X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בית מלון הוא מקום שאורחיו מצפים לקבל בו שרותי אירוח מקצועיים, אדיבים ואיכותיים בעיקר כאשר הם משלמים ממיטב כספם עבור כזה שמתהדר בחמישה כוכבים
▪  ▪  ▪
מלון אורכידאה [צילום: יח"צ]

אחרי מספר שעות של נהיגה מאזור השרון הגענו לפתחו של בית מלון אורכידאה באילת אותו זכרנו לטובה מהעבר. בעת ביצוע הרישום התבקשנו לשלם מראש עבור האירוח. לשאלתנו מדוע משלמים מראש ולא בזמן ה Check Out כפי שמקובל השיבה לנו פקידת הקבלה "ככה זה אצלנו". מפאת גילה הצעיר לא רצינו להביך אותה ושאול האם היא יודעת היכן מבקשים לקבל את מלוא התשלום לפני שמספקים את התמורה... הגענו לחדר עם הטוק טוק, כלי התחבורה היעיל עד מאוד בשטח בית המלון ובסיועו האדיב של המאבטח/נהג העברנו את הכבודה לחדר. כאן המקום לציין לטובה את השרות הניתן על-ידי החיילים המשוחררים שעובדים במלון במסגרת "מועדפת" ומסיעים את האורחים בקרוניות במרחבי המלון.
תוך כדי ההתארגנות ובדיקת החדר נשארה בידנו ידית דלת חדר המקלחת מפורקת ובעת ניסיון להפעיל את מאוורר התקרה התברר כי זה אינו פועל. התקשרנו לקבלה ותוך זמן קצר הגיע נציג האחזקה וביעילות תיקן את הנדרש. מאוחר יותר גילינו גם כי הצינור וראש ה"טוש" באמבטיה משפריצים לכל עבר. ארוחת הערב שהוגשה הייתה לטעמנו לא יותר מבינונית מינוס במקרה הטוב ורחוקה מכזאת שציפינו לאכול במלון המתפאר בחמשת כוכביו.
בבוקר שלמחרת הסטנו את הוילונות ולהפתעתנו הרבה גילינו שהחדר פשוט מזוהם ונראה כי חלף זמן רב מאז עבר ניקיון כמתבקש. משטחי השידות, השולחן והכוננית המשמשת כארון דביקים, הרצפה נראית כמתחננת זמן רב לפגישה מיוחלת עם מים וחומר ניקוי אך לשווא וכך גם מכשיר הטלפון שנמצא בשימוש תדיר מהצורך להזמין את שרות ההסעה הפנימי שמשווע שינקו אותו ובינתיים משמש בית הארחה למיני חיידקים שכנראה נהנים לעבור באמצעות האפרכסת בין האורחים.
גם שרות האינטרנט האלחוטי בחדר לא פעל כפי שהובטח והתשובה שקיבלנו מנציגי הקבלה כי הם מצטערים אך כנראה שיש תקלה זמנית ו"בדרך כלל זה עובד בסדר". השבנו כי בדרך כלל אנחנו לא מתארחים במלון. אגב "בדרך כלל" מאוחר יותר משנכנסנו לאתר האינטרנט של המלון קראנו חוות דעת מהן עולה כי כבר לפני למעלה מחודש האינטרנט האלחוטי לא פעל בחדרים.
המענה השגור על נציגי השרות היה "כן"
בהתקשרויות למשרדי הקבלה הופתענו לשמוע כי המענה השגור על נציגי השרות היא "כן", תשובה שאינה אופיינית לנציגי שרות באשר הם.
למחרת בבוקר כשחזרנו מארוחת הבוקר חשבנו לתומנו כי צוות האחזקה ניקה וסידר את החדר, אך מעבר למתיחת הסדינים והחלפת מגבות לא נעשה כלום! נראה שכתם יין שנזל לו על הסדין לא הצדיק את החלפתו בנקי וכך גם כוסות היין המוכתמות בשאריות המשקה האדום שלא זכו לניקוי וכתוספת הצטרפו לחדר אורחים חדשים ובלתי קרואים בתצורת נמלים אף שאלה לא הוזמנו על ידינו.
התקשרנו לקבלה וביקשנו שיטפלו בליקויים ובנקיון החדר ואכן הגיע נציג התחזוקה עם מגב וסמרטוט מזוהם, העביר מריחה על הרצפה ושאל ספק בציניות "עכשיו זה בסדר"?
משהבנו שכנראה משהו מאוד לא טוב עובר על צוות הניהול של המקום וגרוע מכך שזה גורם לנו כלקוחות עגמת נפש, חשבנו כי כדאי לעורר את ההנהלה והחלטנו להקדיש כמה דקות וכתבנו מכתב המתאר על קצה המזלג את שעובר עלינו כאורחי המלון, מכתב שמאוחר יותר הסתבר לנו כי הועבר למנהל הקבלה. בהמשך משביקשנו לברר האם יש בכוונתם לנקות את החדר ולהביא לשיפורים המתבקשים ענה לנו מנהל הקבלה כי המכתב מונח על שולחנו והוא "מופתע עד מאוד ולוקח את זה באופן אישי" והוסיף כי כבר פנה למנהל האחזקה בנושא. בהמשך השיחה הציע להזמין אותנו לסעוד איתו ארוחת צהריים על חשבון המלון. הבהרתי לו שהמכתב הוא ביקורת בונה עבורם על-מנת שישפרו את הנדרש למען האורחים העתידים לפקוד אותם ולא על-מנת קבל ארוחת חינם וסירבנו להזמנתו.
לפחות בנושא אחד הייתה לפנייתנו השפעה
שמחנו להיווכח כי לפחות בנושא אחד הייתה לפנייתנו השפעה מהירה, כי תוך מספר שעות המענה לו זכינו מנציגי הקבלה ואני מאמין כי כך גם שאר האורחים, הפך לידידותי, שרותי ומקצועי כמתבקש.
בעת החזרת המפתחות טרם שעזבנו את המלון עיכב אותנו אחד מפקידי הקבלה והודיע לנו כי "יש בעיה בחשבון" וביקש מהפקידה הבכירה שתציץ במחשב וזאת בישרה לנו כי הנהלת המלון מבקשת לזכות אותנו בסכום ששולם. הודינו להם אך סירבנו לקבל את הזיכוי.
ואנחנו שנסענו דרומה עד אילת כי רצינו לחגוג 35 שנים נהדרות של ביחד, נהנינו למרות הליקויים הרבים בהם נתקלנו במלון אורכידאה.

תאריך:  18/11/2011   |   עודכן:  18/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוף שבוע במלון 5 כוכבים באילת
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
זיכוי
מעיין ברלין  |  18/11/11 19:12
2
צריך כנראה ללכת למלון אמיתי
סתם_1  |  19/11/11 11:20
3
,תגובת מלון אורכידאה
גיל רון  |  23/11/11 12:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
קואליציה של הון ושלטון קשרו לבלימת חופש הדיבור והשידור בישראל    זכות השלטון להשמיע דברו אינה מוטלת בספק, אך חובתו לאפשר זאת לכל חלקי הציבור
דניאל גיגי
מאבק הרופאים המתמחים הוא בראש ובראשונה מאבק של עובדים, ולכן הסתדרות העובדים חייבת להתייצב לצד הרופאים    מערכת הבריאות עוברת תהליך הפרטה קשה כאשר ניתן לראות שבשני העשורים האחרונים תקציב הבריאות שמשקיעה המדינה ירד ב-20%, והאזרח הקטן הוא זה שנאלץ לשלם עבור הרבה מהטיפולים הרפואיים
צ'לו רוזנברג
אתה, מר נתניהו, יחד עם ימניים בעלי נטיות שמאלניות כמו בגין, מרידור וריבלין, מעזים להטיל וטו על מלאכת הקודש שלנו להרס בית המשפט המשוקץ השומר על זכויות האזרחים? בושו והיכלמו. זו לא המסורת של הליכוד, לא של חירות, לא של מנחם בגין ולא של ז'בוטינסקי
שולמית קיסרי
האם השתגעו לגמרי בממשלת ישראל? הזלזול ברופאים הוא תמונת מצב של זלזול באזרחים, בכל האזרחים, בכל בני האדם מכל דת, מין וגזע, החיים בגבולות (הלא מוגדרים) של מדינת ישראל
אבנר יופי
הייתכן כי הפיצוץ בבסיס משמרות המהפכה נבע מתקלה בעת שהוצגה לבכירים מיחידות הטילים הרכבת ראש נפץ גרעיני?    האם לאירן יש יכולת שיגור של נשק גרעיני?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il