X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עכשיו השאהידים של החמאס לוקחים את המאבק צעד נוסף קדימה, להפציץ את ירושלים אל-קודס. לצרורות השקרים שהם מפיצים ברחבי עזה יתווסף עוד אחד: היהודים פוצצו את מסגד אל-אקצה... למה לא?
▪  ▪  ▪
מסגד אל-אקצה. מנסים להטיל שוב את האשמה על היהודים [צילום: איציק וולף]

החמאס לידיעתכם, שיגר טילים לעבר ירושלים. זה החמאס המנסה כבר שנים לכבוש את ירושלים עיר הקודש בראש גדודי ג'יהאד מוסלמים. בירושלים נמצא מסגד אל-אקצה שנבנה בהר הבית על הריסותיהם של בתי המקדש שלנו.
ברור לכולנו שאת הטילים לא כיוונו כלפי בית המקדש היהודי כי הערבים לא מאמינים שיש במקום בית מקדש מלבד המסגד שהם בנו לתפארת האיסלאם.
הנורמה - לבנות על ההריסות של תרבות קודמת
זו הייתה והינה תרבות עולם נורמטיבית מאז ומתמיד, לבנות על ההריסות של תרבות קודמת, והערבים לוקחים אותה איתם אל המאה ה-21. אבל מה לעשות, אנחנו היהודים עדין קיימים פה ומסגד אל-אקצה הקדוש להם נמצא בגבולות ארצנו.
לא שמעתי ולא קראתי שאיזה אימאם עצבני בארץ, במזרח התיכון או בעולם הרחב קפץ על הדוכן שלו וקילל את המטורפים האלה השולחים טילי הרס לעבר ירושלים הקדושה ומסגד אל-אקצה. תנסו לחשוב מה היה קורה בעולם המוסלמי אם האירנים היו שולחים טילים לעבר מכה.
הדרך היחידה להבין את משמעות ההתרחשות הזאת היא להשתמש קצת בידע אישי, יהודי. ידוע, למשל, שבראשית המאה ה-20 נערך ברוסיה משפט של יהודי (מנחם בייליס) שהואשם ברצח ילד נוצרי ונטילת דמו בטקס דתי מפוקח כדי לאפות את המצות המסורתיות של פסח. זה לא היה מקרה יחידי, ומיליוני בני אנוש נורמטיביים ברחבי היבשת האפלה אבל נאורה האמינו בעלילה הזדונית שהמציאו אבות הכנסייה הנוצרית מראשיתה והניפו יד כלפי היהודים שלהם.
כלומר, הבנדיטים של כל העולם מוכנים בכל רגע לשחוט את הילדים שלהם ושל השכנים כדי להעליל עלילה בריאה על יהודים שלהם. זה מה שעושים גם ערביי החמאס בעזה. הם מחביאים את הטילים שלהם בתוך בתי מגורים נורמטיביים (משהו בעזה נורמטיבי?) כדי שהיהודים הארורים וצמאי הדם ישלחו פצצות במטרה להרוג את הילדים שלהם שרק עכשיו הלכו לישון. לשם כך הם גם מעבירים נשק באמבולנסים וגם מחביאים נשק בבתי חולים, מסגדים, ארנקים של נשים הרות, בתי קברות. ידוע כי חלק נרחב מאותם חללים, בהם גם ילדים שבגדיהם מרוחים בצבע אדום, קמים לתחייה ברגע שמסתיים מסע ההלוויה לאורך שדרת B.B.C ו-CNNֹ.
להפציץ את ירושלים אל-קודס
עכשיו השאהידים של החמאס לוקחים את המאבק צעד נוסף קדימה, להפציץ את ירושלים אל-קודס. לצרורות השקרים שהם מפיצים ברחבי עזה יתווסף עוד אחד: היהודים פוצצו את מסגד אל-אקצה... למה לא? - עובדה שהאימאמים שותקים.
היהודים שלנו בשמאל הנחוש, שעזרו להם בעבר כאשר הסוו ועיוותו עובדות לא נעימות, כמו מעשי אונס של מתנדבות שלום במחנות הפליטים, שעזרו להם לכרות עצי זית כדי להאשים מתנחלים, שעיגלו וקלפו את הפינות בדיווחי בצלם, שיצרו פרובוקציות באמצעות ילדות פלשתיניות שלוחות רסן כדי לצלמן מוכות כביכול בידי החיילים שלנו, שדרשו חרם אקדמאי על ישראל – ימשיכו, כדרכם החילונית בקודש, לגבות את הנורמטיביים שלהם מעזה. הם - שבוחלים ביהודים הדתיים - מבינים להפליא את המוסלמים משולחי-אל ומבקשים מאתנו בהתלהבות קנאית להטות אוזן ולב לתבונה האלוהית של המזרח התיכון. הכל – רק כדי להפגין שוב זרות, בוז ושנאה ליהודים.
יש לזכור, הם גם אלה שהאשימו, בין השאר, את אריק שרון בפרוץ האינתיפאדה הידועה משום שביקר בירושלים העתיקה ובהר הבית. היום כבר נודע ותועד מה שהם ניסו להסוות ולעוות אז ומאז – שהערבים תכננו את הקרב הזה לפרטיו האחרונים והמתינו להזדמנות.
הם גם אלה שהאשימו אותו ואת הממשלה של בגין ברצח-עם בבירות. הם אלה שאיתרגו אותו כשהחל לגרש יהודים מגוש קטיף.
אנחנו כמובן אשמים כולנו עד שלא תגיע זהבה ותגיד לדובים שמקיפים אותה לחבק אותנו בצורה נורמטיבית...

המחבר גם מחסר
תאריך:  18/11/2012   |   עודכן:  19/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מתנחלים
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס שנער
הקישור שנעשה בין המילים: "שמאלנים", "בוגדים" ו"שונאי ישראל" הפך את המונח הראשון למעין מילה נרדפת למונחים האחרים עד שאפילו אנשים תמימים נוהגים להשתמש במילה "שמאלני" כמילת גנאי וחבל שכך
רפאל בוכניק
התמשכות המבצע הכוללת גם תקיפות כנגד מתקני שידור רדיו וטלוויזיה של החמאס היא צעד בכיוון הנכון. עתה קיים הכרח בבניית חלופה הולמת ומיידית בדמות שידורים ישראלים בשפה הערבית כלפי אוכלוסיית רצועת עזה
ד"ר עודד עמיחי
צריך להודות: על-אף הישגיה של מערכת כיפת ברזל, החיים של תושבי באר שבע, אשקלון ואשדוד, משתבשים. תושבי עוטף עזה, שמערכת כיפת ברזל לא מסוגלת להגן עליהם, נאלצים לחיות בטווח ריצה מהמרחב המוגן. מערכת כיפת ברזל, יעילה ככל שתהיה, לא מסוגלת להגן על תושבי עוטף עזה
אבישי אפרגון
הגיוס הגדול מהווה אמצעי הרתעה ואיום - הן עבור החמאס והן עבור החיזבאללה וסוריה    גם אם תתחיל פעולה קרקעית, סביר להניח שיהיו בה "מדרגות" - וכל אחת מהן תצטרך לקבל את אישורו של הדרג המדיני. כך גם קורה בימים אלו במערכה האווירית, אשר החלה עם השמדת עיקר כח הפאג'ר 5 ו"עולה מדריגה" ככל שעובר הזמן
אברהם בן-עזרא
כל עוד לא נבין את שפתן של כנופיות הטרור, ולא נגרום להן במונחים המקובלים עליהן, לרצות מתוך פחד או מאינטרסים אחרים שלא לחשוב על טרור ולשנות מקצוע - הטרור יתמשך ויתעצם ללא כל תלות במבצעי ענני עופרת למיניהם; נראה כי בלית ברירה מבחינת תפישת העולם של מנהיגי ישראל, וכאילוץ הכרחי, בסיבוב הזה או בסיבוב הבא, ניישב שוב את גוש קטיף ונחזיר עטרה ליושנה, לבטחון מדינת ישראל
רשימות נוספות
הירתמות למען תושבי הדרום!  /  עדי וילדר
צה"ל השתלט על תדרי חמאס  /  איציק וולף
מסייעים לתושבי הדרום  /  יפעת גדות
מבצע על זמן שאול  /  אריאל כהנא
עכשיו מעונן  /  עמיר רפפורט
כן, לחפש את מחט השלום!  /  ד"ר אורנה מרקוס בן-צבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il