X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל איש ימין שניסה להעלות פתרון הגיוני למשבר הדיור נבעט מכל המדרגות. כך גם בכותרת בערוץ שבע המתייחסת לבניית 1,500 דירות באפרת: "איש לא הקשיב לנו!". לכן על אנשי ארץ ישראל להפנים! איננו חלק ממדינת ישראל הנוכחית. אנו לכל היותר בני ערובה למען הבטחת החורבן ונצחון אחמדיניגאד וארדואן
▪  ▪  ▪
הדיבורים על החלת הריבונות ביו''ש הם רעש וצלצולים ומתעים את הציבור

המלחמה למען דיור בר השגה בתל אביב דווקא בפינת פרישמנובה פינת דיזנגובה היא מלחמה על הזכות להיספות עם פרוץ המלחמה הקרובה. ממשלה אחראית הייתה מפזרת את האוכלוסיה לפני המלחמה ולא עומדת בפני וועדת חקירה לאחריה.
מדיניות אי פיזור האוכלוסין נמשכת עשרות שנים כדעת השייח' מאוניברסיטת אלאזהאר בקהיר שאללה כינס את כל היהודים לגטו הציוני כדי להטביע אתם בנהרות של דם. הממשלות עוסקות בשמירת חבלי יהודה ושומרון לטובת הערבים ושומרת את לב ישראל כלב מלאכותי המיועד להשתלה בפגר הפלשתיני, וכמחוז מקלט לאהלים לפליטים יהודים בזמן פרוץ המלחמה, כמו בימי מלחמת המפרץ הראשונה. מדיניות זו היא מדיניות מופקרת התומכת בעקיפין בממשלת נורווגיה. מישור החוף כולו הוא גיא הריגה אבל תוכניות הפיתוח הארציות [התמ"אות למינן] השקיעו עד עתה את מיטב מרצן בקיבוע האוכלוסיה בהתרוצצות לאורכו של מישור החוף ולא חס ושלום לרוחב הארץ.
ב-1997 מחק אריאל שרון את כל קווי הרוחב המסילתיים שתוכננו כחוצי יהודה ושומרון כבר בתחילת שנות התשעים. הוא גם ניתק כשר השיכון את תשתיות המים החשמל והביוב שבין השומרון לגוש דן, לדוגמה באזור פארק התעשיה אפק. כשיבואו לחקור כיצד הפסדנו את הארץ יווכחו שמדיניות ההינתקות הנמשכת גם עתה החלה כבר בתחילת שנות השמונים. בתוך הבניה הגדולה באיו"ש ישב במקביל השטן ותכנן את עתידו.
עתה באו ראשי המתיישבים בדרישות לממשלה המהוות פתרון אכלוס הן באזור ירושלים והן באזור תל אביב הגליל והנגב וגם באזור המרכז בלוד ובסביבותיה אבל הממשלה השיבה אחור את כל הדרישות הללו מפני שהאינטרס שלה הוא להיכנע לשמאל. הימין אינו מהווה עליה כל איוםֱ!, הלגיטימציה לנתניהו וכל דומיו מדדה בניסיונות איתרוגו הכושל בנוסח אולמרט ושרון, ברק והרצוג. כל הדיבורים על בניה הם בלב ולב. כל עוד קיימת גזרת ההקפאה בפועל לא ניתן לדבר בשתי שפות. לצערנו הרב תושבי יהודה ושומרון משלימים עם הגזרה הגזענית הזאת.
הרעיון שהעלה אהוד סטודנטיה, סגן ראש המועצה האזורית שומרון בעניין פיתוח ערים לאורך ציר 5, חוצה שומרון נידון במשרדי הממשלה מאז 1981 . לפני שלוש שנים התקיימה ישיבה במשרד ראש העיר אריאל רון נחמן שבה השתתפו רוב ראשי המועצות לאורך ציר חוצה שומרון לרבות ראש מועצת ראש העין מר משה סיני, מומחי הטכניון, מתכנני ערים, בעלי הון ופוליטיקאים ובה הוחלט להקים חברה כלכלית להקמת ציר הרכבת לאורך קוו תעשיה שכבר אושר למעשה בשנת 1992. שר התחבורה הנוכחי, ישראל כץ אומנם היקצה שלושה מיליון שקלים לתכנון שהן פרוטות בנסיבות הנוכחיות ומהל זאת גם בקוו לטובת ערביי שכם לצומת תפוח. זו תפיסה מוגבלת ביותר ההופכת לבלתי רלוונטית לפחות בקדנציה שלו. הוא לא יגזור את הסרט!. המדינות היהודית הכללית היא בינתיים להתעלם מכל מה שקשור בהרחבת גבולות אושוויץ שהפכו לבחירה מרצון.
העמותה של אריה הס למען ירושלים הצליחה להביא לכנסת בשנה שעברה את כל ראשי המועצות של ערי הלווין של ירושלים לשם אותו רעיון של הקמת סובב ירושלים. בישיבה השתתף גם איש קדימה ח"כ אבי דיכטר. מטרתה הקמת מסגרת מאוחדת לשיתוף פעולה תכנוני לכל ערי הלווין באה למנוע השתלטות ערבית על אזורי התפר והקמת מדינה פלשתינית ולנהל את מרחב ירושלים כולל גוש עציון בדרום ופסגת זאב בצפון כיישות גיאופוליטית אחת.
המהנדס גדליה גלזר שתכנן את המסילות התעשייתיות באיו"ש תיכנן קו מסילת ברזל לסובב ירושלים. עלה גם הרעיון להקים שדה תעופה נוסף באזור יריחו שהפך לאזור שמור לעראי"ם (ערבים ארץ ישראלים כתחדישו הלשוני של גדעון ארליך). לא שמענו שהיה המשך ללובי הזה שבו השתתפה גם ח"כ ציפי חוטובלי , ראש מועצת גוש עציון שאול גולדשטיין, אבי הרואה מחבל בנימין ודומיו. המחאות של כל האישים הללו ויוזמותיהם נבלמות בעצם תמיכתם בשלטון נתניהו ודומיו. כל עוד לא יהוו איום על השלטון אין תקנה לכל הדיבורים על החלת הריבונות .
בינתיים כל איש ימין שניסה להעלות פתרון הגיוני למשבר הדיור נבעט מכל המדרגות. כך גם בכותרת בערוץ שבע המתייחסת לבניית 1,500 דירות באפרת: "איש לא הקשיב לנו!". לכן על אנשי ארץ ישראל להפנים! איננו חלק ממדינת ישראל הנוכחית. אנו לכל היותר בני ערובה למען הבטחת החורבן ונצחון אחמדיניגאד וארדואן.
הדיבורים על החלת הריבונות ביו"ש הם רעש וצלצולים ומתעים את הציבור. לכן לא נורא אם השמאל יפיל את נתניהו אולי רק כך הוא ומפלגתו והציבור הלאומי שהוא הרוב המוחלט בארץ ישראל יעמדו על דעתם ועל זכויותיהם ויממשו אותם.
מכל מקום לנו תושבי יהודה ושומרון וכן תושבי ירושלים והשכונות לא נותר אלא לבטא בפועל את האינטרסים שלנו שאינם האינטרסים של השלטון הנוכחי בישראל. האינטרס שלנו כל עוד מדינת שיראל לא התעשתה הוא להקים ישות מדינית יהודית שמייצגת את זכויות וחובות היהודים על ארץ ישראל במלואה מנהר פרת ועד לנחל מצרים ולהקים מוסדות משפט, חנוך ותרבות ראויים וכל עוד לא נעשה כן בל נתפלא אם נהיה שבויים במדרון של מגרון , קרבן מנחה לקראת חודש הכרזת מדינת פלשתין.
יפה שעה אחת קודם להכריז על היישות היהודית בארץ ישראל לנהוג בהתאם.

תאריך:  28/07/2011   |   עודכן:  28/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתרון הדיור כסיוע לפתרון הסופי
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
התיישבות ביהודה ושומרון עכשיו! ל"ת
הניה  |  28/07/11 11:40
2
כל מילה אמת צרופה=יישר כוח!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  28/07/11 12:33
3
דיור ותעסוקה הולכים ביחד
אלישמע  |  28/07/11 15:52
 
- אלישמע שמע אתה צודק!
הלל ויס  |  28/07/11 17:36
4
ביבי עושה דבר אורי אבנרי יהרוס ל"ת
כל יישוב יהודי.  |  28/07/11 16:12
5
למה הכותב לא שולל את המשך
אוחנה-נתיבות  |  28/07/11 16:31
6
החזון והתכניות אדירים והעם קטן
פועה  |  28/07/11 17:56
7
קונפילקט תרבותי
היסטוריון66  |  28/07/11 23:20
8
אידיוט שימושי
עבדול צאלח  |  29/07/11 03:23
9
תחי מדינת יהודה!
אלטע קאקער  |  29/07/11 03:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף דוריאל
ירי בזנב הנחש לא משתק אותו, ולהפך - עלול לעורר אותו להתקפה משתוללת. זה מה שקרה ל"חוק החרם", שעורר השתוללות תקשורתית נגד יוזמיו, מבלי לעצור את מסע הדה-לגיטימציה של ישראל הצובר תנופה מיום ליום
צ'לו רוזנברג
לזרוק את האשמה על המצב לפתחם של גופים ממשלתיים שונים זו בדיחה. הממשלה היא הקובעת, הכנסת היא המחוקקת וכל הפקידים חייבים למלא אחר החוקים, כלשונם וככתבם. ראש הממשלה והשרים מחויבים לוודא ביצוע ומי שאיננו עומד בכך, חייב לשלם את המחיר
עו"ד יונה דה-לוי
נשאלת השאלה, כיצד מדינת חוק שבה שולטים דיני ה-due process of law על-פי התוספות 5 ו-14 לחוקת ארה"ב, לפיהן אין לשלול מהפרט חיים, חופש או רכוש ללא הליך משפטי תקין שמייצג את מושג ההגינות המשפטית היסודית וכולל כמובן את ה-procedural due process - נהגה כפי שנהגה וחיסלה את הטרוריסט
עו"ד דניאל חקלאי
היכולת לבקר בקביעות את ישראל מחד-גיסא ולסתום את הפה מאידך-גיסא כאשר מדובר במדינות המבצעות באחרונה פשעים נגד אזרחיהן - הינה יכולת המלמדת על צביעות קשה. לנגד עיני המבקרים הסלקטיביים לא עומדים כללי המוסר או המשפט הבינלאומי אלא אינטרסים כלכליים ופוליטיים מובהקים
אמילי לנדאו, שמעון שטיין
המשתתפים ממצרים ממשיכים להדגיש כמעט אך ורק את הנושא הגרעיני, ומצביעים על הסטאטוס של ישראל כמדינה שאינה חברה באמנת ה-NPT כמגבלה המרכזית - אם לא היחידה - למימוש WMDFZ במזרח התיכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il