X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תקינות פוליטית עומדת בסתירה לחופש הביטוי ופמלה גלר המייסדת של יוזמת הגנת החופש האמריקני נחושה בדעתה להוכיח לאומה האמריקנית בדיוק את זה
▪  ▪  ▪
פמלה גלר [צילום: AP]

פרסומת על אוטובוסים בסן פרנסיסקו וניו-יורק שופכות אור על התנהגות המוסלמים. פרסומת נגד ג'יהאד עומדת לעצבן אנשים בתחנות הרכבת תחתית בניו-יורק. הפרסומת אומרת: "בכל מלחמה בין האדם התרבותי והפראי, תמוך באדם התרבותי. תמוך בישראל / הביס את הג'יהאד."
למרות המאמצים של פקידי מערכת התחבורה לחסום את הפרסומת, המשווה את הג'יהאד האיסלאמי לאכזרי וברברי, היא אמורה להופיע בעשר תחנות רכבת תחתית בניו-יורק.
בראש הקמפיין הזה עומדת הבלוגרית פמלה גלר -
[קישור];
גלר היא המייסדת של יוזמת הגנת החופש האמריקני - [קישור]
וגם של 'עצור את האיסלאמיזציה של אמריקה' - [קישור] / [קישור]
הקמפיין הזה התחיל בסן פרנסיסקו בחודש אוגוסט 2012, בעוד שסוכנות התחבורה העירונית שם התנגדה לפרסום.
"הסיבה שאני רוצה להריץ את הפרסומות אלה היא לסתור את המודעות האנטי ישראליות שהורצו בערים שונות ברחבי הארץ, בניו-יורק, בוושינגטון, על רכבות הבארט בסן פרנסיסקו", אמרה גלר. המודעות על רכבות הבארט קראו לארה"ב לקצץ את הסיוע הצבאי לישראל" - זה היה מסר מוטעה ומסוכן והיה צורך להפריך אותו עם האמת", אמרה גלר.
בשם הזכות לחופש הדיבור
גלר נלחמת בדחיית הפרסומות ומבססת את מלחמתה על התיקון הראשון של החוקה האמריקנית, הזכות לחופש הדיבור. הפרסומת על האוטובוסים ובתחנות הרכבת גם לא ישבה היטב עם רשות התחבורה של העיר ניו-יורק; הם לא הסכימו להריץ אותן וגלר לקחה את רשות התחבורה לבית המשפט ונצחה. מעניין, היום שבו היא זכתה במשפט בניו-יורק, היה היום שבו סן פרנסיסקו אשרה להריץ את הפרסומת שלה.
המודעות כבר מפורסמות על דפנות אוטובוסים של סן פרנסיסקו. "אם זו הייתה דרכי, הן יהיו בכל עיר בארצות הברית ואם אני אוכל להשיג את המימון, זה בדיוק מה שהולך לקרות", אמרה גלר. הבאה בתור בתוכניתה להריץ אותן היא וושינגטון הבירה.
הפרסומת של גלר היא ברורה; יש לנו זכות להביע את דעתנו ולקרוא לעוול בשמו. זה לא בסדר לבקר את ולשלול הלגיטימיות של מדינת ישראל מבלי תגובה ראויה; זה לא בסדר להטיל אימה על ישראל, לירות רקטות לעבר אזרחיה מרצועת עזה, לחטוף את חייליה כשהם בפטרול על הגבול בצד הישראלי, או לחטוף מכוניות ישראליות, לזרוק אבנים שגורמות למוות של אזרחים חפים מפשע או לרצוח ילדים ישראלים בשנתם. הזמן לאיית את זה כמו שזה, יש חלק גדול בעולם המוסלמי שהם פשוט פראי אדם רצחניים. זה הוכח לאחרונה בהפגנות נגד אמריקה בכל רחבי העולם שבהן אזרחים אמריקנאים חפים מפשע נרצחו באכזריות.
ב-24 בספטמבר, 2012, על-פי צו בית משפט, החלה רשות התחבורה העירונית של ניו-יורק סיטי להציג את המודעות. עכשיו המוסלמים מתלוננים. הם לא התלוננו כאשר הייתה פגיעה בישראל עם מודעות שהופיעו על צד אוטובוסים. זה לאורך הסמטימנטים שלהם. המסר שלהם, יהודים יכולים להרגיש לא בטוח, מוסלמים לא יכולים.
המודעות היו אמורות להתחיל להופיע במערכת המטרו בוושינגטון. אך במערכת המטרו בוושינגטון נרתעה, וצטטה את ההתפרעות האלימה של המוסלמים שלכאורה נגרמה על-ידי הוידאו 'התמימות של המוסלמים'.
בסוף השבוע שעבר גלר יזמה פעולת חירום בבית דין לאכיפת זכותה לתיקון הראשון לחוקה האמריקנית בוושינגטון, הזכות לחופש ההבעה, בעיר שבה חופש הביטוי של התיקון הראשון לחוקה האמריקנית הוא צו היום. או שהוא לא?
מערכת DC נרתעה, בצטטו את ההתפרעות האלימה של מוסלמים לכאורה מודלק על-ידי וידאו YouTube, התמימות של מוסלמים. אז גלר יזמה פעולת בית דין חירום לאכיפת התיקון הראשון שלה בוושינגטון, שבו התיקון הראשון הוא הצו ליום. או שזה לא?
בינתיים שני דברים קרו מאז. ראשית, רשות התחבורה העירונית של סן פרנסיסקו הכריזה שתתן את כל ההכנסות מהמודעות של של יוזמת הגנת החופש האמריקני לנציבות זכויות האדם בסן פרנסיסקו כדי לתמוך ב-"פעילות חינוכית."
שנית, למרות שעיריית סן פרנסיסקו כנראה משוכנעת שלהחרים את הפרסומת של יוזמת הגנת החופש האמריקני זה הפרת זכות התיקון הראשון לחוקה האמריקנית, אתמול הם התחילו להריץ מודעת ויתור ליד כל אחת מהמודעות של האירגון של גלר, שהיא, על-פי אתר של גלר, היא ראשונה כמותה בהיסטוריה של פרסום חוץ, לצד הפרסומת של אירגונה התומך בחופש, ונגד הג'יהאד. מודעת הויתור מצהירה: "מדיניות רשות התחבורה העירונית של סן פרנסיסקו אוסרת על אפליה על בסיס מוצא לאומי, דת ומאפיינים אחרים ודוחה הצהרות המתארות כל קבוצה כפראים."
באמת שואלת גלר? האם הנאצים לא היו פראים? הטליבאן? החמאס? אל-קאעידה? בוקו חראם? אלה שערפו את ראשו של דניאל פרל? אלה שרצחו בדם קר את משפחת פוגל?
גלר ואירגון יוזמת הגנת החופש האמריקני שמעולם לא נחים על זרי דפנה, הגיבו מייד במודעת פרסומת שמוקמה על צד האוטובוסים בסן פרנסיסקו שאומרת: "למה העיר של סן פרנסיסקו כופאת את חוקי השריעה? אן פרנסיסקו מריצה כרזת ויתור ליד הפרסומת שלנו התומכת בישראל. למה הם לא הריצו אותה לצד מודעות העוול כנגד ישראל? סימו סוף לאנטישמיות בממשלה בסן פרנסיסקו."
ופמלה גלר לא תנוח עד שישמעו אותה בקול רם וברור.

תאריך:  27/09/2012   |   עודכן:  27/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פמלה גלר, לוחמת למען חופש הדיבור וישראל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה מצוינת!! חבל שלא ניתן
הניה  |  29/09/12 10:32
2
לה ל"ת
תודה רבה  |  30/09/12 10:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
'בוגר מעריב' על העיתון שהיה הנפוץ במדינה: ההידרדרות החלה כשמעריב כשחדל לשמש עיתון יהודי, לאומי, ציוני    מעריב עדיין יכול להציל את עצמו, אם ישוב להיות שקול, אחראי ואמין
אור פישר
שמתי נפשי בכפי במטרה לגלות את נוסחת החוכמה הסודית: כיצד הסבתות משכנעות אותנו, גם את גדולי הווכחנים, האסרטיבים, לקחת אלינו הביתה שלל מצרכים לא נחוצים    כוחה של הסבתא - פרק 1
דודו קוכמן
דוח ה-OECD מראה כי החינוך בישראל במצב מדאיג לעומת החברות האחרות בארגון    הדבר צריך להטריד הן את הממשל, אך גם את החברה האזרחית
הרב אליהו קאופמן
זו לא הפעם הראשונה ששמעתי על "הקלות שבת" שהן למעשה חילול שבת אצל אותם "סרוגים", אצל הקליפות הסרוגות, אלה המפעילים נשקים בשבת - ולאוו דווקא בצבא. תוסיפו לזאת גם את הצעת העבר של ח"כ אורלב, להעביר את יום המנוחה משבת קודש ליום ראשון, ותקבלו מה בדיוק חושבים לעשות כדוד סתיו, יובל שרלו ואפילו שמואל על כל נושא העיסוק בתורה
ניב עמית
שיעור שני בעיתונאות לעורכי מעריב: ההבדל בין ידיעה, כתבה ומאמר, ובילי מוסקונה-לרמן כמשל    וגם: כל כתב זב חוטם, וכל כתבת מתחילה פליטת "במחנה", רואים לעצמם זכות וחובה קדושה לחנך את הקורא הנחות. האומנם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il