X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בכל המדינות, ובפרט במדינות המערב, יש צורך בכמויות דלק עצומות עבור תעשיה, חשמל וייצור מזון המחייב הוצאות כספיות אדירות. מהיכן מגיע הכסף להוצאות אדירות אלו עבור דלק כדי לעמוד בתחרותיות עולמית ובמאזנים כספיים רווחיים? האם כסף זה בא רק או בעיקר ממכירות של תעשיית הנשק והתחמושת של מדינות המערב?
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו וברק אובמה. הכל אינטרסים [צילום: פלאש 90]

תמיד מדברים אצלנו על ה"אינטרסים" שיש בין טורקיה לישראל או בין מצרים לישראל או בין ארה"ב לישראל. אופפים את המילה "אינטרסים" בהילת קודש של סודיות בדרגת סיווג הכי גבוהה. אף אחד לא מסביר ולא מפרט מהם "אינטרסים" אלו.
בכל המדינות, ובפרט במדינות המערב, יש צורך בכמויות דלק עצומות עבור תעשיה, חשמל וייצור מזון המחייב הוצאות כספיות אדירות. מהיכן מגיע הכסף להוצאות אדירות אלו עבור דלק כדי לעמוד בתחרותיות עולמית ובמאזנים כספיים רווחיים? האם כסף זה בא רק או בעיקר ממכירות של תעשיית הנשק והתחמושת בייחוד של מדינות המערב?
על-מנת שתעשיית הנשק והתחמושת תפרח, תלבלב, ותכניס רווחים עצומים, יש ל"ייצר שוק" רחב וגדול לתעשיה זו. האם שוק זה הוא "ייצור" סכסוכים מקומיים ואזוריים תוך כדי דיבורים רמים על "שלום" כתחבולה וכהונאה?
האם מתעשיית נשק זו מממנים את ההוצאות הכספיות האדירות לדלק ומעניקים כספים למדינות "ידידותיות" שמשתפות פעולה בשוק הסכסוכים? האם מענקים כספיים אלו הם ה"אינטרסים"?, האם שימור הסכסוכים הם ה"אינטרסים" ? ולכן לא מסבירים את המילה "אינטרסים"?, האם זו הסיבה שאיננו מוחקים מעל פני האדמה את החמאס למשל? או את החיזבאללה? ועוד? כדי שיהיה המשך שימור הסכסוכים? או האם "סכסוכים" הוא נתון קבוע ולא ניתן לשליטת בני אנוש, ועל נתון זה בונים תעשיה עם רווחים של מיליארדים וטריליונים? האם הייצוב והאיזון הכלכלי העולמי מבוסס על סכסוכים, מלחמות, נשק ותחמושת? האומנם?
האם מאז תום מלחמת העולם השנייה אוכלוסיית העולם כולה סובלת מסכסוכים, דם, מלחמות, הרוגים, פצועים, נכים, בתי קברות, ימי זיכרון וכל זאת עבור גריפת הכנסות ענקיות מתעשיית הנשק והתחמושת?
שימו לב, ממשלות בלבד עוסקות בתעשיית הנשק והתחמושת, כשגופים פרטיים נמצאים תחת פיקוח הדוק של הממשלות. אם אדם פרטי עוסק בנשק וללא פיקוח, פשוט קורעים ושוחטים אותו ללא רחם. מעולם ממשלות לא פרסמו דוחות שקופים ואמיתיים על תעשיית הנשק והתחמושת, על ההכנסות מתעשיה זו ועל הרווחים העצומים.
ולעניין זה יש להוסיף שמצרים יושבת על שתי הגדות של תעלת סואץ. כל עוד אין תחליפים לנפט מהמזרח התיכון, התעלה מהווה עורק חיים חיוני למדינות המערב. אם המצב במצרים ילך ויתדרדר והאחים המוסלמים ישלטו במצרים, לא רחוק היום שאירן, שהיא בת ברית אידיאולוגית של האחים המוסלמים, למרות שהיא שיעית, תשב על שתי גדות התעלה, ותחזיק בגרון את מדינות המערב. אירן תהיה חופשית להאיץ את תוכניות פיתוח הנשק הלא קונבנציונאלי ללא פיקוח.
המצב במצרים, בעירק, בתימן, בסעודיה, בסוריה ובלוב לא ברור ואולי טומן בחובו סיכונים. לכן יש להכין את הצבא הטורקי, או הצבא הישראלי, או את שני הצבאות ביחד, על-מנת להשתלט על התעלה. או אולי לחלק את סיני בין טורקיה לישראל. כך ניתן לשלוט באמצעות סיני והתעלה, על המשך הרווחים של מדינות המערב. האם האמור כאן הוא גם כן "אינטרסים" ? בין ישראל לטורקיה ולמצרים?
האם מדינות, ובעיקר מדינות המערב עוסקות בהונאה מפלצתית ומטורפת על-מנת לייצב ולאזן את הכלכלה העולמי ? האם לא הגיע הזמן להשתית את הכלכלה העולמית, ובעיקר כלכלת מדינות המערב על יסודות אחרים ותפישת עולם שונה? האם מישהו חישב אי-פעם כמה עולה ייצור של נושאת מטוסים ענקית אחת בלבד עם כל המיכון וצי האווירייה שעליה? והחזקת כ-6,000 אנשיה, חימושה והתחזוקה שלה? ויש עוד כלי משחית רבים, טילים, מטוסים, מחשבים, לוויינים. השאלות רבות מאד וההוצאות ענקיות.
מי קבע שאנו היהודים, שנרדפנו רבות, נגרור לתוך ארץ ישראל סכסוך חסר פתרון עטוף במילה הנאה "שלום" על-מנת לשמר אותו לצורך "אינטרסים"? למה אנו צריכים להקריב את מערכות חיינו כמו רווחה, חינוך, בריאות, פיתוח ועוד למען "האינטרסים"? האם חייל שלנו, השבוי בידי החמאס, הוא מרכיב ב"אינטרסים"? האם אנו וחיי חיילינו היקרים משמשים כשפני ניסיון לרווחים של תעשיית הנשק והתחמושת העולמית? מה האמת המסתתרת מאחורי המילה "אינטרסים"?

תאריך:  28/08/2011   |   עודכן:  28/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל, טורקיה, ארה"ב - והאינטרסים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
האם זו כתבה רצינית?
אמיר אמיר  |  28/08/11 14:18
2
הכל בסדר גיסנו ל"ת
זיגמונד פרויד  |  29/08/11 03:06
3
אל תיתן במה לכתבות רדודות ל"ת
פנייה ליואב יצחק  |  29/08/11 07:45
4
כשכותבים מאמר שהוא בתוך
שאול אבידור  |  29/08/11 10:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן אלון
הריצה של תאגידים וממשלות אל המדיה החברתית מלווה בשיעורי התפכחות כדוגמת Wal Mart עם קמפיין Facebook, או Starbucks עם קמפיין Twitter, ואפילו של GM האגדית עם הקמפיין על Youtube    קמפיין נכון של מיסחורמדיה יביא בחשבון כמודל את המאפיינים המיוחדים של המדיה החברתית והצורך בהצעת ערך מוסף, לצד ארעיות ההתקשרות וכיבוד הצורך של המשתמשים באבטחת מידע פרטי ורגיש    10 כללי זהב למניעת תאונות דיג במסע מיסחורמדיה
יוסי שחר
בהזדמנות הזאת למדנו שוב את כוחה הבלתי מוגבל של התקשורת ויכולתה להציג ריאליה מבוימת ולנפח בלונים תקשורתיים למימדי ענק, אך גם כי במבחן הריאלי הבלון הזה מתפוצץ בשניות במפגש עם המציאות האמיתית
מירב ארד
חברות החלב לא לומדות משגיאות וממשיכות בגימיקים שיווקיים    האכזבה מהמחאה אמש היא כותרת ידועה מראש    הקריאות של ראשי המחאה נגד פרופ' טרכטנברג הן משגה שיעלה לראשי המחאה ביוקר
איציק סיבוש
"לתת" - סיכוי לאנשים שרוצים לחיות ולעבוד כאן    תגובה למאמרו של משה ארנס "אין ארוחות חינם"
אהרון שחר
מכתב גלוי לוועדה על נושא קטנטן שהיא פשוט שכחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il