X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הטעות הגדולה ביותר של העם היהודי בישראל היא התעללות בזר ובמסכן, ואוי לעובדה שעתה זה המצב, אבל היש צידוק לרדיפת זרים בישראל?
▪  ▪  ▪

העובדה שישראל של היום לא מסוגלת לטפל בזקניה כבצעירייה, היא עובדה רבת שנים. הניצול של החלש וחסרי הישע בתוך החברה הישראלית עם השנים השתכלל תוך כדי עצימת עיניים, וטופח שנים על-ידי ניצול ציני של אלו שהגיעו לישראל, אם על-פי חוק או לא, והרי מה שקורה היום עם הזרים קרה בדיוק עם החברה החלשה בתוך ישראל, ואחר כך עם העובדים מהשטחים, ועתה כאמור עם הזרים.
אם הם זרים חוקיים או לא, זו לא השאלה. המדינה לא עשתה ולא עושה כלום כדי למנוע הבעיה, כי לכל מיני נבחרים מקושרים עשירים ומושחתים היה ויש ויהיה עניין בהנצחת העבדות המודרנית, אשר גם מאפשרת העסקה בסכומים שלא מאפשרים קיום, אבל מאפשרים התעשרות אישית פרטית של אותם המושחתים אשר למדו מהמושחתים הוותיקים את כל הליכות הכיצד לנצל ולדפוק את החלש והאחר.
מעניין מדוע מחכים בישראל גם היום ולא פונים לעולם כולו על-מנת לעורר בעיית הזרים. מעניין הכיצד אותם הסובלים באמת מהזרים היו נוהגים כלפי עברייני ישראל. מעניין מדוע אותם אומללים סובלים שתקו עד עכשיו ומדוע לא מוכנים לקבל העובדה הפשוטה הקובעת, כי ממוצע הפושעים והפשיעה בקרב הישראלים עולה בהרבה על אחוזי הפשיעה אשר כמובן שאינם מצדיקים קליטת אזרחים בלתי רצויים לישראל, אם באמת אינם רצויים, כי הרי מי יעשה העבודות הבזויות שהם מבצעים? ערבים תושבי השטחים? או האם יש ישראלים המוכנים לעבוד תמורת שכר אפסי? כבר לאורך שנות קיום המדינה על-ידי יהודים כשרים, המכהנים בעמדות כוח בממשלה ובכנסת ובעולם העסקים, בו נתפרות עסקות של כדאיניקים, הכל מותר כל עוד זה משרת את אותם מושחתים, אשר שוכחים כי יש יהודים ישראלים החיים בכל העולם, והם כמובן צפויים לשלם בעתיד על התנהגותם הבלתי אחראית של אותם נבחרים מקושרים עשירים ומושחתים, רק למשמע האימרה ש"הזרים" הם סרטן בקרבנו. מה, ירדתם מהפסים? או שזה בגלל החום?
כל מה שצריך, במקום לומר "זרים", לומר את המילה יהודים ואז אפשר להיזכר ברדיפות האכזריות נגד העם היהודי, בכל מקום ולאורך ימי ההיסטוריה האנושית אשר התפתחה היום לאנושות קפיטליסטית חזירית שאיננה יודעת שובע ואין לה גבולות, ולכן מותר לקבל ולנצל ואחר-כך להתעלל או לאמלל את הזר והשונה בדיוק כמו שמותר לפגוע בחלשים של החברה שלנו, ואם לא בהם אזי מותר בזרים.
נכון, יש בעיה, והטיעון "העבירו אותם לאזורים בהם גרים צפונבונים או יפי-נפש", אין בו דבר, פרט לחזרה על טיעון המונע על-ידי הסתה שהיום פוגעת בחלקי אוכלוסיה ישראלית הזכאית לממשלה ומנהיגים שיעשו למען הכלל, אבל מה לעשות - כיום כולם חושבים רק על עצמם, וככה זה בכל העולם, אבל פתרון, לו היו רוצים, היה ניתן למצוא אותו עכשיו ומיד.
עבודה, דיור, בריאות, ביטחון וחינוך רק היו עוזרים, ולא התלהמות ואכזריות, וזאת בנוסף לדרישה מהעולם לפתור בעיית ההגירה, כי אין מדינה שאין בה הפקר וראוי שלא יהיה הפקר גם בישראל. אבל בני העם היהודי, הישראלים אשר שכחו כבר מזמן מהו כבוד האדם וזכויותיו לגבי החברה הישראלית, מתקשים להבין שמה שאסור לעשות נגד יהודים אסור לעשות נגד זרים.
חיו ותנו לחיות, כי המעשים הנעשים כיום על-ידי נציגי העם היהודי והכנסת ומוסדות השלטון, אין בהם אלא לעורר השאלה, האם אינכם מבינים כי הינכם עושים היום הטעות הגדולה ביותר של העם היהודי? או כמו כל דבר, בדרך הנוראה תקלטו כאשר יהודים וישראלים ייפגעו בין השאר בגלל מעשיכם הנוראיים והשגויים? עליכם, מלבי האש, לזכור כי עוד יבואו ימים בהם לא יעזרו לכולנו התחנונים והסליחות.

תאריך:  25/05/2012   |   עודכן:  28/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כבוד האדם וחירותו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טירוף רדיפת הזרים - חיסול מדינת היהודים?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לחרדים אסור לעבוד, לסודנים כן?
ה.א  |  28/05/12 13:35
2
מה הבעייה. כך את הסודנים לביתך
ז קן  |  28/05/12 19:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל ברנדשטטר
על-פי "אפקט האייק", מובטח למודל האירופי שיתנפץ אל צוקי משבר כלכלי, מכיוון שכל משבר כלכלי הופך גם למשבר פוליטי
מרדכי קידר
מאז שחוסל שלטון סדאם חוסיין בשנת 2003, ומאז שהצליחה אירן בשנה האחרונה להכניס את עירק אל אזור ההשפעה שלה, חשות מדינות המפרץ כי המכבש האירני הולך ומתקרב אליהן
יצחק מאיר
כך הם חושבים שחונכנו? אלה בעיני הח"כים העוגבים על קולותינו, המסורות היהודיות שלנו ועל כל דיאגנוזת סרטן נתגמל אותם בפיצוץ הקלפיות בקולותינו? כך אהבת המולדת שלנו נראית בעיניהם, כך הם משוכנעים כי באדיקות יתרה לעיקרון הפשטני שנתלש מכל מה שסביבו וטוען בבידודו לחסות אלוהית, "עניי עירך ועניי אחרת עניי עירך קודמים", נשליך לכלבים את כל מסכת הזהירויות האנושיות שלא באו, כך לימדונו רבותינו, אלא כדי לזכך אותנו, כדי לשמור על צלם האלוהים בו נבראנו?
ישראל פרנק
בנימין נתניהו הגיע לשיאו בתפקידו כשגריר ישראל באו"ם    אז הגן על המדינה, מאז הוא דואג בעיקר לעצמו
מרדכי שחם
כדת המונותיאיסטית הראשונה, תרמה כבר היהדות רבות לשתי "אחיותיה", כמופת-מדריך לא רק לאמונה באל היחיד, אלא - בין היתר - בטיפוחם של קדושת-החיים, כבוד האדם ומוסריות הפרט והחבר    סיועה של היהדות בתחום מיוחד זה הינו חלק מייעודיה שלה, וחלק מצרכי האנושות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il