X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה רוצים חובבי ציון? בסה"כ קצת צביון. מה עושים אלו שנטלו לעצמם מונופול על החכמה? משווים את הצביונות לגזענות. כדאי לבדוק את ההשוואה הזו
▪  ▪  ▪
ויתור על צביון המדינה משמע השלכת קורבנות השואה לפח [צילום: פלאש 90]

לתרבות המערב יש כמה נקודות תורפה ההופכות אותה לכר פורה לכירסום על-ידי תרבות ערב, אחת מהן היא הפאניקה מהסתה וגזענות. תהליך התפכחות אומנם קיים, אך הוא איטי מדי ולכן מוקדם עדיין לקבוע מה יגיע קודם: ריסון תרבות ערב או השמדת תרבות המערב.
אנו מכריזים בזאת
בשביל מה הקמנו כאן מדינה? למען הדמוקרטיה או למען היהודים? עבור הסובלים מאמנזיה הנה תזכורת קצרה, מה מזכיר לכם הקול הבא: "אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל היא מדינת ישראל". נזכרנו: זו מדינה יהודית שהוקמה כדי לשמש בית לאומי לעם היהודי! הדמוקרטיה היא בסה"כ כלי מתוך ארגז הכלים המסייעים לנהל אותה, בדיוק כמו החוק והכלכלה.
הרצל לא חזה מדינת חוק או מדינה דמוקרטית ואז פתאום עלתה לו הברקה: הי, אולי נביא גם קצת יהודים... נכון, המדינה היא מדינת חוק דמוקרטית עם כלכלה קפיטליסטית - אך לא זו הסיבה שהוקמה. היא לא הוקמה למען הכלים... הכלים קיימים עבורה.
ויקומו המלפפונים ויכו את הגנן
אם הכלים לניהולה התלהבו יותר מדי מעצמם והפכו לגולם שקם על יוצרו, עלינו להכיר בבעיה ולחפש לה פתרון. ישראל היא מדינה יהודית עם שפה עברית ורוח ישראלית! אם יש דברים המאיימים על צביונה חובתנו להכריתם מהר ככל האפשר בדיוק כפי שצה"ל נזעק להגן על קיומנו הפיזי.
צביונה של מדינה איננו דבר של מה בכך, זהו מהותה ומשמעות קיומה! 6 מיליון הושמדו לפני הקמתה ועשרות אלפים נפלו על הגנתה. אם הופכים את ישראל מ"מדינה יהודית" ל"מדינת כל אויביה", אין זה שינוי פעוט. ויתור על צביונה משמע השלכת מיליוני הקורבנות הללו לפח האשפה!
יבשת ערב החדשה
ישראל היא מקרה מיוחד - מדינה שהוקמה על אודי השואה. אך למרבה הפלא לא רק לישראל יש צורך בצביון משלה. תתפלאו, גם לערבים צביון משלהם. אומנם למדינות שונות בוריאציות שונות, אך עם הרב-גוניות שלהם ניתן לזהות דברים המשותפים לתרבותם.
לדעתי מדובר בעיקר באכזריות, דיכוי, התעלמות מזכויות אדם, טרור וכו'. קצת פדופיליה, קצת דיכוי התעללות והטלת מום בנשים, קצת יריות שמחה, קצת רצח על כבוד המשפחה, קצת שנאה (טוב, אולי לא כל כך קצת)... מזרחנים ומומחים מוזמנים לחלוק עלי, אני כמובן לא מומחה, רק מתרשם.
גם לאירופים יש צביון. יהא אשר יהא, הוא שונה מן הצביון הערבי. והנה על-פי הנתונים הדמוגרפים גורלה של אירופה נחרץ: תוך עשרות שנים בודדות היא הופכת ליבשת ערבית-מוסלמית. בעתיד כשרווקה תרשום בפייסבוק שהיא מחפשת חתן אירופאי היא תתכוון לצעיר שחום שצם ברמדאן...
מהו הפתרון?
ברגע שנתאושש מתרבות הנאורות תשושת הנפש הסובלת מנטיות אובדניות, ניתן יהיה לנקוט בכמה צעדים ברמות שונות של הסלמה, כגון: הקשחת תנאי קבלת אזרחות, קביעת רמה מקסימלית של אחוז מיעוטים, איסור פגיעה בצביון כמו רעלות וכו'. אם צעדים אלו ודומיהם לא יעזרו אנו עלולים להגיע למלחמות אזרחים, מלחמות של ממש, ואף מלחמת עולם.
אם לא נחלים בזמן מתסמונת הכשל הנאור, אנו עלולים לגלות שתרבות ערב ניצחה אותנו למרות שלנו (תרבות המערב) יש פצצות מימן, בעזרת הפטנט: "בתחבולות תעשה לך מלחמה". תוך יובל או שניים העולם כולו יהיה מוסלמי, וזה ככל הנראה אומר גם הרבה יותר סבל, שחיטה וטרור. לא שחסר...
מה יאמרו הנאורים?
השמאלנים כמובן יצעקו: "גוועלט, הסתה, גזענות". אז נשאל אותם: מה הפתרון שלכם? הם לא יצליחו לשמוע את השאלה ויצרחו: "שלום, שוויון, זכויות, מוסר, שפיות, צדק". אנחנו נתרגש אך נתעקש: את הערכים הנפלאים שלכם שמענו ואף נהננו מאוד, תודה רבה, וכעת לפתרונות.
הם לא יוכלו לענות, כי הם יודעים רק לעשות בעיות, לא לפתור אותן. אז נבקש מהם בנימוס להסתובב ולהתכופף כדי לקבל בעיטה עדינה בעכוז ולהתחפף. כי העולם לא מתנהל רק על-פי ערכים וקונספציות, לפעמים צריך גם פתרונות.
מעניין שהגזענים הללו (כן כן, בדיוק אלו שנאבקים נגד גזענות בחירוף נפש) מקבלים בהבנה את הדרישה הפלשתינית להקמת מדינה משלהם נקיה מיהודים! ובמקביל להשתיל מיליון "חובבי ציון" משלהם בתוך המדינה היהודית. הם אוהבים גם וגם, הם גם מחכים לזה וגם מצפים לזה...
שופט עליון פסק כי דרישת נאמנות היא גזענות, צעדה עם דגל ישראל בקרבת ערבי זו כמובן פרובוקציה. כל שמאלן נאור מבין ללבו הרך של הערבי המתקשה לסבול יהודי נושם בקרבתו.
זו לא גזענות זו מציאות, זו לא הסתה זו עובדה
אווילי השמאל הנאור אומנם אווילים אך לא טיפשים, הם דווקא חכמים מאוד. בתוך המציאות המדומה שהם יצרו (והטביעו בתוכה את העולם כולו בתקופתנו) הם שוחים מצויין כדג במים. אז איך מתמודדים עמם?
ראשית: אל תכבלו את עצמכם לשום דבר, גם לא למה שכל "החכמים יודעים". כולם יודעים שהכיבוש הוא שורש הבעיה? כולם יכולים להמשיך "לדעת".
שנית: אל תפחדו מ"הטרור הרוחני של השמאל". הם יצרחו בהיסטריה: "הסתה, גזענות", אתם לא תבהלו אלא תדרשו פתרון. "שלום" (כלומר כניעה לערבים) לא יפתור את הבעיה הדמוגרפית ובעיית הצביון בארץ ובאירופה. שלום עם צביון צריך לכלול חילופי אוכלוסיות גלובליים! אין פתרון אחר עם כל הצער שבדבר, גם אם השמאלנים יצרחו עד מחר. או שהשמאלן יביא פתרון או שישתוק. תודה.
דבר שלישי: חפשו את השורה התחתונה. חבורת עלובי הנפש הללו יכולה להתקיים אך ורק בזכות פיזור מסך עשן תמידי. פזרו אותו. השורה התחתונה שלהם היא תמיד: אגואיזם, חזיריזם, תפנוקיזם, מה שמוביל אותם ליצר כניעה שאינו בר כיבוש כלפי מי שהם תופסים כחזקים ומפחידים. זה מה שמסתתר באמת מאחורי תשוקת השלום, המוסר והצדק הבלתי נלאית שלהם. חשיפת השורה התחתונה שלהם תחשוף את ערוותם המכוערת ותעורר בהם יצר עז להמלט ולהסתתר מתחת לשולחן הקרוב.
גיבורים על יהודים
כאשר שמאלן (ולו האינטיליגנט והמכובד ביותר) פותח את הפה, אין צורך להתאמץ כדי להבין לאן הוא חותר. לא הסתה ולא גזענות, לא צדק ולא מוסר, לא חכמה ולא שפיות, לא שלום ולא פשרה, לא מחוות ולא זכויות. השורה התחתונה שלו היא תמיד: תשוקת כניעה בלתי ניתנת לכיבוש.
אחרי שהאינטילגנט יסיים לקשקש ויזכה למחיאות כפיים סוערות תשאלו אותו בנימוס: על סמך מה בדיוק אתה מבסס את ההנחה האידיוטית לפיה ברגע שנברח מהשטחים למען הטרור מיד יפרוץ שלום כולל ואבו מאזן הגיבור ירסק את החמאס בלי בג"צ ובלי בצל"ם?... בנוסף תציעו למומחה הדגול לפני שהוא כל כך שש לבטל את הצביון שלנו, שיתכבד ויבטל קודם את הצביון במדינות ערב.
גן עדן של שמאלנים
כפי שמכבדים את זכותם של המוסלמים לחיות על-פי דתם, כך יש לכבד את זכותה של כל קבוצה אתנית לנהל את חיה על-פי דרכה.
צריך לשלוף את הנאורים החביבים מעולם ההזיות שלהם ולאלצם להתמודד עם בעיות קיומיות. בין היתר לקלוט שהערך "צביון" עומד מעל כל ערך אחר לרבות גזענות, או אפילו זכויות אדם. שכן בהיעדרו כל כדור הארץ הופך לבליל אחד גדול של מאסה שתקרוס תחת עצמה.
מעניין שאצלנו הכלכלה עומדת מעל הערך העליון של זכויות אדם. זו גזענות מעמדית ממוסדת ממדרגה ראשונה, אך איש אינו מבחין בה כי היא מוטמעת בשיטה. הקפיטליזם חזק יותר מזכותו של אדם לקבל זכויות קיום מינימליות. למה? כי הנאורים הם חזירים נהנתנים בבסיסם. אבל לאפשר למדינה לחיות על-פי צביונה, את זה הם לא מרשים כי זו גזענות.
כדאי לנער אותם בהקדם כי הבעיות יחריפו, ההתנגשויות יחמירו והכוונות הטובות שלהם כרגיל ימשיכו להוביל אותנו לאותו גהינום עם נהרות דם כפי שהתרגלנו. אגב, בויקיפדיה לא מצאתי את הערך (תרתי משמע, במקרה שלנו ערך עליון) "צביון", רק צביונים. כנראה צביון זה לא נושא מספיק חשוב...
קצת הומור לקינוח. ההמנון הפוסט מודרני של השמאלנים תשושי הנפש יכיל שורה כמו: "נפש תערובת אזרחיה הומיה", "עוד לא אבדה תקוותנו, התקווה בת שנות מאתיים, להיות אוסף של אנשים באיזו פיסת ארץ". נוסח שבועת נבחרי הציבור יהיה: "אני נשבע לשמור אמונים למדינת ישראל ולאויביה".

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  30/12/2012   |   עודכן:  30/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל ברנדשטטר
ברור כי ההתקפה על יו"ר "הבית הלאומ"י, רס"ן בנט, ועל העמדה כי גירוש יהודים מביתם בארץ ישראל היא פקודה בלתי חוקית בעליל שדגל שחור מתנוסס מעליה, וכי חובה על כל חייל שקיבל פקודה בלתי חוקית ואנטי-מוסרית ואנטי-ציונית, לסרב לבצעה - אינה אלא תעמולתית
איתמר לוין
ראשי ש"ס שכחו את המשפטים האחרונים של ששת סדרי משנה, מהם נטלו את שמה של המפלגה: "תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם". במקום זאת, הם מרבים מחלוקות ושנאה
הרב אליהו קאופמן
על מה סומך עז הפנים הזה את כוחו כשהוא שם עצמו מעל החוק ועורך מו"מ של עגבניות תמורת מלפפונים כשמדובר בתיקים פלילים... גם הדרך שבה דחק ליברמן הצידה את נבחרי הליכוד ובמקומם דחס את ה"מריונטות" שלו מעוררת תמיהה על הביטחון האישי שלו מול התקפלותו של נתניהו ה"כל יכול"
מנשה שאול
קיימת אפשרות להפוך את עזה להונג קונג שנייה    הפתרון המעשי מצוי בחיבורה של הרצועה לחצי-האי סיני והחזרת המצב כפי שהיה בין 1948 ל-1967    הרצועה יכולה להיות המשך טבעי לחצי-האי סיני
ירדן גזית
עוד הנחה בלתי מוכחת מבית מדרשו של השמאל    בראש המודאגים מהפערים החברתיים עומדת יו"ר מפלגת העבודה ח"כ שלי יחימוביץ'. מטרתה הראשונה של התוכנית הכלכלית המקיפה שפרסמה יחימוביץ' אינה עידוד הצמיחה או הורדת יוקר המחיה, ואפילו לא שיפור במצבם של העניים, אלא "צמצום הפערים החברתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il