X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בינתיים הרדיפה השלטונית הטיפוסית, שאולי הסתכמה במכה קטנה מתחת לכנף, אם פיטורי הרשע שי ניצן יעמדו בעינם, היא חלק מהמסכת הרודפנית של עמי הארצות נגד תלמידי החכמים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

חטיפת הרב דוב ליאור לשם חקירונת , שתכליתה השפלתו והשפלת היהודים אזרחי יהודה ושומרון, יושבי ירושלים וחברון ותומכיהם כדי להוכיח מי כאן בעל הבית אכן מחייבת תשובה באותו המישור. אכן, מי הוא כאן בעל הבית! בוודאי לא ממשלת ישראל שהרי הכריזה על הסתלקותה מבעלותה כשהיא מחזיקה בינתיים בחבלי לב הארץ ב"תפיסה לוחמתית" למרות הצהרתו הפתטית של נתניהו שאין אנו כובשים זרים בארצנו שהפכה לנלעגת לנוכח המשך הרס בתי ישראל, משל שלטון ערב כאן ולא שלטון ישראל. אצלו כרגיל רטוריקה לחוד ומעשים לחוד.
האם גם אצלנו?
בינתיים הרדיפה השלטונית הטיפוסית, שאולי הסתכמה במכה קטנה מתחת לכנף, אם פיטורי הרשע שי ניצן יעמדו בעינם, היא חלק מהמסכת הרודפנית של עמי הארצות נגד תלמידי החכמים. עמי הארצות יכולים להיות אנשים בכל תפקיד בכיר, מנשיא ועד אחרון אנשי היס"מ. כולם ראשי סנהדראות, ראשי בני ישראל כמו בעדת קורח. אליטות משפטיות, פוליטיות, צבאיות ותקשורתיות ואף רבניות אורתודוכסיות למינן, המספקות שירותים הלכתיים ואידיאולוגיים כביכול לעדת הנבלים, במקום שאיש אינו שואל אותם, אלא אם כן גם הם הפכו לחלק ממסכת ההדברה של העם היהודי.
לנשוך כחמור הקדמוני זו מקצת תאוותם של 'עמי הארצות' כך העיד רבי עקיבא שהלכה כמותו גם מהתקופה שהוא עצמו היה עם הארץ. 'תקשורת נשכנית' - זהו תואר שבו התקשורת מחניפה לעצמה. אבל למניע האנטישמי יש תוצאות חמורות בהרבה מפני שהרב דוב ליאור ותלמידי החכמים עצמם שמו עצמם מרצון כאסקופה הנדרסת בפני מטילי הגללים שבצילם הם יושבים ומגלליהם הם מתפרנסים.
כידוע ה'ממלכתיים' למינם פיתחו "אידיאולוגיה" או נצמדו לאידיאולוגיה שהמדינה היא מעל הכל, על-אף שזו מדינה הבועטת בכסא ה' ושהפכה גם באשמתם לסיפור כיסוי לגולם שקם על יוצרו.
הכניעה לטרור דמתקרייא 'דמוקרטי' מעידה כאילו סגולת ישראל ובחירתו בידי אלוקי ישראל נדחים בפני השלטון הקובע באמצעות בתי המשפט שכל עניין יהודי שאינו מתאים לסדר יומו המבולל הוא עניין גזעני, ושבידו לקבוע כביכול מעצם בחירתו המוּטית בידי כלל האספסוף, לרבות החלק הזר, ובידי החלק שעניינו לעקור מישראל תורה ומצוות, שאף הוא זר על-אף שהוא יהודי כהלכה, שנולד לאם יהודיה, ולראות בציבורים הללו חלק מבעלי זכות הבחירה הלגיטימית בתוך עם ישראל בענייני המלכות שנקראים בינתיים בדלות האופק עיניני המדינה.
תאוות ההשפלה המזוכיסטית היא לכבד את השלטון מפני שהוא שלטון. מה שנקרא 'דינא דמלכותא' ואין לך גלות גדולה מזו. תפילת "הנותן תשועה למלכים" עדיין הדהדה בליבו ובמוחו של יהודי בגולה שהיה אמון על אמירת תהלים אך המשכו של המזמור הוא ידע גם ידע: 'אשר ימינם ימין שקר ופיהם דיבר שווא'. ואילו כאן שרידי הקמים עדיין ב'תפילה לשלום המדינה' על מה הם מעידים. שהללו החליפו צורה ביוצרה.
אמנם הרב דוב ליאור הוא ניצול שואה ולפיכך הוא יודע להעריך ערכה של מדינה יהודית בארץ ישראל ומוכן לסבול כמעט כל עלבון, אבל כל זאת כל עוד הציבור כולו אינו נפגע. שמצבים המחייבים מסירות נפש אינם מטוייחים, שציבור כאומה לא מחל על כבודו מפני שכבודו אינו מחול גם אם יעז למחול.
בימי רבין קמה הדרישה השלטונית לפנות את חברון לאחר פרשת גולדשטיין הי"ד ורק שינוס המותניים של הרב גורן, של הרב נריה והרב ישראלי - כולם זכר צדיקים לברכה, ורבנים נוספים, בתוספת אהבת העם היהודי לחברון, ביטלה את הגזירה ההיא אבל לא ביטלה את יכולתו של נתניהו להעניק כמעט את כל העיר לערבים ולהפוך את היהודים למצורעים תחת נהלים מיוחדים. להתנגד לכך כבר לא היה כוח ולא רצון כי התנגדות כזאת ,כך מפחידים אותנו כל השנים, הייתה מוליכה למלחמת אחים והרי כידוע מלחמת אחים אסורה. "ייהרג ובל יעבור" ולא תהיה מלחמת אחים כך משדרים הללו שכל הלגיטמציה שלהם היא מקבלתם כשווים בידי המדינה. זו ההלכה שפסק בגין לאחר שירו בו ובחבריו אבל כדי למנוע מלחמת אחים, בגין התאבד למעשה. התאבד פוליטית ונפשית ושילם בחייו ובחיי עמו. מחל על כבוד הציבור ומה שקרה הוא כהתאבדות הציבור.
אכן ה' קיבץ את צאן ההרֵגה, עמו בקיבוץ גלויות מגיא ההרגה כאשר הבטיח. אבל האם הרועים הרעים השוברים את הצאן הם גזרה אלוקית, וניסיון הכניעה הוא הניסיון שיש לעמוד בו כדי לא לשמוט את המטה בו הרועים הרעים מרוצצים את הצאן, או שיש דרכים ויש חובת ציבור להקים לו הנהגה שאינה שוברת אותו ומסלקת אותו מביתו!
לשם כך יש להציב את מושג הדמוקרטיה במקומו הנכון הבא במקום התעמולה המשולמת על-ידי תומכי הקרן החדשה לישראל הנתמכת בערלון [מילון] היווני ובגלגוליו הנחזים לנבוע מתוך הרעיון המדומיין של 'חופש שיוויון ואחווה' שהוא המסווה לפאשיזם הדמוקרטי "לא אל לא מלך לא גיבור" ואינו אלא מסכת של הנצחת ייצר השלטון באמצעות בערות ההמון.
הסמכות במשפט היהודי נתונה לאלו שמייצגים את המשפט היהודי עלל פי ההלכה . משפט עתיר ניסיון בענייני המדינה,משפט נאור שתרם יותר מכל למגילת זכויות האדם ולהוגנות של המשפט הבינלאומי הגם שישב בגלות רוב זמנו והיה עד ומפתח של ניהול החיים היהודיים בכל תקופות קיומו של העם, ממצרים וכמעט עד הנה. פרט להתנהלותו בתקופת מדינת ישראל המתחדשת. שם כפי שקראנו לאחרונה מה שכולנו ידענו . זהו המקום שבו גורש המשפט היהודי בבושת פנים. הרי לשם כך כביכול הוקם כסא ה'.
מדינת ישראל יכולה להתבסס על סמכות 'מלך ישראל' המואצלת לו מגורמים משולבים כמו טובי העיר וטובי החכמים אך לעולם הוא המלך נזקק להסכמת הציבור האמור להיות ציבור הנתינים שלו. מכל מקום סמכותו חייבת להיות מוכרת על-ידי חוקי התורה, שאם לא כן נופל פגם מהותי בסמכותו כפסוק בהושע: "המליכו ולא ממני".
פרשת הספר "תורת המלך" השנויה במחלוקת יש לה טעם ותיקון רק אם תהפוך למשפט המלך או למשפט המלוכה הציבורי המוכר ובתנאי שתידון כדין בבית הדין של 'כלל ישראל', וזה יכול להיעשות רק אם נתנו בישראל בארץ ישראל ובמדינתו הכשרה המייצגת את כלל ישראל שופטים ושוטרים כשרים בכל שערינו למען נחייה ונירש את הארץ.
כל זמן שכל גדול - מתנגד או חסיד - הוא הרב הבלעדי בעיני עצמו ובעיני קהל חסידיו הוא פועל בהעדר סמכות בארץ ישראל ובניגוד להלכה- אין דין ואין דיין. כי בשיטה של תורה חייב להיות בית דין מוכר בתוך שיטה שיש בה "וקמת ועלית" כדי שיתקיים בו ורק בו הכלל הדמוקרטי "אחרי רבות להטות ולא תהיה אחרי רבים לרעות". כל זמן שכלל זה אינו חל, אין מלכות אלא מינות. אין מדינה יהודית אלא חזות של יישות תחליפית המתחזה למדינה יהודית בארץ ישראל.
מחובת הרב יצחק גינצבורג לא לדאוג רק לסביבה הקרובה אליו והמקבלת מרותו, וכן מחובת הרב ליאור ומחובת כל רב בישראל לא לנום ולא לישון עד שסדר הדין האזרחי והפלילי, המדיני והמעמד האישי בכל עניין ועניין יעמוד על תילו. וכל זמן שכל נשמתם אינה בעניין, אל יתפלאו לאן עוד יגררו אותם ואת כל העם כולו ואת התבל כולה אם לא יעמדו על המשמר. זכרו מה אמר יתרו למשה: נבול תיבול. ולכן אין די במחוות התלמידים בהפגנות ובעצרות אלא לחבוט את רבותיהם כדי שיתייצבו במערכה שיש בה גיבוי ציבורי באמצעות קבלת העיקרון "ועשית ככל אשר יורוך". יש להתקשר איש לרעהו ולקבוע את הכללים ואת התוכניות שעל-פי הם ייכון משפט בישראל.
מלך במשפט יעמיד ארץ. כעת אין ארץ כי אין משפט ואין מלכות המשרתת את עם ישראל אלא את הדמוקטטורה האספסופית בלבד.
במגרון אנו כמַים הניגרים במורד. הגיע הזמן לנער במגרה ובמלמד הבקר כל הקמים עלינו ולמגר כל צר ואויב. ולהעמיד במשפט ארץ. ציון במשפט תיפדה ושביה בצדקה.

תאריך:  01/07/2011   |   עודכן:  01/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לתקנת תורת המלך
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
הלל,קבלת וילה בחינם מהציונים. ל"ת
שכן מאלקנה  |  1/07/11 13:28
 
- ביבי מבצע את חזון אורי אבנרי ל"ת
ועל מי אתה מלין ?  |  2/07/11 15:27
 
- מי אתה השכן מאלקנה ?
יצחק הורניק   |  2/07/11 23:51
 
- הלל זה לא מוסיף גרם של ערך לעם ל"ת
ולמדינה פשוט כלום  |  3/07/11 00:04
2
אם זאת רדיפה אז מהיא בריחה?
פועה  |  1/07/11 13:30
 
- פועה גועה ברפת
אביג  |  1/07/11 14:25
 
- פועה, מה בדיוק מכעיס אותך? ל"ת
הניה  |  1/07/11 22:37
 
- בעיקר הטמטום ועצימת עיניים!
פועה  |  2/07/11 00:32
 
- לפועה המחללת שבת בפרהסיה ?
יצחק מאלקנה  |  3/07/11 03:21
 
- איני מחללת! אני חילונית קנאית
פועה  |  3/07/11 19:33
 
- את דב ויוסף יש להעמיד לדין.
אליהו חיים  |  3/07/11 19:44
3
התאליבן יאהב תספר שילכו לשם ל"ת
יריב חזן  |  2/07/11 07:00
4
הלל, אתה מסמן נתיב של התנגשות
ייי  |  2/07/11 12:02
 
- Washington
Hillel Weiss  |  3/07/11 14:20
5
איפה קונים את הספר? ל"ת
יהושע קוצינסקי  |  2/07/11 20:18
 
- יותר טוב תקנה "חסמבה" של הגאון
פרעוש  |  4/07/11 11:16
6
דינא דמלכותה דינא.
אליהו חיים  |  2/07/11 21:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
במשך שנים רבות הייתי חבר במרצ, שנים רבות השקעתי ממרצי כחבר בוועידת המפלגה בפעילות למען מרצ    מסתבר, שהייתי חבר במרצ שכבר מזמן-מזמן אבד לה המרץ    הסיעה מעלה לאחרונה בשליחותה עם הצטרפותה לקואליציה של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת
יוסף דוריאל
הדרך הבטוחה להפסיד במלחמה - זה להתעלם ממנה. זה מה שקורה לנו, כשהגנרלים מתכוננים למלחמה באוגדות של טנקים, אבל האויב מתקדם ומנצח בחזיתות ובכלים שונים לחלוטין
עמוס עמירן
אם מנהיגינו רוצים לשרת את האזרחים ולא שהאזרחים ישרתו אותם, ייטיבו לעשות אם יפעלו ליצירת תנאים מתאימים שיאפשרו לכולנו להגיע, כשכוחנו במותנינו, למצב של רוגע ושקט, ללא מתחי העבודה היומיים    חוזרים לשפיות!
FXCM
השוק לא עושה תמיד את הצפוי ממנו    אם כך, מה נוכל להסיק מן הסטייה שבין ההתנהגות הצפויה ובין מה שקורה בפועל?    מסתבר שקיימת מחזוריות קבועה הקשורה לכך
אברהם בן-עזרא
וועדה מקומית, כמו גם וועדה מחוזית, מנועה לאשר תוכנית באזור מגורים, בה יש חוסר חנייה ביחס לדרישות תקן החנייה    כופר חנייה לא קביל במקרה זה    זו הסיבה לקבלת ערר בעניין הנדון, ולהימנעות ממתן היתר בנייה למבנים קיימים, בהם נעשה שינוי בבנייה ו/או בשימוש - שינוי המצריך תוספת חנייה - כשהתוספת הזו בלתי אפשרית וכל עוד אינה מיושמת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il