X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין לי בעיה עם ביקורת עוינת, אפילו לא עם מילים שהמנאץ מלקט מפח האשפה. רק ביקורת אחת "מזיזה" לי: זאת שמאשימה אותי בשקר. המחשבה ש"תסיר בפניי את הכובע" אם אביא הוכחה - לא מספיקה. אתה צריך להסיק מסקנות על עצמך ועל התקשורת. הלכתי לארכיון...
▪  ▪  ▪
אהוד ברק. התחייב לעימות [צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]

דרור היקר,
תתפלא, גם אני כמוך חושב שחצי אמת גרועה משקר. יש לי הסבר שונה משלך: חצי אמת "מתפלחת" לתודעה בתחפושת של "צדיקה" כשמשימתה אחת: גניבת דעת. אחרי שקראת את מאמרי, "ניסים משעל, זה בשבילך", כתבת לי מייל שבו אתה מאשים אותי בכתיבת מאמר מניפולטיבי רצוף "חצאי אמיתות".
אין לי בעיה עם ביקורת עוינת, אפילו לא עם מילים שהמנאץ מלקט מפח האשפה. רק ביקורת אחת "מזיזה" לי: זאת שמאשימה אותי בשקר - על כל הנגזרות שלו. חצי אמת גרועה משקר. דרשת שאספק הוכחה בווידאו שב-99' אהוד ברק התחייב לעימות פומבי עם בנימין נתניהו, וחמק. "אני בטוח", כך כתבת, "שאם זה אמת, התקשורת הייתה משדרת נון-סטופ את ההתחייבות הזאת, עד שהיה מתייצב לעימות". בלי להניד עפעף (ואולי עם) אתה חושד בי שהמצאתי את זה.
ובאשר לתקשורת - אתה מעיד על עצמך כמי ששונא את הבכיינות המאפיינת את (ציטוט:) "חסידיו השוטים של נתניהו", שלא מפסיקים להאשים את התקשורת ברדיפתו. זה הזכיר לך בדיחה על איש ימין שביקש להתקבל לרדיו כקריין, ונדחה בגלל שהוא...מגמגם. הוא כמובן טען שפסלו אותו בגלל דעותיו.
"אילו באמת התקשורת הייתה רודפת אותו ועוזרת ליריביו", כך כתבת, "הוא לעולם לא היה מגיע לראשות הממשלה". סיימת את מכתבך הרהוט בהבעת שנאה (מיותרת!) למתנחלים שרק בגללם (ציטוט): "אין שלום, ואין רווחה". חתמת ב"דרור הספקן". מצער ששנאתך לאחיך זיהמה את הרציונל שלך.
נעתרתי לאתגר שהעמדת בפניי. המחשבה ש"תסיר בפניי את הכובע" לא מספיקה. אתה צריך להסיק מסקנות על עצמך ועל התקשורת. ולפני שאנחנו הולכים לארכיון, הערה ארוכה שמסבירה את העובדה שנתניהו ראש ממשלה. בניגוד למה שאתה חושב, יש שני גורמים חוץ-פוליטיים שמעצבים את דעתו של הציבור: התקשורת והמציאות.
נתניהו עלה לשלטון ב-96' בזכות המציאות (אוטובוסים עמוסי נוסעים מתפוצצים) - ברק החליף אותו ב-99' בזכות התקשורת. אריאל שרון (2001) החליף את ברק בזכות המציאות (קריסת אוסלו - אינתיפאדה)! אהוד אולמרט ב-2006 הגיע לשלטון בזכות התקשורת. שוב המציאות עוזרת לנתניהו: קדימה ב-2009 ירדה מהשלטון בזכות חורבן מדיני, שתי מלחמות ומצעד נחקרים אינסופי.
בשורה התחתונה - העדר השמאלני מנהל ויכוח עיקש עם המציאות. אני לא יודע מה דעתך - לי יש דעה רעה על אלה שמתווכחים עם המציאות. ועכשיו לארכיון...

פורסם במקור: ארכיונרי
תאריך:  02/10/2011   |   עודכן:  02/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דרור הספקן, זה בשבילך
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
תמיכה במסקנותיך
אראל  |  2/10/11 16:38
2
מידע חסר
מתי דוד מתתיהו  |  2/10/11 17:25
3
תגובה
צנחן  |  2/10/11 20:13
4
אבל ביבי לא נלחם בהם ,זו הבעיה
אתה מדייק  |  3/10/11 02:47
5
נרי,זכות הציבור לדעת האם דרור
קורןנאוה טבריה  |  3/10/11 03:59
6
מי כאן השקרן , נרי אבנרי ?
יחיאל גל  |  3/10/11 07:25
7
זכור בנתניהו בחרו פחות מבליבני
פועה  |  3/10/11 19:34
 
- רפת שכל-קרבוסילן-מהר והרבה ל"ת
יוני שדה  |  3/10/11 23:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז העצני
נוח מאוד לתעמולת המיעוט הדיקטטורי להציג את מעשי "תג מחיר" כאילו קרו מעצמם, סתם כך מתוך מרדנות ושנאת ערבים. עוד יותר נוח להם כאשר הם זוכים לשיתוף פעולה מימין בגינוי חד-צדדי המופנה רק נגד מעשי התגובה המזעזעים, מבלי שתיאמר מילת גינוי נגד האחראים למעשים מזעזעים לא פחות, אלו שיצרו את המציאות שגרמה לכל
יוסי דר
נניח שהשופט יגיע למסקנה על בסיס הראיות שהצטברו בתיק, שניתן להרשיע רק את שוקי ויטה בקבלת שוחד, ואילו את וינרוט יש לזכות כיוון שהראיות נגדו, ככל שהן נוגעות לכוונה הפלילית, לא עברו את הרף הדרוש להרשעה. האם הציבור יקבל תוצאה שכזו? האם התקשורת תעבור על כך לסדר היום? והרי תוצאה שכזו, כשלעצמה, היא סיפור עיתונאי, הלא כן?
איתן קלינסקי
הצום חסר משמעות, אם החברה מאופיינת בקוטביות חברתית כשחלק הארי מבאי החברה קורס. הצום הוא ערך מוסף מאוד משמעותי, אם זו חברה שיכולה לומר על עצמה, שהיא מקיימת את הצו "אַלְמָנָה וְיָתוֹם גֵּר וַעֲנִי אַל תַּעַשְקוּ..."
יאיר דקל
עמדנו שם באמצע הרחוב, ששה יהודים וכלבה קטנה אחת, שגילתה סקרנות רבה לצלילים הבלתי מוכרים וחגגנו את ראש השנה
מירב ארד
שעון החול של זהבית כהן הסתיים היום בבוקר. זו הייתה רק שאלה של זמן עד שכיסא המנהלים שלה יקרוס תחת רגליה. זהבית כהן משלמת את המחיר האישי על קריאה מוטעית של המפה. הניווט של כהן הוביל אותה לדרך ללא מוצא, וכעת מחפשים בתנובה מצפן חדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il