X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במציאות שנוצרה אין לנתניהו ברירה אלא לנפץ את השקר המקשר בין מדינה פלשתינית לבין שלום. שני אלה הם דבר והיפוכו. כל עוד נתניהו ימשיך לדקלם את איוולת "פתרון" שתי המדינות הוא הופך את עצמו לשותף לגושים ולשקר הנ"ל
▪  ▪  ▪
הגוש האירופי. שוגה פעם נוספת בקריאת המציאות [צילום: AP]

השיח הציבורי והתקשורתי בישראל לוקה בשקרים שונים המאומצים על ידו ללא בדיקה. אחד מהם הוא "הגוש" בהקשר של המערכת הפוליטית שמימין לליכוד. הכל יודעים שמדובר באוסף מפלגות שמאל הנוגסות זו בזו, אבל עובדה זו אינה מפריעה לפרשנים תומכי "הגוש" ולראשי פלגי "הגוש" להתקרא "גוש מרכז-שמאל". כינוי שגוי ומטעה זה ממשיך לככב גם כאשר אהוד אולמרט וציפי לבני, אדריכלי מחדל "ההינתקות", מאגפים את מרצ משמאל, ועל כן אינם יכולים להיחשב מרכז ואינם יכולים לנגוס בליכוד.
"גוש" אחר הקיים בעולמנו הוא האיחוד האירופי, שמאז היווסדו מספר המדינות בו הולך ותופח, עם התפרקותן של ברית המועצות, יוגוסלביה וצ'כוסלובקיה, ועם הלחצים הגוברים להשתחררות ארץ הבאסקים משלטון צרפת וספרד, לפרישת קטלוניה מספרד וסקוטלנד מבריטניה, וכמובן לחלוקת בלגיה ל-2 מדינות ל-2 עמים. חלק מהתהליכים הללו עשויים להבשיל ולהתגשם עוד לפני שחלילה תוקם מדינה ערבית בלב ארץ ישראל.
תהליך נוסף המאיים על "גוש" זה הוא הכיבוש הזוחל בהתמדה של חלק ממדינות אירופה על-ידי מהגרים מוסלמים. אבל, תהליכים אלה אינם מפריעים ל"גוש" האירופי, ובעיקר למדינות בו שהן בעלות עבר קולוניאליסטי מפוקפק, לנזוף בישראל על תוכניות בנייה בבירתה, ירושלים. למעשה מתייצבות מדינות אלה - חלקן ממניעים אנטישמיים וחלקן ממניעים תבוסתניים (ע"ע מינכן 1938) - לשמאלו של מכחיש השואה מרמאללה, אבו-מאזן, ובמלים אחרות, לשמאלם של הטרוריסטים "הטובים" מהארגון לשחרור פלשתין כולה.
אין פלא שבדיוק באותו יום שבו מה שהעסיק את "הגוש" האירופי היה דווקא בניינה של ישראל וצעדי ההתגוננות שלה מפני הכובש הערבי (וזהו הכובש האמיתי בארץ ישראל), דווקא באותו יום הוענק לצבועים האירופים פרס נובל ל... שלום, אותו פרס שאיבד כל ערך מאז הוענק לגדול הטרוריסטים, יאסר ערפאת.
אבל, מה לנו כי נלין על האירופים השוגים בקריאת המציאות, החושבים כי עם ישראל הוא כובש בארצו, הדוגלים במצעד האיוולת של "פתרון" שתי המדינות, המבחינים בין טרוריסטים "טובים" ו"רעים", והמונעים מישראל להכות באלה ו/או באלה - אם גם בקרבנו, בקרב "גוש" השמאל נשמעים שוב ושוב אותם קולות ואותם שקרים.
מדובר בשמעון פרס, האיש שהביא ארצה את בקבוק הרעל של אוסלו, שמזהיר מפני החמאס, אבל ממשיך להאיץ בישראל לשתות מהרעל שהביא, בניגוד לדעתה של הממשלה הנבחרת והמוסמכת.
מדובר בציפי לבני, שהקימה את "התאונה" ("התנועה") האישית שלה, שאמורה להתבסס על "הניסיון" המדיני של מי שהביאה על ישראל את תהליך אוסלופוליס (אוסלו+אנאפוליס), ושכל הצעדים המדיניים שלה מתבססים על אמירת הן ללוחצים מבית ומחוץ. זה המירשם שלה נגד בידוד מדיני! למעשה לבני השאירה אחריה אדמה חרוכה במדיניות החוץ של ישראל.
במציאות שנוצרה אין לבנימין נתניהו ברירה אלא לנפץ אחת ולתמיד את השקר המקשר בין מדינה פלשתינית לבין שלום. שני אלה הם דבר והיפוכו, ומי שדוגל במדינה ערבית ממערב לירדן - יהיה זה ישראל, ערבי, אירופי, או אמריקני - מרחיק את השלום. כל עוד נתניהו ימשיך לדקלם את איוולת "פתרון" שתי המדינות הוא הופך את עצמו לשותף לגושים ולשקר הנ"ל.

תאריך:  11/12/2012   |   עודכן:  11/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גוש שקר
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
הסכנה בשקר של שתי מדינות
ד'ר אברהם שלום  |  11/12/12 19:15
2
גוש מרכז - אין חיה כזאת
בתיה  |  11/12/12 21:18
3
עבד ראבו בתגובה:"הטענה שערפאת
קורןנאוה טבריה  |  12/12/12 06:45
4
רק "בגוש השמאל" , בריימן ?
שלמה המגיב  |  12/12/12 08:19
5
ובאיזה "גוש" נמצא הליכוד ביתנו
שלמה המגיב  |  12/12/12 08:24
 
- התשובה: בגוש המרכז. ל"ת
בתיה  |  12/12/12 23:14
 
- בתיה צודקת
שלמה המגיב  |  13/12/12 07:23
6
הבעיה כאן היא בפניה אל נתניהו
מזכיר_המדינה  |  14/12/12 00:32
 
- מה לעשות? הוא הרע במיעוטו. ל"ת
בתיה  |  18/12/12 21:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אורי שרגיל
יו"ר הלשכה המדינית של ארגון חמאס מנה בלשונו את עזה, את רמאללה, את ירושלים, את יפו ואת חיפה. ומה עם תל אביב? מדוע לא הזכיר משעל את העיר ללא הפסקה?
עידן יוסף
שרי החוץ של האיחוד גינו החלטת ישראל לבנות בין ירושלים למעלה אדומים והזהירו כי המהלך עלול לסכן את תהליך השלום ולגרום לטרנספר    הצהירו שיקדמו חקיקה לסימון מוצרים מההתנחלויות ומרמת הגולן
יחיאל אמיתי
האיסלאם הפונדמנטליסטי שונא את הנוצרים ואת היהודים באותה מידה, אולם מדינות אירופה, ברוב תמימותן או אולי ברוב טיפשותן, עוצמות את עיניהן ומעניקות ליותר ויותר מוסלמים אזרחות במדינותיהן
נרי אבנרי
אולמרט מזהיר מפני אינתיפאדה שלישית. אין כאן הערכה, אלא סוג של אור ירוק לאבו-מאזן לפתוח באלימות. בעבר הוא זה שהאשים את התקשורת שנותנת גיבוי לערפאת. היום הוא נותן גיבוי לאבו-מאזן    הלכתי לארכיון...
מרדכי ליפמן
קו הגבול בינינו לבין רצועת עזה הולך ונעשה יותר ויותר קו שבין ישראל לבין עמדות קדמיות של אירן. זו משמעותו המעשית והמתהווה של המצב שנוצר שם. הנשק הוא נשק אירני, אנשי החמאס מתאמנים באירן, אירן מממנת את מצבורי הנשק הגדולים ברצועה וגם מתכננת ובונה את הלוגיסטיקה, כדי שהם יגיעו ליעדם
רשימות נוספות
מופז: היה צריך לחסל את משעל  /  איציק וולף
משעל: "פנינו לבאר-שבע, ליפו ולחיפה"  /  עידן יוסף
שיר ברדיו הפלשתיני משבח פיגועי התאבדות  /  איתמר מרכוס, נאן ז'אק זילברדיק
הברכה בהחלטת האו"ם   /  עו"ד אביעד ויסולי
מילים של הבל טרוריסטי  /  עמי דור-און
יפו, חיפה, עכו!  /  גורי גרוסמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il