X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כאזרח חילוני ששותף לצורך הגובר בהגדלת אחוז המועסקים בקרב הקבוצות הנבדלות בישראל והחרד גם לעוני אשר הוא נחלתם של אחוזים ניכרים מהקהילות הנבדלות - אני מבקש משר האוצר שיעצור את זרם המילים, ויפעיל סוף-סוף את הראש
▪  ▪  ▪
לפיד. די לדיבורים [צילום: פלאש 90]
"בתוך שנתיים נצא מבוץ הגרעון"
עידן יוסף
בתשובה למתקפות הח"כים החרדיים בכנסת אמר שר האוצר: "אני הוא שצריך לפתור את הגירעון שאתם יצרתם" * על קיצוץ הקצבאות: "אין להביא ילד לעולם מתוך הנחה שאחרים יפרנסו אותו"
לרשימה המלאה

בואו נביט כולנו בסרטון אשר עומד ברקע ההבנה של כולם שקיימת שנאה יוקדת בין מדינת תל אביב של לפיד ובין מדינת בני ברק וירושלים של גפני ופרוש. הסרטון הוא "הפקת צמרת" מתעמולת הבחירות של מפלגת שינוי לפני כמה שנים. הפקת צמרת, אשר מלבד היותה אנטישמית ומקבילה לסגנון התעמולה הנאצית, עומדת בעומק מחשבתם של רבים-רבים במדינת תל אביב, מדינתו של יאיר לפיד וחלקים ממצביעיו.
לאחר ששודר התשדיר הנ"ל מספר פעמים הוא נפסל לשידור על-ידי ועדת הבחירות המרכזית ובג"צ. נימוקי הנשיא דאז אהרן ברק היו: "יש דמיון מעורר חלחלה לתעמולה אנטישמית"... "סממנים המזכירים ביטויים אנטישמיים מבית מדרשה של התעמולה הנאצית". כך קבע כאמור בית המשפט העליון מפי הנשיא ברק. על-אף שנפסל, הסרטון המשיך להיות משודר בבתי הקולנוע בשל מה שנקבע על-ידי השופטת בדימוס דורית ביניש כהיעדר סמכות של ועדת הבחירות המרכזית בכל האמור לתשדירי בחירות בבתי הקולנוע.
הסרטון מסתיים בסיסמה: "יש שינוי, אין שס" וכולנו יודעים שבפועל, קו מחשבה גזעני, אנטישמי, מבית מדרשה של התעמולה הנאצית, לא שורד במדינת ישראל, מדינת היהודים, והתוצאה מוכרת וידועה - יש שס, אין שינוי.
מספיק לדבר. עת להפעיל את הראש
אם מפלגתו של לפיד חפצת חיים היא, אם הקואליציה חפצת חיים, טוב יעשו אם יציבו למר לפיד דגל אדום. זה כבר לא ידיעות אחרונות, זה כבר לא אולפן שישי, תעמולת הבחירות בחסות מועצת העיתונות הסתיימה, מפלגת יש עתיד הדירה חלק מהציבור מעמדות השלטון, ועל המפלגה חלה אחריות כלפי כל הציבור הישראלי. למפלגה יש אג'נדה ותוכניות, ועל הפועלים מטעמה בממשלה לפעול להגשמתן – אך אם ימשיכו לעשות כך בדרכם הזחוחה והשחצנית, ובמחשבתם המדירה, המבזה והיוקדת שנאה, בסגנון מפלגת שינוי, הם יכריזו כליה על מטרותיהם, הם יכריזו כליה על יוזמותיהם.
כאזרח חילוני ששותף לצורך הגובר בהגדלת אחוז המועסקים בקרב הקבוצות הנבדלות בישראל, ששותף לחובה של הבנים והבנות של הקהילות הנבדלות לתרום לחברה באמצעות שירות צבאי או לאומי, ללמוד מקצועות אשר יאפשרו להם להתמודד בעתיד בשוק העבודה, והחרד גם לעוני אשר הוא נחלתם של אחוזים ניכרים מהקהילות הנבדלות – אני מבקש משר האוצר וחבריו שיעצרו את זרם המילים, ויפעילו סוף-סוף את הראש.
ככל שמפלגת תל אביב אכן חושבת שיש לה עתיד, עליה לרסן את מחשבתה המדירה והשונאת, עליה לצאת בקמפיין בקרב בוחריה ותומכיה, להורדת סף השנאה והתיעוב אשר מובילים רבים מהם, וודאי עליהם להתנזר מכאן ולהבא מכל ביטוי של בוז ושנאה לקהילה אשר הם כה דואגים לה וכה מנסים לקרבה, לטענתם.
אם מפלגת תל אביב הזו חפצה בכותרות, ואם לא אכפת לה שהכותרות יגיעו על חשבונם של אזרחים תמימים שבמקרה נולדו לקהילה ענייה, אז היא חורצת את גורלה לכליה. לעומת זאת, אם באמת רוצה היא לבצע מהפך במדינה, להטביע חותמה בהיסטוריה, היא חייבת לשנות מהמסד עד הטפחות את קו מחשבתה המפריד והמבזה, אז גם המילים יישמעו לגמרי אחרת, ומעש יהיה הרבה יותר מועיל, לכולם.
אין שינוי, יש שס, האם יהיה עתיד?

תאריך:  28/04/2013   |   עודכן:  28/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין שינוי, יש שס, האם יהיה עתיד?
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  28/04/13 15:21
2
סרטון של חולי נפש
מזועזע  |  28/04/13 15:57
 
- חשוב להדגיש, זה מבחירות 2006
ה.א.  |  28/04/13 18:31
3
"יש עתיד" "היה עתיד"
שוחר טוב  |  28/04/13 21:03
4
יופי של מאמר.
אהוד פרלסמן  |  28/04/13 23:56
5
שכחת לציין
נירון קיסר   |  30/04/13 10:55
 
- ומה אתה עשית בשביל המדינה? ל"ת
ה.א.  |  30/04/13 13:41
 
- אני אגלה לך בסוד ..........
נירון קיסר   |  30/04/13 15:22
 
- בקיצור, בכ"ז היית פעם בן אדם..
ה.א.  |  30/04/13 18:31
 
- מגביהי החומה הם החרדים .
נירון קיסר   |  1/05/13 10:33
6
אין לו ראש הוא דביל ל"ת
נסים גבאי  |  30/04/13 14:22
 
- על ראש הדביל בוערת הדביליות
נירון קיסר   |  30/04/13 15:47
7
לפיד מדבר על טפילים ועושקים?
שינשין  |  30/04/13 14:40
 
- על "חשבון הציבור", שינשיין ?
שלמה המגיב  |  1/05/13 16:20
8
"מפלגת תל אביב" , הלפרין ?
שלמה המגיב  |  1/05/13 16:58
 
- אתה צודק. לא רק בת"א יש עשירים
אהוד פרלסמן  |  2/05/13 00:43
 
- התייחסות לפרלסמן
שלמה המגיב  |  2/05/13 06:58
 
- אין שינוי, יש ש"ס, יהיה עתיד? ל"ת
ה.א.  |  3/05/13 10:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי שרגיל
אז מה בעצם מתרחש סביבנו ולמה הממשלה שואפת להקים עוד נמל כאילו היא פורצת דרך חדשה כגון רכבת העמק? באמת חסר לנו שטח נמל? אי-אפשר להשתמש בשטחים הקיימים ולייעל אותם? ואם צריך עוד שטח – האם לא ניתן להרחיב את מבנה הנמלים הקיימים? למה לרוץ ולהקים עוד נמל פרטי? זה סלולארי? זה רפורמה זה?
הרב יאשיהו יוסף פינטו
אליהו הנביא לא רק לימד תורה את רשב"י אלא גם למד ממנו תורה, ואם למד ממנו תורה אסור לקרוא לו בשם רבי, ולכן נזהר אליהו הנביא לא לקרוא בשמו רשב"י אלא רק את שם אביו בר יוחאי
אהוד פרלסמן
חשיפת הסיפור על עמנואל רוזן מספקת הזדמנות לשינוי היחס לכל הטרדנים הסדרתיים המאמללים את חברותיהם לעבודה. יש לפרסם ללא פחד את שמות המנוולים, כדי שכולן תדענה להיזהר מהם, וכדי להרתיע את חבריהם
ד"ר רון בריימן
אין חדש בהתנהגות המערבית מול תוקפנות מסוכנת ומול כתובות על הקיר. המרשם נרשם במינכן 1938 והביא לנוראה במלחמות. גם ישראל איננה נקייה מתמימות מסוכנת: המרשם נרשם באוסלו 1993 והביא למלחמת אוסלו. השלמה עם תוקפנות ואיומים והטמנת הראש בחול אינן מביאות שלום
נסים גבאי
שאלה שכל אדם שפוי וסביר בישראל חייב לשאול את עצמו בכל הרצינות: במי נבחר בבחירות החדשות? שוב בשבלונה המוכרת של אלוף הרייטינג שסוחף אחריו כמות גמדים שתאייש מספר המנדטים שיצליח לסחוף?! האם שוב נבחר בשלגיה תורנית שאחריה יבואו גמדים שכל אחד מהם שווה לבדו כקליפת השום האלקטוראלית?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il