|
תאריך:
|
02/05/2011
|
|
|
עודכן:
|
02/05/2011
|
המאבק להכרה בכפרי הבדואים הבלתי-מוכרים |
|
1 |
|
|
תגיד גאון, האדמות של הקבוץ שלך כבר מוסדרות? דחוף לך לתת אדמות מדינה לבל"ד? בעקבות ועדת גולדברג את בעית הבדואים עומדים לפתור ע"י כך שיתנו להם מאות אלפי דונמים בטאבו למרות שמעולם לא היו שלהם. כדאי שתדאג קודם שמנהל מקרקעי ישראל לא יזרוק אותך ואת הקבוץ שלך מהאדמות שעליהן אתם יושבים ושאתם יצרתם את ערכן כנדל"ן כדי לתת אותם לעשירי הקרץ להתעשר עוד. אבל כשאין שכל אין דאגות וגבירץ מוכיח בכל גבוב מילים שלו שאין לו שכל. |
|
כתובת IP: |
192.116.105.130 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע.ג. |
|
|
2 |
|
|
כולה אצלכם, רשעים! את כל הארץ מסרתם לערבים, וגם את המעט שלנו אתם מבקשים להציף בהם, מסיבה אחת בלבד, סיבה אחת ויחידה - שנאת ישראל! כל מי שמסייע לבידואים, או לכל זר אחר, לשבת בטיפ טיפה של ארצנו, שטרם הפקרתם לידי הג'יהאדונאצים, הוא יורש נאמן לרוצחינו בשנות השלושים והארבעים של המאה הקודמת. איזה גועל נפש. בשם המוסר מחסלים את העם היהודי. זכויות לפועלים זרים, איחוד משפחות ערבים, רק ב"ישראל", אירוח על חשבוננו ועל חשבון שלומנו, לדארפורים, כושים עבריים... לכולם יש זכויות לגיטימיות, רק לא ליהודים, הם חייבים לשרת את כל העולם, את כל אשפת האדם המושלכת מכל הארצות, לתחומי המעצמה שהשמש אינה שוקעת בה לעולם, "ישראל". הדבר המגעיל ביותר בפעילות הנפשעת שלכם, היא ההתחזות לאנשי מוסר. אתם מעוררים קבס, ממש להקיא!
חובה לסלק את כל הבידואים מתחומי ארץ ישראל, וזה כולל את המשפחה ההאשמית. הבידואים זה על של נודדים, זה טיבם וזה ריבעם במשך דורות, עד שבאו ה"ציונים", עם "אחוות העמים" שלהם, תאומת אחוות-העמים הבינלאומית, שהמונח הנרדף לה הוא - אנטישמיות. ומתאמצת ליישב את כל הזרים על הבלימה בה אנו נאחזים בקושי.
אלוקים, אל דמי לך, אל תשקוט ואל תחרש א-ל... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
3 |
|
|
ה"בלתי מוכרים", באים מאותו כיוון, מעוכרי ישראל, מהרסיו ומחריביו. שימו לב לסמנטיקה....
כבר אמרתי - אין בעולם משהו שפל יותר מן השמאל היהודי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
4 |
|
|
לא תגידו לך תודה. לטובה מתרגלים מייד ושונאים את הנותנים.יחסלו אותכם ערבים ללא שום קשר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זקן |
|
|
5 |
|
|
הבדואים שפלשו לארץ ממדבר סיני וממדבריות ירדן וסעודיה גונבים את אדמות המדינה. לבדואי מעולם לא היה קרקע על שמו ולכן הוא בדואי. הם פרזיטים על הביטוח הלאומי ומהוים נטל כלכלי וקרימינלי על המדינה. אלה הם העובדות ורק שמאלנים בוגדניים הרוצים בהרס המדינה נרתמים כגיס-חמישי לסייע להם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודה דרורי |
|
|
6 |
|
|
-ים.שקר מוחלט.הטובה היחידה שניתן לעשות עימם היא להשיבם למצרים,ירדן ערב הסעודית וסוריה,ואת ח"כ הצאנעה לתימן ביחד עם ילדיו של בן לאדן.-וכותב מארק טוויין בספרו "מסע תענוגות לארץ הקודש" כך:"בשעת בוקר עלינו על סוסינו ויצאנו לדרך,ואז הופיעה רוח רפאים משונה,חלפה על פני השיירה ותפסה את מקומה בראשה-שודד ים,כך חשבתי,אם היה אי פעם שודד ים ששוטט ביבשה.זה היה ערבי גבוה,כהה עור כאינדייני וצעיר כבן שלושים.לראשו חבש מצנפת צבועה בפסים של צהוב ואדום,מצווארו ועד ברכיו השתפלה גלימה רחבת קפלים מתנוססת כדגל בפסים שחורים ולבנים מפותלים.מאחורי גבו הזדקר קנה ארוך של מקטרת טורקית.לרוחב גבו היה תלוי רובה ערבי מימי צאלח א דין שהתנשא גבוה מעל כתפו השמאלית.סביב מותניו בין הקפלים המזוהמים,החזירו קרני השמש ברק משורה מעוררת חלחלה של אקדחי פרשים ישנים מצופי פליז,וניצבים מוזהבים של פגיונות צמאי דם.היו שם נרתיקים נוספיםלאקדחים שהשתלשלו מן הערמה הנהדרת של פרוות העיזים והשטיחים הפרסיים שהאיש החשיב לאוכף.ובתוך שורת הציציות הרחבות שהשתפלו מן האוכף,נחבטת בנקישות ברגלית האוכף העשויה ברזל,שהגביהה את ברכי הלוחם כלפי סנטרו,היתה חרב נוראה, עקומת להב ומצופה כסף,כה מפלצתית היתה במידותיה עד שאיש לא ההין להסתכל בה מבלי לרעוד מפחד."הנסיך" הלבוש בבגדים ססגוניים,שנפלה בחלקו הזכות לרכוב על הפוני ולהוביל את הפיל אל הכפר,היה דל ואביון ועירום לעומת אנדרלמוסיה צעקני זו של בגדים,קישוטים ואביזרים,ובגאוותוהמאושרת לא היתה טמונה אלא הנאה קלושה לעומת השלוה המלכותיתולשאננות המהממת של היצור שנקרא בדרכנו."מי זה?" עברה השאלה המפוחדת לאורך השיירה."שומר הראש שלנו,בכל הגליל ועד עירו של הנוצרי שורצת הארץ בדואים אכזריים שאושרם היחיד בעולם הזה הוא לשסף,לדקור,למחוץ ולרצוחנוצרים חפים מפשע.מי יתן ויהיה עימנו האל." "אם כך,שכור לנו גדוד של שומרים,אתה מתכוון להשליכנו לזרועות הטרף של כנופיות אלו ללא מושיע ומגן בעת צרה מלבד הצריח העתיק הזה?" מורה הדרך צחק-לא לשמע הדימוי ההיתולי והשנון,ואח"כ הרשה לעצמו לקרוץ. ולבסוף רמז כי שומר אחד יספיק להגנה עלינו,ויותר מזה,ששומר מסויים זה הכרחי ממש.ואז אמרתי שאין לי עניין בשום שומר ראש.אם הולך בטל אחד בסמרטוטי פאר יכול לשמור עלינו השמונה מכל רע.אין ספק שאנו המזויינים נדע לשמור ולהתגונן טוב יותר בכוחות עצמנו.הוא הניד ראש בספקנות. אמרתי,"תחשוב רק איך זה יצטייר בעיני האמריקאים הבוטחים בעצמם,העובדה שעברנו בגניבה מדבר שומם זה בחסותו המגוננת של ערבי בתחפושת צעקנית שהיה שובר את מפרקתו בנסיון להמלט מהארץ אילו הסתער עליו גבר אמיתי." זה היה מעמד עלוב, משפיל ומביש.למה נאמר לנו להביא איתנו אקדחי צי אם נגזר עלינו לקבל את חסותה של חלאת מדבר בזויה זו"? כל פניותינו לא הועילו,מורה הדרך רק חייך והניד בראשו.עברתי לראש השיירה כדי להכיר מקרוב את "שלמה המלך" בכל הדרו. הצצתי אל לוע רובהו העתיק,הוא היה אכול חלודה לכל אורך קנהו כמו תנור של ספינת קיטור ישנה.סיפרתי זאת למורה הדרך וביקשתי אותו לשחררנו מנוכחותו של המבצר ההרוס.רק אז התברר שהטיפוס ההוא היה משרתו של השייח מטבריה.הוא היה מקור להכנסה ממשלתית ושירת את "האימפריה" של טבריה.כמו שהמכס משרת את אמריקה.השייח כפה שומרי ראש על המטיילים וחייב אותם לשלם עבורם.עכשיו ידעתי את סודו של "הלוחם".התברר לי פשר אחיזת העיניים הזו.ותיעבתי את שאננותו המטופשת, והשיירה המשיכה בדרכה ורכבה בהעזה פזיזה לתוך שממת המדבר המסוכנת לועגת לקריאותיו הנרגשות בדבר סכנת קיצוץ האיברים והמוות המרחפת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
במאה ה-19, כרטא)
אחרי שביקר בארץ-הקודש ב-1867 הביע מרק טווין, בדרכו המיוחדת, בוז לתיאורים "רומנטיים" ו"משוחדים" של ארץ ישראל. בכמה וכמה מקומות כתב טווין בעצב על מימצאיו:
חזיונות מסעירים... אינם מתרחשים עוד בעמק (יזרעאל) מהלך שלושים מיל לכל עבר אין בו אפילו כפר ערירי אחד. יש שנים או שלושה גיבובים קטנים של אהלי בדווים, אך לא מעון אחד של קבע. יכל אתה לרכוב למרחק עשרה מילים בסביבה זו ולא תראה עשרה בני-אדם.
וכאן נתמצת מעט את תיאוריו של טווין – הגליל – מדבריות עזובה, קופות שממה חלודות.... אותה חורבת כפר נחום הנכאה; הכפר המטופש הזה, טבריה, הישן את שנתו בצל ששת דקליו האבלים.... הגענו בשלום להר-תבור... בכל הדרך לא ראינו נפש חיה.
נצרת, עיר שכוחת אל... יריחו המקוללת, היא תל של חרבות מפורר... בית לחם ובית עניה, על דלותן ושפלן... בית צידה וכורזין נעלמו מעל פני האדמה....נמים בדממת ישימון, שאין דריו אלא עופות טרף ושועלים נחבאים-אורבים.
"ארץ ישראל יושבת עטוית שק ואפר... שוממה וכעורה...", כתב טווין בצער – "... היא ארץ החלומות".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
7 |
|
|
כך מביא בספרו "הדרך לאיר", שבתי טבת:
ב-16, באפריל 1935 יצא בן גוריון בחברת ברל כצנלסון ואליהו אפשטיין (לימים, אליהו אילת) – איש המחלקה המדינית שהתמחה בלימודי המזרח התיכון – למה שכינו "טיול לעקבה"; טיול שנועד ללמדם על עבר הירדן המזרחי ועל הנגב. הם נסעו במכונית מירושלים לסלט ולרבת עמון, ודרך המדבר למעון, שם לנו במלון ערבי. למחרת, לאחר ביקור אצל מושל מעון, שמו פניהם בדרך לא דרך, לסלע האדום. למראה פטרה, העיר החצובה בסלע, נעתקו מלים מפיהם. ברל רשם בנפקסו, "כביר ונורא הוד. חידה". כל הדרך זיהו את המקומות שבדרכם בשמותיהם התנ"כיים, וברל העניק להר מסויים את השם רב-ההוד – "הׂר ההר"! דומה היה כאילו שבו לימי-קדם, לימי יציאת מצרים וכיבוש הארץ. תחושתם זו נסתייעה, מן הסתם, מהיות ה-17 באפריל ערב-פסח. ואכן, בשובם למלון במעון, ערכו לעצמם ליל-סדר.
ב-18, א' של פסח, נסעו ממעון לעקבה וערכו ביקור אצל "ראש העיריה", "יחף. לא יודע קרוא וכתוב. אך חכם. מדינאי"; כך תיאר אותו כצנלסון. הם שטו בסירה במפרץ עקבה וטיילו לרגלי הרי מואב. את הלילה עשו במכונית. בב' של פסח נסעו מעקבה לאום-רשרש. ביומנו מאפריל 1969, שלושים וארבע שנים לאחר מכן, כתב בן-גוריון, שבעומדם ליד משטרת אום-רשרש, אמר באזני שני חבריו: "פה נקים את אילת שלנו. נדמה לי כי בימי דוד היתה אילת במקום עקבה". הם עלו לראס אל-נקב, ברכיבה על גמלים, ובמכוניתם נסעו בשבילי-מדבר, "כעל אספלט", לקסיימה ולעסלוג', אותה זיהו כחפיר. בפנקסו רשם כצנלסון: "אין אדם חי בכל הדרך. עד אשר מצאנו את שומר המעיין", במקום שזיהו כ"קדש ברנע". את הלילה השלישי עשו במלון האורחים של הממשלה בעסלוג'. בג' של פסח – ה-20 באפריל – נסעו לבאר שבע, וחזרו לירושלים דרך חברון בית גוברין, בית שמש והרטוב....
טיולו השני של בן-גוריון בנגב בא בעקבות תרומתו של ברנדייס, והיה בחינת צעד ראשון בחזון יישוב הנגב. עם שחר, ה-5, באוגוסט 1935, נסע מירושלים בחברת כצנלסון, שרת, רחל ינאית, דב הוז, אליהו אילת ועוד שניים, בשתי מכוניות לבאר שבע. הפעם היה בדעתם לתור את הנגב המזרחי ולבדוק אם אזור ערד מיושב בידואים. מבאר שבע נסעו לאדמות ערד והשקיפו מראש-זהר על מצדה ועל ים המלח, והלשון נראתה להם, כמונחת על כף היד. במסעם הדרימו עד לכורנוב, ושם לנו תחת כיפת הרקיע. בכל אשר פנו "בקשנו מים ולא מצאנו", כלשון כצנלסון בפנקסו הקטן. "מראה המקום כאילו אך זה יצא מידי הבורא. הוד הטבע לחוד וישוב יהודים לחוד. השאלות הקשות בעינן עומדות". מסקנה זו גילה לפנקסו בשובם לירושלים מאוחר בליל ה-6 באוגוסט. לדברי אילת לא הרבו בן-גוריון וכצנלסון לדבר איש עם רעהו, במהלך הסיור, אלא, "הביטו, חשבו, הרהרו". מכל מקום, מנוי וגמור היה עם בן-גוריון, שהנגב כולו יפה להתיישבות, ויהיה מיושב ביהודים".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה |
|
|
8 |
|
|
את כל הלא חוקיים ליישב בישובים מוסדרים ולהכריח אותם לגור שם -להרוס את כל הלא חוקי
נמאס מאי אכיפת החוק במדינה
אי אכיפה
חולשת ממשלות -חולשת מדינה
הבדואיים צוחקים עלינו............. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
123asi |
|
|
9 |
|
|
|
|
פרופ' סטיבן פלאוט
תזה של סטודנטית באוניברסיטה העברית גורסת: העובדה שבכל מלחמות ישראל חיילים יהודים לא אנסו נשים ערביות, מלמדת על-כך שאותם חיילים-ישראלים היו גזענים מיהו הפרופסור שהנחה את התזה הזו אתם שואלים? מסתבר שזהו אייל בן-ארי, שהושעה מהאוניברסיטה
|
|
|
|
|
|
יהודה דרורי
מאמר זה מכוון לקורא שמבולבל מרוב דעות, נאצות וקללות בתקשורת לגבי אירועים שונים בארצנו הקטנה. נראה שיש לבנאדם לפעמים צורך נפשי דחוף לפנות לייעוץ מקצועי-פסיכולוגי ולשאול שם: דוקטור, מי אני? אז כדי לחסוך לך כסף שעלול לגבות הפסיכולוג, בוא וננסה לעשות סדר בדברים, ולתת פה הדרכה אשר לפיה כל אחד יוכל לקבוע את מעמדו הפוליטי/חברתי בחברה הישראלית
|
|
|
|
|
|
אברהם בן-עזרא
כל מי שיכול להרבות בסיפורי האמת מן התופת - חייב לעשות זאת. אם הסיפורים הם סיפורי זוועה - קל וחומר המציאות, שהייתה הזוועה בהתגלמותה
|
|
|
|
|
|
יורם דורי
אושוויץ, בירקנאו, מיידאנק, סוביבור וטרבלינקה הם בתי-חרושת למוות שהשקט השורר בהם היום הוא העדות לבכי התינוקות, לזעקות האימהות ולצעקות האבות לא רק על העבר שהושמד אנו מקוננים - על העתיד שהוכחד אנו בוכים מדינת ישראל היא הניצחון הגדול על החיה הנאצית
|
|
|
|
|
|
קובי לירז
קשה לנהל בצורה מסודרת מחלוקת עם אנשי שמאל משום שהוויכוח גולש תמיד לוויכוח על עובדות. לכן הסתמכתי תחילה על נקודות הסכמה שיש לי עם דבריו של הפרופסור. הסכמה לגבי אופיו של החמאס כמו גם התמיכה בצה"ל חזק. עלי גם להסכים עם טענת הפרופ' כי עמי אירופה מאבדים סבלונתם כלפינו, ואני סברתי שמדינת ישראל קמה כדי שקיומם של היהודים לא יהיה תלוי עוד בכך
|
|
|