X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפני ההסכם של רבנות בית אל להיאנס על-ידי כנופיות השלטון כתבנו, ארגון "נאמני ארץ - הרשות היהודית בארץ ישראל" שלושה מכתבים לשלושה גורמים הקשורים להתקדמות אל החורבן
▪  ▪  ▪
תושבי שכונת גבעת האולפנה [צילום: הראל כהן]

הודעה לממשלה!

ראש הממשלה, שרים יועצים: עליכם לעזוב מרצון את כל משרדי הממשלה עוד היום. בתמורה תצוינו בספרי היסטוריה, כי ערב המלחמה שהבאתם על מדינתכם ועמכם בקיץ תשע"ב בעקבות מדיניות מתמשכת, שתפורט בוועדות חקירה, הבנתם כי אינכם יכולים לשאת באחריות לתוצאות החמורות של אבדן חיים המוני והרס רכוש וכלכלה הנאמדים במאות טריליונים, לו גרמתם בגין רשעות ואיוולת מתמשכת.
בתמורה יבנה לכם משלם המיסים, לאחר תקופת השיקום, את מוזיאון פירמידת האיוולת והרשע שיוקם על חורבות בית המשפט העליון, מוקד החורבן, ובו תוצגנה כל ההחלטות המטופשות והמרושעות, האנטישמיות והחנפניות לכל שונאי ישראל מאז מלחמת ההתשה 1970 שהסתיימה בעצימת העיניים מהפרת הסכם הטילים על-ידי מצרים, ובחיסול גורם ההרתעה שגבה מחיר כבד במלחמת יום הכיפורים תשל"ג; מהלך שהביא לאלפי טילים על ישראל לאורך השנים מאז; מהלך שהביא אמש (18.7.012) את שר הכישלון אהוד ברק להצביע על מלחמה קרובה עם מצרים בעקבות ההדרדרות בסיני.
אם לא תעשו כן תופקר ממשלתכם לזעמו של הציבור ולמשפט ההיסטוריה. אין צורך לומר כי כל פעולה ממשלתית נוספת המתיימרת להיות כזאת היא נעדרת כל תוקף חוקי ולכן תישאו בכל התוצאות אם תסרבו למכתב זה.
אנו קוראים לציבור היהודי בארץ-ישראל להחליף את כולכם מידית, כולכם ביחד וכל אחד לחוד בכל התפקידים שאתם ממלאים לכאורה.

אגרת לתושבי יו"ש

הרשות היהודית בארץ-ישראל פונה אליכם כאזרחי מדינה שראשיה שללו מהם זכויות אדם, להודיע כל אחד לחוד וכל קהילה ביחד כי אינכם רואים עוד בממשלת ישראל ממשלה חוקית המייצגת אתכם ואת העם היהודי ומדינת ישראל, ולכן כל ההחלטות והפעולות שעושה הממשלה הן פעולות נפשעות ובלתי חוקיות, מאחר שבוטלה זכות עמידתכם במשפט.
ללא זכויות אדם אין הכרה בשלטון.
אתם נקראים להקים מיידית שלטון זמני עד לבחירות כלליות שתתקיימנה ביו"ש. כל ישוב ומאחז יבחר את נציגיו לפי גודל הישוב לאסיפה המכוננת הכללית שתתקיים אי"ה בט"ו באב.
לכל אלף איש יהיה נציג אחד במועצה המכוננת.
במועצה המכוננת תידון כצעד הכרחי ראשון ההגנה על היישובים מפני פעולות ההרס והאלימות של הממשלה, ומפני פעולות החבלה והרצח של הג'יהאד המוסלמי בא"י.
מסירת הודעות כמבוקש ניתנת להיעשות באמצעות מכתב לנאמני ארץ –הרשות היהודית בארץ ישראל.

כבוד רבני ארץ ישראל, יראים ושלמים יחיו

יהי נועם ה' עליכם!
היום יום זכרון לראשית מסע המרגלים בשליחות משה רבנו ע"ה הגיעה עת חשבון נפש בעומדנו לפני שוקת שבורה איומים במלחמה נוראה וגיוס צעירי ישראל לצבא שבו משכב זכר הוא ערך שיוויוני! . האם לא תקיא הארץ את יושביה?
כבוד הרבנים, אצל חלק מכם ענין היתר המכירה של ארץ ישראל הוא מעבר לכל מידה שאולי הייתה הוראת שעה בימי רעב כמו תרמ"ט אבל בשנת השבע ובשנת השובע בדורות האחרונים ההיתרא הזה הפך את ליבם של רבים לרשות מכירה כללית לכל ענין של ארץ ישראל.
אנו להזכיר כי גם לפי הרב אליעזר וולדינברג זצ"ל בתקופתנו ישנה מצוות מעשרות מדאורייתא מכיון שהארץ נקראת בגדר "כולם עליה' ומתחייבת ביובל ו"בחנוני נא בזאת"!. הרשלנות הכללית בעניין מצוות התלויות בארץ ובפרט אי שמירת השביעית שעליה גם נאמר שהארץ תקיא את יושביה אם לא תישמר שנת השמיטה!.
כעת משעומדים שוב להרוס ולהגלות יהודים בארץ ישראל אנו דורשים מכם להשמיע כל זעקתכם כאיש אחד קול רם על העוול ועל עלילת הדם כאילו יהודים צדיקים ושלמים גזלו אדמות, פרטיות שלא כדין ולפיכך מצווה בעיני השלטון להבזותם ולהכותם מכה רבה! היכן קול התורה!
ושוב אנו מבקשים להזכיר כי הממשלה עוסקת בהעברת הר ציון לידי הוותיקן, ענין שכמוהו להעמיד צלם בהיכל. ולהפוך כל ירושלים וארץ ישראל כמרכז לעבודה זרה! היכן אתם?
ירמיהו פרק כג, (כד) אִם יִסָּתֵר אִישׁ בַּמִּסְתָּרִים וַאֲנִי לא
אֶרְאֶנּוּ נְאֻם ה' הֲלוֹא אֶת הַשָּׁמַיִם וְאֶת הָאָרֶץ אֲנִי מָלֵא
נְאֻם ה':
אנא מכם בשעות קשות אלו הגידו אחי היכן אתם רועים?
כעתירת
נאמני ארץ

תאריך:  21/06/2012   |   עודכן:  21/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהוד ברק
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חורבן הבית
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
ובא לציון גואל
רחל ודויד פיזאנטי  |  21/06/12 11:42
2
"שילטון זמני ביו"ש" , מר ויס ?
שלמה המגיב  |  21/06/12 12:06
3
איש מוכה בסכיזופרניה פרנואידית
אלישמע  |  21/06/12 17:35
4
הפתרון בידינו.
דויד פיזאנטי  |  22/06/12 11:42
5
הילל וייס אולי קצת תמהוני
מסכים עם כל מילה  |  23/06/12 22:43
6
אני בעד החלק השני
ע.ג.  |  24/06/12 19:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
קורח ודתן ואבירם ביקשו להמליך את רמת החיים כערך היחיד בעולם בתרגילים סופיסטיים, תקשורתיים, מבריקים אך כוזבים לא אחת ולא שתיים. אילולי התערב הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו כד לסכל את המזימה הסופיסטית הזאת, הייתה הדמגוגיה שלהם כובשת את העם. חזות קשה, חזות על מה שהיה תחת השמש, וחזות על אין חדש תחת השמש
עמוס דאי
הגיע הזמן שמישהו מבית הנבחרים יפעל להפרדת הרשויות או לביטול המפלצת הזאת שנקראת בג"צ, תוך כדי שליחת כל שופטיו הביתה!
איתמר לוין
בית המשפט העליון לא יתערב בשאלת המשך כהונתם של שטייניץ וישי משום שמדובר בסוגייה פוליטית מובהקת    לינדנשטראוס נסחף אחרי הרטוריקה של עצמו ויצר מושגים שאינם קיימים בחוק    ההתמקדות בשרים היא טעות איומה שתגרום לכך שהמסקנות החשובות באמת לא יוסקו    תוצאה ברורה של הדוח תהיה הפקרות תקציבית
אהוד פרלסמן
דוח מבקר המדינה מתאר בצורה בהירה וברורה את מהלך האירועים שהובילו לאסון הצוערים, וברור ממנו שנוכח מהירותה ועוצמתה של סופת האש, האסון היה כמעט בלתי נמנע
משה חסדאי
כבר שישים שנה עובדים בני משפחת זיולקובסקי - אב המשפחה קורצ'אק ולאחר מכן אלמנתו ועשרת ילדיו - על פרויקט המנציח את זכרו של המנהיג האינדיאני האגדי שלהם    המנהיג מונצח באמצעות פסל אדירים המגמד את פסלי ארבעת הנשיאים המצויים מרחק קצר מהאתר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il