בימים אלו ממש אנו חוזים בחלחלה כיצד ה"הסתדרות" מנסה לחזור לימי הבולשביזם של שילטון מפא"י-מפ"ם, לכופף את המשק ולפגוע באזרחים על-ידי תמיכה בוועדים החזקים והשבתות לפרקים של שירותים חיוניים.
כל בר דעת, אם אינו שייך לשמאל הדוגמטי, מבין שמצב כזה אסור שיתפתח ולבטח אסור שימשך. כאשר אנו רואים את משכורות עובדי הנמלים, מקורות וחברת חשמל מרקיעות שחקים (עד 40,000 שקל לחודש לפועל) בעוד עובדים רבים במשק שתחת מטריית ההסתדרות משתכרים עשירית מסכום זה, נראה מר עייני בעיני יותר כבוס של מאפיה מאשר כאדם שטובת הפועל לעיניו.
מי שמכיר את טענות עובדי הרכבת יודע שהכול פה חנטריש שמטרתו העלאת המשכורות כתנאי להכנסת חברת אחזקות מחו"ל - חברה שבנתה את הקרונות ואחראית להן.
התאונות הרבות ברכבת ישראל בשנים האחרונות מוכיחות שיש הרבה מה לשפר בנושאי אחזקה, וקשה ללמד אנשים מבוגרים שרגילים ל"קטרי קיטור" לתפעל ולתקן מערכות מתוחכמות אשר הרכבת רוכשת כיום.
הכוחניות והאלימות של ועד עובדי הרכבת אינו דבר חדש, אבל לקבל לכך תמיכה מההסתדרות זוהי חציית קו אדום בעליל, הליך מסוכן המחייב תגובה מיידית של הממשלה..
לפיכך, עם התמיכה הכללית המתגברת בציבור הרחב, עכשיו זה הזמן, שהממשלה בהליך מזורז, תגיש לאישור הכנסת הצעת חוק שתאסור על השבתות של שירותים ציבוריים בכלל, וחיוניים בפרט, ותחייב בוררות חובה בכל מקרה של סכסוך עבודה בענפים אלו.
יש לדעתי רוב בכנסת להעברת חוק כזה שיסייע להציל אותנו מדיקטטורה בולשביקית מתחדשת ו...יאפשר להסתדרות לטפל בענפים כושלים ובקבוצות עובדים "דפוקות" באמת (ויש לא מעט כאלה...).
לכן להציל אותנו מהדרדרות ההסתדרות הנוכחית ולהציל את ההסתדרות מעצמה, על קובעי ההחלטות במדינה לפעול מייד. ולחוקק כאמור בנדון.