X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מתעללים בקשישים ובמוגבלים, נהגים שאין להם אלוהים בכבישים, חוצפנים "ממהרים" בסופרמרקטים - כל אלו הם רק חלק ממדינה שיש בה הרבה מאוד רוע. לא פלא שהעולם מביט בנו דרך זכוכית מגדלת
▪  ▪  ▪
"אלוהי" הכבישים [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

כמה שינסו לייפות את המציאות ולצייר אותה בצבעים עליזים, מדינתנו היפה היא מקום של אנשים רעים. איבדנו את החמלה והאנושיות, והכל סובב סביב הכסף והצרכים המיידיים שלנו. אני אתחיל ברשימה ותראו שזה זולג לכל תחומי חיינו וכמעט בכל מקום.
כשאני אומר רוע, מה הדבר הראשון שאתם חושבים עליו? אצלי משום-מה ישר קופצות לראש מחשבות על התעללות בקשישים ובמוגבלים. לכאורה, כלפי חוץ, כשרואים קשיש עם פיליפינית או עובד ישראלי, חושבים שהמטפל הזה עובד קשה ומקבל גרושים בתמורה, אבל לא חושבים על ההתעללות שעובר אותו קשיש בחדרי חדרים.
בכביש המצב קטסטרופלי עוד יותר ובכל פעם שהגענו הביתה בשלום צריך לעשות תפילת הודיה. אנחנו לא מתחשבים אחד בשני וחושבים שכשהמפתח נתקע בסטארטר ושומעים את נהמת המנוע שאנחנו הולכים למגרש הראלי להתחרות, ולא חושבים על שאר משתמשי הדרך שרק רוצים להגיע בבטחה ליעדם. ואם יש לך רכב גדול, אז אתה עסוק ב"לחתוך" כל היום, כי אתה "לא סופר" אף אחד.
בסופרמרקט, ליד התור בקופה, תמיד יהיה זה שממהר, זה שהיה כאן קודם ושכח להביא שקית חלב מהמקרר, וזה שבחוצפה עוקף את כולם אבל אף אחד לא מצייץ, כי הוא נראה מפחיד ואף אחד לא רוצה להסתבך איתו. ראיתם מה קרה בפתיחה של חנות "forever 21". החנות נראתה אחרי הפתיחה כמו אחרי פוגרום, ואני בטוח שהבעלים התחרט על ההחלטה האומללה לפתוח כאן סניף. מישהו יצטרך לנקות ולסדר את הבלגן שהשארנו שם וזה לא יהיה קל. כמה רוע וחוסר התחשבות מצידנו.
ארץ אוכלת יושביה
אנחנו אכולי שנאה אחד כלפי השני. יהודים שונאים ערבים, ערבים שונאים את כולם, אשכנזים שונאים מזרחיים שמצידם שונאים רוסים אבל אוהבים רוסיות, רוסים שונאים אתיופים ומזרחיים וההפך, שמאלנים שונאים ימניים וימניים שונאים שמאלנים. וכולם יחד שונאים את הדוסים. כמה רוע יש בנו, כמה?! התחשבות וכבוד הדדי הפכו למילים גסות. ממש מוקצות מחמת מיאוס וחוסר שימוש.
אפילו בצפייה חטופה בסרטים המצוירים של הדור החדש מלמדים את העוללים להיות רעים, חמדנים ונוכלים. לא מאמינים לי? שבו וצפו יחד עם ילדכם בסרטים האלה. המסרים שיוצאים משם מזעזעים, לא פחות מכך.
וזה היה קמצוץ, על קצה המזלג. הרוע, הכסף, הרייטינג וה"צהוב" שולטים כאן בכל מקום. לא פלא שהעולם מסתכל עלינו בזכוכית מגדלת. אחרי הכל, אנחנו מדינת היהודים והתיימרנו בעבר להיות אור לגויים. כיום אנחנו בקושי נרות חנוכה עמומים.

תאריך:  23/12/2011   |   עודכן:  25/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם (פריצי) פריד
על-מנת לאתר כספים ומקורות הכנסה של חייב יש לשלם אגרה של 3 שקלים    על-מנת לשלם אותה חייבים להמתין להחלטת רשם ולהגיע פעם נוספת    אי-אפשר לשלם מראש את הסכום הזעום    המשמעות: מדינת ישראל נצמדת לאגרה מטופשת ומפסידה עשרות שקלים על כל 3 שקלים שהיא מקבלת
איציק וולף
מאמר המערכת של עיתון הארץ טוען כי בניגוד למתפרעי הימין לא ביצעו המתפרעים בבלעין פעולות תג מחיר    אלא שבניגוד למתפרעי בילעין שכבר הוציאו עין לחייל וזוכים ללגיטימציה עד אין קץ הוקעו מתפרעי הימין - תלמידיהם של אנשי בילעין - על-ידי המחנה שלהם
דן אלון
מדינה יהודית ודמוקרטית או מדינה יהודית או מדינה דמוקרטית? ישראל תצטרך לבחור אם היא דמוקרטיה או תיאוקרטיה. אם הריבון הוא הרוב או הרב. אם הריבונות היא בידי הכנסת או בבית-הכנסת. אם אנו כורים במכרות התל"ג כדי לממן את מכרות התרי"ג. אם הצדק של בג"צ זקוק להכשר של בד"צ. אם אנו מדינה של הדר או של הדרה. אם מקומו של המדיר הוא בדיר
גורי גרוסמן
א.ב. יהושע מסנגר בידיעות אחרונות על הפלשתינים בעקבות אמירתו של ניוט גינגריץ' כי העם הפלשתיני הוא המצאה    אין לדרוש מיהושע ידע של היסטוריון, אך כסופר עברי רב-מוניטין, חייב הוא לדעת שהעם היהודי אינו דומה לשום עם אחר
גיל נתן
הקשר בין רופא, רב ושחקן    ניסיונות חיסול ממוקדים הביאו אותנו לחיסול טוטאלי    תתמודד ולבסוף תתעודד    איך תתקן את העולם מבלי שתיקנת את עצמך?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il