X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדבר המוצלח ביותר, המרנין ביותר לרגל הבחירות הממשמשות ובאות עלינו - הוא השמעתו החוזרת ונשנית של השיר המופלא "לא תבואי שישי-שבת, זהו יום הבוחר"
▪  ▪  ▪
ללכת להצביע בבחירות הקרובות, בלי תירוצים [צילום: פלאש 90]

דומה שמאז שירו של צביקה פיק המתחיל בשורה "מת אב ומת אלול" לא היה שיר כה ישראלי, כה יפה וכה חודר ללב כמו השיר "זהו יום הבוחר" של להקת "זקני צפת". כה מתאים לשידורים הרבים שלו בימים שלפני הבחירות, כאילו הומצא עבורם ועבורנו.
כי המסר שלו הוא איזכור העובדה, שביום שלישי הקרוב שומה על כל אזרח בישראל להטריח עצמו לקלפי השכונתי, ולשים את הפתק שלו בתיבה. כי רק כך ייתן ביטוי מעשי לרצונו כיצד המדינה צריכה להתנהל. האם הוא רוצה ביציבות שלטונית, או בפיצולה לעשרות מפלגות זעירות והזויות, שכל רצונן להיטיב עם העומדים בראשן, ומכאן - הדרך פתוחה לסחיטה מצידן ולאנרכיה?
מה צריך כל אזרח לזכור
הכי חשוב לאזרח ההולך לקלפי לזכור, שבחוקה בבלגיה, המדינה הראשונה שחוקקה חוקת יסוד במאה התשע עשרה, היה החוק הראשון: לכל אזרח הזכות לבחור לפרלמנט. והחוק השני אמר: "על כל אדם חובה לבחור”.
התירוץ של התלבטות - אינו סיבה להשתמטות. על אדם לדעת לגבש לעצמו דעה, ולחדול להיות חסר דעה. כל אדם ניחן בשכל ישר, ואין עליו להיות תלוי בסיסמאות של כל בר בי רב. האדם צריך לחשוב מה ייטיב עם המדינה בה הוא חי, מה יבטיח את המשך קיומה. לעומת הכרזות של יפי נפש הדוגלים בהטבת מצב שונאינו. וכבר ראינו מה קרה כשהם מימשו את רעיונותיהם האשלייתיים, שאם נפנה שטחי אדמה מיושבים יהודים - השקט ישרור כאן.
ניוון מוסרי עמוק בישראל
אבל כל זה בטל בשישים, לעומת עניין המוסר. אנו מצויים כבר שנים בתהליך של ניוון מוסרי עמוק, הפושה בכל חלקה טובה. אנשים שעמדו לדין כעבריינים, סולקו ממשרותיהם הנעלות, ישבו בבית סוהר, או סתם יצאו בזול ללא מאסר מההאשמות, השד יודע איך, אנשים אלה לא מתביישים לחזור לזירה הפוליטית עם הכרזה בגלוי של רצונם לחזור למוסרות השלטון.
מה זה? האם השתגענו? האם ראויים אנו שפושעים ישלטו בנו? הזהו המוסר הגבוה בעטיו נבחרנו על-ידי בורא עולם להיות העם הנבחר? והאם שכחנו שיחד עם הבחירה הזו הוטל עלינו לעולם להיות עם מבודד בקרב כל העמים, משום ייחודנו? ואם כן, אז מדוע כה חשוב לנו מה יגידו עלינו בגויים?
האם יש שמץ של סיכוי בעתיד, ולא משנה כיצד ננהג, האם יש סיכוי שנהפוך למקובלים על עמי העולם? הרי בעיני הנוצרים תמיד נישאר האשמים בצליבת ישו. ובעיני המוסלמים עוד יותר גרוע - הרי נביאם מוחמד עשה כל שביכולתו להשמיד את היהודים בחצי האי ערב, כי לא שעו לדרישתו להתאסלם!!! הוא גם גרס וכך עשה, שהסכמים נחתמים כדי שיפרו אותם!!! ובל נשכח, מעל כל זה - שאנו, כידידי אמריקה, הסמל לנאורות בעולם המערב, נחשבים למטרה מספר אחת לחיסול טוטאלי. מכאן המסקנה, שבבואנו להחליט בין קיומנו או למצוא חן בעיני הגויים - עלינו לחשוב היטב מה עדיף.
צריך שניים להסכם שלום
כך שכל הרעיונות על "שלום" שיגיע רק אם אנחנו נסכים לשבת לשולחן השלום - כאילו שאנו מתנגדים והם השואפים לכך, כי הרי הם מכירים בזכותנו לחיות כאן כמדינה יהודית, הלא כן? כל הרעיונות הללו הם חלומות באספמיה. שום דיונים דמיוניים בין הצדדים, שבדורנו ודאי לא יקרמו עור וגידים. לא יביאו בכנפיהם שלום כלשהו. כי אין שלום רק מצד אחד. לשלום זקוקים - כמו בנישואים - לשני צדדים המעוניינים בו.
ונשאלת השאלה: לאן נעלמה להקת "זקני צפת" והסולן הנהדר שלה, ומדוע אנו לא יכולים להמשיך ליהנות ממוזיקה כה משובחת, ולעומת זאת - אנו נידונו לשמיעה של "שירים" ללא פיוט, וללא מוזיקה שיש בה איזה טעם? האם זו השלכה לכל מה שקורה כאן?

תאריך:  18/01/2013   |   עודכן:  18/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זהו יום הבוחר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
צודקת בכל מילה!יחי האפרטהייד!
תומך בנאמר  |  19/01/13 15:22
 
- מי שחושב שאנו מדכאים
alice  |  20/01/13 18:25
 
- מרצ לשלטון!
מגחך בקול גדול  |  21/01/13 00:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
גורי גרוסמן
מדינות אירופיות, ובראשן פרנסואה הולנד, דורשות מישראל להבליג נגד הטרור הפלשתיני המופעל נגד אזרחים ישראלים מטווח אפס, בעוד נשיא צרפת עצמו שלח את חייליו להילחם נגד טרוריסטים איסלאמיים ה"מאיימים" על ביטחון אזרחי צרפת
איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי שס עשתה שימוש אסור בקמיעות בקמפיין הבחירות כשחילקה "שמות קדושים" בצירוף תמונתו של הרב עובדיה יוסף    העונש הקבוע בחוק לעבירה זו - מאסר של עד 5 שנים או קנס
ראובן לייב
הניסיון להסתיר מעיני הציבור את גירעון הענק בתקציב המדינה לא צלח, כשהמרצע יצא מן השק עוד בטרם בחירות. את החור השחור יכסה, כרגיל, לא אחר מאשר הציבור הרחב
דרור אידר
ראשי השמאל-מרכז מזדעקים מול השיח הימני "הקיצוני", אך שאלת חלוקת ירושלים נשארת כצירוף מילים בלבד    וגם: מדוע דבריו של הסופר עמוס עוז על הממשלה "האנטי-ציונית" עלולים להיתפס דווקא כ"ימניים"?
אפרים הלפרין
משני עבריה של חומת ההפרדה יש מעט אנשים רעי לב ותאבי בצע ומשפיעים מאוד ועם טוב לב גדול ההולך כצאן לטבח. פעם בארבע שנים יש לנו הזדמנות לשנות את התמונה העגומה הזו. ביום שלישי לא מצביעים למפלגות החרדיות, ולא מצביעים למפלגות האנטי חרדיות, לא מצביעים נגד, מצביעים בעד
רשימות נוספות
נדחתה על הסף עתירה להגשת התקציב לכנסת  /  איתמר לוין
הסלבריטאים קוראים: צאו להצביע  /  איציק וולף
סקר אחרון: 32 מנדטים בלבד  /  איציק וולף
ארבעת הבוחשים  /  אריה אבנרי
מנהלי חשבונות  /  איתמר לוין
מטרת החרדים: גוש חוסם לביבי  /  שמואל קופר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il