X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל ישראלי ויהודי יודע את מטרתם של הערבים - השמדת מדינת ישראל. אם אנחנו, כעם אחד, נאמין, באמת, בצדקתנו, שאדמות המדינה, מגדות נהר הירדן עד לחופי הים התיכון, הן שלנו מבחינה חוקית - קרוב לוודאי שהעולם יאמין בצדקתנו. כשהערבים, והעולם איתם, צועקים "לשחרר את פלשתין", המשמעות היא חיסול ישראל. תשובתנו חייבת להיות ברורה: אם לא אנחנו - מי לנו, ואם לא עכשיו - אימתי
▪  ▪  ▪
להאמין בצדקת דרכנו [צילום: פלאש 90]

אם מדינת שראל כל כך מאמינה בצדקתה, מדוע העולם עדיין לא מאמין בצדקתה?
בברכות ליום ההולדת ה-63 של מדינת ישראל!. בעיקרון, כל ישראלי ויהודי יודע מהימטרתם של הערבים - השמדתה של מדינת ישראל. במשך כל השנים נהגנו, ישראלי ויהודי כאילו שבכוונת הערבים לשנות את מטרתם, והם גם קיבלו עזרה על-מנת לקרב את מטרתם.
נשאלת השאלה - מדוע?, כי אנחנו, היהודים, לא מאוחדים, חסרי בעלי מחשבה צלולה, וההתנהגות של רבים מהפוליטיקאים שלנו, לדאבונינו, גובלת בטירוף, והדיפלומטיה שלנו רקובה. השמאל 'הליברלי', שפועל שכם אל שכם עם הערבים מבלף וה"עמך" - הישראלי המצוי - קונה את הבלוף שלהם. הדור הצעיר שלנו לא מבין בדיוק מהי ציונות. הם חושבים שזה משהו רע!.
אם אנחנו, כאחד, נאמין, באמת, בצדקתנו, שאדמות מדינת ישראל, מגדות נהר הירדן עד לחופי הים התיכון, הם שלנו מבחינה חוקית, והם חזרו לידינו לאחר שהיו, בידי הערבים באופן בלתי חוקי, קרוב לוודאי שהעולם יאמין בצידקנו.
אולם, ממשלות ישראל, אחת אחר השניה, ניהלה דיפלומטיה דו משמעית-סכיזופרנית ועזרה לפתוח דלת רחבה לשקרים ששולטים כיום בדעת העולם. אנחנו, העם היהודי, שכחנו את האמת וגם עזרנו לערבים והמצדדים בהם לקבור את האמת ולהעלימה!. העולם איבד את קורבן והרדיפה העיקרי שלו ביום שהעם היהודי הכריז על מדינתו הריבונית וקביל את הזכות והיכולת להגן על עצמו!. עם הקמת מדינת ישראל, היהודים לקחנו מהעולם את יעד השינאה הכי קל שהיה להם אי פעם, שבא כתוצאה ממחלתו הבילתי ניתנת לריפוי של העולם - האנטישמיות.
כדי לפתור את בעית ההסברה הגרועה של מדינת ישראל, העם היהודי חייב, ראשית, להפסיק לשקר לעצמו וגם לאחרים. ממשלת ישראל חייבת לחשוף ולדקלם רק את האמת יום, יום.
כשהערבים והעולם צועקים יחד "לשחרר את פלשתין", המשמעות היא - חיסולה של ישראל. אנחנו, ממשלת ישראל, ישראלים, יהודים ואוהדי ישראל, חייבים לומר לעולם: אש"ף והרש"פ לא מכירים במדינת ישראל ובזכותה לקיום. אמנת חמאס דורשת להשמיד את מדינת ישראל ולהרוג היהודים - להשמיד עם. לכן, עד שזה לא ישתנה, במילים ובמעשים, ממשלת ישראל ועם ישראל לא חי יותר באשליות. תחת אשליות אלה נרצחו אלפים מבני עמינו רק בגלל היותםיהודים.
דם יהודי איננו הפקר. ההיסטוריה הערבית מלמדת אותנו ומוכיחה לנו שמוחמד הוריש את שנאתו ליהודים ולכל צאצאיו. אז לומר לכם את האמת - נמאס לנו מהערבים והשקרים שלהם. כשהאמנו להם, אלפי אזרחים יהודים נהרגו ועדיין לא ראינו אף יום אחד של שקט!. אזרחי ישראל קמים כל בוקר בפחד שמה היום הערבים יוציאו עוד פעולת טרור כנגד אזרחים יהודים, ומאיפה תפרוץ המלחמה הבאה.
הווה יודע, אנחנו מודיעים, ללא שום אשליה נוספת, שהערבים הקוראים לעצמם "פלשתינים" לא שואפים לשלום, לא רוצים להכיר בקיומם מדינת ישראל ועם כך בקיומם של 5 מיליון יהודים.הם רק רוצים להשמידינו!
לכן, עד שהערבים וכל התומכים בהם יוכיחו לנו, במילים ומעשים, שאין לנו ממה לפחד יותר, ולו ליום אחד, לממשלת ישראל יש רק אחריות אחת, והיא להגן על כל תושביה ואדמותיה כדי ששואה נוספת לא תקרה. החוק הוא לצד מדינת ישראל והישראלים והיהודים הם לצדו של החוק.
אם כולנו, ישראלים, יהודים והתומכים בישראל, כמקהלה, נאמר זאת, מבלי לשנות מילה, ונתנהג במחשבה צלולה - הכל ישתנה לטובתנו. אם לא אנחנו מי לנו, ואם לא עכשיו אימתי!

תאריך:  09/05/2011   |   עודכן:  17/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצדק עם ישראל - כעת יש ללמד העולם צדקת דרכנו
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  9/05/11 11:19
 
- מסכימה עם דברים אלו והערה:
הניה  |  9/05/11 13:27
2
גם את נגועה בכפל לשון ושקר
גדעון אמיר  |  9/05/11 19:13
3
איך בדיוק הם יוכיחו את ההיפך?
אמציה האמיץ  |  9/05/11 23:09
 
- תשובה לאמציה הבור
חפ"ש  |  10/05/11 09:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
קשה לי לקבל את הפסילה הגורפת של פרשת "אמור" האוסרת לשרת בקדושה בבית המקדש או לבוא אליו. הדרת בעלי מום גופני מהזכות לכהן בקודש מעוררת תהיות ושאלות. אני אסתפק באמירת תמיהה אחת לנוכח העוול שעושה הפרשה עם בעל מום. לא זאת בלבד שהוא בא לאוויר העולם עם מנות גדושות של סבל לנוכח הקשיים, אנו מדירים אותו גם אם הוא חובק בחובו מטענים אינטלקטואליים ומוסריים, שיכולים לזכותו בתפקיד
יוסי דר
במה זכו בנימין זיגל ודוד קראוס, שרבין ורפול ומוטה-גור ודדו ובר-לב ועוד רבים-רבים כמותם לא זכו לו?    מדוע לשניים - ניצב ומפכ"ל - יצרו "דף נופל" באתר ההנצחה לחללי מערכות ישראל למרות שלא "נפלו", ולשאר לא?    אפליה? לא. פרטאץ'? כן
נפתלי רז
בשם בן-ציון זילבר, יהודה קן-דרור, עודד קורצ'ין, מנחם דגני, רמי ברעלי, יוני נתניהו, גוני הרניק, אמיל גרינצווייג, צליל שלח, יצחק רבין, תום כיתאין, אוהד זך, אורי גרוסמן ושני ריבוא חבריהם, זכר כולם לברכה: הגיע זמן המהפך האמיתי - הגיע זמן שלום!
אביחי אברהם
לעמיתיי, מדריכי סיורים בירושלים, הנוהגים להדריך גם בהר הרצל, מוכרים קבריהם של שני חללי מלחמת לבנון הראשונה הנושאים שם זהה - יובל הראל, שניהם תושבי שכונת תלפיות בירושלים. ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל התקשרתי ליוסי הראל, אביו השכול של יובל, וביקשתי ממנו לספר את הסיפור הייחודי הנובע משמם הזהה של שני הנופלים, מועד נפילתם והלוויותיהם, והרי הוא לפניכם
איציק וולף
באוגוסט האחרון נורה למוות דב (ברי) הררי, מפקד גדוד 920    לפני כחודש ערך הגדוד אימון ראשון בלעדיו, ללא המג"ד הנפקד-נוכח    מילים חמות על אדם גדל מידות ורחב לב    המפקד שלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il