X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יום הנכבה. 15.5.11 [צילום: פלאש 90]
ותודה לכל משתתפי יום הנכבה 2011
תודה למשתתפים בגבול, לאלפי המפגינים, לעובדי הממשלה הסורית, לפורצי מחסום ארז ולראאד סלאח. תודה גם לאירופה ולאמריקה, לפייסבוק ולטוויטר, לממשלות סוריה, לבנון, מצרים וירדן. ותודה לכל שונאי ישראל על יכולתם לאחד אותנו בשנאתם אלינו

עם רגיעתן של רוחות המלחמה מיום הנכבה, הגיע הזמן להגיד תודה לכל המשתתפים שלקחו חלק פעיל בעשייה.
~ תודה 1 ~
ראשית, ברצוני להודות לכל המשתתפים, בכל גבולות ישראל. תודה לכם על שהראיתם לעולם המערבי את מה שאנחנו טוענים תמיד - המוסלמים אלימים. אם חושבים על זה, הדבר הכי גרוע שהיה יכול לקרות לנו זה יום נכבה שקט. אחד כזה שהתהלוכות בו היו נערכות בצורה מתורבתת ללא אלימות. אבל אתם החלטתם להיות כנים. אז נאמר עוד פעם - תודה.
~ תודה 2 ~
ותודה גם לאלפי המפגינים, עובדי חיזבאללה, שהגיעו בהמוניהם (15,000) לגבול הצפון וגרמו לצה"ל להתמודד בקנה-מידה קטן יחסית עם הפגנה מסוג זה. אין ספק כי המהומות בחודש ספטמבר עם הקמתה של המדינה הפלשתינית יהיו גדולות בהרבה וצה"ל יהיה מוכן יותר. תודה.
~ תודה 3 ~
ותודה גם לפלשתינים, עובדי הממשלה הסורית, שפרצו את גדר הגבול ליד מג'דל שמס. עכשיו אנחנו יודעים שהמוקשים לא עובדים ואף אחד בצה"ל לא אמר לנו. אנחנו גם יודעים עכשיו שצה"ל לא היה מוכן בגזרה הסורית עם אמצעים לפיזור הפגנות, ואנחנו גם יודעים מי מחיילי צה"ל לא היה מוכן לירות ברגליים של המפגינים. אל תדאגו, נתקן הכל, כולל את הגדר.
~ תודה 4 ~
ותודה לשכנינו מדרום, אלו בעזה, שארגנו כמה מאות לוחמים של החמאס שיפרצו את מחסום ארז. באמת מזמן לא הייתה לחיילי צה"ל התנסות מעשית בפיזור הפגנות אלימות. וגם אתם, כמו הקולגות שלכם בגבול לבנון, עשיתם לנו שירות מצוין והכנתם את חיילינו למהומות ספטמבר.
~ תודה 5 ~
ותודה מיוחדת לשייח' ראאד סלאח ולחברי-הכנסת הערביים מהתנועה האיסלאמית. הוכחתם לנו שאתם אינטרסנטים חסרי אידיאולוגיה וחשובה לכם יותר הנהנתנות המערבית מכל אידיאולוגיה דתית-מוסלמית. הרי לא באמת אכפת לכם שהעפנו מכאן כמות מאות אלפים מבני עמכם, העיקר שאתם חלק מ"ארץ זבת חלב ודבש" שקוראים לה ישראל. הוכחתם שאתם רוצים להיות חלק מאתנו, הישראלים. הכל כדי לא לחיות כמו אחיכם במדינות שכנות, הניזונים משאריות שהדיקטטורים זורקים להם. הוכחתם כי יום הנכבה הוא בסך-הכל טקס לניקוי המצפון שלכם.
~ תודה 6 ~
ותודה גם לאירופה ולאמריקה שלא פצו פה על כמה עשרות הרוגים ופצועים מוסלמים. אנו יודעים כי בשעה קשה זו, בה אתן נלחמות והורגות ללא אבחנה מוסלמים בלוב, בעירק, באפגניסטן, בחוף השנהב, בתימן ובעוד כמה מדינות אנונימיות, הייתן שמחות להעלות את ישראל על מזבח המוסר המערבי; זה שכולנו יודעים כי הכפיל את עצמו מאז גילוי הנפט במדינות האיסלאם. ולמרות הכמיהה הזו, לא עשיתן כן ונתתן לנו סוף-סוף להגן על עצמנו בלי בתי-משפט בינלאומיים וחקירות של האו"ם. תודה.
~ תודה 7 ~
ותודה אחרונה גם לרשת האינטרנט ובעיקר לרשתות החברתיות, פייסבוק וטוויטר, שבלעדיהן כל זה לא היה קורה והיה עובר עלינו עוד יום נכבה משעמם. תודה על כל הציוצים בטוויטר שהתחילו ב"אני ישראל..." והסתיימו באמירה צינית שהוציאה אותנו הישראלים רוצחים חסרי-מצפון. אין ספק כי הציוצים שלכם שומרים על השם האכזרי שיצא לנו. אם תתחילו להגיד שאנחנו בני אדם ומתנהגים יפה, אנחנו נתחיל לדאוג. תודה ענקית גם לקבוצת האינתיפאדה השלישית שגייסה כמה מאות אלפי חברים. ייתכן שאם לא היה אינטרנט ופייסבוק, הם היו מגיעים במציאות הפיזית לגבולות ארצנו ומעמידים את צה"ל באתגר קשה יותר.
~ תודה 8 ~
ואי-אפשר בלי תודה (אחרונה בהחלט) לממשלות סוריה, לבנון, מצרים וירדן. הוכחתן כי אתן לא שמות על העם הפלשתיני. הרי אם באמת היה אכפת לכן, כבר הייתה מדינה פלשתינית ולא היה צריך לחגוג את הנכבה. אבל אנחנו יודעים כי מדינה פלשתינית מאיימת עליכן יותר מאשר עלינו, אז תודה על תמיכתכן (המעוותת משהו) במדינת ישראל.
~ תודה 9 ~
אמנם ניתן להמשיך ולהודות לעוד מספר רב של גורמים האחראים על הצלחת יום הנכבה, אך כמות המילים לצערנו מוגבלת, ולכן אסיים במילות תודה כלליות לכל שונאי ישראל - תודה על כך, כי למרות העבודה היחצ"נית המאומצת שעשיתם הסתיים יום הנכבה בלא כלום ועם ניצחונות רבים לנו, הישראלים, והגדול שבניצחונות הוא האפשרות שנתתם לנו להכין את עצמנו לבאות. אין לי ספק כי צה"ל וכוחות הביטחון יפיקו לקחים ויהיו מוכנים יותר כאשר תנסו עוד פעם, אז תודה על הפרומו. תודה גם על היכולת שלכם לאחד אותנו בשנאתכם אלינו. כפי שאתם כבר יודעים, אנחנו מתפקדים טוב יותר במשברים.
לשנה הבאה...
ואם זה לא הספיק לכם, נשמח שתחגגו את שנאתכם אלינו גם בשנים הבאות. כפי שכבר למדתם ב-63 השנים האחרונות, אנחנו נהיה כאן לא משנה מה תנסו. ותזכרו כי כל שנה שאתם בוחרים לשנוא אותנו במקום לבנות את עצמכם, היא עוד שנה בה גדל היתרון לטובתנו. אז חג נכבה שמח ומי יתן שתבכו על אובדנכם גם בשנה הבאה.

תאריך:  18/05/2011   |   עודכן:  18/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ותודה לכל משתתפי יום הנכבה 2011
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
חחחחחחחחחחחחחח
סתם_1  |  19/05/11 01:19
2
תודה לכותב-ותודה לעולם כולו שה
קורןנאוה טבריה  |  19/05/11 05:28
3
והתודה הגדולה מכולן מגיעה לקב"
קורןנאוה טבריה  |  19/05/11 05:50
4
תגובה
צנחן  |  19/05/11 09:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
האירועים במג'דל שמס השבוע קראו תגר על הריבונות הישראלית, וראוי היה שיטופלו ביד קשה, אבל במבט לאחור מסתבר שעדיף להיות חכם מצודק
קובי לירז
אנחנו לא כועסים כשחבורה של פורעים רומסת את גבולותינו ואת ריבונותנו. האם יש משהו שביכולתו להכעיס אותנו?    הפכנו את האימפוטנציה לדרך חיים
גורי גרוסמן
"אלפי תושבים גורשו במלחמת תש"ח... כמעט כל מי שלא ברחו - הונסו... 400 כפרים נהרסו"    לא נותר לירון לונדון אלא לצעוד עוד צעד אחד קטן קדימה ולהטיף לזכותם של הפלשתינים לשוב ליפו, לחיפה ולעכו
אלכסנדר ס. שכטמן
אירועי יום הנכבה האחרונים הוכיחו כי פתרון הסכסוך הישראלי-פלשתיני חייב לגעת קודם כל בסוגיית הפליטים. כל המבקש להתעלם מהנושא או להפנות את הדיון לאפיקים אחרים, לא רק שאשם בהולכת שולל את האחרים אלא גם בהמשך הנצחתו של העימות לעיל
אורנה רב-הון
כל תרומה שאדם נותן, אפילו אם זו תרומה של מיליונים, למרכז לקבלה, אינה משתווה למה שהוא מקבל. כי כמה צריך בן אדם לתת, או לשלם, עבור כוח החיים שבתוכו? האם יש לזה מחיר בכלל? ובכל פעם שאני באה למרכז לקבלה, אני מרגישה שהתווסף לי כוח חיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il