X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
איימי וויינהאוס, הייתה נפש לוחמת, מיוסרת וכואבת היא קורבן של אטימות הלב, של האנשים ההופכים את הבגידה לדגל ולהישג, של השנאה להצלחה של הזולת, של הציניות ושל הכל שפיט, הכל כלכלי והכל סחיר לוחמת גדולה ודגולה הלכה לנו לאיבוד אסור לנו לשכוח את המסר שלה
▪  ▪  ▪
איימי ווינהאוס. לא עמדה בבגידה המתמשכת [צילום: עכבר העיר]

כמה כאב! איזה צער עמוק על אבדן נשמה גדולה שחיפשה את השכינה בעולם הזה. חיפשה להיות מרכבה לשכינה כפי שכל נשמה יהודייה רוצה. כשלא מצאה אותה בסביבה שלה, נעשתה מרכבה לבריטניה. יותר בריטית מבריטית. אבל זה לא הלך עם נשמה כמו שלה. וכך, איבדה עצמה לדעת, איבדנו אותה כולנו כשראינו את הכתובת על הקיר ולא הצלחנו לעזור לה, כמו לרבות וטובות כמוה. נשמות טובות וגדולות, שבוקעות את קירות האבן של ליבותינו, אך הלבבות עדיין קשים ואטומים.
איימי וויינהאוס, הייתה נפש לוחמת אור מיוסרת וכואבת. היה לה כשרון מוזיקלי מדהים ונדיר, יחד עם נשמה טובה וטהורה שנהרסה בגיל צעיר מאוד, כשאביה מיטשל בגד באימה ג'ניס ועזב את הבית ואת אחיה אלכס ואת איימי. זה הרג את איימי. ואחר כך בית הספר, שזרק אותה כי לא מיצתה את עצמה ועשתה נזם. ואחר כך המפיקים המוסיקליים שלה שניסו למסחר אותה ולמכור אותה, תוך העצמת הביזאריות שבה ועצם מצוקתה. גם הם בגדו בה. ואחר כך בגדו בה העיתונאים והצהובונים והפפראצי וכל טורי הרכילות ובעלי לשון הרע. ואחר כך בגד בה פעם אחר פעם החבר ההזוי שלה. היא כבר לא יכלה יותר לעמוד מול הבגידה המתמשכת והסכם החזירים, של עולם השקר החילוני, הבוגדני, הסוחר בכל ומוכר הכל.
את הכל ימכרו החזירים הקפיטליסטים - את עמם, את דתם, את אמונתם, את ארצם, את אחותם ואת אביהם ואת אימם. הכל מותר והכל הפקר בשם ההצלחה החברתית והכלכלית.
איימי היא קורבן של אטימות הלב, של האנשים ההופכים את הבגידה לדגל ולהישג, של השנאה להצלחה של הזולת, של הציניות ושל הכל שפיט, הכל כלכלי והכל סחיר. היא כמו רבים מאיתנו, כמו המציתים עצמם בראש חוצות, כמו אנשים טובים באשר הם, ויהודים באשר הם כאן ושם, שהפכו להיות חלק מתרבות שהם אינם מעריכים, חלק מאידיאולוגיה שאין לה אלוהים ואין בה טוהר וקדושה. איימי הצליחה, אך באותה הנשימה סלדה מהצלחתה. לוחמת גדולה ודגולה הלכה לנו לאיבוד. אסור לנו לשכוח את המסר שלה.
פורום האנשים הרגישים
הקימו בתל אביב ובצפון פורום של אנשים רגישים, שאיימי ודאי נמנתה עליהם, הוא נקרא 'פורום האנשים הרגישים' ויש לו גם ספר יסוד: 'אדם רגיש מאוד'. לעניות דעתי, איימי, כמו רבים כמוה, זקוקים כחמצן לנשימה לקבוצת תמיכה חברתית מתמשכת בשיטת 12 הצעדים. אחרת הם נופלים בקרב מול האגואיזם והרשעות ששוכנים בלב האדם.
התרופה לנפש הטרופה של האנשים הרגישים, האותנטיים והכישרוניים, הינה קבוצת תמיכה חזקה ושיטת עבודה רוחנית עם כלים מעשיים. לרבים מספור בעולם כולו, נמצאה תרופה זו בדמות 12 הצעדים של ה - AA. זו שיטת עבודה רוחנית מאוד ומעשית, המלווה בהשתתפות פעילה מאוד בקבוצת עבודה, שהיא גם קבוצת תמיכה, וכן באמצעות מאמן אישי הנקרא ספונסר. הכל בהתנדבות וללא תשלומי הכפל כפליים לפסיכולוגים ושאר מלווי בריבית קצוצה. הפלא הזה של תוכנית 12 הצעדים מוסבר אך ורק בהיותה תוכנית לצמיחה רוחנית ואמונה מעשית בכוח העליון, באל - כפי שכל אחד מבין אותו.
ללא כוח עליון והודאה בחוסר האונים אל מול האגו ועולם האגו, וללא הודיות יומיומיות על ההשגחה הפרטית, וללא סבבי החלוקה עם חברים לתוכנית, אי-אפשר לרגישים ולנשמות הגדולות לעבור את הגשר הזה הצר והמייצר. וזו תפילת השלווה של התוכנית: אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם, את האומץ לשנות את הדברים שביכולתי, ואת התבונה להבחין בין השניים. לאחדים מאיתנו הצטרפות לתוכנית זו, הינה הצלת חיים ממש.

תאריך:  24/07/2012   |   עודכן:  24/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שנה למותה של איימי וויינהאוס
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
12צעדים לא עובדת על רוב האנשים
NA  |  24/07/12 20:23
2
ושכחתי את הפואנטה....
NA  |  25/07/12 15:42
 
- חיי מיליונים ניצלו בזכות ה- 12
משה חסדאי  |  25/07/12 17:37
 
- העובדה: 12 צעדים עוזר למעטים.
NA  |  26/07/12 19:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל קסטל
שנה למחאה ונראה כי תנודת מחירי הדיור, בשוק הנדל"ן של מדינת ישראל, מתרחשת בעיקר באמצעי התקשורת ולא בשטח עצמו    כותרות שונות עולות באמצעי התקשורת ומציגות נתונים שונים לגבי צפי מחירי הנדל"ן בישראל
עו"ד צבי וישנגרד
עו"ד צבי וישנגרד, העוסק רבות בסיוע לבעלי חוב ופושטי רגל, סוקר מספר דרכים בהן ניתן להתמודד עם התמוטטות כלכלית, ומצביע על פתחי מילוט הקיימים בחוק המאפשרים לחייבים לשמוט חובות, ולפתוח בחיים חדשים
אלי אלון
לאורך הכבישים הבין-עירוניים מוצבות בצמוד לתחנות האוטובוסים קופות צדקה גדולות שהוצבו ע"י עמותות חרדיות שונות ומהוות מפגע אסתטי ובטיחותי. התופעה גברה בשנים האחרונות ומספר קופות הצדקה גדל. קופות הצדקה פועלות לכאורה בניגוד לחוק, אז למה הן לא מוסרות במשך שנים כה רבות?
נרי אבנרי
במהלך הקמפיין לראשות הממשלה, אהוד ברק התחייב לגייס בחורי ישיבה. אחרי שנבחר - הקים את ועדת טל. התקשורת הכניסה את חזון השוויון בנטל - להקפאה. עד הקדנציה השנייה של נתניהו. עכשיו העצמות בוערות. הלכתי לארכיון...
אפרים הלפרין
פרקליט מחוז ירושלים, אלי אבראבנל, סבר במקרה של קצב שאין ראיות לאונס, וסבר שבעניין אולמרט התיק עשיר בראיות להרשעתו. השופטים קבעו הפוך לגמרי, אז האם אבראבנל לא היה בקיא בתיקים? או שמא שופטינו לא שופטים על-פי הראיות שבתיק? ומה קורה עם הוודאות השיפוטית? עד כמה תלויות ההחלטות בהרכבים, בנאשם, דמותו, מוצאו ולא במסכת הראיות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il