X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הציבור שואף להגשמת שאיפות עם כותרות ברורות, ומבין מהי הישרדות במזרח התיכון, ומהי המשמעות של כינון שלום עם עריצים ומכחישי שואה, שעדיף להתרחק מהם ואפשר לעשות זאת לאו-דווקא בדרכי שלום. הציבור לא רוצה שינוי, ומוכן לחיות בארץ ישראל על חרבו מאשר לכופף את הראש ולהציג את הלחי השנייה
▪  ▪  ▪
הפגנת השמאל. מחפשים כותרות בתקשורת [צילום: פלאש 90]

קיצוני השמאל בישראל לובשים צורה ופושטים צורה כל הזמן, וכך גם יוצרים מודעות תקשורתית ומספקים שפע של סיבות והזדמנויות להעלותם לראש כותרות העיתונים, הדיווחים, המרקעים, אתרי החדשות והרדיו.
הציבור לא קונה את ההצלחה הזו.
קיצוני השמאל הקימו לאחרונה מאהלים בכל חלקי הארץ, בעיקר במרכזי ערים הומות, מאהלים בלתי חוקיים היוצרים מטרדים תברואתיים ופגיעה קשה בשטחי ציבור, דבר שרק הם רשאים לעשות תוך צבירת כותרות חיוביות בתקשורת והתעלמות מוחלטת מהמטרד. התקשורת התמוגגה נוכח כל פליטת פה של כל נציג שמאלני ונתנה לו במה וראיונות תוך פיזור רוב קשב וסבלנות, להן לא זוכה אפילו ראש ממשלה.
הציבור לא משתכנע.
כבר נבחרו על-ידי התקשורת - מנהיגי העתיד של מדינת ישראל מתוך קיצוני השמאל המתמרדים במשטר הימני החשוך, ואלה הוכתרו על-ידי התקשורת לפורצי דרך, למובילי דעת קהל ולראשי המאבק הצודק, החברתי, הכה ברור, ואפילו אורגנו למנהיגי העתיד (עתיד השמאל? עתיד לשמאל?) פגישות עם שרים מכהנים בממשלה ונציגיהם.
זה לא בא לידי ביטוי בסקרי דעת הקהל.
כולם כבר מכירים מהמרקע את הדמויות והשמות ואפילו יודעים במה הם מתעניינים (למשל - נציג בולט מהשמאל הקיצוני, מבוגר אבל עדיין סטודנט, מסתובב עם הספר של המהפכן הבינלאומי צ'ה גווארה ולא כל כך במקרה), אך מה לעשות שהימין עולה, השמאל יורד, קדימה הולכת אחורה, וגוש השמאל מתרחק אט אט אך בעקביות מהסיכוי להוות גוש, רגב, גרגיר, משהו להיאחז בו.
בציבור מתגבש גוש ימין שפוי, גוש דתיים, וגושון שמאל המחפש (תמיד) את דרכו בכיוון של שינוי, משתנה מאבד ומחפש שוב. כי הגושון הזה לא מסביר בדיוק מה הוא רוצה או שאולי מסתיר זאת בכוונה תחילה. מי שטוען לצדק חברתי לא אומר דבר, כי אין טענה נגדית לאי-צדק חברתי; אף מפלגה לא חרטה על דגלה עושק המונים ורשע חברתי.
והציבור, כנראה, מבין את זה.
בנוסף, הציבור כן שואף להגשמת שאיפות עם כותרות ברורות, ומבין מהי הישרדות במזרח התיכון, ומה משמעות כינון שלום עם עריצים ומכחישי שואה, שעדיף להתרחק מהם ואפשר לעשות זאת לאו-דווקא בדרכי שלום.
הציבור לא ממש מאמין כיום במזרח תיכון חדש, ובשלום מובטח עכשיו, ולא נופל מהכיסא כשאומרים לו את מה שהוא עושה מזה עשרות שנים - שבשלטון הימין הוא יחיה על חרבו לנצח.
הציבור מבין כי במזרח התיכון אין חדש תחת השמש, וללא החרב - אין ביטחון ואף אחד לא אחראי על ההבטחות שהוא פיזר ביד רחבה, כולל חתימות מפורשות על חוזי שלום במסיבות ובנסיבות האהובות על קיצוני השמאל כאילו הן המהות, המטרה הנכספת, החלום בהתגשמותו שכה קל להשיגו [רק תוותרו על שטחי ארץ כדוגמת גוש קטיף)...
מה שהיה הוא שיהיה, וכך אנו פותחים שנה חדשה מבלי שיתחדש דבר, מבלי שישתנה דבר, ועדיין (ועוד יותר) אנחנו אופטימיים.

תאריך:  30/09/2011   |   עודכן:  30/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצחון בתקשורת, מפלה בציבור
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
על איזו פלנטה אתה חי ?
יוסיפוס  |  30/09/11 18:14
2
מיהו הציבור של בן עזרא
שלום אביבי  |  30/09/11 20:04
 
- אתה והבנים שלך-אדיוטים שימושים
יוני שדה  |  1/10/11 01:12
 
- מי כאן " האידיוט " , יוני ?
שלום אביבי  |  1/10/11 08:15
 
- אבל הם לא יעזבו אותנו בשקט.
אהוד פרלסמן  |  2/10/11 01:03
3
בן עזרא צודק במיליון אחוז
jfnh  |  30/09/11 21:33
4
תקשורת שמולאנית קיצונית
א1968  |  1/10/11 08:28
5
שלום של עריצים
סתם_1  |  2/10/11 15:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם פכטר
יו"ר לשכת עו"ד הנכנס דורון ברזילי הודיע, כחלק ממסע הבחירות שלו לראשות הלשכה על חידוש משוב השופטים. השופטים בראשות הנשיאה דורית ביניש ויו"ר נציגות השופטים, השופטת המחוזית ורדה אלשיך מתנגדות בחריפות. המשוב - כפי שהיה הוא פסול, פגום ומאפשר הערכה שיפוטית לקויה של השופט המוערך. הוא מציע דרכים אחרות יעילות יותר - עליהן יש לתת דגש
גיל נתן
מכל הכלכלנים השמרניים ובכירי האוצר לשעבר, שמסתכלים על האזרח דרך ערימת שקפים, נתניהו בחר להפקיד את גורלו הפוליטי בידיו של כלכלן חברתי מובהק
קרן אלמוג
אנו חולמים מדי לילה חלומות. מה תפקידם? מדוע אדם נטול שינה מתקשה להתרכז, הופך להיות אימפולסיבי יותר ומתקשה בשורה של תפקודים?
אברהם שרון
דר הרחוב מת. רצחו אותו. היכן ייקבר? מי יידע חייו? מי יזכור אותו? מי יתגעגע אליו? הגיעו לו חיים אחרים – טובים ויפים יותר, ארוכים יותר, ורודים יותר, עם דבש ותפוחים אר רק ערב ראש השנה (שבו אכל מרורים ושעות אחדות לאחריו כבר אל היה בין החיים) עוד נתון יבש לסטטיסטיקת המוות המבעיתה והמצמררת
ציפי לידר
דייר ואורח בו זמנית? זה אפשרי. תשאלו את דוד המלך    אוצר מתחת לאף    מקרא קודש    ולקינוח: לא הכל דבש - מדוע נקרא ראש השנה בשם זה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il