X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חופש גדול עם הילדים? גיא חסיד, סמנכ"ל השיווק והמכירות, של רשת תחנות הדלק Ten נותן עשרה טיפים לנהיגה עם ילדים בחופשת הקיץ
▪  ▪  ▪
נהוגים בזהירות גם בחופש הגדול [צילום: פלאש 90]

אוגוסט הוא החודש הבעייתי: ביולי הילדים נהנו בקייטנות, במזגן, מול המחשב ועם החברים ובאוגוסט מתחיל לשעמם להם. אז אנחנו יוצאים קצת יותר מוקדם מהעבודה, משתמשים בשירותי הסבתא ויוצאים לטיולים (שהילדים יספרו שעשו וראו בחופש). סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת תחנות הדלק Ten, גיא חסיד, מעניק להורים מספר טיפים לנהיגה לימים החמים:
  • שמירה על שמשות ומראות נקיות- במיוחד בימים של ראות לקויה ובנסיעות בכבישים "שוממים" יחסית ככביש הערבה.
  • נסיעה בשעות הבוקר/ הערב המוקדמות ולא בשעות הצהריים החמות- ימנע מהילדים לריב על הצד של השמש ובמידה ומספיק מאוחר/ מוקדם- הילדים יירדמו מעייפות.
  • בתחילת הנסיעה יש לנסוע עם מזגן וחלונות פתוחים כדי שהחום יצא מהרכב.
  • לפתוח חלונות במהלך הנסיעה - למרות שמאוד חם בחוץ, נסיעה ממושכת עם מזגן עלולה לגרום להירדמות מאחר שהמזגן מחזיר אויר מוציא אוויר ממוחזר. סיבה נוספת לפתיחת חלון היא שמיעת רעשים מבחוץ- כשהמזגן פועל, בשילוב עם הרדיו והילדים מאחורה הנהג מאבד קשר שמיעתי לסביבה חיצונית. יש להקפיד על רכב שקט- במידה והנהג נוסע עם ילדים ובלי ליווי נוסף, יש לדאוג לחטיפים, משחקים, מוצצים.
  • עצרו להתרעננות- בחום מעייף, מטשטש ומעלה את לחץ הדם ולכן, צאו מהרכב, עשו מתיחות , שתו מים וחזרו לנהוג. גם לילדים העצירה היא חיובית- הישיבה בבוסטר/ בכיסא אינו נוח ומגביל את התנועות ולכן בעצירה הילדים יכולים לשחרר לחצים. עצירה של 10 דקות במקום מוצל ובטיחותי (לא בשולי הכביש) משפרת את רמת הריכוז פלאים.
  • ענדו משקפי שמש, חולצה עם שרוולים ארוכים- גם הקטנים שמאחור, משקפי שמש שומרים על העיניים משמש ישירה ומונעים סנוור וכאבי ראש. השרוולים הארוכים נועדו כדי לשמור על העור משריפה.
  • לפני שאתם יוצאים לטיול-האזינו לדיווחי התנועה ובדקו בגי.פי.אס הלוויני עומסים- פקק הוא צרכן הבנזין העיקרי.
  • סכנת ההחלקה קיימת גם בקיץ- חול ואבק על הכביש יכולים לגרום להחלקה ממש כמו כביש רטוב.
  • לא רק לכם חם - גם הכבישים מתחממים: הקפידו על מדידת לחץ אויר בצמיגים פעם בחודש ולפני נסיעות ארוכות. צמיגים שאינם נמצאים בלחץ האוויר המתאים יכולים להתרחב ולהתפוצץ בשילוב עם האספלט הרותח.
  • סעו בזהירות - לכולם חם ואין סבלנות, והילדים לא מפסיקים להתלונן אבל אל תשכחו שיש עוד כלי רכב על הכביש, תנו זכות קדימה, אותתו לפני כל פניה ואל תיסעו במהירות מופרזת בכביש- הילדים בחופשה ויכולים לקפוץ לכביש בכל רגע נתון.

תאריך:  29/07/2012   |   עודכן:  29/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצן הורוביץ
בחברה הדמוקרטית, בדמוקרטיה עצמה, קיים כשל: פרטים חלשים בגופם או בנפשם שהיו נכחדים בחברה "הטבעית", הפראית, מוחזקים בחיים בחברה התרבותית. טיפול רפואי ל"בלתי ראויים לחיות", עזרה לעניים, קורת גג, חיסונים - כל אלה מחלישים את הגזע האנושי. ולא רק שמטפלים בהם, אלא גם נותנים להם קול שווה. אבסורד ממש. אז תגידו תודה שאתם בכלל חיים
דן אלון
מורסי אומנם התחיל מאחור עם אומה שסועה ומדממת, אך הוא מקדים את נתניהו בכל תחום, ועולה עליו בכל קנה מידה. הוא מנהיג של כ-ו-ל-ם, והוא ממנה ממשלה של מקצוענים. נתניהו הוא מנהיג רק של ה"בייס" שלו, והוא ממנה לשרים רק במודל של שוחד פוליטי לשם קיום רציפות והמשכיות שלטונו. נתניהו הוא מורסת המובארק שלנו, אבל איפה המורסי שלנו?
ראסם נטור
למות למען ערך שבייסוד שלו קיימת הפליה ערכית בין בני אדם וקיים בו סוג של תרמית אינו נחשב בעיני למקודש אך למות למען צדק חברתי ושיווני למען עצמי ואחרים זה היחיד שנחשב בעיני למקודש
אהרון שחר
המדינה לא כלכלית, הבנקים לא כלכליים, הבורסה לא כלכלית, בקיצור: הכלכלה אינה כלכלית
פסח רויטמן
בכל הסקרים שנערכו בשנה האחרונה היה דבר אחד קבוע במקומו. גוש הימין-דתיים זוכה במרב הקולות. אומנם לא ברוב גדול ומכריע, אך רוב קבוע ויציב. המסקנה: נתניהו הוא המועמד הבטוח לראשות הממשלה לאחר הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il