X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בנימין נתניהו הוא אוהב הארץ, גיבור ישראל, איש אמיץ, כריזמטי, מנהיג שנבחר באורח דמוקרטי. האם יוכיח פרגמטיות ויודה שטעה במדיניות ההפרטה אותה הוליך במשך שנים? האם יצטרף ביבי אל בגין ואל בן-גוריון כאחד מן המנהיגים הישראלים הפרגמטיים, כבֵּית השלישי בשלושת הבֵּיתים הגדולים של מנהיגי ישראל?
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. אין ספק שההפרטה היא אם כל חטאת [צילום: פלאש 90]

כאמן וכאיש חינוך, כחבר קיבוץ בנגב אינני יכול שלא לומר דבר. אני מוסיקאי יוצר ואיש חינוך, פסנתרן ומנצח ובעיקר חבר קיבוץ, אשר קשר את חייו ואת גורלו בחיי שיתוף בארץ הנגב. אני מרגיש צורך להביע את דעתי על המתרחש כאן בימים האחרונים. ההפגנות בנושא משבר הבריאות ומשבר הדיור חוצות גבולות, ונוגעות בכאב של אנשים רבים במולדת האהובה והכואבת הזו. לא פעם בחיי בארץ הזו יכולתי לחוש את השבטיות ואת המתח שיש בין קבוצות שונות. לא כך הפעם!. כשאני שומע כבר יומיים עיתונאים ופוליטיקאים מנסים להציג את ההפגנות הללו כיוזמה להפלת הממשלה אני מתקומם בכל מאודי.
כאמן וכמורה למדתי להבחין עם השנים בין יצירה מלאכותית לבין יצירה אותנטית. אין לי ספק שאנחנו בראשיתה של תקופת מאבק חסר פשרות שישתתפו בו רבים מאד מחלקי החברה הישראלית, יהודית וערבית. לא יועילו הפעם למנהיגנו יחסי ציבור מקצועיים ודוברים מטעם. גם התגייסות הסברתית לה קרא ראש הממשלה את חבריו השרים לא תועיל כי הבעיות הן עמוקות ואמיתיות, והן כולן תוצר מדיניות ההפרטה אותה הנהיג קודם כל ולפני כולם ראש הממשלה הנוכחי, מר בנימין נתניהו.
לי אין ספק שההפרטה היא אם כל חטאת. המפריטים למיניהם, עוד מימי ממשלת האחדות הלאומית של יצחק שמיר ושמעון פרס, עשו כמו רבים ממלכי ישראל ויהודה בבית ראשון, את הרע בעיני השם. עתה הגיעו מים עד נפש אין לנו עוד כוח לשאת בנטל הניצול. איננו מוכנים להמשיך ולחזות בקריסת כל הערכים החברתיים עליהם גדלנו. אנחנו רוצים לחזור אל השיתוף, הקהילתיות, אל החמלה.
'מקום תחת השמש'.
בספרו 'מקום תחת השמש' כתב בנימין נתניהו: 'עלינו לחתור לרציפות העלייה וההתיישבות היהודית, תוך הקפדה על גבולותיה הנוכחיים של המדינה, שהם בני הגנה.' מילים כדרבנות. אבל המדינה הזו צריכה לתת לאזרחיה סיבה טובה לחיות בה.

הכותב הוא מוסיקאי ואיש חינוך
תאריך:  01/09/2011   |   עודכן:  01/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ומי ישמור לנו על המקום תחת השמש?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עלייה לא י
דוד בן אהרון  |  1/09/11 14:46
2
הפרטה
גדעון ברט  |  2/09/11 11:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
לשם הצלתנו דרוש מהלך מקיף ויסודי של טיהור הצבא. יש לטפח בקרב שדרת הפיקוד כולה ערכים ומוסר יהודיים, יש להפיח רוח קרב בחיילים, אלה שבמסירות נפש מוכנים לתת הכול, גם את החיים. חובה ללמד את דבר כיבוש הארץ על-ידי אבותינו ויש לשקוד על טיפוח מורשת הקרב מהעבר הרחוק והקרוב
משה חסדאי
אחדות ההפכים אפשרית רק מתוך הבדלה ברורה והתנערות מוחלטת וגורפת מכל אלה המבקשים את רעת עמנו. מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו. הסכנה החמורה ביותר באה לנו מהצבועים שבנו, העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס. רוממות החברתיות בגרונם וחרב פיפיות בידם להחריבנו בשנאת חינם וחיזוק אויבינו. הסכנה הפנימית היא הסכנה המוחשית והקטלנית ביותר
איתמר לוין
למי שמתגעגע לרגולציה וחושב שהתערבות של הממשלה היא פתרון פלא לכל הבעיות - הנה שלוש דוגמאות מהיממה האחרונה, המוכיחות שמדובר בתקוות שווא
יהודה דרורי
כל הבולשיט היחצני והממשלתי על "יציבות הבנקים" או "יציבות הכלכלה" רק מרגיז, כי הם חושבים את הציבור למטומטם. אם היו הבנקים מורידים עמלות ב-50% היו רווחיהם נפגעים בפחות מ-10%. החזירות הקפיטליסטית המכוערת מופיעה פה ב"מיטבה"
נרי אבנרי
איום בהתפטרות קולקטיבית, כמוהו כהצמדת אקדח לרקתם של חולים. גם אם זה מותר על-פי חוק, מה שאיני בטוח - זה אסור מוסרית. יש כאן איום בהפקרת חסרי ישע. התקשורת חייבת להפיץ עוינות כלפי חריגה מוסרית שכזו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il