X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החופשיות הבלתי מוגבלת שיש לבני הנוער כיום היא בעוכרינו. הורים, קחו אחריות על ילדכם והתחילו להיות מעורבים בנעשה בחייו כולל תכנים שהוא רואה במחשב ואפילו בטלוויזיה, ואם לא תעשו כן, תקבלו מוטציות מהלכות
▪  ▪  ▪
בני נוער. ההורים לא מבינים את תפקידם [צילום: גיל אליהו/ג´יני / מקור ראשון]

אני מאשים את מערכת החינוך ואת ההורים לנוכח גל האלימות של בני הנוער. הורים הפסיקו להיות הורים והפכו להיות חברים. הילד שלכם לא זקוק לעוד חברים, הוא זקוק להורים שיכוונו אותו ויחנכו אותו בנתיבי החיים,ולא לחברים יש לו מספיק מהם.
אם ילד יורד מהבית בשעה שלוש לפנות בוקר והם לא שואלים למעשיו לאן הוא הולך ועם מי , שלא יתפלאו אחר כך שהוא נרצח, האחריות כולה שלהם. הורים קחו אחריות על ילדיכם די להפקרות הפושעת. אתם לא יכולים להתעלם ממה שהוא עושה, עם איזה נערים הוא מסתובב ובאיזה שעות ואחר כך לבוא בתלונות למשטרה שלא עושה את עבודתה.
פרי באושים של החינוך הקלוקל
גל אלימות בני הנוער הגואה הוא פרי באושים של החינוך הקלוקל והמתירני של הדורות האחרונים. צריך לחזור "לחינוך של פעם" שהורה ידע את מקומו , והוא אמור לחנך ולאהוב ולא להיות "חבר" של הילד. הילדים של הדורות האחרונים כולם "נסיכים" והכל מותר, אין חינוך ראוי ואין הכוונה, ולצערי גם ההורים לא מבינים את תפקידם. הפנורמה הטובה ביותר לכך נמצאת במגרשי הכדורגל שם אתה רואה בבונים ולא בני נוער.
החופשיות הבלתי מוגבלת שיש לבני הנוער כיום היא בעוכרנו . הורים, קחו אחריות על ילדכם והתחילו להיות מעורבים בנעשה בחייו כולל תכנים שהוא רואה במחשב,ואפילו בטלוויזיה, ואם לא תעשו כן תקבלו מוטציות מהלכות. יש לנו נוער נפלא וצריך להשקיע בחינוך ובהדרכה וזה לא רק תקציבים. לעניין המשטרה . אין ספק שהממשלה חייבת להגדיל תקציבים למשטרה ,לגייס עוד שוטרים, להחזיר את שוטרי המקוף לשכונות שיתנו מענה מהיר לארועים כמו שקרה בבאר שבע וברחובות. לגדר את הגנים הציבוריים, ובלילות לנעול אותם במנעולים שלא יהפכו למקום בו בני נוער "יושבים" לעשן ולשתות אלכוהול.
כולם נותנים את הדוגמה של רודולף ג'וליאני והמהפכה שהוא עשה בניו-יורק, רק שוכחים שהוא נלחם כמו אריה לקבל עוד ועוד תקציבים, הציף את העיר בשוטרים והחזיר את הביטחון האישי לתושביו. אבל דבר ראשון תתחילו לחנך את הילדים שלכם כמו שצריך. מי מרים את הכפפה?

תאריך:  07/05/2012   |   עודכן:  07/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רודי ג'וליאני
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא מחונכים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בכל אשמים הורי הרוצחים
מסעודה משדרות  |  7/05/12 18:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף עברון
בהתקפה משולבת ומתואמת להפליא של כוחות מהחוץ ושל אסירים מבפנים הצליחה יחידת לוחמים של הארגון הצבאי הלאומי במבצע נועז ומתוכנן היטב לפרוץ ב-4 במאי 1947 את אגפו הדרומי של מבצר כלא עכו ולשחרר לאור היום ארבעים ואחד אסירי מחתרת (שלושים חברי אצ"ל ואחד עשר אנשי לח"י)
נסים גבאי
מה באמת מאחד את חברי מפלגתו של לפיד, האיש בתחילת דרכו הבטיח להפוך עולמות כדי להביא צדק חברתי חדש בישראל? - הכוח! הם באים עם צוותים ענקיים מחוברים היטב לכוח ההון והשלטון במדינה, מקושרים מתפקיד בכיר אחד למשנהו, ולעולם לא יהיה מיני סיכוי שחבורה כזו תשנה ולו בפרומיל את מה שקורה וקרה עד היום במדינה
איתי יהל
בצרפת כבר יש חילופי נשיאים, בישראל ובמדינות שונות במערב בהן החינוך הוא "חסל באופן סימפטי את האחר", כדי שיהיה רק לך, צפויות בחירות. אבל שוב יש חיזוק בצורך לסלק הקפיטליזם החזירי ומיד
אור סימן טוב
הבורגני הישראלי ימשיך למלמל בכעס מול מקלט הטלוויזיה: "מישהו צריך לעשות משהו" הוא ירטון, "היכן המדינה? בשביל זה אני משלם מיסים?"    על הבורגנות הישראלית והכמיהה הבלתי נשלטת למנהיגים
אבנר אביב
המשטרה מופקדת על אכיפת החוק, שמירת הסדר הציבורי, מניעת עבריינות ואיתורם של עבריינים החשודים בביצוען. אבל מה היא עושה בפועל?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il