X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התקשורת נרתמה למסע מחאת רוטשילד [צילום: AP]
תקשורת-שלטון או הון-שלטון - מה עדיף לנו?
אנשי ההון נותנים פרנסה לרבים, תורמים לציבור, מחויבים לעצמם, לעובדיהם ולישראל. התקשורת לעומתם מורכבת מאנשים ברמות נמוכות בהרבה בכל מדד, חוץ מיכולתם הידועה לתת עצות בלי להיות אחראים להן, לדבר גבוה ולעשות נמוך אז מי עדיף לנו - תקשורת או הון?

מחאת ההמונים השוטפת בהחלט את תודעתנו, בבסיסה היא צודקת ואולי הדליק אותה הקוטג' ההוא, הקר והיקר. מובן שהיחצנות שהמחאה מקבלת מהתקשורת עושה את העבודה, אנו בפיגור זמנים אחר מצרים ואל-ג'זירה, אבל העיקרון דומה, תקשורת שהיא תרועת המחאה.
ברור שמחאת חסרי דיור וחסרי שיניים בפה ואוצר מילים דל, הייתה מביאה אליהם תקשורת לסיבוב קטן לא מתוך הזדהות אלא מאותה סיבה שהולכים לגן החיות; לראות את החיות המסכנות בכלוב ולהתענג על יתרוננו.
מתוך המחאה הזו אנו לומדים גם על יחסי תקשורת-שלטון, אותה תקשורת המלהגת על הון-שלטון, על כוחו של ההון בחיינו, אותה תקשורת לא מביטה בראי ולא רואה כמובן את השפעתה עשרת מונים על נתניהו וחבורתו, הם משתינים מפחד ממנה.
ברור שבמחאת רוטשילד, התקשורת ראתה שהחבר'ה "משלנו" ונרתמה למסע. למעשה בלעדיה, תמונות הרקע החייכניות, יידוע על כל צעד ושעל ובוודאי על תאריך ומקום ההפגנה הבאה, כל המסע היה גווע, אבל מי אנחנו אזרחים מהמעמד הבינוני, שנדרוש ממנה דיון אמת על יחסי תקשורת-שלטון. אם תשאלו אותי (ולא תשאלו) אומר רק שאני מעדיף יחסי הון-שלטון, על יחסי תקשורת-שלטון.
מעט אנשי ההון שבינינו נותנים פרנסה לרבים, הם עצמם אנשים רציניים עם יכולות מוכחות, הם תורמים לציבור גם אם זה בחלקו כסף שלנו, הם מחויבים לעצמם, לעובדיהם ולישראל. התקשורת לעומתם מורכבת מאנשים ברמות נמוכות בהרבה בכל מדד, חוץ מיכולתם הידועה לתת עצות בלי להיות אחראים להן, להצביע על דרך מתוך מחבואך שם קרוב לים, לדבר גבוה ולעשות נמוך, מחויבות לעצמם בלבד, קחו אחד לאחת אנשי הון ואנשי תקשורת וברור מי איכותי יותר בכל מדד.
יותר מכך, אנשי שמאל מובילים את המאבק, מן הידוע הוא, הם לא מסתירים זאת ויש בעיה עם כך בנושא הדיור. משנת השמאל גורסת שיש לעקור את 300,000 מתיישבי יו"ש ולהעתיקם להיכן שירצו. ברור שזה יקפיץ את מחירי הדיור המדוברים פי כמה וכמה, יהרוס שמורות טבע אחרונות בשפלת החוף (ר' שמורת הטבע מצר-ברקאי המאוימת עקב הקפאת הבנייה לחרדים ובכלל ביו"ש). אבל מי חושב כל-כך קדימה, קודם לעקור אנשים, עצים, טבע ונוף.
לכן אינני שם. אין עומק בטיעונים, אין "העם רוצה", אלא "אנחנו רוצים" ובאשר ל"אנחנו" האלה, אין אני רואה בהם ובתקשורת הנושאת אותם, מודל שיבריא אותנו מחוליינו הרבים ויעשה את חיינו זולים יותר, ירוקים יותר, פשוטים יותר, מאוחדים יותר. ממש לא! נהפוך הוא!

תאריך:  10/08/2011   |   עודכן:  10/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תקשורת-שלטון או הון-שלטון - מה עדיף לנו?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
טעות אופטית, אנחנו בעד ההון
איש עצוב  |  10/08/11 14:32
 
- אנו נגד:הון-עיתון-עליון-שלטון ל"ת
נ"ל  |  10/08/11 22:58
2
בעלות צולבת בתקשורת כולל רשות
ישע  |  10/08/11 23:11
3
מי עדיף לנו: חזיר או חזרזיר?
סתם_1  |  11/08/11 08:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד נבון קצב
מניתוחו של כל החומר המשפטי עולה שנשיא מדינת ישראל לשעבר משה קצב לא היה, כך נראה, הפוליטיקאי והנשיא הראשון בהיסטוריה של המין האנושי אשר לא סיפר את האמת בעניין קשר מיני ממושך שהיה לו עם עובדת שלו. עליו להודות: שקר הדדי - כן, אונס - לא
ציפורה בראבי
איזו מחאה נחמדה! ומה זה בכלל צדק חברתי ומי צריך את זה? מה עושים הימנים ברוטשילד? ויש גם הישגים למחאה
ציפי לידר
בשולי הכותרות: לא על חברת החשמל לבדה    דרוּש קמפיין פרסומי נגד השארת פעוטות ברכב    למות בלי כבוד    כתות תחת האח גדול    ולקינוח - מיהו שוטר טוב? תשאלו את צרפתי, שאיכפת לה מהאזרח הקטן    על כל אלה ברשימה הקצרה שלפניכם
ד"ר צ'לו רוזנברג
המוחים אינם אנרכיסטים אלא מלח הארץ. המלעיזים לא יצליחו במזימתם, כי כולם יודעים מיהם ומטעמם של מי נשלחו. האנרכיסטים האמיתיים אינם שוכנים ברוטשילד או במקומות אחרים ברחבי הארץ אלא בקריית הממשלה ומתחם הכנסת
הרב אפרים זלמנוביץ
לרוצח יש כפרה. הוא יישפט וייענש ויכפר על מעשהו    המתאבד במעשהו הנלוז אין לו כפרה. הוא נטל מעצמו את הזכות לבקש סליחה ומחילה או להישפט על מעשהו ולשאת בעונש המתבקש על שפיכות דמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il