X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל אמצעי התקשורת, תחנות הרדיו והטלוויזיה, האינטרנט והעיתונות הכתובה, עסקו ללא הרף ב"רצח המתועב" בבר נוער מאז פענוח הרצח, אני ממתין ב"דריכות" להבעת חרטה ולהתנצלות מצד המלעיזים
▪  ▪  ▪
החיצים כולם כיוונו אל הציבור החרדי ה"חשוך" [צילום: פלאש 90]

לפני כמעט ארבע שנים במוצאי שבת קודש, נכנס אדם חמוש למועדון חברים של הומוסקסואלים ובלא שאיש הצליח לעצרו, רצח שניים מהנוכחים ופצע כ-10 נוספים, חלקם בפציעות קשות, כאשר שניים מהפצועים נותרו נכים לצמיתות.
ניתן האות ומסע הסתה פרוע, כנגד החרדים כמובן, יצא לדרך.
כל אמצעי התקשורת, תחנות הרדיו והטלוויזיה, האינטרנט והעיתונות הכתובה, עסקו ללא הרף (כהרגלם בקודש לייצר פסיכוזה תקשורתית כפייתית) ב"רצח המתועב", כאשר הקו המנחה את השידורים והפרשנויות הינו שיד החרדים במעל כשהמניע פשע שנאה כלפי ציבור ההומוסקסואלים. "חשוכים", "מסוכנים", "סכנה לדמוקרטיה ולחברה" ו"פנאטיים" הם מקצת הכינויים בהם כונה הציבור החרדי באותם ימים, ללא הבחנה ובהכללה תוך התרת דמו.
שבוע לאחר הרצח, התקיימה בכיכר מלכי ישראל הפגנה גדולה לציון הרצח. ההפגנה שנשאה גוון פוליטי אנטי חרדי מובהק, אורגנה כפי שרק השמאל ה"נאור" יודע. חברי תנועות נוער הוסעו למקום, חברי כנסת חסרי מוח נאמו בלהט, אנשי ציבור ושרים התייצבו לדגל.
לימור לבנת, רון חולדאי וגדעון סער, בלטו בנוכחותם. אל דאגה... גם מיודענו נשיא השמאל הקיצוני שמעון פרס הגיע. את כל אישי הציבור אפפו מכל עבר גם נציגי הסוטים, הומואים, טרנסג'נדרים וכיוצא בזה. תנוח דעתכם, במקום הופיעו גם אמנים, הכל על-פי כללי הטכס של הנאורים.
בין יתר השלטים שהניפו המפגינים, צד את העין במיוחד שלט אחד עם מסר ברור ל"אשמים" ברצח ועליו (באותיות קידוש הפגנה) הציווי - "לא תרצח".
בחלוף שנה ושנתיים, המשיכו המארגנים בהפגנות ועצרות רבות משתתפים, כך בשנת 2010 וגם שנה אחר-כך ב-2011. המסרים שהושמעו בחריפות על-ידי רוב הנואמים ככולם היו מתחום ההומופוביה, שנאת האחר, ההסתה לגזענות ושנאה כלפי חברי ה"קהילה". החיצים כולם כיוונו אל הציבור החרדי ה"חשוך".
ההפגנות לוו בתהודה ציבורית רחבה ומגמתית. באותם ימים אלפים רבים של טוקבקים ליבו את אש השנאה כלפי הציבור החרדי. "פשע השנאה" בו הואשמו והביקורת בגינו עוררו הפגנות מחאה והזדהות גם בחו"ל. התקשורת הישראלית לא הכזיבה וספקה את הרוח הגבית הדרושה על-מנת ללבות את אש ההסתה.
בנימין נתניהו מלווה בשר החינוך גדעון סער, יצאו מגדרם להוקיע ולהזדהות. זכור לי ביקור מתוקשר מעורר קבס בו התבטלו בפני מולך התקשורת והציבור ה"נאור" תוך שהינם מספקים את כל ה"סחורה" כולה לרבות גינויים, סלידה, שאט נפש והבטחה למגר התופעה.
נסים זאב שכשנה וחצי לפני הרצח הציע "לטפל בהומואים כפי שמטפלים בשפעת העופות" הועלה על המוקד התקשורתי. שלט בכיכר מלכי ישראל זעק - "אלי ישי, הדם על הידיים שלך". ועוד ועוד.
כדי לכפר על "פשע השנאה" שיפצה עיריית תל אביב את המועדון בו אירע הרצח בעלות של מאות אלפי שקלים חדשים, מעט מן המעט על-מנת לרפא את זוועת הגזענות ולסלק את החשיכה. הגדיל לעשות ההומוסקסואל ניצן הורוביץ שבתוקף תפקידו כח"כ הציע לכלול בחוק לנפגעי פעולות איבה גם "פגיעה ממניעי שנאה" אותה הגדיר שם כ"פגיעה שנגרמה כתוצאה ממעשה אלימות המכוונת כלפי דרך חיים של קבוצה בציבור מחמת דת..."
חלפו כארבע שנים ודומה שהרצח פוענח על-ידי משטרת ישראל. על-פי המעט שהותר לפרסום, הרצח היה על-רקע אישי ובכלל המניעים נקמה, קנאה וכיוצא באלה עניינים בהם לא נדון כאן. אין זכר לפשע שנאה, אין אזכור של הומופוביה, אין חרדים באופק, גם אם נעמוד על בהונות הרגליים לא נוכל למצוא אותם על קו הרקיע.
מאז פענוח הפרשה, אני ממתין ב"דריכות" להבעת חרטה ולהתנצלות מצד המלעיזים. קראתי אי פה אי שם כתבות באינטרנט, הקשבתי למהדורות החדשות, עשיתי מעשה(!!) ואף צפיתי במהדורת חדשות בטלוויזיה. אך טבעי לצפות מה"נאורים" שיכו על חטא, שיאמרו מילה מרככת, שיודו כי נחפזו, שיעשו מעשה על-מנת לפייס, שיביעו סליחה.
אני עדיין ממתין.

תאריך:  11/06/2013   |   עודכן:  11/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התנצלות שלא תישמע
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
התנצלות?על מה?
barish98  |  11/06/13 11:01
2
ניסים זאב עורר את זעם העדר
רותי א.  |  11/06/13 11:34
3
התנצלות
זכור  |  11/06/13 12:43
4
אני דווקא מקווה שיתנצלו
Hollander  |  12/06/13 00:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' מנחם קלנר, יפתח אופק
השילוב המיוחד שהציע רות בין הפרטיקולריזם היהודי לתרבות האוניברסלית דרך המודל של החינוך מציע לנו, ולדור הצעיר, אפשרות להפוך לאנשים ראויים יותר, פרטיקולרים ואוניברסאליים בעת ובעונה אחת
איתמר לוין
נושא איסורי הפרסום בחקירות פליליות מצריך חשיבה מקיפה ומסודרת, שתתבסס על איזון בין כמה נקודות יסוד: הימנעות ממעצרים בחשכת הלילה, שמירה על זכויות החשודים והתחשבות במהפכת המידע
שלומי יאס
היכן נחצה הקו בין חקיקת חוקים אשר מטרתם המוצהרת היא להסדיר את פעילותם של בני-אדם בישראל כמו בעולם, ובין חקיקת חוקים אשר מקשים על פעילותם והמהווים מכשול בפועל מעצם קיומם? ובמבחן התוצאה, האם האינפלציה בחקיקת החוקים והמבול בתקנות, צווים, הוראות וכדומה, בוגדת למעשה במטרה העיקרית לשמה נעשתה, הקריאה לסדר?
רון בריימן
כמו צ'מברלין במינכן 1938 כך גם הצ'מברלינים הישראלים אינם מבינים שעם יקירם לא ניתן להשיג שלום לאלף שנים    אבו-מאזן הוא חלק מציר הרשע ולא מן התקווה האמיתית לשלום    את זה פרס אינו מבין    את זה לבני אינה מבינה    אם את זה נתניהו מבין, עליו למנוע מהם לסבך עוד יותר את המציאות העגומה שיצרו באמצעות מדיניותם האובדנית
איתן קלינסקי
נשארה תמוהה ובלתי פתירה ההדחה של שגריר מנוסה בעל עבר עשיר במשרד החוץ. אבל עם כניסת ליברמן לתפקיד החל המסע להורדתו לדרגה קונסלרית בארץ אחרת, והכנסת שגריר חדש מהספסלים האחוריים של הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il