|
תאריך:
|
29/04/2011
|
|
|
עודכן:
|
29/04/2011
|
שְׁפוֹךְ אַהֲבָתְךָ עַל עַמִּים שֶׁלּא יְדָעוּךָ |
|
1 |
|
|
אתה מזכיר לי את ד"ר גרינברג, בספרו של בן הכט "בן המאה העשרים":ד"ר חיים גרינברג עורך ה-JEWISH-FRONTIER בניו-יורק, ובעל מידע מפורט ואמין על מיתות משונות של המוני יהודים בידי הנאצים. גרינברג מציג את החומר לפני בן הכט, לבקשתו של הכט, המבקש לכתוב על הנושא.
והרי תיאורו של בן הכט ("בן המאה העשרים"):
"ד"ר גרינברג ישב והחשה בשעה שקראתי את התעודות. וכשסיימתי שאלני:
– איזה סוג של מאמר מתכוון אתה לכתוב, מר הכט
- עומד אני לכתוב משהו על אודות הגרמנים.
- מאיזו נקודת מבט יש בדעתך לכתוב על הגרמנים?
- מנקודת מבט שכל הגרמנים הם עם של רוצחים....
- איננו סבור שמן התבונה היא להאשים את כל הגרמנים ברצח, הייתי רוצה לבקשך שתשקול בדעתך היטב לפני שאתה מוקיע את כל העם הגרמני. להוקיע עם שלם, הרי זה כמעשה שעושים הגרמנים לגבי היהודים...
- אין הם מוקיעים יהודים, הם הורגים אותם.....
- אני יודע, אמר ד"ר גרינברג, אולם אנא הרשני להעיר לך שיהא בכך משום נזק ליהודים אם תציג את כל הגרמנים כאכזרים ועשויים ללא רחם, כאותם האנשים שאתה מנסה להתקיף. יותר מאשר בכל תקופה אחרת, בחיי עמנו, חייב היהודי היום לנקוט השקפה פילוסופית. עליו לשמור על כך שנפשו לא תתעכר בשנאה, ועליו לראות את העולם בעינים פקוחות לרווחה, עליו להתרומם מעל לרגשי המרירות בלבו, ולא להשיב מלחמה שערה רק בגלל מכאוביו. יש להעניש את הרשעים, אולם, אנא, אל נהיה כמותם, אין זה מוסרי להתקיף עם שלם – אפילו לא את העם הגרמני..... ("בן המאה העשרים").
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
|
|
|
שהסתפח לל"ו וניכס לעצמו פוזה של טלית שכולה תכלת,נופת צופים ואביר מסדר המוסר האוניברסלי.הכיצד זה גברת חנה שרה את מפקפקת בטהרתו של קדוש זה? או שגם את הבנת שמדובר במסכה גרוטסקית על פני אדם שחבר לאויבי עמו? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסף יוסף |
|
|
2 |
|
|
פירוש מעוות וחד צדדי למישנתו של ירמיהו. אני דווקא בעד "שפוך חמתך" על כל אלה החפצים להשמידנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוא"ב |
|
|
3 |
|
|
של הפסוק; הנביא אינו מתכוון לעמים שמעולם לא התוודעו לא-ל האחד, אלא, לאלה המתיימרים להכיר בא-ל רחום וחנון, והם מפלצות אדם, כמו הנוצרים (לא כולם) והמוסלמים, ואחרים, שרוצחים את היהודים ללא סיבה וללא תכלית, וכאלה הם הערבים, שאתם אוהבים כל כך להציג אותם, נשים וטף, שמחלקים ממתקים כשיהודים נשחטים, כ"אוכלוסיה אזרחית חפה מפשע". הקבע בוודאי ידע, מדוע הוא מצווה לעם ישראל למחות את זכר עמלק מתחת השמים. הרי גם הם יצירי כפיו, ובכל זאת, מצווה היא להשמידם, נשים, גברים, טף ועוללים, הם הרוויחו את זה בהשמדת יהודים בכל דור ודור.
הפסוק הוא כדלקמן: שפך חמתך על הגוים אשר לא ידעוך ועל הממלכות אשר בשמך לא קראו, כי אכל את יעקב ואת נוהו השמו. אין כאן שנאה עיוורת, כמו זו המניעה את כל הגויים, ואת המלשינים, המוסרים והרודפים בתוכנו, לעמוד עלינו לכלותנו.
גם נוח לא לפרט על מה ולמה הורשו היהודים להרוג בצבא הרוצחים ובמשפחותיו: להשמיד להרג ולאבד את כל היהודים, מנער ועד זגן, טף ונשים, ביום אחד, בשלושה עשר לחודש שנים עשר, הוא חודש אדר, ושללם לבז.
חשוב גם להזכיר, שהיהודים: "ובביזה לא שלחו את ידם". כי מחיית עמלק היא טוטאלית, כולל רכוש, כדי לא להשאיר זכר, למשל, כדי שלא תהיה האפשרות לומר: את הגדי הזה לקחתי שלל במלחמה נגד עמלק...
מסכנים צאצאיך, כמו כל צאצאי המחנה שעליו אתה נמנה. אתם מגדלים עב"מים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
4 |
|
|
ולא נכלל ב"גויים שלא ידעוך". האל הוא אותו אל, ומבחינה זו הם נחשבים כמי שמקיימים את "7 מצוות בני נח" (הכוללות איסור עכו"ם). העובדה שהנביא והחוקים שלהם שונים, לא הופכת אותם לעכו"ם.
לגבי הנוצרים יש מחלוקת, משום שעל אף שהנוצרים מתפללים לאותו האל, הם מאמינים באלוהות שהיא שילוש, ולכן פוסקים רבים ראו בהם עכו"ם (בעיקר בתקופות שהיחסים שלנו עם הנצרות לא היו אי-אי-אי).
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמי, ת"א |
|
|
|
|
|
אנחנו חייבים לכבד את אמונתו של הזולת . איש איש באמונתו יחיה . כל מאמין בדרכו פונה לאלוהיו , וכך אנחנו מצווים לכבד את בחירתו של כל אדם בדרך בה בחר לשיח עם בוראו . האם זה יהיה בין כתלי בית כנסת , או מסגד , או כנסיה או מקדש בודהעסטי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לעמי |
|
|
5 |
|
|
אנו מצפים שכיוון מחשבתו של אדם, יתבסס על המציאות בה הוא חי. כך ירמיהו, בראותו את מה שגרמו אויבי ישראל, זעק לאלוהיו: "שפוך חמתך..." וכל מי שמביט היום בסביבתו ואיננו מוטה המחשבתו, רואה כי כל המשטרים הערביים שמסביבנו לא רק שאינם דמוקרטיים, אלא אפילו לא מנסים להתחפש לדמוקרטיים, משטרים אפלים עם עריצות דיקטאטורית במולא המובן המכוער של המילה. עם שליטים תאבי בצע, עם רצח תושבים ברחובות, עם ירי טנקים וטילים על אזרחים - ללא אבחנה אם מדובר ביהודים ציונים או בני עמם אחיהם ואחיותיהם (בהיבטי ההרג הם ודאי מקיימים את עקרון השיווין), ולכל אלה מבקש איתן שניתן את גבולות הביטחון שלנו, שאליהם נחייך כאילו הם אנשי שלום, אנשי קידמה, ומיד כשנסתובב נחטוף איזה משהו בגב בלי לדעת אם מדובר בצ'פחה חברית או בשבאריה. איתן, סבי וסבתי ועשרות רבות מבני משפחתי סמכו על אלוהים - עד רגעם האחרון כשכדורי המרצחים הנאצים פילחו את ראשם, אך אלוהים עצם עיניו באותם ימים, או שסתם התבלבל. את חמתו הוא שפך על בני עמו. אז על מי אתה סומך איתן בקראך להפקיר את בטחוננו לסביבה המאד מאד נפיצה מסוכנת ובלתי אנושית באורח קיצוני שמסביבנו?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
6 |
|
|
הפסוק מדובר בלשון-רבים:גוים,ממלכות.מפני מה נאמר אח"כ:" כי אכל את יעקב",בלשון יחיד,ולא "כי אכלו את יעקב"? אלא שבכל שאר הדברים והבעיות כל הגויים מפורדים בדעותיהם ואין להם דעה אחת,ורק בענין של עינוי יהודיםשוררת בינהם לעיתים קרובותאחדות דעות,לעניין אכילת היהודי כל הגוים הינם כגוי אחד.[אור לישרים]-על המנהג לפתוח את הדלת באמצע הסדר בשעה שאומרים "שפוך חמתך",אומר ע"כ ר' אליעזר הכהן צווייפל, שמקור המנהג קשור לעלילות הדם,שהיו לעיתים תכופות בפסח. והנהיגו שכל אדם מישראל יהא פותח את הדלת באמצע הסדר, ויראה אם לא הניחו פגר של ילד על סף ביתו.-אמנם נכון כי מסרתנו בידי הגויים וגזרת עלינו שהם יענונו.אבל "אשר בשמך לא קראו"-הרי אין הם מתכוונים בזה לקיים את מצותך ורצונך, וכל כוונתם אינה אלא "כי אכל את יעקב",לזלול אותנו לשם הנאתם האכזרית,ולמלאות תאוותם ורשעותם הם..ולפיכך "שפוך חמתך"[ר' מרדכי באנאט]-"ה' לי בעזרי ואני אראה בשונאי.."- שמרני,א-להים והגן עלי מפני אלה שהם "בעזרי",שהם מעמידים פנים של עוזרים וידידים,"ואני אראה בשונאי",מפני שונאי הגלויים אראה אני עצמי להזהר.[עוללות אפרים]-"כי יהיה זרעך",גזירה זו כוחה יפה עד היום הזה,שאין הגויים מניחים לנו להתבולל ומזכירים לנו בכל עת תמיד,שאין אנו אלא זרים וגרים,-"והיא שעמדה לאבותינו ולנו" ושמרה אותנו עד עצם היום הזה בעצמאותנו הרוחנית.[הנצי"ב]-"הלא אחד בלבד", החסרון הזה שלא היתה אצלנו אחדות,הוא זה ש"עמד עלינו לכלותנו".הוא הדבר אשר גרם תמיד לכל צרותינו.[שפת אמת]-שבת שלום לכל ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
7 |
|
|
שפוך אהבתך על העמים שלא שחטו ילדים בני שלושה חודשים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מהפך 77 |
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
אין ספק שרוצחים לא ניתן לאהוב,
מעשיהם שפל ומתואב ולא נראה לי שמישהו מנסה לשכנע אותנו לאהוב אותם, דינם כדין פושעים ועונשם צריך לבוא.
יש להבדיל בין אלו, הפושעים לבין עם שלם,גם אם לאורך ההיסטוריה ישנה מחלוקת בין עמים שונים שלא מצאו עדיין, פתרון הגיוני והבנה, לקיום משותף .
קיום האהבה נותן סיכוי להמשכיות, לצמיחה, לתקשורת ואף סיכוי למציאת פתרון עתידי למחלוקת.
חייבים לראות מעבר לכאב העמוק ולסבל הנוראי העכשוי, מעבר לסבל הקיומי הכללי, הבחירה בנקמה ושנאה לא תעלה את איכות חיינו ולא תפסיק את פחדינו ולבטח לא תבטיח את קיומנו, רק להפך.
היכולת להמשיך לאהוב בכל מצב קשה ובלתי נסבל שיהיה,
היא תובנה, שלצערי, עדיין לא מובנת לרובנו, אין לכעוס על האוהבים.
האהבה, למרות הכל, רק לה יש סיכוי ליצור המשכיות קיומית שפוייה, רק בזכותה יש לאנושות סיכוי לנצח את הרשע והשכול. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה לבנה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אבל שכנינו שונאים אותנו!, ומסרבים אפילו להכיר בנו, ורוצים בחיסולנו, ואומרים זאת בפה מלא, וכותבים את זה שחור כל גבי לבן, אז האם להם ניתן את גבולות הביטחון שלנו?, האם נתעלם מהמציאות ונאפשר לשנאה התהומית שלהם לחסל אותנו? אין כל ספק שהאהבה עדיפה על השנאה, אין צורך להיות שמאלן על מנת לסבור כך. גם הימין, כן גם הימין מעדיף את האהבה על השנאה, השנאה היא אם כל רע, אך על מנת להפסיק לשנוא צריך להתחיל בהכרה של כל צד בזכות קיומו של הצד השני - ואפילו לשם אנו לא מצליחים להגיע, ואם עושים איזה צעד קטן קדימה, האיסלאם הקיצוני לוקח אותנו עשרה צעדים אחורה, אז את מי אנחנו צריכים לאהוב, את שונאינו ואת משחרי רעתנו? האם ירדנו מהפסים?. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
10 |
|
|
קהילות יהודיות רבות בכל העולם הוציאו את החלק "שפוך חמתך"מההגדה שלהם. הם טוענים בדיוק מה שאיתן טוען ואומרים שמותר לשנות את הכתוב כמו ששינו בעבר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צפורה בנאי |
|
|
11 |
![](https://www.news1.co.il/img/spaceTalkback.gif) |
سلام |
|
سلام | 30/04/11 11:51 |
|
|
السلام بين العرب واليهود |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
سلام |
|
|
|
|
|
מי ייתן וברכתך תתגשם עוד בימינו. יפה לקרוא תגובה בערבית המייחלת לשלום בין יהודים לערבים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה לשלום |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
ידעוך" זה כולל גם ערבים איסלאמים ופלשתינאצים ששונאים אותך לא פחות ממני וחותרים בגלוי ובשלבים לחיסולה של ישראל?!האם אפשרי הדבר "לשפוך אהבה" על הנייה,נסראללה,עראפת,מכחיש השואה מחמוד עבאס,השהידים ושאר שונאי ישראל?רוב העם היהודי אינו מסוגל "לשפוך אהבה" על השרידים,הגדעונים,האבנרים, האופנהיימרים,השטרנהיילים,הסובולים,המרונים,הגלאונים,האלונים,הגרפים,הרזים,הקלינסקים ושכמותם-אז שנפשוך אהבה על החברים שלך לשנאת ישראל!!"אדם פשוט אינו יכול להיות כה שוטה"! (אורוול) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
13 |
|
|
מאחר ואיני שופכת חמתי ואיני תוקפת אף אחד אלא אם הותקפתי קודם-הסיטואציה אינה מעשית אלא תיאורטית וחינוכית בעיקר כערך חינוכי להנחילו לצאצאנו.
אולם יש בי רגשות וזיכרונות החל מהעבר שלי ושל משפחתי, ואירועים שנגרמו ושינו את המצב.
אני לא רוצה לדרוך על אדמת פולין, אשר רוויה בדם ובאפר מיליוני יהודים-כולל בני משפחתי מצד אבי.
אני גם לא מעוניינת לנסוע לנופש בגרמניה, וחומת ברלין איננה מפתה דיה, אם עלי לשמוע את השפה הגרמנית שציוותה על רצח קרובי.
אז נכון, אני לא מספיק נאורה.... אני סתם בן אדם עם חולשות... וסדקים....
לי יש שיטה משלי-אני מכנה אותה "שיטת הרפלקטור" אם אתה מדליק אור-הרפלקטור מחזיר לך אור. אם אתה מכבה-הרפלקטור משיב לך בחושך.
אם למשל יש לי "חברים" או "קרובים" שמקרינים יחס צונן עד קפוא-תהיה זו טיפשות מצידי לחבקם פעם אחר פעם ולהיענות בכפור מקפיא (כן, זה מה שאני עושה במציאות עם קרובים כאלו !)
אגב רות המואבייה, היא נולדה כנסיכה –בתו או נכדתו של עגלון מלך מואב. היא הייתה נשואה והתאלמנה מאישה היהודי, שהיה בן למשפחה מיוחסת.
התנהגותה האצילית ואהבתה ודאגתה לחמותה הזקנה-מעלה אותה כדמות יוצאת דופן באנושיותה ובאופיה.
היא התעקשה לדבוק בעם היהודי לטוב ולרע, והיה לה הרבה מאד רע.
היא בחרה ביהדות לא מתוך שום אינטרס-אלא מאמונה שלמה בצידקת דרכה.
לדעתי בועז זכה זכייה גדולה בכך שנשא אותה לאישה.
השם רות הפך למופת ולשם מבוקש בקרב גיורות,
(אם כי יש גם כאלו שהעדיפו את השם אנסטסיה...)
כאמור- אני סתם בן אדם עם חולשות... וסדקים....
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
החלמאית |
|
|
|
|
|
לחלמאית שבוע טוב
אני מכבד את גישתך. אין שחור קודר ומוחלט מצד אחד ואין לבן טהור מצד שני . דווקא הגישה שלך מעידה על תפיסה בריאה ונכונה לחיים.
אני מודע לכך , שהגישה הערכית האידאית, שהעליתי במאמר, ניצבת בפני מציאות מאוד מורכבת . ולעתים המורבות של המציאות מעמידה את יישום הערכים והאידיאות בפני קשיים. קלינסקי
תודה על התייחסותך למאמר
איתן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
אקרובטיקה סמנטית וזיוף המוסר, זה מורכב. האמת היא הפשטות בתמציתה, השקרים הם מורכבים. חיי השמאל היהודי מורכבים מאד. יצורים המתכחשים לעצמיותם, לזהותם, לאמת מורשתם, למוסר אנושי בסיסי, סובלים מ"מורכבות". במקום לנסות להתיישר, אתה מעוות גם את צאצאיך.
הנה האמת, ודווקא בכתבי ברל כצנלסון: "היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו, עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח – אל יהא מצפוננו שקט"
(כל כתבי ברל כצנלסון, הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח', עמ' 18).
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
14 |
|
|
אם יש לכל איש לגיטימיות באמונתו, אז כל פשע בעולם יהיה לגיטימי. והגישה הזו, בדיוק, הפכה את העולם, בכלל, ואת "ישראל", בפרט, לסדום ולעמורה. אמונת הגנב, היא הגניבה, אמונת הבוגד, היא הבגידה, אמונת שוחטי תינוקות היא שחיטת האדם, באשר הוא יהודי!! וזה, אפילו, מזכה אותו בטיסה ישירה לגן-עדן להשתעשע עם 72 בתולות.
עמנו שטוף מח בצורה מטורפת! למה לכבד דת שהיא בסייף? איך אפשר לכבד דת המקדשת את רצח ה"כופרים", כלומר, יהודים? למה לכבד דת, שאינה מכבדת את דתך? למה לכבד דת הבוחרת לעצמה את הדברים הנוחים לעצמה - היא, כביכול, מאמינה באללה, אבל, עוברת על רצונו, למשל, רצונו בעם ישראל כמחזיק בארץ שבה עיניו מראשית שנה ואת אחרית שנה. מה קורה לכם? במסגדים שלהם מטיפים ל"אידבח אל יאהוד"!
מוחמד היה רוצח ושודד. אלו עובדות היסטוריות! הוא הפך את נטיותיו הפליליות והנפשעות למצוות ולקודש. ה"שלום" של האיסלאם הוא "שלום קורייש", ובקיצור - זו מצווה לשקר, להפר כל ברית, לרצוח, כדי להפוך את העולם לדאר-אל-איסלאם. ולהשכלה אלמנטרית - היהדות איננה דת, היא מהות, היא - עם, תורה וארץ, מיקשה אחת. היהדות היא המוסר, היא האמת, היא הצדק, היא השלום המוחלט. האיסלאם הוא היפך כל אלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
|
|
|
רבניו הבולשביקים. "בפוגשך את האמת,עצום עיניך ובלום פיך עד שתעבור מעליך" - לברנטי ברייה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
באיזה חוק מדובר? בחוק הא-לוקי אשר ברא את העולם כפי שהוא ומקיימו לפי רצונו.מכאן שאדם דתי [ר.ת.=דעת ,תפארת ,יסוד] הינו זה אשר חי בהרמוניה ואיזון אם החוק הא-לוקי,בתואם מלא.דת=דרך תורה,מכאן,כפי שמסביר הרמב"ם,הדת היחידה שבכלל קיימת הינה היהדות ואין בילתה.כל השאר הן מסגרות תרבותיות חברתיות בלבד.-כל טוב והמשיכי בכתיבתך היפה,בהצלחה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
איתן, הרבה בריאות . "והעיקר , והעיקר , לא לפחד , לא לפחד כלל ..." |
|
כתובת IP: |
109.160.132.193 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמית גורן |
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
שפוך חמתך והשבח שלא עשני כמוהם,הם הם הבסיס להיותנו כל כך דומים,כמעט זהים לכל מי שרדף אותנו לאורך כל שנותינו בהיסטוריה הכתובה.
...אנחנו חושבים ותופשים עצמנו, שונים ,אחרים,נעלים על כל האחרים. איננו לומדים מן ההיסטוריה, שרק אנחנו תופסים עצמנו ככאלה.
...יש לי תמיד הרגשה, שבתחושת "ההזדהות" הנלהבת הזו עם עצמנו, ומשוניותנו, לא יצאנו מן הגיטו הרוחני, שאליו כינסו אותנו אבותינו ואלוהיהם, הרבה לפני שמישהו אחר זירז אותנו אל הגיטו הפיזי.
המדינה הזו, שפעם הייתה שלי ועכשיו כבר איננה רוצה בי עוד,
הופכת, בהדרגה ובבטחון לגיטו שפניו אל עצמו ואחוריו אל העולם. כמה זמן יכול מצב כזה לשרוד? הרבה, משום שלעולם כבר לא איכפת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמעון,חבל שפויים |
|
|
18 |
|
|
ורשמתי רשומותי לפניך איתן ולא ניצבה ולא איתנה דעתך על משוגתך לכתוב דברי חירופין וגידופין כלפי מעלה.ואין תרופה למשוגתך אם לא תפסיק להכניס בליבות תמימים את שפתך הדלה הצועקת לכפירה ביקר ובקדוש לעם ישראל.בדבריך אתה בעצם מצדיק את האמת הנצחית עליה עם ישראל חיי אלפיים שנות גלות.יתירה מזאת אני בטוח שהרבה חילוניים יבוזו לדבריך כי פרשנותך אינה אמת שנפש יהודי הומיה.די לי במה שכתבתי כי דברי איוולת ורעות רוח אתה משמיע ועל זה אמרו חז"ל הקדושים "אל תען כסיל כאיוולתו".צדקו חז"ל הקדושים!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישמח משה |
|
|
ד"ר א קולנשר, עו"ד י. שפטל
השמאל הישראלי על מפלגותיו, חוקריו, ארגוניו וכיוצ"ב, עושה כל שביכולתו כדי להעלים מעיני הציבור בארץ ומעיני העולם, את עזרת הצמרת הפוליטית של התנועה "הלאומית" של ערביי א"י בראשות הצורר המופתי חאג' אמין אל חוסייני בהשמדת יהודים בזמן השואה וגם: מדוע אין כל זכר במוזיאון "יד ושם" למעורבות המסיבית של הנהגת ערביי ישראל בראשות המופתי וכנופייתו בהשמדתם של מאות אלפי יהודים בשואה?
|
|
|
|
|
|
איתמר לוין
נחשו את מי עצרה ישראל לאחר הרצח בקבר יוסף אובמה מדבר והדם בסוריה ממשיך להישפך בג"ץ והיועץ המשפטי מסיקים מסקנות הזויות מפרשת ה"מרמרה" ממה צריך להיזהר כאשר ילד מאושפז בבית חולים ומדוע כולנו כנראה יוצאים מדעתנו
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יהונתן דחוח-הלוי
בית המשפט קבע, כי לזדורוב, שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה, תפישת עולם מעוותת כולל לגבי אונס הרקע: חששו של זדורוב לדבר עם ילדות מחשש שיואשם בהטרדה מינית, וטענתו כי אונס חמור יותר מרצח
|
|
|
|
|
|
ניסן ג'רבי
גם אני, כמו החבר אסד, מאסתי בהתנחלויות הישראליות. גם אני, כמו החבר אסד, מאסתי בכיבוש ברמת הגולן. גם אני, כמו החבר אסד, מאסתי בגזענות, באפליה ובקיפוח המתמשך המופעל כבר למעלה משישה עשורים נגד תושבי האדמה הפלשתינים. מאסתי בימין הישראלי, מאסתי בטיפשות הדתית. למעשה, כשאני ממשיך ומחטט לפרטי פרטים, להפתעתי אני מגלה שאני ונשיא סוריה חולקים לא מעט במשותף
|
|
|