לא הייתי יכולה לתאר , טוב ממנו ).
ומוסיפה ,שאילו האיש שלי האהוב היה בשבי או אחי יחידי, לא הייתי מוכנה לפדות אותם ברוצחים ניתאבים.(הם בעצמם לא היו מוכנים להיפדות ע"י שיחרור רוצחים)
אנחנו אומה הנימצאת במלחמה מול כנופיות של רוצחים !
המנסים לערער את הלגיטימציה לעצם קיומינו לא ניתן להם שביב של תיקווה שהם יוכלו לנו.
או לערער את החוסן הלאומי שלנו.
אנשים מסוגך -הם הם הגייס החמישי המנסה לפורר את הלכידות של רוב העם.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרה.א |
|
|
|
|
 |
- שרה |
|
שולטי | 22/04/11 18:24 |
|
| |
|
משתתף בצערך, אך חולק על זכותך לשלוח מאחרים להגשים הרעיונות שלך, שהם גם לוקים באנושיותם גם ביעילותם וגם הייתי אומר ביהדותם, האם עד היום למרות כל ההרג שהרגנו בהם למרות כל העצורים הרבים הם מפסיקים להאבק בנו? ואולי את טועה בהנחות שלך וגם האחר זקוק לתקוה? אז במטותא רדי מהדיבור על בגידה כי לא רק דרכך היא הדרך להביא גם לנו תקוה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שולטי |
|
|
|
|
|
| |
השתתפותך בצערי - לאור הדמגוגיה והסיסמאות החלולות שאתה מפריח.
יש לאבחין -אנחנו לא הרגנו ,כדי להרוג.
הם לא קיבלו את עצם קיומינו !
והתקווה היחידה שלהם היא הרג ,הרג ,הרג , עד אין סוף (במשך כל הדורות ,עוד לפני קום המדינה)כל עוד הם מרגישים שהם יוכלו לנו.
רק כאשר הם יבינו שלא נוותר ונעמוד על שלנו ,רק אז נגיע להפסקת אש -אך לעולם הם לא יוותרו להגשים את חלומם במועד שהתנאים יאפשרו, וזה לכבוש אותנו.
זכור ,אנחנו הסתפקנו בגבולות החלוקה .
תגיד לי -אילו הם לא היו תוקפים,היינו לשם השעשוע יוצאים למלחמה ?
רק אדם מנותק מהמציאות או הזוי יכול לומר שאנחנו לא נותנים להם תקווה !!
יש באיזור מדינה אחת לתרופה שמאפשרת זכויות כלשהן ?
האם במהפכות בכל מדינות ערב ,יש הרג ?(גם בלי מהפכות הם רוצחים אחד את השני) האם אותן המדינות יהיו דמוקרטיות ?
נחייה וניראה.
אתה יודע ,כמה כנופיות\אירגוני טרור קיימים ?
למה לא הקימו אירגוני צדקה ?
לדאבוני ,אני לא טועה ולא מתיפייפת - ולמי שלא טוב לו כאן , שערי הארץ פתוחים לפניו - והמון אופציות בחירה ,שלי אין.
ההיפך הוא הנכון - כולם רוצים לחיות כאן : פליטים שחוצים מדבר ואף את מדינות ערב ולא נישארים שם - למה ?
כי פה אין להם תיקווה ?
תגיד לי ?!
ולנושא הבגידה - מי שנותן יד לאוייבינו ,הינו בוגד. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרה.א |
|
|
|
4 |
|
| |
|
סוף סוף מישהו אמיץ כותב את מה שאני מרגיש.
נמאס לי גם מזה שמשחיתים שלטי רחוב בירושלים ומפריעים למי שרוצה למצוא את דרכו בעיר המסובכת הזו גם בלי GPS.
ונמאס לי לראות את סרטי הכניעה לחמאס כל פעם שאני עובר ליד משרד רה"מ. אני אישית תולש כמה סרטים כל פעם שאני עובר שם (רק אלו שנתלו בשטח ציבורי)... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ניררררררררר |
|
|
|
|
|
| |
הכתבה של נרי פתחה את ההתקוממות וההפיכה בישראל, המשך להתקוממויות בארצות ערב השכנות.
אלא שכאן ההתעוררות היא בעד הממשלה הנבחרת והאחרראית, ונגד הסמול, הקרן החדשה, שלום עכשיו (והסוף לישראל מיד אחר כך!), וכל יתר העמותות כולל הח"כים הערבים בכנסת המסיתים בארץ ובעולם נגד מדינת ישראל.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טיל יריחו סימן 5 |
|
|
|
5 |
|
| |
|
גם אני תומכת בעמדת נתניהו, שמהסס לשלם מחיר בלתי נסבל , עבור שחרור גלעד שליט, אך אין אני מעיזה להתגולל בעזות מצח ובגסות מחפירה , על משפחה שכבר איבדה בן במלחמת יום הכיפורים [ סמל יואל שליט ברמת הגולן, אחיו של נועם] ומנסה מסיבות מובנות [ גם אם אתה חושב שהינן מוטעות ] לחלץ את בנם מהגיהנום של החמאס !, מה קרה , נרי ? האם ביבי נתניהו הינו ראש ממשלה כזה מיסכן, שאינו יכול לעמוד " בלחץ ", שהוא זקוק לעזרתך המטופשת ? אולי רצית לעזור לנתניהו ,אך גרמת לו נזק , באשר רבים מהקוראים יחשבו בטעות , שהתייחסותך הנבזית למשפחת שליט, זהה לתחושותיו של ראש הממשלה. בושה וחרפה ! מעניין אותי מה נרי אבנרי ומשפחתו תרמו לביטחון ישראל , לעומת משפחת שליט ? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ראומה כהן |
|
|
|
|
|
| |
למשפחה בושה לתקוף את ראש הממשלה .
למשפחה יש זכות מלאה לפעול לשיחרור בנם ,(למרות שכל חייל המתגייס לצה"ל יודע שהוא עלול לההרג).
אבל לא לפגוע בכבודו של ראש ממשלה ניבחר .
מה עוד שהגייס החמישי במדינה מחפש כל דרך להפיל את הממשלה וההתנגחות השפלה תורמת לרוח גבית עבורם.
האם גלעד למצער ליבי נפל בשבי במשמרתו של נתניהו ?
מדוע אם כך למה לא דיברו באותה התלת האשמה באולמרט ?(הוא לא גזר את דינו ?)
האם יש לך הסבר ?
אשמח לשמוע המשך לדעתך. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרה.א |
|
|
|
|
|
| |
|
".. ההתקפות.." של משפחת שליט על נתניהו , הינן מובנות בנסיבות המקרה , וראש ממשלה לא אמור "..להיפגע בכבודו.." ולא להילחץ בנסיבות כאלה , ולהמשיך לנהוג בקור רוח , עפ"י אמונתו כיצד צריך לנהוג. ראש הממשלה אינו צריך עזרה בשמירה על כבודו מכל מיני מטומטמים גסי רוח , מול משפחה שבמצוקה איומה ואני מניחה שהוא מבין אותה ואינו "ניפגע בכבודו" !!. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ראומה כהן |
|
|
|
|
|
| |
אך יחד עם זאת לא מקובל עלי שיש התלת אשמה אישית לראש הממשלה הנוכחי כשלא היתה התלת אשמה לאותו ראש הממשלה שבמשמרתו הארוע קרה.
אני בטוחה שנתניהו לא נפגע ואינו לחיץ כפי שהתיקשורת אוהבת לתאר אותו.
אני רואה את הבעיה ,בתאור לתיקשורת בעולם ע"י התיקשורת "שלנו" שאינה בוחלת בכל אמצאי כדי להעמיד את נתניהו כלא רלוונטי -בזילזול
במיוחד לפני יציאתו לנאום בפני הקונגרס.
ולגבי המשפחה - ליבי ליבי איתם ,אך יחד עם זאת הלוואי והיתה בידי האפשרות לעשות משהו כדי לראות ולו רק פעם אחת את יקירי הי"ד.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרה.א |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
6 |
|
| |
נתנו לך שם נתנו לך במה והינך מרשה לעצמך לגעת בעצבים חשופים של משפחה דואבת.
כבר מזמן הבנתי ש האתר בו אני מגיב הפך להיות תואם העיתון ישראל היום.
על פדיון שבויים שמעת?
לעולם אני מציע לך כאשר הינך מושך בעט שים עצמך במקום האדם עלין הינך כותב ואולם ברור לי שבמידה ותהייה בקונצנזוס העורך לא יעסיק אותך, הלא זוהי דרכו המוצהרת של האתר בו הינך כותב.
את הטעם הטוב כפי שהינכם מסייגים בתגובות הכותבים הינכם שומרים לעצמכם על מנת לנגח את מי שלא תואם את השקפת עולמו של העורך "הלוחם למען הצדק".
ןמכאן אדוני הפובלציסט טול קורה מבין עינך לפני שהינך מציג עמדה אשר בסוף התהליך משרתת את אוייבנו מהחמ"ס הנהנים מהפולמוס שהינך יוצר.
חג שמח |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דורון של |
|
|
|
|
|
| |
|
אם המשפחה רוצה אמפתיה מרוב העם, עליה להפסיק לתקוף את ראש הממשלה אישית ולדרוש הפסקת הטבות לאסירי החמאס. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודיה חילונית |
|
|
|
|
|
| |
|
ע"פ ההלכה - אין פודים את השבוי יותר מכדי דמיו, מהסיבה ההגיונית בעליל, שזה רק יתן תמריץ לחטוף בתדירות הרבה יותר גבוהה...תלמד לפני שאתה מדבר. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פדיון שבויים |
|
|
|
7 |
 |
איי שם |
|
איש אחד | 22/04/11 15:51 |
|
| |
|
יש להפנות את הלחץ על חמאס, להפגין יום יום עד שחמאס יכנע |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש אחד |
|
|
|
8 |
|
| |
|
|
|
9 |
|
| |
|
רוצה בשחרורו של גלעד ולא משנה להם מה יהיה המחיר,אלו הוריו של גלעד,ורק הם. כל שאר השמאלנים העלק הומאנים ונאורים שלוחצים לשחרור גלעד שליט,להם לא ממש ובאמת אכפת מ "גורלו של גלעד". הם רק תופסים טרמפ על הסוגיה הטראגית הזו,בכדי לקדם שחרור סיטוני של מרצחי יהודים,בכדי שכולם יגידו עליהם כמה הם רודפי שלום והומאנים,אבל למעשה הם הפאשיסטים האנטישמים האמיתיים,אפילו יותר מהרוצחים עצמם. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
|
|
|
| |
|
רונן גולדשטיין מבין את מצוקתם של משפחת שליט ומאמין בתום ליבם , אז מדוע אינו מוחה על ההתנפלות הניבזית של אבנרי , עליהם ? האם מה שעומד כאן על הפרק , זה התנהגות השמאל בישראל ? , מה הקשר בין "זעקת הכאב " האמיתית והמובנת של משפחת שליט , להתייחסות גורמים אחרים לסוגיה ? האם זה מה שמטריד את רונן גולדשטיין ? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ראומה כהן |
|
|
|
|
|
| |
|
אתמול ראיתי את השמאל הגזעני הפאשיסטי והצבוע מפגין בתל אביב בעד הפלסטינים ונגד היהודים,ואני כל כך שונא את הבהמות הללו המתלהמים הנבזים,עד שאני חייב בכל הזדמנות לכתוב על השמאל הפאשיסטי תומך ארגוני הטרור האיסלמו נאצי. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
|
|
|
| |
שפטל מרדיו ללא הפסקה ב-103 FM מכין אותנו רוחנית
בהשרעתו נקים מחנות השמדה עם קרמטוריום וגז ציקלון B הממית
בהתחלה נחגוג שרפת ספרים שלשמאל,ואז גופות בעזרת האל רחום
בשם הימין הומני וברמה נאותה-נכים,מפגרים נצרף לרשימה-סיום |
|
| כתובת IP: |
217.132.185.181 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ראספוטין בן מדביד |
|
|
|
10 |
|
| |
|
עם כל הצער שבדבר צריך להחזיר את שליט בעסקה הגיונית ולא לשחרר אוכלי אדם מהחמאס שלאחר שחרורם ינתן גזר דין מוות לעשרות ישראלים חג שמח |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חייל צה"ל |
|
|
|
11 |
|
| |
פשוט עברת את הגבול !!! ויותר מכך,פיספסת את הטרגדיה מאחורי הטרגדיה והיא,שהשמאל חטף את מישפחת שליט ומישתמש ביגונה של המישפחה הניפלאה הזו כדי לקדם אג'נדה סמולנית, כשבסיס הרעיון הוא,לשחרר כמה שיותר מחבלים כולל הכבדים שבהם !!! לכן גם כל הסיסמאות וה"טיעונים" מה"מומחויים" באים מצד שמאל,לכן גם לא עולה שום הצעה מעשית אחרת,למרות שקיימות מיספר אלטרנטיבות טובות ומעשיות !!!
אנו עדים לטרגדיה כפולה בעוצמתה,
גלעד נחטף בידי מרצחים,משפחתו בידי תומכיהם !!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מקסימוס |
|
|
|
|
|
| |
|
השמאל לא חטף את משפחת שליט. משפחת שליט בחרה בדעה צלולה לנהל קמפיין ציבורי מתוקשר (שזה כשלעצמו מהווה את הדרך האידיוטית ביותר לשחרר שבוי), ולא זו בלבד, אלא שבחרה למקד את המאבק נגד ראש הממשלה ולא נגד החמאס. מעבר לאווילות הבלתי נתפסת שבמהלך הזה, שכמובן וכצפוי רק החמיר את המצב, מדובר בעיוורון מוסרי של משפחת שליט ובהירתמות מרצון למסע הכפשות מכוער נגד ראש הממשלה בחסותו הנלהבת של השמאל, מסע שהולך והופך לנגד עינינו לקמפיין נגד התגייסות לצה"ל, ועוד יגיע למערכה מפורשת נגד המדינה. משפחת שליט חטאה בשלושה חטאים: טיפשות, אי-מוסריות והפיכת מקרה שליט לקייס פוליטי. המחיר שהם משלמים הוא נורא ואיום, אבל אין להם כל זכות לדרוש ממשפחות אחרות לשלם בחיי יקיריהן את מחיר כסילותם. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע. הנביא |
|
|
|
12 |
|
| |
|
אתו חלק, שמוכן שיהיה לנו רע בתנאי שגם ליריב שלי רע! אתה בטוח שהחלק בעם שאתה משתייך אליו אינו מרויח מהמשך הסבל המיותר כאן אולי? לכן במקום לפעול ולהציל בטוח את מי האפשר, אתה וחלק בעם עוסקים במתמטיקה או הסתברויות איך להציל את המתים של "אולי ואולי לא" בתור חובש בעברי אני יודע שכאשר יש נפגע מטפלים ומצילים קודם אותו! ולא מתעסקים בחשבונאות, כך למדתי! מאיפה בטחון השלילי הזה שהעתיד בהכרח שותת דם, ואולי דוקא לא המשתחררים הם אלה שיפגעו, אלא אחרים וראינו לאחרונה שלא חסרים כאלה, ואולי דוקא אלה המוכרים לנו בגלל היותם במעקב נוכל לדעת יותר על כוונתם. ואולי זרועות הביטחון יצליחו ואולי... כשיש כל-כך הרבה אולי אז כדאי להציל את הבטוח, ולהשאיר את חוסר הודאות לישויות עליונות, אלא אם כן אתה ומשפחתך מתנדבים שתשב שם במקומו?! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שולטי |
|
|
|
13 |
|
| |
|
|
|
14 |
|
| |
|
ההורים השכולים לא היו שמחים להתחלף עם משפחת שליט. אין ספק שעדיף למות מאשר להיות בשבי החמאס, לו אני הייתי במקום שליט הייתי מתאבד. אפשר להקל על סבל משפחתו בעזרת פעולה צבאית. אם תצליח - מה טוב, אם לא תצליח - לפחות הם יזכו למנוחה. מכל מקום הגיעה העת לקרוא לכלב בשמו: גלעד שליט הוא סכנה אסטרטגית למדינת ישראל! הוא האדם היחיד בעולם המסוגל לשחרר מאות מחבלים רוצחים.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סתם_1 |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
תאר לך את חייך בידי שבט קניבלים אכזרי, שטוף שנאה, המשחק כדורגל בראשים ערופים ואשר משתמש במניפולציות פסיכולוגיות אכזריות על משפחת החטוף. כל פעם שמתחשמק לאיזה אחמד הוא מחטיף לו מכות, כל פעם שישראל עושה משהו מרגיז, יש על מי להוציא את הזעם הבלתי נשלט. מי יודע איך משפילים אותו, לועגים לו, מאלצים אותו לבזות את עצמו, כובלים אותו, מרעיבים, מבודדים אותו, גורמים לו לצאת מדעתו. איזו תקווה יש כאן? לקבל יצור דמוי בן אדם מרוסק לגמרי גופנית ונפשית? הצבא היה צריך להוציא המלצה רשמית לכל חייל הנופל בשבי חלאות אדם להתאבד מיד.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סתם_1 |
|
|
|
15 |
|
| |
|
|
|
16 |
|
| |
|
|
|
17 |
|
| |
|
|
|
18 |
|
| |
אם גלעד היה מזרחי כמוהו הוא לא היה חורץ את לשונו, כי הוא יודע שלמחרת היו בני גזעו ומינו פשוט שוחטים אותו.
אבל משפח' שליט היא אשכנזית שמאלנית ומאופקת, כל מה שהוא לא! ולעולם לא יהיה! זה מוציא אותו מדעתו (המוגבלת).
השלב הבא כבר בפתח! זה רק ענין של זמן שהוא יכריז עליהם כעל בוגדים!
הם מקלקלים לזבל המזרחי הזה, את תמונת הכזב שהוא בהגיונו המצוצמם נוהג לצייר לעצמו כדי ליצור המציאות שדמיונו המזרחי אוהב לייצר כדי לאגור אומץ מזויף.
ועל זה נאמר כבר כל כלב יבוא יומו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרעוש |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
משפחת שליט האשכנזית והמאופקת מתביישת שגזען כמוך תומך בהם ונמצא בצד שלהם. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
|
|
|
| |
"העלטא קאקרים" דופקים לעצמם על החזה בצער עמוק על כך שהם בטפשותם הרבה, העלו את הוריך לארץ.
הם היו צריכים להשאיר אותם שם, שתגדל בסביבה הטבעית שלך, בין בני תרבותך. שם היית מלקק בחשק כל תחת ערבי מזדמן ומודה לו שנותן לך לחיות עוד יום. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרעוש |
|
|
|
19 |
|
| |
חיילי צה"ל חייבים להודיע לשלטונות הצבא שהם אינם מוכנים להקריב את חייהם להגן על חתיכת רמש שכמוך. בעצם אינני רוצה להעליב את הרמשים. רק נבל, אטום מוח, יכול לכתוב מאמר כזה. חבל שמרדכי קידר לא הסיט את דברין מאופנהיימר אליך.
איך נותנים למאמר זוועה כזה להתפרסם? אין גבול לחופש הביטוי במחלקה ראשונה? הכל הולך? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אמציה האמיץ |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
20 |
|
| |
מחזיקים את כל העם בני ערובה לאלף רוצחים . די להשתגע . החמאס לא יכתיב לנו. השתיקה יפה לעניין. מחיר החטוף עולה פלאים ככל שצועקים יותר -"בכל מחיר". ראש הממשלה צריך לחשוב על כל התושבים ולא להקריב את הרבים.
תפקיד ההורים והסבא לצעוק. אבל עליהם להפנות את הצעקות ל-חמאס הברבארי ולא אל הקורבנות לרצח הבא=הציבור הישראלי!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורא נדהם |
|
|
|
21 |
|
| |
מגיבי הקרן החדשה משתוללים פה
הקרן " לישראל חדשה" משלמת 1300 יורו בחודש למגיבי השמאל פה
ידוע שהקרן " לישראל חדשה "משלמת 1300 יורו בחודש למגיבי השמאל פה,ומגיבים ערבים,קראו פה על הקרן
כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד.
נשיאת הקרן החדשה כיום הינה חה"כ לשעבר נעמי חזן. המנכ"לית בישראל הינה רחל ליאל, שהחליפה את אליעזר יערי, שמילא את התפקיד במשך שנים רבות עד לפרישתו בשנת 2009.
על פי דוח הקרן מ-2006, מאז היווסדה ב-1979 היא העניקה יותר מ-200- מיליון דולר לכ-800 ארגונים שונים
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גיזמו בון |
|
|
|
|
|
| |
הקרן להשמדת ישראל תפסה טרמפ על משפחת שליט ומשפחת שליט נענתה לכך ברצון והקמפיין שהם מנהלים על גב שליט צריך לןמר באופן הברור ביותר זה קמפיין להפלת ביבי
שליט לא מעניין אותם בכלל רק הפלת הממשלה מענינת אותם חבל שמשפחת שליט לא רואה את זה כי השנאה לנתניהו מעוורת אותם |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירדנה |
|
|
|
|
|
| |
חוץ מכתבות באינטרנט - דבר חשוב מאד בפני עצמו - הרי שאין
עושים דבר כדי למגר את הדבר הנורא הזה שמערער את יסודות המדינה הדמוקרטית, הקרוי: "הקרן לישראל החדשה".
מי האמיץ שיקח על עצמו להגיש בג"ץ נגד פעילותם הפיננסית השערורייתית ? ואם הבג"ץ יתפלפל בפילפולי ניסוחים משפטיים שרק חבורת הבג"ץניקים מבינה את משמעותם, לפחות נדע לאן נושבת הרוח שם. |
|
| כתובת IP: |
217.132.114.168 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא עושים דבר ... |
|
|
|
22 |
|
| |
|
|
|
|
|
| |
נרי לפחות ריסן עצמו כשכתב שאולי יצטער
על מה שהוא כותב,
אתה גם את זה לא,
חבל שאין לך מוח כדי להגיד לך חמום מוח...
מותר להיות בדעה שונה,
רק חמומי מוח וטיפשים יכולים להגיד
לאנשים הטובים האלה נמאסתם, |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לייבלה |
|
|
|
23 |
|
| |
כל אפשרות לנגח את ראש הממשלה משחקת לידי גנרלים לשעבר
ראשי שב"כ מוסד שהאג'נדה הפוליטית שלהם ברורה לחלוטין.
אני מבין את משפחת שליט אבל אפילו הרמב"ם אמר "אין פודין את השבויים יתר על כדי דמיהן". הבעיה ישנה יהודים נחטפו לאורך כ הדורות וברור שמתן אצבע יגרור סחיטה של כל היד.
צריך לשים סוף ללחץ בישראל על שחרור לא מבוקר וחסר אחריות. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חסרי מצפון |
|
|
|
24 |
|
| |
גלעד שליט אשם בכך שהוא נחטף ולא נהרג יחד עם שני חבריו לטנק. לפיכך, היות שהוא נחטף, מגיע לא להרקב ולהינמק במרתף או בור או השד יודע מה בעזה.
ממש הגיון מעוות ומחשבה הגיונית, שמתאימה לראש ממשלת ישראל, הנוכחי וגם קודמו |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורא |
|
|
|
25 |
|
| |
|
הסנטור האמריקאי שהתמודד מול ברק אובמה על הנשיאות היה שש שנים בשבי הוייטקונג.
הוא נפצע קשה בזמן שמטוסו נפגע מאש נ"מ ולא זכה לטיפול בשבי
ומשפחתו לא התנהגה כמו משפחת שליט
http: |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בצפון ויאטנם |
|
|
|
26 |
|
| |
|
נמאס ממך ובטח או שלא התגייסת או שביצעת שירות צבאי במקום מאד מסוכן למי שחוצה את הכביש
אתה וחבריך נמאסתם כי אתם דוגמא לפנים של המדינה שהפכה להיות מדינת כל הורסיה ומחרביה ממנה יצאו
כל שניתן לאחל לך הואט שאתה תהיה זה שתשב באוהל ליד בית ראש הממשלה ואיש לא יבוא להזדהות עימך |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה גדעון לוי |
|
|
|
27 |
|
| |
והקמפיין הזה לשחרר אלפי רוצחים שיחזרו לרצוח ישראלים רבים , מלמד על אגואיסטיות ברמות על.
ולא רק זה , אלא שהקמפיין ההזוי הזה רק מעלה את התיאבון של החמאס מעלה מעלה.
כי הרי יש בישראל מי שעושה את העבודה של החמאס ורגוני הטרור והרצח בצורה הכי טובה.
ממש כבר בא לי להקיא מהקמפיין המאוס והדוחה הזה |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברמות על |
|
|
|
28 |
|
| |
|
איתו בן רגע והם הרבה הרבה אבל בשיעור ניכר חכמים יותר מבריקים יותר ומשתינים בקשת בכיוון החירות האמת הצדק.
אולי תימוני יכול להחכים עוד טיפהלה .
הבוטות הגסות רצחנות המלל השפה העילגת המרוטשת השנאה והאיוולת אלו פני דור הימין שטוף זימת הפטריוט והאמונה שרק המוות טוב או שבעצם בגין אי מודעות הכל רבותא.
פני הדור גרועים מפני הכלב ואף הצבוע.
אם כהנא המגועל יגעל אברושימי ושאר רוצחי הברק והזוהר של יהודים עדיין מגבירים לכם את הטסטוסטרון אולי הנר י יגביר אותו עוד,סתם כמתאבן לא כמנה עיקרית.
כמה כסילות כמה אווילות כמה דברי רהב וריק כנראה אינגבול ואינסוף. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תימני כ"כ מבריק |
|
|
|
29 |
|
| |
|
אמת צדק ובעל יושרה ,הכיצד ומדוע ועל שום מה ניתן בעיתון לוחם לחיי נורמליות מוסריות תקניות ושקיפות מקום לזבל נטול מצפון ומודעות שכזה?
האם כל מי שאינו נוטל תרופות ואינו מטופל ובוחן המציאות שלו חדל מורשה להעלות את הסחי השנאה העיוורת ועיינות השווא כך בעיתונך?
אתה מוערך קצת למעלה מכך,ללא קשר לדעתך המדינית.
לו הסרת את המלל הריק נוגד הערכים לחיים נאמנות שלום ודמוקרטיה מעל המסך העלית קרנך בעיני ריבוא אנשים.
תודה ובבקשה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגיד אדון עורך |
|
|
|
|
|
| |
כשם שבעל ההתפקיד של השוטר הטוב שמשקר, מחניף, מרמה, מסלף, מלקק, מעמיד פנים ונוכל מאופיו המנסה להביא חשוד להודות בעבירה שלא ביצע, אתה מסווה את דעותיך במילות חנופה לעורך וכותב: "הכיצד ומדוע ועל שום מה ניתן בעיתון לוחם לחיי נורמליות מוסריות תקניות ושקיפות מקום לזבל נטול מצפון ומודעות שכזה?".
תקרא את התאורים המיוחסים לתכונותיך בדברי תגובתך ותגלה שערוותך נחשפת.
אל תתמם.אינך בא בטענות על "טעותו" של העורך. אתה כואב שהאמת בכתבה חושפת את מטרות קמפיין והתנועה שביסודה רוצה להפיל ממשלה נבחרת, מלבה את השנאה ובונה וסוחטת את הכאב של משפחה שבנה נפל בשבי.
לא קשה לקבוע את שייוך הפוליטי, זה שהביא אותך לכתוב תגובה שתוכנה בא בסטירה עם המוסר שהוא מנסה להעביר ל"עורך".
אלא שהעורך "עולה כפורח" וחסידיו הולכים ורבים מיום ליום, ודבר זה הוא לצנינים בעיני הסמול שמגיבים בהתקפות פראיות נגד הכתבה בה אנו עוסקים מוכיח שהסמול בפאניקה! מיום ליום הוא מאבד תמימים שחשבו שדרכם הוא דרך השלום ולא היא!
ואם אוסיף גם את המשפט של גילוי נאות: גם אני. פעם הייתי תמים.
"ודי לחכימא" |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חץ |
|
|
|
30 |
|
| |
החמאס לא מוותר על גלעד. א) בגלל שזה טוב לו להיות בכותרות, להצדיק את עצמו.ב) חלק מבכירי החמאס לא מעניינים בשיחרור בכירים מבית הסוהר בישראל כי אלה מהווים איום למעמדם. ג) הדרישה של משפחת שליט מול הממשלה וראש הממשלה, עושה את העבודה עבור החמאס. הם לא דואגים,
הלחץ של משפחת שליט עוזר רק להם.
לו היו אנשים חכמים עוזרים ורוצים לעזור, היו אומרים לנועם ואביבה שליט שעליהם להצהיר בקול גדול שהם תומכים בראש הממשלה ובעמדת ישראל. כדי שהחמאס יבינו את המצב האמיתי. שאין דבר כזה בכל מחיר.
כל ה"תומכים" הם אינטרסנטיים מצד השמאל וקדימה. גם אנשי הביטחון , תבדקו לאיזה מיפלגה הם יתפקדו!!!
האמת צריכה להאמר!!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לשרות החמאס |
|
|
|
31 |
|
| |
בהתחלה, משפחת שליט הייתה מאוד שקטה
כולם היללו ושיבחו אותם על השקט שלהם,
על זה שהם לא לוחצים על הממשלה, אפילו
אמרו שזה כמעט לא אנושי כמה שהם שקטים.
אבל השקט הזה לא צלח בידם. הלחץ שהפעילו
משפחות גולדווסר ורגב היה הרבה יותר
"אגרסיבי" על ההתחלה- והם הצליחו.
אולי, אולי משפחת שליט לוחצת על נתניהו
יותר מאשר על אולמרט, כי היא מרגישה
מתוסכלת אחרי כל כל הרבה זמן.
מכל מקום...בנם נמצא בשבי
של החמאס, רחמנות!!!! גם אם חושבים
שלא צריך לשחרר מחבלים... למה לשפוך
עליהם את הזעם הזה?
ועוד דבר, ראיתי פה האשמה רעה ומטופשת כאילו
ומי שבעד לשחרר מחבלים עושה את זה בשביל החמאס
ולא למען גלעד- גם שקר, גם רוע לב לשמו.
אנשי ימין רבים שאני מכירה חושבים שצריך לשלם
את המחיר עבור שחרור גלעד שליט.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה פ. |
|
|
|
32 |
|
| |
אני הייתי בוחרת במוות.
ואמא שבנה מת יכולה להתנחם שהוא לא סובל עוד או נמצא במקום טוב יותר, כל אחד לפי אמונתו.
אמא שיודעת שבנה חי איפשהו וסובל ונמצא בסכנה כל שנייה, מתענה וצריכה לעשות הכול למענו.
וממש לא אמור להזיז לה שהיא נמאסה עליך |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חן פונדק |
|
|
|
33 |
|
| |
|
שוחרייך.אמן כן יהי רצון. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רשומון |
|
|
|
34 |
|
| |
אתה צודק במאת האחוזים
אמנם למשפחת שליט יש את המנדט ללחום בטירוף על מנת לשחרר את את גלעד - אולם להטיח את האשמה לאי שחרורו בראש הממשלה זוהי ממש נבזות.
האזנתי לדבריו של סבו של גלעד - האמת לבי לא יצא אליו. התחמק מכל שאלה ישירה.
משפחת ליו צריכים היו ללמוד מהנעשה המקרים אלה בארה"ב: משפחות השבויים מאז ומתמיד - דממה
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבישרון |
|
|
|
35 |
|
| |
|
אחריות הדרג המדיני להחזיר הביתה חייל שנשלח בהוראת צהל לשרת ולהבטיח בטחונם של אזרחי המדינה. 5 שנים גלעד שליט נמק ללא כל מידע ואות חיים וכאן ממשלת ישראל דנה אם שחרור מחבלים צמאי דם יסב בעתיד נזק לבטחון המדינה. לכך עומדים על משמרתם כוחות הבטחון והצבא שלא יבציעו פעולה עוינת. רובו של אזרחי ישראל רוצה בשחרור המיוחל. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אדד |
|
|
|
|
|
| |
אמנם הייתי במצעד לשיחרור גלעד
אבל לא התכוונתי בכלל שישחררו רוצחים שיחזרו לרצוח
לכן מוטב למשפחת שליט להפסיק לשרת את החמאס
כי בכך הם פשוט מונעים את שחרור החייל
אם הם לא היו מתחברים כמריונטות לדרישות השמאל הקיצוני ההזוי...גלעד מזמן היה בבית
גלעד בשבי עדיין רק בגלל טיפשות משפחתו
אף ישראלי שפוי לא יסכים לשחרור אלפי רוצחים שיחזרו לרצוח.
כל ראש ממשלה שישחרר אלף רוצחים מתועבים ושפלים עבור חייל אחד...חותם על עצמו הדחה מראשות הממשלה.
לכן משפחת שליט הנכבדים....בבקשה תרגיעו....אתם עושים נזק למדינה בהתנהגותכם ונזק לשיחרור גלעד
בשיחות רבות אני שומעת רוב מוחץ ללא כל פרופורציה המתנגד לשחרור אלפי הרוצחים שיסכנו את ילדי ישראל. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רננה |
|
|
|
36 |
|
| |
|
יישר כוח! מילים כדרבנות, בדיוק: "בגדי המלך החדשים". חכם ואמיץ.דבריך, דברי אלוהים חיים...ביטוי לרחשי לב דואב ומחשבה בהירה וצלולה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה אגדתי |
|
|
|
37 |
|
| |
נרי משעמומך אתה מנסה לגרור אותנו למחשכי הפאשיזם
אין לי אלה רק לבוז לך ולתומכיך קרובי משפחתך המשתמשים בשמות בדויים להסוות קרבתם אליך
לא יעזור דבר בסוף השכל הישר ינצח בלי קשר לשיוך פוליטי
ביזיון של מאמר חושך חשך חשך |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הלום מהטפשות |
|
|
|
|
|
| |
|
חובתה של משפחת שליט לעשות הכל על מנת להשיב את בנם גלעד בכל מחיר ובהקדם האפשרי.
חובתה של ממשלת ישראל להחזיר את החייל ששלחה במינימום מחיר ובהקדם האפשרי.
הממשלה חייבת להביא בחשבון את כל השיקולים הכרוכים בעיסקה.
ראש הממשלה הסכים לשחרר 1000 אסירים תמורת החייל החטוף וזה מחיר מאד גבוה,כי אותם 1000 מחבלים עלולים לשוב לטרור ולפגוע בישראלים (כפי שקרה בעיסקאות קודמות).
מבחינה אובייקטיבית,ברור שהממשלות עשו ועושות כל שביכולתן כדי להחזיר את גלעד במסגרת האילוצים והסיכונים הקיימים.
התקשורת והעם לא יסלחו לממשלה אם המחבלים שישוחררו בעיסקה ישובו לרצוח ישראלים.המדיניות הישראלית נגד ארגוני הטרור היתה לא נכונה במשך עשרות שנים.רק אם נאיים באופן אישי על ראשי החמאס בהרגיתם נזרז את קיום העיסקה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דודי29 |
|
|
|
38 |
|
| |
|
וביודעי באיזה דמים רוחניים עלתה לך כתיבת כתבה זו, ואיזה אומץ היית צריך על-מנת לפרסם אותה, אני מצדיע לך ! בעין דומעת ובלב בוכה..... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי1 |
|
|
|
39 |
|
| |
גלעד אזרח צרפתי - וצרפת ללא עושה דבר כדי להציל אותו. בעבר,כשהיתה צרפת "מעצמה", היא היתה שולחת ספינות מלחמה וחיל חלוץ לשחרר נתין צרפתי אחד...היום השתלטו מיליוני מוסלמים על צרפת ועל רובעים שלמים של פריז...הם בודאי תומכים בחמאס. המפלגות בצרפת זקוקות לקול המוסלמי, ואם ההורים של גלעד שליט רוצים לשחרר את בנם - שיתאסלמו כולל גלעד. או אז המוסלמים ילחצו על ממשלת צרפת לשחרר אותו והחמאס בודאי לא יחזיק מוסלמי בשבי! אולי כך יאלצו את ממשלת צרפת לעשות סוף סוף משהו להצלת בנם.
ברור שגלעד שליט מהווה קלף מנצח נצחי בידי החמאס, כי בכך החמאס גורם למחלוקות ומתח בקרב אזרחי ישראל, ולרפיון העמדה הנחושה לא לשחרר אסירים, שיחזרו לרצוח אזרחים ללא הבחנה: נשים וגברים זקנים ותינוקות.חפשו ב"גוגל":"אסירים מחבלים שחזרו לרצוח" ותמצאו שם רשימה ארוכה של מחבלים ששוחררו ורצחו עשרות יהודים, ממש משפחות שלמות בתקווה שגם אם ייתפסו ממשלת ישראל האוילית תשחרר אותם שוב - וחוזר חלילה.
משפחת שליט! הגיע הזמן שתרדו מעל הגב שלנו. ממשלת ישראל עושה הכל כדי לשחרר את גלעד, אבל לא במחיר אלפי הרוגים
ופצועים שיגרמו המחבלים שישוחררו, כאילו לא די לנו בשכול, ביסורים ובצער שגרמו לנו המחבלים הרצחניים עד כה! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מב"י |
|
|
|
40 |
|
| |
|
במקום להקשות על החמאס , המשפחה מפריעה לפתרון, למשל במניעת חוק ללחץ על אסירי החמאס.
הם שמים רגל לחקיקה,ממניעים ברורים , ומעדיפים רק ללחוץ על הממשלה שלנו.
יד גבול למחיר שישראל יכולה לשלם. לא במאות ישראלים נרצחים. זו המשמעות היחידה לשחרור אלף מחבלים. ואנא אל תיתממו |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כל הכבוד |
|
|
|
41 |
|
| |
במילים פשוטות והאמת היא שזה פשוט קמפיין לשחרור אלפי רוצחים נתעבים שהפכו אלפי משפחות למשפחות שכולות ולנכים יתומים ואלמנות.
וסתם קוראים לזה הקמפיין לשיחרור שליט
זה למעשה קמפיין לשחרור אלפי רוצחים שישובו לרצוח אלפי ישראלים
אז עם כל הצער למשפחת שליט....האם זה שווה את המחיר ???
ברור שלא !!!
ורק אירגוני השמאל הקיצוני המונעים משניאה עיוורת לעצמם ולמדינה מעוניינים לשחרר את אלפי הרוצחים ועבורם שליט זה רק תירוץ
כי הרי הם מוכנים בכל מאודם לשחרר את כל הרוצחים בלאו הכי..
עם שליט או בלעדיו... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שחרור רוצחים |
|
|
|
42 |
|
| |
אתה מבטא מה שרוב העם חושב ולא מעז לאמר,,,,,,,,,,,,
אני מצדיע לך על אומץ לבך על אף שבעיני היית עדין ומתחשב מדי !!!
די לקרקס הזה !!! חייו לא שווים 300 מתים תחתיו שיפלו אחרי שחרורו!!!
הגיע הזמן להבין שחמס לא מעוניין לשחררו באף תנאי !!! גם לא תמורת 4000 אסירים ומשפחת שליט משחקת לידיהם.
די !! משחת שליט נמאסתם !!!!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
al perts |
|
|
|
43 |
|
| |
אף רוה"מ לא ישחרר אלף רוצחים
אחרת הוא פשוט יודח בבחירות שתבואנה מייד עם שיחרור אלפי הרוצחים.
וליברמן יקטוף את הפירות. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רננה |
|
|
|
44 |
|
| |
|
נראה אותך גבר מפרסם את תגובתי. אתה פחדן, שפל וחצוף גדול. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נרי נמאסת |
|
|
|
45 |
|
| |
מותר למשפ' שליט לעשות ככל העולה על רוחה במסגרת החוק, אם היא מאמינה, שמעשיה יחזירו את גלעד הבייתה. לא רק מותר, אלא שכמשפחתו, זאת חובתה. במעשיה ובמסירותה חסרת הגבול לבנה, מתנהגת משפחה זאת כפי שמצופה לנהוג מכל משפחה, במצב דומה. בישראל הדמוקרטית, מותר למשפחה זאת וחובת המדינה לאפשר לה לעשות ככל יכולתה לשחרור בנה מן השבי.
השאלה אם משפחת שליט טועה במעשיה, הן ביחס למטרותיה שלה והן ביחס למעשיה של ממשלת ישראל בעניינו של בנה גלעד, היא שאלה נפרדת.
המציאות האכזרית הכתיבה מצב בו דרישות חמס במו"מ לשחרור גלעד יוצרות הפרדה כואבת בין האינטרס העליון של מדינת ישראל (ביטחון תושביה מפני מרצחים, שיחזרו לפעילות טרור) לבין האינטרס של משפחת שליט, שחרור גלעד בכל מחיר. מותר לנתניהו לדחות את דרישות חמס במו"מ, משום שדמו של גלעש שליט אינו אדום יותר מדמם של אזרחים וחיילים אחרים, שעשויים להפגע משחרור חלאות החמס. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש חושב |
|
|
|
46 |
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
שאתה מוכן שהילד שלך יהיה ראשון הנרצחים בידי המשוחררים. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע. הנביא |
|
|
|
47 |
|
| |
ודאי שכולנו היינו רוצים את גלעד בבית, אבל המחיר הוא מרחץ דמים עתידי,,השכחתם את "איתמר" ושחיטתם של משפחת פוגל
,,השמאל חטף את רבין מהעם,,והיום השמאל לוקח טרמפ על גב גלעד והורי גלעד חסרי אונים, השמאל משגעים אותם ומאיצים בהם לנגח בביבי שמחובתו להבטיח את בטחוננו ולמנוע הרג נוסף ע"י הרוצחים בני תאוות השטן החמאסי שילכו לעזאזל |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בצלאל |
|
|
|
48 |
|
| |
|
|
|
49 |
|
| |
|
|
|
50 |
|
| |
|
לקרוא ולא להאמין, כמה נוח לשבת בכורסא שלך בבית עם כוס הקפה המהבילה מימין ואיזה חטיף נחמד משמאל ולכתוב הגיגים...
אבל, אם אתה היית בשבי החמאס בעזה מעל 5 שנים!!! ואמא ואבא שלך היו יושבים כמו קבצן בפתח בבית ראש הממשלה בתביעה לגיטימית שחרר את הבן שלנו מהשבי - כי "תדע כל אם עבריה..." מעניין מה היית חש אז.
כל מה שמעניין אותך זה להגן הגנה עיוורת על ראש ממשלה כושל, הדוניסט, שעסוק בהשמדת כל חלקה טובה של ישראל בעולם.
מדינת ישראל מסוגלת להגן על עצמה גם ישוחררו כל הפלשתינאים שחמאס מבקש. אוי ואבוי לנו אם לא - אז באמת ביבי כשל יותר בתפקידו ממה שחשבנו.
חמישה ראשי שב"כ קמו ואמרו את אותו משפט בדיוק, ולא רק אני.
כל מה שיש לי לומר לך בתור אמא, אלה שיש להם קבר לגשת אליו, מרגישים הרבה יותר טוב מאביבה שליט שלא יודעת אילו ייסורים עוברים על הילד שלה - כן, הילד שלה.
אז רד מהעץ הגבוה שטיפסת עליו - וכן, זה הזמן להתבייש! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס ק.כ. |
|
|
|
51 |
|
| |
לאחרונה הפירסומת של מפעל הפיס מעוררת בי גועל ובכל פעם שאני שומעת את אריאלה אני סוגרת את הרדיו.
לצערי אני מתחילה להרגיש הרגשה זהה כלפי ההורים ודובריהם.
כל מהדורת חדשות וכל תוכנית דיבורים עוסקת בנושא גלעד שליט.
הפסקתי לשמוע רשת ב' ודומיה ועברתי לגלגל"צ.
מצטערת להודיעכם משפחת שליט אבל המים בכוס נשפכו זה כבר.
אי אפשר לשמוע אתכם יותר.
שמעתי לא מעט לוחמים שאמרו להוריהם בסיטואציה דומה אל תבקשו ויכול להיות שכשמשחררים שליטה קורה הנס לו כולנו מיחלים.
אתם לא משחררים שליטה והמצב הוא שיעור שאתם מסרבים ללמוד.
זה קשה אבל שחררו. לכם קשה לשחרר עצמכם אז איך אתם מבקשים מראש הממשלה לדאוג לשחרור בינכם. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אריאלה ממפעל הפיס |
|
|
|
52 |
 |
תגובה |
|
צנחן | 22/04/11 23:09 |
|
| |
|
הגיגים שאוליי אינם קשורים אך הם חומר למחשבה:
1 משפחת שליט שייכת לשמאל בישראל ואיגדה סביבה את כל השמאל הישראלי.
2 בית המשפט העליון שייך לשמאל בישראל ולא יתיר כל שינוי ולו זמני בתנאי מעצרם של מחבלים
3 זהו מצב מתסכל ואל מי מפנים את כל הכעס והמרירות??אל בנימין נתניהו כמובן.הכי מתבקש
אני מחזק את ידי נרי אבנרי.מה לעשות והוא צודק??ולא רק הוא. ד"ר גיא בכור אמר וכתב מזמן שהמשפחה וחבר הכסילים האינטרסנטים הם הם הפכו להיות הגורם הראשון המפריע לשחרורו של גלעד.המשפחה איגדה סביבה דמויות שנויות במחלוקת וכן אנשי יחסי צבור המכוונים אותם מה לעשות ומה לומר בכל הזדמנות.הם הוזהרו מאז היום הראשון לא לחבור לכל אותם גורמים ציניים -שיעשו בם שימוש למטרותיהם הפוליטיות בלבד -אך לא שעו לאזהרות הללו.
וכי מיהו בני מרשק ומה משקלו הערכי ???מדוע נזקקת משפחה זו לשרותיו של איש זה?
ככלל המאמר הזה טוב הייה שלא נכתב אף פעם אך הלחץ שמפעילה המשפחה הינו לחץ מאורגן מתואם ולא תמים כלל ונרי אבנרי ולא רק הוא מצביעים על כך.אין אף אדם במדינת ישראל שעניין גלעד שליט אינו נוגע לו.אין אף אדם בישראל שאינו רוצה את החייל השבוי בריא ושלם בישראל בביתו.ראש הממשלה מטפל בסוגייה הכאובה עם מקסימום רגישות והבנה אך נדמה שאכן משפחת שליט מקבלת עצות גרועות ומשתלחת בו השכם והערב.זה לא ישחרר את גלעד.זה רק יזיק לו.אני קורא למשפחה לקפל את המאהל להעיף את כל הטרמפיסטים לעזאזל ולשוב למצפה הילה.ממשלות ישראל תמיד עשו ועושה גם זו הנוכחית את כל אשר לאל ידה להציל את שבוייה.אך תמיד תמיד יש קווים אדומים בכל דבר ועניין.הוויכוח המתלהט כאן הוא מיותר ועצוב מפני שמטרה אחת של הטרור הושגה והיא לפצל להחליש לנטוע מבוכה כעס וחילוקי דעות בישראל .
מוטב לנו כולנו שנוריד את הטונים בוויכוח זה.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
מאיפה לקוחה הקונספירציה חובקת כול עליה אתה מספר,
כל ששמעתי ממשפחת ששליט היקרה, זה שהיא רוצה שהמדינה
ששלחה את בנה תחזירו הביתה,
זה ששני חבריו ז"ל שוכבים תחת חצי טון שיש (כדברי אבנרי)
לא קשור כלל לנושא אנשים חיים, וחבל שהוא לא השכיל להבדיל בין הדברים, כפי אתה לא מבדיל בין רצון לגיטימי של הורים
שעושים הכול כדי לחבק שוב את בנם,
לבין פוליטיקה זולה ומכוערת. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליליפוט |
|
|
|
|
|
| |
|
ליליפוט ידידי.קרא בבקשה על הדמויות המקיפות את משפחת שליט ותבין את תגובתי.יואל מרשק שמשון ליבמן ועוד.... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
53 |
|
| |
|
|
|
54 |
|
| |
|
צודק לחלוטין! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מרק |
|
|
|
55 |
|
| |
|
אני הייתי מנסח את דבריו בבוטות יותר .
משפחת שליט אני מבין לליבכם אבל בניגוד לראש הממשלה אני אומר לכם שאני לא דן עם פושעים/רוצחים ודינו של בנך נגזר משמיים.
טובת שליט למול טובת ישראל - טובת ישראל חשובה עשרות מונים יותר !!!!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פישלזון |
|
|
|
56 |
|
| |
|
כל הכבוד לך,נרי על אומץ לבך לצאת נגד עדת הנחשים המקיפה את משפחת שליט.אין לי דבר נגד משפחת שליט.הם מדברים במר לבם,גם אם מעבר לכל פרופורציה.מי שיבחיל אלו הן עדות השרלטנים שתפסו טרמפ על נושא כאוב.חבל,נרי,שלא נקבת בחוגים הפוליטיים הבוחשים בקדרה |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
jossy |
|
|
|
57 |
|
| |
הכותב "הלא נכבד" אתה "פוץ" תעיין במילון
הוא טיפש הגדול ביותר שיכול להיות!!!
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שולם |
|
|
|
58 |
|
| |
|
אם טוב למות בעד ארצינו לפי לבנה אז למה בבית ראש הממשלה הקודם היה בן גובניק ואחד שבכלל לא שירת בצהל. בבית ראש הממשלה היום יש בן גובניק שאין סיכוי שיגיע לסיטואציה של גלעד שליט.הדאגות של בנו של ראש הממשלה איך לבלות כל השירות ולהעביר את שלוש השנים בסטאלבט.ליבנה המנובל לא כותב על זה. אני מקווה שתגובה זו תתפרסם כמו זו של ליבנה. ולמשפחת שליט אם חס וחלילה הייתי במצבכם הייתי נוהג כמו שאתם נוהגים. אתם אנשים אצילים. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירושלים |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
59 |
|
| |
|
באותה נשימה שהעלית את שמות המתים יכולת גם לטעון שגלעד שליט יכול היה לא להיות שם ולא להיחטף או להירג.
הוא יכול היה להיות ג'ובניק בקריה מעצם היותו ממשפחה שכולה.
אבל למה לבלבל לאנשים את המוח עם עובדה כזו פשוטה שמשפחת שליט היא מלח הארץ האמיתית ואותם אלו הטוענים נגדם אני בספק אם אחזו אי פעם נשק בידיהם או לבשו מדים כלל (אולי בפורים כאשר התחפשו לקאובויים).
צריך יותר מחוצפה ומגסות רוח האופיינית כל כך למחנה שאתה מייצג מר נרי אבנרי.
צריך גם לב.
וכנראה שהלב שלך ושל המחנה שלך אבד בהפגנות שקיימתם נגד אוסלו ונגד רבין בכיכר ציון בצומת רעננה יחד עם חבריך בן ארי בן גביר פדרמן ומרזל.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דנדוש 53 |
|
|
|
|
|
| |
רק מי שיש לו קירבה ראשונית "זכאי" לא להתגייס או לבחור באופציה אם הצבא מוכן והמועמד מתאים.כלומר לשרת ביחידה עורפית ובמקצוע על פי התאמה.
קירבה ראשונית : יתום
אח
גלעד אינו יתום צה"ל ואינו אח שכול.
ולכן הוא אמור היה להתגייס לצה"ל ככול אזרח החייב בשירות.
בני שגדל כיתום צה"ל ,התבקש להחתים אותי על הסכמתי לגיוס כמו כן על טופס מיוחד כאשר הוא ביקש לשרת ביחידה מובחרת.
הוא לא היה פטור בגלל שאחי נהרג ,אלא רק בגלל שאביו נהרג.
בן דודי נהרג, הוריו(הדודים) לא הסכימו לחתום לבן השני שרצה להתגייס = דודתי אמרה על גופתי המתה והם הפסידו אותו, כי הוא עזב את הארץ.
ובהמשך למה שאמרת -אני בזה לאנשים כמוך - כיוון שמדובר בשנים שבין מלחמת ששת הימים למלחמת יום כיפור ושראינו את עצמנו ששייכים למפלגת מפאי ההיסטורית.
יעני היינו שייכים באותה התקופה ל"מחנה" שאתה מתהדר בנוצותיו.
ולסיכום כפי שאתה סיימת - למה לבלבל אותך עם עובדות.
אני בספק אם אתה קולט שלא מדובר בשיחרור רוצחים ניתאבים ,
ולא הכמות, אלא עצם הכניעה לאירגוני טרור שכל הוויתם היא רצח והשמדה - הגיע הזמן שהם יבינו שאין בידם ביצת זהב ,
ושכל אחד מהם בר השגה, וימיו קצרים.
אגב, הבן שלי בתור ילד במשך שנים התחפש לקצין ושם את האותות של אביו. הוא שירת ארבע שנים + מילואים .
התחננתי שמספיק.
אני לבטח לא שייכת למחנה שלך ,אך ליבי עם המשפחה.
לי אין אזרחות זרה כפי שיש למשפחת שליט - מדוע הם לא באים בתביעות לנשיא צרפת שעכשיו הוא מתגפף עם אבו מכחיש השואה שהיה מעורב ברציחת הילדים במיטותיהם באביבים.
למה לא יושבים ליד פתח שגרירות צרפת או הצלב האדום .
אני עזבתי את ה"מחנה" בעקבות התנגדותי בנתינת לגיטימציה לכנופייתו של ערפאת הארכיטרוריסט וחתימת הסכם אוסלו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרה.א |
|
|
|
|
|
| |
|
תגובה מרגשת גברתי היקרה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
60 |
|
| |
|
מרבית המתדיינים לצערי לא מבחין בין "בכל מחיר" לבין "מלוא המחיר". החיילים שהיו עם גלעד שליט באותה תקרית שנחטף, נהרגו. הם שלמו את מלוא המחיר. הם לא יהיו יותר לעולם בסדר פסח של משפחתם. עובדה זו הינה ודאית לצערנו הכואב והמר.
אלה הדורשים לשחרר את גלעד שליט, "בכל מחיר", אינם יודעים ואו אינם מבינים על מה הם מדברים. הם אלה שבהכרח גם בעד שהוא ישוחרר, לא רק תמורת פושעי מלחמה, רוצחים פלשתינים, אלא בתוספת של ובתמורה של "מלוא המחיר" שישלמו אזרחים אחרים נוספים בישראל בהמשך. בין אלה ברשימה שהוסכם לשחררם, ישנם כבר כאלו שהודיעו כי יחזרו לרצוח מקרבנו. כלומר, לא כאן מסתיים המחיר. אז מהו "בכל מחיר"? אשר על כן ראש הממשלה הוא ראש הממשלה לא רק של משפחת שליט אלא של כל אזרחי ישראל.
אין ספק, רצח אזרחים ישראלים, יימשך, גם ללא שחרור פושעי המלחמה הפלשתינים שדם רבים על ידיהם. אבל מדוע להרבות בכך? בגלל גלעד שליט? זו הדילמה הקשה המונחת על שולחנו של ראש הממשלה של כולנו.
ואלה "קציני הצבא בדימוס" אשר טוענים כי אין סיכון לביטחון האזרחים, אלה הבכיינים על גובה הגמלה שלהם, מדוע לא טענו כשהיו בתפקיד, כנגד "נוהל חניבעל" עת שהוכנס לפק"ל של צה"ל?
ועוד דבר, בהעדר כתבים בשטח, חופשת פסח, אין חדשות. ומה עושה התקשורת המונעת מדעות שמאלניות? מחפשת פרשנות וכתבות נוחות עצלניות אבל קלות כנגד ראש הממשלה במיוחד מדובר על רשת ב'. אחר כך יבקשו תמיכה להישאר רשת ציבורית...
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן צבי |
|
|
|
61 |
|
| |
|
(גאולה כהן אימו של צחי הנגבי, פטריוטית ולאומית למהדרין) אם בני היה נופל בשבי, הייתי הופכת עולמות על מנת להשיבו והמחיר לא היה מעניין אותי, אך אני מקווה שראש הממשלה לא ישמע לי ויעשה מה שטוב למדינת ישראל. זה בדיוק מה שצריך לעשות בנושא יגאל שליט, ולכל מי שיש בעייה בהבנת הנקרא, זה בדיוק מה שכתב נרי. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי1 |
|
|
|
|
|
| |
|
נרי השמיץ בגסות את משפחת שליט וביקר קשות את מאבקה לשחרור בנה. אין פה בעיה של הבנת הנקרא, יש פה ניבזות של " פטריוט בגרוש " שלא תרם שום דבר למדינה ורק מתגולל על אחרים. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יצחק שאול |
|
|
|
|
|
| |
השמצות מעליבות נשמעו מפיו של הסבא.
לומר את האמת הראיון עמו ברשת ב היה נורא תשןבןץיו היו מספיק נבזיות על מנת ליצור נוגדנים כלפי כל קמפיין שהמשפחה עושה או תעשה.
איזו חוצפה זו להשמיץ את ראש הממשלה - להזכירך הוא גם ראש הממשלה שלי. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבישרון |
|
|
|
|
|
| |
|
תבין זאת בדיוק כמוני. הפרטים פחות מעניינים וניתנים לויכוח, הרציו שעומד במוקד הכתבה, קולע בדיוק לדבריה של גאולה כהן. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי1 |
|
|
|
62 |
|
| |
|
משפחה ששכחה מזמן שהבן שלה נחטף בידי החמס ולא בידי ראש הממשלה וכדאי לה לשבת במעבר בעזה ולא ברחביה. ועוד משהו שכדאי להזכיר למשפחה הקשקשנית הזאת שהבן שלה משרת בצבא ההגנה לישראל ולא המדינה משרתת בצבא שלהם. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דרור5 |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
63 |
|
| |
אם אין מה לכתוב, אפשר בפעם אחרת, על נושא אחר
ומה לך הכותרת המקוממת להכתיר את המאמר - נמאסתם ???!!!
זה בנם שיושב שנים בידי האויב, זה בנם שיצא
להגן על הישבן שלך, כדי שתוכל להושיבו בנחת
ולתקתק הגיגים פרועים, על כוס קפה,
לזכותך יאמר רק כי טוב שהוספת ברישא
שאולי תצטער אחר כך...
מה שמראה שאולי אתה לא לגמרי אטום לרגשות אחרים,
לי ולרוב הציבור לא נמאס לראות את דאגתם לבנם,
דאגה שגם לך מותר לקחת חלק בה,
נקווה שגלעד ישוחרר במהרה,
ואני פונה להנייה מחמאס
שחרר את גלעד כי לנרי זה נמאס... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטקה וחצי |
|
|
|
64 |
|
| |
צבי שליט מתלהם בגסות רוח על נתניהו. צבי שליט - לראש הממשלה יש אחריות גם כלפי כול הקורבנות שעלולים להירצח - כולל תינוקות וילדים כתוצאה משחרור המרצחים כמו אלו שרצחו באיתמר. אותם אתה מוכן לשחרר תמורת חייל צה''ל שאמור להגן עליהם ? אני בטוח שגלעד, חייל בצבא ההגנה לישראל - לא מוכן !. גלעד לא נפל בשבי תוך כדי מעשה גבורה. חלק מחבריו נפלו בתקרית. אבל, כן צריך לעשות הכול כדי לשחררו. ואולם, כול הפסטיבל הזה מול בית ראש המשלה מחטיא את מטרתו. משפחת שליט הפכו להיות כלי משחק פוליטי מצד מסויים. למה הם לא מפגינים מול משרדי הצלב האדום ? מול שגרירויות האיחוד האירופאי שממנים ''ארגוני שלום'' התומכים בחמאס?. למה הם לא מפגינים ברמאללה ? מול משרדי ה- CNN, BBC ..
משפחת שליט עלולה לאבד את כול הסימפטיה מהאובססיה לנגח את ראש הממשלה כאתנן לתקשורת השמאלנית.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אמיר ש. |
|
|
|
65 |
|
| |
|
אני מזועזעת!!! יש פה רוע לב אמיתי. אתה יכול להיות בעד או נגד העיסקה, אבל אף לא אחד היה רוצה להיות במקומם של הורים אלו, שלכל הדעות מתנהגים באצילות נפש. אני בהחלט יכולה לראות את הצדדים האפלים של עיסקה כזו, ואני לא נכנסת לבעד ו/או לנגד. אך כשאני שולחת את בני לצבא, לא למוסד, אני רוצה לדעת שהמדינה תעשה ככל שביכולתה להשיבו הביתה, במלל מדוייק זה. מי שמגיב בצורה כזו , ולא יכול להיות אמפתי להורים שאין בנפשם רגע אחד של שלווה,אני חשה צער לעליבותו |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכל |
|
|
|
|
|
| |
|
יש חובה לתקוף את כל "הקרציות" שנדבקו להורים שליט. אותם אין צורך לתקוף. שים לב לדברי גאולה כהן, גם היא היתה עושה כמו ההורים שליט רק היתה גם מתפללת שראש הממשלה לא ישמע לה. חג שמח. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
8 |
|
|
|
66 |
|
| |
|
|
|
67 |
|
| |
|
מדובר במשפחה מזרחית או אשכנזית ימנית ודתית היא לא היתה זוכה לבמה תקשורתית וגיוס גורף של השמאל האדום והקיצון,כפי שזוכה לה משפחת שליט!!ואת שליט יש לשחרר רק במבצע צבאי וכואב רק לפלשתינאצים כדי להשיב את כוח ההרתעה שהסמול קבר אותה,לא בגלל שאני שונאת פלשתינאצים בגלל שהם שונאים אותנו,עושים בגלעד שימוש ציני-נאצי ומשתמשים במשפחת שליט נגד כל עם ישראל שהפך להיות שבוי בידי הנאצים החד"שים של החמאס!!ומי יתן שכך יהיה וגלעד ישוב הביתה עכשיו=אמן!!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
68 |
 |
תגובה |
|
רימונה | 23/04/11 06:40 |
|
| |
|
עם כל הצער והכאב זה נכון ואם הורי גלעד שליט היו אמיצים היו יוצאים בהצהרה שהם סומכים על החלטת ראש הממשלה . ברגע שירד הלחץ הציבורי החמס יבין שהקלף סיים תפקידו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רימונה |
|
|
|
69 |
|
| |
|
באתר כאן לאחרונה? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
7 |
|
|
|
70 |
|
| |
|
ככל שקמפן שליט יתפוס תאוצה הנהנים היחידים מכל יהיו החמאס, ללא הרעש סביב גלעד, גלעד הייה מזמן בחיק משפחתו.הדבר הנכון לעשותו לא להתעסק בנושא, פשוט להוריד פרופיל. לבסוף, בעזה שמעתם על קמפנים של משפחןת האסירים הכלואים נגד החמאס? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.מ. |
|
|
|
71 |
|
| |
אתם במו ידיכם הפכתם את היוצרות ואתם משחקים לידי החמס ליצירת לחץ בלתי הגיוני על ממשלת ישראל לשחרור אסירי חמאס עם דם על הידים.
ככל שאתם תמשיכו במחאתכם נגד ראש הממשלה ילך וירחק שחרורו של גלעד כי לחמס זה כדאי .
ולא רק לחמס זה כדאי האמת צריכה להאמר
משפחת שליט יצרה מנגנון מחאה משומן היטב המכניס עשרות מליוני שקלים "לקופת המשפחה"
וככל שהזמן מתמשך המשפחה מתעשרת עו ועוד ואיתה
כל הצדקנים העושים לביתם על ידי סיוע למנגנון התעמולה שמופעל כנגד ראש הממשלה.
ת ת ב י ש ו ל כ ם - א י ך א ת ם מ נ צ ל י ם א ת ר ג ש ו ת הצי בו ר ו א ת רו ח ב הכיס של אנשים הרוצים לסייע
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שוחט ברוך |
|
|
|
72 |
|
| |
|
אני מסכים עם נרי,
אבל עדיין כואב ודואב עם המשפחה.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חית |
|
|
|
73 |
|
| |
נועם שליט פער את פיו כבר למן היום הראשון. לא המתין לרגע. לעזאזל הבטחון. לעזאזל המדינה. העיקר גלעד. ולא משנה באיזה מחיר.
ראש ממשלה חייב לשקול את בטחונם של כל האזרחים. ולא רק את זה של חייל אשר נרדם בשמירה ונשבה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלום רוז'נסקי |
|
|
|
74 |
|
| |
|
|
|
75 |
|
| |
גם אני כאמא בדעתך
נמאס נמאס ההשתלחויות
חייל נועד לשמור,להילחם,ליפול בשבי,להיפצע,וחו"ח גם להיהרג
זה מקצוע החייל
גלעד חייל גלעד נפל בשבי חביריו נהרגו ואנחנו לא רוצים עוד הרוגים
זו תגובה אמיצה של עיתונאי כנה ואמין |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
morchle |
|
|
|
76 |
|
| |
ובאומץ לב.
נניח לרגע שהשב"כ היה מגלה היכן נמצא הבור בו מוחזק גלעד שליט.
ונניח לרגע שהיינו נוהגים כמיטב המסורת הצהל"ית, ומאמנים יחידה לקראת פעולה , מנחיתים אותה מעל הבור ומתפתח קרב שבמהלכו היו נפגעים, או חלילה נהרגים חיילים שלנו,כיצד ינוחמו הוריהם?
מה יחושו הוריו של גלעד? זאת ועוד.
אני סבור שהכותב עוד לא אמר את עיקר הדברים.
והעיקר הוא שהסיכוי שהחמאס ישחרר את גלעד שואף לאפס.
גלעד , למרבה הצער הפך לקלף מיקוח הטוב ביותר שיש לו לחמאס. בלעדיו, מי היה מסתכל לכיוונו של החמאס. מי היה בא לשם בכלל, מי היה מדבר איתו בכלל ועל מה? ככה הוא נמצא בפוקוס, מתווכים באים והולכים, ראשיו של החמאס נוסעים וחוזרים, ויש אקשן.מזה החמאס "מתפרנס". זו זכות קיומו. למה להחזיר.למה לוותר.
רק לחץ פנימי מאסיבי יכול לשנות את המצב. והלחץ הזה הוא אפשרי רק בדרך אחת.
לסגור את בתי הכלא בהם נמצאים אסירי החמאס ואחרים אצלנו בפני ביקורים של בני המשפחות שלהם והצלב האדום. אף ביקור, אף, חבילה, כלום. דממה. 12,000 בתי אב כשיאבד להם הקשר עם בני משפחותם האסורים יעשו את העבודה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חסר סבלנות |
|
|
|
77 |
|
| |
|
|
|
78 |
|
| |
|
בעיקר באירופה.משרדי "זכויות האדם" אלה שדואגים רק לחמסטאן.לעורר דעת קהל שם. פה כל אזרח רוצה שגלעד שליט יחזור, אבל רוב האזרחים תומכי בעמדת ראש הממשלה. שליט עושים טעות פאטאלית בדרך הפעולה שלהם, ובכך מרחיקים את שיבתו של גלעד הביתה. התמיכה שלהם היא בחמאס!!! לא בממשלה שנבחרה. וכך מעודדים את החמאס לדרישה חסרת גבולות. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נציגויות בעולם |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
79 |
|
| |
|
מסכים עם נרי.והנה תוספתא. בשעתו כשגלעד נפל בשבי, כתבתי כי רק בעוד ארבע חמש שנים..נוכל להתדיין ברצינות על מצבו. שכן לחמאס אינטרס להחזיק את שליטא בכלא לאורך שנים, שכן גלעד הוא נכס פרסומי אדיר לחמאס. וגם זאת אם תתקיים עיסקה ,והיא לא תתקיים, יותר מאלף בכירי חמאס ייצאו מהכלא. והם ירצו פיצויים וחלוקה בשלטון. נראה לכם שהחמסניקים יתנו להם משלהם. הבנתם. וגם זאת אם נקיים את העיסקה, מה יעשו עשרת אלפים החמסניקים שלא ישוחררו. לסיכום סמטוכה. גלעד ישאר בכלא...עד שיבוא המשיח. ולא במקרה כתבתי, שליטא, שיחיה לימים טובים וארוכים .אמן. אבל לי יש תקוה, גלעד ישוחרר בכוח.לו אני מקבל ההחלטות.הייתי אומר לנבלות כל תקופה שבה יושב גלעד בכלא,אחד אחרי אחד מכם, יחוסל מן האויר.נקודה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוד אלף |
|
|
|
80 |
|
| |
|
|
|
81 |
|
| |
|
|
|
82 |
|
| |
זה שהיה צריך ללכת לאומות המאוחדות ולכל ארגוני זכויותצ האדם ושם לשבת ולשבות ולהקים כל זעקה
וכעת נועם עושה חטא על פשע ,כאשר הוא הולך להקים גוף פוליטי וללכת לבחירות , הוא נכנס לשיא הזוהמה ולקיא הפוליטי ,
נקי הוא לא ייצא משם ,וחבל,כל מליצי היושר בגרוש ובעלי עצות אחיטופל בגרוש שמנצלים רגעי מצוקה למען מטרתם הנאלחת והנסתרת
הפעילות חייבת להיות א פוליטית ובינלאומית כל שדלטון אין לו שליטה על חייו של גלעד שליט ובעופרת יצוקה לא פתרו את הבעיה |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שוס |
|
|
|
83 |
|
| |
|
צודק ואמיץ וסוף סוף משהו מעז לאמר את האמת. לאמר אמת היום זח נדיר אמיץ ויש לברך ביישר כח! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמי היפה |
|
|
|
84 |
|
| |
|
במשפחה מזרחית או במשפחה אשכנזית מתנחלת ודתית,היא לא הייתה זוכה לבמה תקשורתית שמאלנית וקמפיין מטעם פרעה-עכשיו ובאופן גורף ומסוכן, כפי שזוכה משפחת שליט!אין שום ספק שצריך לשחרר את שליט עכשיו,אבל אך ורק במבצע צבאי מביך וכואב רק לצד הפלשתינאצי,לא בגלל שאני שונאת אותם פחות ממה שהם שונאים אותנו,בגלל שמוכרחים להשיב את אפקט ההרתעה שהסמול האנטישמי סלקטיבית הרג לנו והפך את עם ישראל כולו לשבוי בידי החמאס הפלשתינאצי=הצילו!!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
85 |
|
| |
משפחה שמאלנית קיצונית מקדשת את בנה על חשבוננו, דוחפת לשחרור אלפי רוצחים שטבחו בעם ישראל בעבר ויטבחו בעתיד, ממשיכה את דרכו של הבן שהפקיר משמרת ובלבד שיציל את עצמו בשעה שחבריו לטנק נלחמו ונהרגו. מרחמים לבוז
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשדנית |
|
|
|
86 |
|
| |
נתניהו היה מתייצב באומץ כבר לפני שנתיים, ואומר לעם למשפח' שליט ולחמא"ס: "לא אשחרר מחבלים שפוטים תחת סחיטה מכל סוג נקודה. אני מקריב את חרותו של חייל החטוף שיחזיקו בו עד שיכאבו להם הידיים. משפח' שליט: עם כל הצער הכאב וההבנה שיש לי אליכם, חיזרו הביתה אין טעם לישיבתכם כאן, אני בנימין נתניהו מקריב את בנכם החי לבטחון מדינת ישראל".
אבל נתניהו החלקלק, שותק כמו דג, אין לא אומץ כי הוא לא מנהיג!
וכשאין מנהיג הנתינים מתבוססים בביצה מעופשת ומטנפים זה את זה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
87 |
|
| |
|
Too. Millim Kadorbanoot |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
RAWni |
|
|
|
88 |
|
| |
|
זה משפחה מסכנה, חסרת שכל ועמוד שדרה שמוסתתת ע"י אינטרסנטים בתקשורת ובפוליטיקה ואין לה שכל להבין שבהתנהגותה היא מאריכה את השבי של הבן ועוזרת לחמאס. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה ג. |
|
|
|
89 |
|
| |
לא היתי אומרת שנימאסתם פשוט נכון לא להיכנע היום זה גילעד מחר זה דוד או יוסף .
כולם בשבילי אותו הדבר הם ילדיפ של כולנו אבל אל לנו לשכוח .
אי אפשר להחכנע הם יתרצו אי אפשר לשחרר כל כך רוצחים .בנימין נתניהו הוא ראש ממשלה של מדינה לא של משפחת שליט לכן אני מבינה אותו .הוא לא צריך לחשוב כמו משפחת שליט אלא כראשש מדינה.
באף מדינה לא היו נכנעים .
באמת תפסיקו להראות את החולשה שלנו.
כי השכנים שלנו לא טיפשים לימדנו אןותם אייך לנהוג .
אנחנו אשמים למה שהיגענו |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רביד יונה |
|
|
|
90 |
|
| |
|
|
|
91 |
|
| |
|
אולי לא שמתם לב אבל , נראה שתמיד הכל חוזר על עצמו . משפחות מסכנות שיקירם נחטף , בכאבם , יוצאים למאבק לגיטימי להשבת החטוף , מנוצלים עי תקשורת לצורך מילוי רייטינג או דפי עיתון של ימי שישי . לעיתים , מתעלק על המשפחה איזה נוכל שמעוניין לעשות על גבם קופה . לעיתים , נטפלים עליהם פוליטיקאים ציניים שמנצלים את מצוקתם לצורך פירסום אישי . בכל המקרים , כמעט תמיד , מישהו מהמשפחה נדבק פתאום בתחושה של פרסומו וכבר אינו יכול להימנע מייצור מהלכים [אפילו אם הם פוגעים בסיכוי לראות את החטוף חזרה בחיים] רק לצורך השארותם בזכרון התקשורתי . משפחת שליט שטני מבין את כאבם , פעלה בתחילת המסע בליגיטימיות , הפכה לאט לאט לצרכנית פרסום ומבצעת תרגילי פרסום מלוכלכים כולל יציאה לפוליטיקה , ישיבה תקשורתית על המדרכה מול ביתו של ראש הממשלה תוך ניצול ציני של הזדהות הציבור עם כאבם . צודק נרי באומרו נמאסתם ! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישמעאל |
|
|
|
92 |
|
| |
יש עוד קורבנות כאן. חושבת אני על אחיו ואחותו של גלעד שאיבדו בית חם מאז שהוריו באוהל המחאה.
אין להם שבתות וחגים והורים כאשר מגיעים הביתה ובשנים היפות שלהם.
ברור שכואב על גלעד הרבה אך לא שוכחת אני את אחיו ואחותו וכואב לי עליהם.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לילית |
|
|
|
|
|
| |
האב הפך לסלבריטי.
האם נשרכת אחרי בעלה.
האח והאחות מסכנים.
הסב מתנהל על פי הוראות הקמפיינרים.
לפעילים בקמפיין יש עיסוק על פי המטרות ואני משער שהם גם מתוגמלים בשכר נאה. ותפילתם שלא יגמר לעולם.
והקרן החדשה רוקדת מסביב למדורה.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טלו קורה מבין |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
הגנבים שמתרימים אזרחים בשם משפחת שליט ושמים את הכסף בכיס. תפסו שניים. התקשורת דיברה??? אפילו באתר זה בקושי כתבו על זה. תוהה אני: כמה עשרות או מאות עוד ישנם כמו השניים שנתפסו , ועושים קופה על גבם של שליט? מישהו יודע?? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברוריה מקרית חיים |
|
|
|
93 |
|
| |
כל הכבוד למי שמוצא אומץ לכתוב נגד הפסטיבל התקשורתי שהתגייס כולו ללחוץ על הממשלה להכנע לסחטנות החמס.
מזל שלאולמרט היה ולביבי יש בינתיים כח לעמוד בלחץ.
אני ואף אחד לא מקנא במנהיגים שצריכים לאזן בין פגיעה בביטחון וקורבנות עתידיים לבין שמירה על ערכים של סולידריות וחילוץ שבוי.
החלטה איומה אבל טוב שבא גם מאמר כזה שכותב מה שהרבה מרגישים ומפחדים להגיד. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מתלבט וקרוע |
|
|
|
94 |
|
| |
|
|
|
95 |
|
| |
|
חברה מה קורה ?
הפכנו את משפחת שליט לאויבי העם ?
לא נרי אבנרי ולא אף אחד מהמגיבים על המאמר היה מתחלף עם בני משפחת שליט,
נכון ששחרור רוצחים יפגע קשות בביטחון המדינה וראש הממשלה ומערכת הביטחון יודעים זאת היטב ויפעילו את השיקולים המתאימים,
למשפחת שליט יש את הזכות לעשות את המקסימום למען שיחרור בנם,
למרות שגם אני חושב שהאסטרטגיה שהם בחרו מוטעית,
אז חברה קצת חמלה לא תזיק לנו,
ולנרי אבנרי גם לך לא יזיק לבחור מילים קצת פחות פוגעניות ובכול זאת להעביר את המסר. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אודי פפו |
|
|
|
96 |
|
| |
|
ליבי יוצא למשפחת שליט.כל אדם שפוי היה פועל כמוכם.אך לראש הממשלה יש אחריות על כל אזרחי המדינה.דעתי היא גם על פחות והרבה פחות מימה שהוצע לא היתי מבצע את העיסקה.אך מי אני.נרי לעניות דעתי צודק .כתבה אמיצה!!!!! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאטמה |
|
|
|
97 |
|
| |
הכותב גס רוח לא מבין דבר.
חיים זה כל ההבדל. גלעד שליט חי זה כל ההבדל.
חיים הם הערך העליון ואין שום ערך מעל לחיים. זה כל ההבדל.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עיניה |
|
|
|
|
|
| |
החמסניקים המנוולים משתמשים בחייל החטוף המסכן ובהוריו האומללים, והישראלים התמימים חושבים שאם ישלמו תמורת פדיונו מיליון מחבלים - החייל יוחזר...
האם את יודעת שהחמס רצח את פעיל השלום האינטלקיח ויטוריו אריגוני ? והאם שאלת את עצמך למה ?
האם את יודעת שג'וליאנו מר נרצח על ידי החמס ? וזאת מפני
שהיה בן לאם יהודיה ולא ערבי, ופעילותו למען הפלסטינים (ממממ...) לא מצאה חן בעיני הרוצחים החמסניקים !
די! מספיק לקשקש לנו את תירוצי השלומאנקיים שלך ושל חברייך. |
|
| כתובת IP: |
217.132.114.168 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יחזירוהו חי או מת |
|
|
|
98 |
|
| |
|
לאור הדברים והדעה של נרי אבנרי עדיף בארץ אוכלת יושביה להיות שפן חי ולא אריה מת. פראייר שהולך לקרבי צריך לפי דעתו של נרי להיות קורבן למולך. ולכן זו דעתי על הכתבה ההזויה והשפלה והאומללה של הכותב, |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המציאותי |
|
|
|
|
|
| |
אילו כולם היו חןשבים כמוך :
"עדיף להיות שפן חי ולא אריה מת"
לא היתה לנו זכות קיום כאן !!!!!!
מי שחושב שהוא פרייאר אם הוא מתגייס לקרבי, שיואיל בטובו לחיות במקום אחר !
כדי לחיות במדינה שלנו-שלנו -עלינו להלחם !
ללא צבא ---- אין לנו קיום !
תכניס טוב לראש העקום שלך.
אף אחד לא קורבן למולך - אלא רק לעצמו כיהודי גאה הנילחם לחיות במדינה משלו.
כאלה גיבובים חלולים ,רק רוח ורוח ללא כיסוי.
אני מזדהה לחלוטין עם נרי - הוא התבטא בעדינות בחילו ורחימו.
אף אחד לא בא בטענות למשפחה שמפגינה ,כדי לנסות להביא לשיחרור בנה שנחטף בזמן שהיה אמור להיות על המשמר !
אלא על השימוש המוגזם שעושה התיקשורת השמאלנית ,כדי לנגח את ראש הממשלה ,ע"מ לייצור דימוי שלילי אליו בזמן שהוא עתיד לנאום בפני הקונגרס -כדי לשכנע ולהתריע על בעיות הרות גורל למדינה שלנו ועל עצם קיומינו.
מנסים לעשות אותו -ואת דאגותיו כלא רלוונטים.
הוא לא דואג לתחת שלו -שפן.
יש כאן ניסיון ברור של פוטש .לא יעזור להם,הרוב במדינה הספיק להכיר את כל הטריקים והשטיקים.
בבחירות הבאות השמאל ההזוי יחוסל סופית.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרה,א |
|
|
|
99 |
|
| |
|
לכל אחד יש פה וזכות-להשמיע את דעתו. אלא מאי? דעתך נרי אבנרי מלמדת על אישיותך . הזלזול שלך במשפחת שליט ובחייל החטוף והגישה הבלתי אנושית שלך גורמים למסקנה שאינך ראוי אפילו למכור חומוס וזיווה כמו שעשית בעברך. לכתוב? כל זבל שעולה בדעתך, פשוט אסור לך כי אתה מעורר את תחושות הגועל השנאה, ההתבהמות והאכזריות של המין האנושי. אתה באמת בעל תכונות מזוויעות. לא הייתי רוצה לפגוש אותך בסמטה חשוכה ולא בסלון מלא אנשים. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איפכא מסתברא |
|
|
|
100 |
|
| |
משפחת שליט בגלל שמאלנותם העיוורת עושים את כל הטעויות
הם חושבים שאם ע"י שהם מכפישים את נתניהו כך יתחנפו לשלטון הטרור החמאסי הרצחני בעזה וכך לדעתם זה יעזור לבנם להשתחרר מהר.
הם פשוט לא מבינים דבר בסיסי ופשוט.
כל ראש ממשלה שישחרר אלף רוצחים שיחזרו לרצוח אלף ישראלים פשוט מאבד את כסאו...ואת זה אפילו אולמרט הכושל והמושחת הבין.
אז משפחת שליט היקרים, תמשיכו להכפיש את נתניהו ואף תמשיכו להתחנף לחמאס על חשבון ראש ממשלת ישראל
ואף תקימו מפלגה
זה מתאים לכם והאמת חייבת להיאמר גם אם קשה היא
לרוב רובו של העם נמאס כבר לשמוע אותכם ונמאס מהפימפום המלאכותי ובכח לשמוע בכל ערוץ עליכם ואותכם מבוקר עד לילה וחוזר חלילה.
וסליחה.....אבל קניתם את ההימאסות הציבורית הזו בזכות
הקרדיט כולו שלכם |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משפחת היענים |
|
|
|
101 |
|
| |
|
מכניס לך סטירת לחי כזו שגלעד שליט ישמע... אתה חלאה מהזן הנחות ביותר. שליחו של נתניהו. את השפל שבשפלים. איש נאלח,לא יהודי. אתה, אתה וחברך הביבי אתם הסמל לסוף דרכה של מדינת ישראל. אתם הגורמים הישרים לכך. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אשי |
|
|
|
|
|
| |
אני מבין מנימת דבריך שדעתך שונה מדעתו של מר אבנרי. בחרת לבטא זאת באמצעות דברי גידוף משולחים שאין בהם כל התייחסות לתוכן הדברים.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיקיס |
|
|
|
|
|
| |
אשי הסמולני לא היה מסתפק בסטירה לחי. כמו שאנו מכירים אותם היו יורים במפגינים! כמו השליטים הערבים שכננו, מחמדי ליבם.
אבל אשי, זמנך עבר! אתם צוללים אל סופכם! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חץ |
|
|
|
102 |
|
| |
|
משפחת שליט היקרה : עם כל הכאב הכרוך בכך (גם לי יש בן המשרת בצבא), צר לי לומר לכם שלולא טפשותכם, גלעד כבר היה יכול להיות בבית. לא צריך להיות כלי בידי התקשורת שיש לה כאן אייטם חינם שלא צריך להתאמץ בשבילו הרבה. אתם והיועצים שלכם עושים לה את העבודה. די לשיתוף הפעולה עם דוקטורי הספין. גלעד לא מעניין את החמאס כהוא זה. הוא הכלי שלהם לנגח (באמצעותכם ובאמצעות דעת הקהל) את הממשלה וליצור כאן אי-יציבות פוליטי והוא כנראה מצליח בזה לא-רע. אתם לא תרוויחו כלום מאי-יציבות פוליטי ומכאוס. וכי מה יצא לכם מכך שתימנו עוד ועוד ממשלות שלא הצליחו להחזיר את גלעד ?! נתבו את האנרגיות שלכם לתעתע במשפחות אסירי החמאס כדי שאלה ילחצו על מנהיגיהם וחדלו מתקיפת מקבלי ההחלטות בארץ. זה לא הזמן והמקום לבוא איתם חשבון. שנו טקטיקה ותזכו לראות את גלעד במהרה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כבר לא תמים |
|
|
|
103 |
|
| |
אם חיים זה כל ההבדל אז ברור שאסור להיכנע לסחטנות טרור ורצח
שכן ברור כי הרוצחים המשוחררים יחזרו לרצוח מאות ישראלים
ולכן חייהם של מאות שווים יותר מחייו של כל יחיד
אז בשם הסיסמא המטופשת כי "חיים זה כל ההבדל"....
אסור להיכנע לסחטנות הטרוריסטית החמאסית.
ואכן...ראש ממשלה שישחרר אלפי רוצחים...יישלח הביתה ע"י העם
ועוד מילה
נרי אבנרי למעשה ביטא את תחושותיו של רוב העם במאמר האמיץ הזה
ומגיע לו אכן יישר כח על כך
ואכן לרוב העם לבד מארגוני השמאל הקיצוני אשר בלאו הכי מעוניינים בשחרור כל רוצחי החמאס (ולא רק אלף) ועוד כמה פתאים ותמימים המולכים שולל באמצעות הקמפיין המאוס הזה
אכן נימאס מפסטיבל שליט אשר למעשה רק מגביר את תיאבון החמאס ומונע את שחרור החייל והכל באשמת משפחתו שרתמה עצמה לפסטיבל המאוס הזה בחפץ לב בטיפשות ובשמחה שאין דומה לה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיים זה כל ההבדל |
|
|
|
104 |
|
| |
להטיח את האמת שכולנו חשים
אם אין אפשרות לשחררו, יש לחסלו כדי שלא ישמש קלף מיקוח בידי האויב. כך היה נוהג כל מנהיג ראוי אך אצלנו ההנהגה בידי קומץ כתבלבים |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוזי מיקנעם |
|
|
|
105 |
|
| |
על משפחת שליט להבין מה שכל דביל מבין
שכל עוד נמשכים הפסטיבלים פה לשיחרור שליט.....שליט לא ישוחרר
ומי שממשיך להחזיק את שליט אצל החמאס...אלה הם משפחתו "החכמה" ..תאבת הפירסום ויש להניח כי התמכרה לפירסום הדוחה הזה באופן נרקוטי.
עליהם להחליט מה עדיף להם המשך החזקתו של שליט אצל החמאס, או הפסקת הפסטיבלים והספינים המאוסים שלהם שרק מביאים להימאסותם הנמשכת בקרב הציבור והעם בישראל.
ובכלל בזה שהם מאשימים את נתניהו שהוא לא מוכן לשחרר אלפי רוצחים שישובו בוודאות לרצוח ולזרוע הרס וחורבן בקרב אלפי ישראלים ...הם מעידים על אגוצנטריות מצידם..בבחינת מה איכפת להם שיירצחו אלף ישראלים...יתייתמו אלפי ילדים מאב ואם....ואלפי אנשים יהיו אלמנם ואלמנות ופצועים ונכים לכל חייהם בכיסאות נכים...
אז מה מתפלאים על נרי שהמשפחה הזו נימאסה עליו ???
עלינו היא נימאסה כבר מזמן...
והגיע הזמן לומר להם...
רבותי משפחה נכבדה, עד כאן !!!
Enough Is Enough
ויש גבול לכל תעלול
ובבקשה סילחו לנו משפחת שליט על זה שנימאסתם עלינו, אתם משפחת שליט הבאתם ומביאים את זה על עצמכם בהתנהלותכם והתנהגותכם המחפירה הקלונית כדי חרפה, יום יום ושעה שעה.
ואם יש לכם טענה...תבואו אל עצמכם בלבד.... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בזאר שליט והשמאל |
|
|
|
106 |
|
| |
|
ולאותם ראשי שב"כ בדימוס לא הייתי מתייחס ברצינות רבה מידי.הם הרי לא בתפקיד עכשיו והאחריות לתוצאות שחרור רוצחים אינה עליהם.אלה אותם פקידים בכירים שלא הצליחו למנוע את רצח רבין,אלה אותם אנשים שדחפו אותנו לכישלון של אוסלו שמידי יום אנחנו משלמים עליו ביוקר, שבזמן אמת לא העזו להשמיע את דעתם המקצועית על התהליך ,שהבטיחו לנו מזרח תיכון חדש ואכן אנחנו מקבלים מזרח תיכון חדש רק בכיוון ההפוך ממה שהם הבטיחו לנו.עליהם ועל שכמותם אמר האלוף זורע ז"ל ,"אלופי זונה".אז אל תשימו לב אליהם וקחו את דבריהם בעירבון מוגבל. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עיניים פקוחות |
|
|
|
107 |
|
| |
|
|
|
108 |
|
| |
|
ביבי הוא המסית ונרי אבנרי הוא רק השליח. אל תכעסו יותר מידי על העבד הנרצע נרי אבנרי (חיק טפווווו) הוא רק עושה דברו של ביבי הנבל כבר שנים והוא חייב להיענות לבקשות של ביבי לחרף ולגדף את משפחתו השכולה של החייל החטוף |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ביבי מסית |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
109 |
|
| |
|
הידעתם: בנו החייל הג'ובניק של ביבי לא ביקר במאהל משפחת החייל השבוי שליט אפילו פעם אחת. ערך הרעות לא מוכר אצל משפחת נתניהו
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מידע חשוב לציבור |
|
|
|
|
|
| |
עוד סיבה להפסיק לאכול את החרא של ה"תומכים".
הבן של ביבי לא צריך לבקר את משפחת שליט.
אתה ביקרת - טמבל? הבת דוד שלך ביקרה? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבישרון |
|
|
|
110 |
|
| |
|
יואל שליט ז"ל הוא אחיו התאום של נעם שליט אביו של גלעד שליט אז איך אתה אומר שהם לא משפחה שכולה דגנראט? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואל שליט |
|
|
|
|
|
| |
כי באתר הזה לא משנה
כמה הקרבת למען המדינה, אם אתה
לא אומר דברים שהם רוצים לשמוע
אתה בוגד, לעומת זאת הם ישבחו
אנשים שלא משנה מה טיבם גם
אם יהיו משתמטים, שפלים, פרזיטים
מספיק שהם יללו את המנטרות הקבועות
של הימין הקיצוני הם יחשבו פטריוטים. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה פ. |
|
|
|
111 |
|
| |
|
|
|
112 |
|
| |
ככל שאנו זועקים יותר, החוטפים מקבלים יתרון.
הפגנות מכל סוג רק מעודדות את הצד השני להקשיח עמדות. מה עוזרות חמש דקות שביתה מלבד גאווה בצד השני על ההצלחה בפעולה?
התנהלות פחדנית מבחינה צבאית, מעודדת את החמאס לעוד פעולות חטיפה.
יש לפעול בנחרצות עם מכה קשה וכואבת ללא התחשבות בדעת העולם. גם ארה"ב סיימה מלחמת עולם וחסכה אלפי הרוגים מחייליה בעזרת החרבת שתי ערים יפניות.
במלחמת העולם נפל בשבי בנו של מנהיג רוסיה, סטאלין והגרמנים מיהרו לבקש תמורתו גנרל שבוי בידי הרוסים. סטאלין ענה בסירוב ואמר – על חייל פשוט אנו מחזירים חייל פשוט.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא פופולארי |
|
|
|
113 |
|
| |
|
הדבר המזעזע ביותר שנודע לי היום - שהבן החייל הג'ובניק של נתניהו אפילו לא ביקר פעם אחת במאהל משפחת החייל השבוי גלעד שליט. ערך הרעות לא מוכר במשפחת נתניהו. ממש מזעזע
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אמא שלחייל |
|
|
|
|
|
| |
אז תזתעזעי! מישהו מפריע לך להזדעזע?
אני מוכן להמר ש 1500 קורבנות השלום שהמחנה שלך הביא על עם ישראל,לא זיעזעו אותך כפי שאת מז... מפרשת שליט. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
114 |
|
| |
להורים של גלעד שליט יש 99.9% אחריות אישית לילדם ו-0.01% אחריות לאומית למדינתם. מכאן שכהורים מותר להם לעשות את כל הקמפיינים השגויים שהם עושים לשחרורר בנם . טועים אבל לבוא אליהם בטענות בגסות שבה נרי בה אליהם זו רשעות וטימטום גם יחד.
ניתן לבוא בטענות נגד גורמים חיצוניים המנהלים קמפיין שמעלה את המחיר לשחרור גלעד, ניתן לבוא בטעות לממשלת ישראל על התנהלות שגוייה, לבוא למשפחת שליט בטענות על שהיא עושה הכל, על פי תפיסתה, לשחרור בנה , זו בהמיות לא ראויה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמעון שומכר |
|
|
|
115 |
|
| |
|
לך אבנרי אומר רק דבר אחד. אם לחטוף היו קוראים אבנרי והוא היה הבן שלך, גם היתה יוצאת כתבה כזו צינית ורשעית תחת ידך? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
השמיים נפלו |
|
|
|
116 |
|
| |
|
|
|
117 |
|
| |
|
אין בעיה עם ההורים של גלעד. הבעיה היא עם התקשורת בעיקר ערוץ 2 שלוחץ על כולם, להציג את נתניהו כמי שלא איכפת לו מגלעד.הסבא רק יאמר מילה נגד נתניהו, זה יופיע בראש מהדורת החדשות!איך הסבא לא מתבייש להשתמש באשתו ובילדיו של נתניהו.(אחיו יוני מסר את נפשו לפדות שבויים). דן שילון הוא הגרוע מכולם. אין בוקר שלא יתקוף את נתניהו! שנאה שמעבירה אותו על דעתו .רוב העם תומך בדרך של הממשלה השפויה ונתניהו בראשה! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רפאל ב.ב |
|
|
|
118 |
|
| |
קראתי את המאמר..
אני מאד מבין לליבו של הכותב.
אישית,אני מזדהה עם התוכן,אולי הדרך קצת מקוממת את אלה שהלב אצלם קודם להגיון..
אך כל הנעשה סביב גלעד שליט רק מכביר את הקשחת עמדת החמאס.
זו פעילות שמעוררת תמיהה עד כמה האנשים אשר עוסקים בעניין אינם מבינים שזה לרעת גלעד שליט.
אולי דווקא בשל פעילות זו גלעד עדיין בשבי.
צריך לחשוב על כל ההיבטים לפני שנותנים ללב להגיב בחופזה ובחוסר אחריות.
שום אם פלסטינית לא יוצאת מגידרה על שבנה אסור בישראל.
יבואו אחרים פה ויאמרו כי ערך החיים אצלנו חשוב יותר.
זה בולשיט......הם יותר חכמים מאיתנו וכדאי להודות בזה.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אמנון לביא-לוי |
|
|
|
119 |
|
| |
|
כמו כל ישראלי,הייתי מאושר לראות את גלעד בבית הוריו,ואני לא יכול לחשוב על הסבל שהם עוברים וליבי איתם.אין לדעת איך אני הייתי מגיב,לו מישהו מילדי היה שבוי,אבל,גלעד היה שליח של המדינה(חיל)ושכזה,וכלוחם,זה אחד הסיכונים הגדולים של כל חיל או לוחם,נפילה בשבי.אבל בל נשכח,גלעד בחיים!!!ובהחלט אני מסכים עים הכותב,כי הורי שני ההרוגים היו מתחלפים בשמחה עים משפחת שליט.אני לא תומך ביבי,אבל,בסה"כ הכללי,העובדה שבצד השני אין בעצם מנהיג,זו הבעיה!!מה היה רע לאותו מנהיג(באים היה)בצד הפלסתיני,אים היו משחררים כמה מאות עצורים שיושבים כיום בכלא הישראלי,בתמורה לגלעד?האים זה לא היה הישג לאותה מנהיגות?ומה מבטיח לנו,שאחרי שנשחרר רוצחים עים דם על הידיים,לא יחטפו שוב חיל,כי הם ידעו שמימלא בסוף ישראל תשחרר מרצחים,או,האים עדיף להרוג פלסתינאים ולא לשבות אותם בחיים,רק בגלל העובדה,שאים הם ישארו בחיים,הם ישוחררו בעיסקה כזו או אחרת?לכן,עים כל הצער,צריך להיות הוגנים,ולהבין,שהמעמסה על ראש הממשלה היא ענקית,ואין מה לעשות,עדיף אותו חי גם בשבי,מאשר ישוחררו מרצחים שפלים.איך אפשר לרצוח תינוקת בת 4 חודשים,ופשוט לשחוט אותה,ואח"כ יבקשו לשחררם?מה היו מרגישים הוריו של גלעד לו חס ושלום היה נרצח להם ילד,והיו משחררים את מרצחיו בעיסקה למען חייל אחר?חזק ואמץ ביבי,ואני לא תומך שלך,רק שאתה מבין הגרועים הכי טוב.אני לא יודע מה איתכם,אני מחכה לגבי אשכנזי,שבוע טוב וחג שמח ל כ ו ל םםםםם |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלי אלון |
|
|
|
120 |
|
| |
|
|
|
121 |
|
| |
אמא אבא, אך טבעי שירצו את ילדם, טבעי שינסו לנצל כל משאב כדי להחזיר את בנם, השיקול היחיד שעומד לפניהם הנו בנם, לא מנחה אותם שום שיקול מדיני או בטחוני, וכפי שאמרתי אני מבין את הסיטואציה בה הם נמצאים ולכן אני מבין לליבם, זה עדיין לא אומר שאני מסכים או שולל את עמדתם.
לעומתם את תגובתו של העיתונאי "המהולל " נרי אבנרי איני מוכן לקבל וזאת מן הטעם הפשוט, כעתונאי אתה יכול להביע את עמדתך תהיה אשר תהיה אבל אמור את דעתך באופן עניני, אמור אני בעד החזרת גלעד או נגד החזרת גלעד מטעמים אלו, אבל עזוב את ההורים הכואבים... עזוב את המשפחה תצטמצם להבעת דעתך.
כבר אמר הלל הזקן והחכם "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו"
את דעתי על העתונאי נרי אבנרי תחסכו ממני
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
benyyabets |
|
|
|
122 |
|
| |
|
אחד מהקטעים המטומטמים של ארץ נהדרת הוא הקטע של 'רחוול ונגנית'.
אבל משפט אחד מאוד אהבתי: 'בוא אלינו לקונצנזוס ותיווכח כך וכך...'
כך גם הקמפיין של שליט תפס את כולם: זה הקונצנזוס,
ו ש א ף א ח ד ל א י ע ז ל ה ג י ד א ח ר ת !
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד ממיליון |
|