X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הנוסחה המנצחת של בנימין נתניהו הוחלפה בשיטה חדשה: איום סרק ואז התקפלות. שוב ושוב הוא מכניס את עצמו למקום שפיקח לא היה נכנס אליו
▪  ▪  ▪
חזק במילים. ראש הממשלה בנימין נתניהו [צילום: AP]
   עידן יוסף
"המחבל צעק אללה אכבר ומוות ליהודים"

   עידן יוסף
הרוגים בחדירת פלשתינים מסוריה לישראל

נתניהו: נחושים להגן על ריבונותנו
איציק וולף
ראש הממשלה כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת בעקבות המהומות בצפון הגולן והפלת גדר הגבול בין ישראל לסוריה על-ידי עשרות פלשתינים * "המאבק שלהם איננו על גבולות 67' אלא ערעור על עצם קיומה של מדינת ישראל"
לרשימה המלאה

שטייניץ גונז רעיון לעיכוב כספי הרשות
איציק וולף
ממשלת ישראל תחדש את העברת כספי המיסים הישראלים לרשות הפלשתינית * "אם תקום ממשלה בשיתוף חמאס תוציא ממשלת ישראל כרטיס אדום ותשלול את העברת הכספים"
לרשימה המלאה

יום קשה עבר על כוחותינו. מצפון נפתחה הרעה, כשמאות סורים חדרו אל תוך שטחה של מדינת ישראל, אל הכפר מג'דל שמס. הם היו שם במשך שעות. למזלנו הם נשארו שם. הבשורה שהם נושאים עימם היא פשוטה - יש לנו גבול חדיר, מצפון ומדרום (במצרים אפילו גדר תיל עלובה אין). הם היו שם שעות, והתארגנו, כך על-פי עדויות. תארו לעצמכם מה היה קורה לו היו נכנסים עם חגורות נפץ עליהם וממשיכים את המסע בארץ הקודש. הרי עדיף ליההרג כשאהיד מול היאהוד ולא על-ידי שליחי הרודן העלוואי אסד.
בתל אביב היה את פיגוע הדריסה, בו נהרג אביב מורג ז"ל. בירושלים את המהומות הרגילות במזרח העיר באזור סילואן, וגם המהומות באזור מחסום קלנדיה. דרום רצועת עזה היה רועש וגועש, כשההמון צבא על מחסום ארז.
בסוף היום הזה, יצא בנימין נתניהו בהכרזה על מחויבותו להגן על ריבונות ישראל ועל גבולותיה, כשהוא מזכיר שיום זה נקבע ליום בו הוכרזה עצמאותה של מדינת ישראל, ולא על התאריך בו הפסידו הערבים את בתיהם במלחמת ששת הימים - כאילו אומר: זה לא הכיבוש. זה משהו עמוק מזה.
אז נתניהו טוב במילים. תמיד היה. בסוף היום כבר הועברו לרשות הפלשתינית אותם כספים ששטייניץ התעקש לא להעבירם, לאחר הסכם הפיוס בין הרש"פ לחמאס. כן, או אז היו הצהרותיו של הממשלה ברורות - אין להעביר כסף לארגון טרור.
יום קשה עבר על כוחותינו. בתומו, מתברר, כי הכסף בכל זאת יועבר לרשות. גורמים בירושלים מצוטטים כאומרים: "מלכתחילה הצעד הזה עשה נזק". והוא עשה. ישראל קיבלה ביקורת, שהרי חוקיות מניעת כספים במקרה זה מוטלת בספק (מסתבר). שטייניץ מבטיח שהכספים לא יועברו לארגוני טרור. יופי. למה לא יכולתם לוודא שהכספים לא יגיעו לידי החמאס?
החלטה זו מסכמת את השיטה בה מתנהלות ההחלטות כאן - באימפולסיביות. עכשיו נרגענו, אנחנו לא כועסים על הרש"פ שעשו הסכם פיוס עם חמאס (וכנראה שהתעלמו לחלוטין מהתבטאויותיו הלוחמניות של אבו מאזן, שתומכות לחלוטין במהומות של יום הנכבה), ויש קצת לחץ מאמריקה - אז נעביר את הכסף. זה מזכיר את מה שקרה לאחר משט המרמרה, כשהסירו את המצור על עזה. קצת לחץ ומתקפלים.
אז יש שתי אפשרויות כאן: או למנוע מלכתחילה את הלחץ, ולא לעשות את מה שנראה בסופו של דבר כטעות; או לעמוד איתן, חזק, יציב, כי "חשוב שנסתכל בעיניים פקוחות על המציאות ונדע מול מי ומה אנחנו מתמודדים". אבל כמו שאמרתי, נתניהו חזק במילים. את זה תמיד ידענו.

תאריך:  16/05/2011   |   עודכן:  16/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יתנו - יקבלו? נלחצו - התקפלו!
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ביבי הוא אפס שקרן בוגד ולחיץ
לקרוא ולשמור!  |  16/05/11 13:52
2
הקב"ה בתגובה:"הישמר לך(בנימין)
קורןנאוה טבריה  |  17/05/11 09:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיקי פרי
אם אחד מאזרחי מדינת-ישראל היה פולש על-דעתו האישית לתוך סוריה, היה הופך לשבוי בן-רגע. מדוע איננו פועלים כך גם אנחנו?    איפוק אומנם גורם למדינת-ישראל להצטייר באור חיובי, אך הוא לא שם המשחק במזרח-התיכון הבוער, אל מול גורמים כוחניים כאירן, סוריה וחיזבאללה
איתמר לוין
השופטת בדימוס אילה פרוקצ'יה ממשיכה לפרסם פסקי דין ששכבו בצנרת חמש, שבע ואפילו עשר שנים. האורך הממוצע של פסקי הדין שלה מאז תחילת השנה: 36 עמודים. זוהי החטאה של מטרת מערכת המשפט, עינוי דין ודוגמה קלוקלת לשופטים בערכאות אחרות
צבי כסה
הנורמה של אמירת אי-אמת התחילה בפעולות התגמול בשנות ה-50, שסביבן צמחו השיטות לשטות במדינאים ובציבור. בשלב השני עלה העיוות, עם אריק שרון, למפעל ההתנחלויות. שרון לימד את המתנחלים לפעול בהערמה על הממשלה, על מערכת המשפט ועל צה"ל
איתן קלינסקי
מסכת סנהדרין בתלמוד הירושלמי לא השאירה את הקיום הכלכלי לחסדי הברכה השמימית, אלא ארגה לו יריעה רציונלית. כך יעשו למעלה מאלפים שנה יותר מאוחר הרבנים פרנקל, מוהליבר וקוק, מי שהיה בראשית המאה הקודמת רבה של העיר תל אביב, בהתירם לאנשי העליה הראשונה לעבוד את אדמתם בשנה השביעית
משה חסדאי
ניתן ללמוד על דעתו של ראש הממשלה בנושא הקמת מדינה פלשתינית מספרו "מקום תחת השמש"    בספרו כותב נתניהו: התביעה להקים מדינה ערבית-פלשתינית נוספת ביהודה ושומרון, אינה אלא עוד ניסיון להדוף את ישראל אל הגבולות הפגיעים של שביתת הנשק משנת 1949, ולנשל אותה מן המעט שנותר לה מהבטחת אומות העולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il