X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדרך לשלום היא הדרך קדימה. אין דרך אחרת. מוכרחים להשיט הלאה את הספינה היהודית, ואת המדינה היהודית. על מדינת ישראל לגדול ולהתבסס רוחנית וחומרית, בכמות ובאיכות, בכל הממדים, בשטח עצמו ובשדה המדיני הבינלאומי. הקוטב היהודי הקטן חייב להיות קוטב גדול, שווה מעמד ואיתן
▪  ▪  ▪
חייבים לנצח למען הדורות הבאים [צילום: AP]

האם יש נוסחה לשלום? האם יש נוסחה לשלום כאשר רק צד אחד מעוניין בו? התשובה חיובית.
ראשית, לא יכול להיות שלום בשעה שהערבים חוטפים ילדים יהודים ומנסים ללא הרף להמשיך לחטוף יהודים. אין ולא יכול להיות שלום, כל עוד רוצחי יהודים מקבלים פרס. לא יכול להיות שלום כל עוד רוצחי יהודים משתחררים בעסקות מופרכות. לא ייכון שלום כל עוד אין גזר דין מוות לערבים שרוצחים יהודים וטובחים במשפחות יהודיות. אין שלום בלי ניצחון.
אדם (יהודים) התפרץ אל תוך קיר של גומי (ערבים) והצליח בתנופתו לדחוק את הגומי מעט ולתפוס לו מקום בשקע שנוצר. קיר הגומי הגמיש, ששינה את צורתו, שואף, כמובן, לשוב לצורתו הישנה, והוא מגיב בלחץ נגדי על האיש המתפרץ, לחץ שכולו מכוון להדוף את האיש לאחור. ככל שיעמיק האיש להתקדם אל תוך קיר הגומי כך יגדל כוח התגובה שמפעיל כלפיו הקיר, וככל שייסוג לאחור כך יקטן הכוח נגדו.
דילמת קיר הגומי
זו הדילמה של האיש: מצד אחד, אם ייסוג אחור תקל מעליו מעט תגובת הלחץ שמפעיל נגדו קיר הגומי, אך בא בעת עלול הוא לאבד כליל את מקומו ואחיזתו בשקע שכבש לו. תגובת הקיר ולחצו הנגדי יימשכו ולא יחדלו כל עוד לא חזר קיר הגומי לצורתו הישנה. מצד שני, אם ימשיך האיש להתקדם אל תוך הקיר תעלה לו החתירה פנימה במאמצים גדלים והולכים ואין לו ערובה לכך שאכן יעמדו לו כוחותיו להשלים את משימתו. אם יישאר האיש על עמדו יהיה עליו לעמוד בלחץ נגדי מתמיד ולחיות עם הקיר העוין לתמיד. ובאם יתעייף ביום מן הימים ואחיזתו תתרפה, יגבר עליו קיר הגומי ויהדוף אותו החוצה ממנו אל תהום האבדון.
מסקנה: אם האיש רוצה לסיים את סכסוכו ומאבקו עם הקיר, יש לו רק פתרון אחד - להמשיך קדימה. יהיה עליו, ויהי מה ! לחדור ולהעמיק עוד ועוד בקיר הגומי עד שהקיר ייבקע. רק אז יחדל לחצו הנגדי המתיש ורק אז יוכל סוף-סוף האיש לנוח מבלי לחשוש שמא ייחלש ויושלך אל הים. האיש והקיר יהיו אז מערכת דו-קוטבית יציבה, שכבר אין בה כוחות פנימיים המנסים לשנותה, ואז יהיה במערכת זו שלום.
המטרה: עליונות אסטרטגית מכרעת ליהודים
הדרך לשלום היא הדרך קדימה. אין דרך אחרת. מוכרחים להשיט הלאה את הספינה היהודית, ואת המדינה היהודית. על מדינת ישראל לגדול ולהתבסס רוחנית וחומרית, בכמות ובאיכות, בכל הממדים, בשטח עצמו ובשדה המדיני הבינלאומי. הקוטב היהודי הקטן חייב להיות קוטב גדול, שווה מעמד ואיתן. רק כאשר תתקיים עליונות אסטרטגית מכרעת ליהודים, יינתן תוקף מלא לדרישה שהערבים יכירו במערכת דו-קוטבית, יהודית-ערבית.
העם היהודי חייב לגרום ל"שבר" בחזית הערבית. העם היהודי חייב להביא להתמוטטות התגובה וההתנגדות הערבית ההיסטורית למפעל תקומת העם היהודי בארצו. התקדמותה של ישראל תעמיד את מדינות ערב בפני סכנה עתידית של מפלה כוללנית ושל התמוטטות לאומית, סכנה שתהיה להן דחף ומניע אדיר להעדיף עליה את השלום. השלום רק אז יהיה אינטרס הדדי של היהודים והערבים כאחד.
זהו שלום של פחד. שלום של פחד, פחד לקיום, מספק אינטרס קבוע. זהו השלום הנפוץ על פני כדור הארץ והוא השלום עליו קמה החברה הבינלאומית. שלום של פיתוי (שלום תמורת נסיגה) מספק אינטרס חולף, הבטל בעת שהצד ה"נותן" שלום מקבל את הנכס שחפץ בו (שטחים).
עם ישראל נדרש יותר ויותר, לנוע קדימה. בראש ובראשונה עליו לנוע קדימה מבחינה רוחנית. מן החילוניות והגלותיות אל התורה והנבואה. מהישרדות לאומית לריבונות מלאה. משעבוד לתרבויות זרות אל החרות - עד לשלום. על עם ישראל להנהיג קואליציית מדינות שקצה נפשם באיסלמיזם ובטרור של קיצונים לאומנים ערבים המבקשים להחריב את העולם כולו. אנו מחויבים להרחיב את הבריתות עם מעצמות חדשות כישנות שכוחן עולה בשדה המערכה העולמי. כוחות עולים אלה יהיו מאוד מעוניינים בבריתות עם מעצמה ישראלית המאמינה בצדקת דרכה.
חייבים היהודים לחוש בנפשם, שהצדק עמם הוא, ולהשתכנע בהגיונם, כי התנועה קדימה ופריצת הדרך האסטרטגית, הכרח קיומי הוא להם. אין ברירה ! ניצחון או מוות. אנו חייבים לעלות על במת העמים כמעצמת על רוחנית, כלכלית וטכנולוגית, גאוגרפית צבאית ואטומית. המאבק היהודי צודק. לצדק יש כוח אדיר. אנו חייבים לנצח למען הדורות הבאים. למענם, אנו חייבים להתפתח כממלכה אדירה. ממלכה כזו היא התגשמות הנבואה וצו אלוהי עליון.

תאריך:  25/06/2014   |   עודכן:  25/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך עושים שלום?
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
שוב משה מתווך לאלילים
ה.א  |  25/06/14 14:43
 
- אפרים הלפרין תפסיק לשנוא אותי ל"ת
משה חסדאי  |  25/06/14 22:05
 
- חוסך שבטו שונא בנו
ה.א  |  26/06/14 13:25
 
- יהודים חייבים לשמור זה על זה
משה חסדאי  |  26/06/14 15:10
 
- אנו כבר מקימים מו"מ
ה.א  |  26/06/14 19:33
 
- אין מו"מ עם מצנע/אפרים הלפרין
משה חסדאי  |  27/06/14 11:29
 
- אין מו"מ. אתה חולה וזו תרופתך
משה חסדאי  |  27/06/14 11:35
 
- Deutschland über alles ???? ל"ת
ה.א  |  29/06/14 11:56
 
- חוק גודווין להקבלות נאציות
משה חסדאי  |  30/06/14 07:28
 
- אוויל, זה ההמנון הגרמני מ 1922
א.ה  |  1/07/14 21:54
2
שלום-הוא שמו של הקב"ה.שהוא
פלא יועץ   |  25/06/14 22:02
3
ברית בנינו לבין ה'
ברית  |  25/06/14 22:28
4
אתה טועה. קיר הגומי שלנו עשוי
ספוילר  |  26/06/14 22:23
5
אנשי "דת השלום" מסרבים לקבל===
יוד יוד  |  28/06/14 16:34
6
איך עושים שלום
רזיאל  |  29/06/14 00:36
7
"לצדק יש כוח רב" וזהו מאמר נ
ש.י  |  13/07/14 12:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
מדובר בשבי כלכלי הדוק המכניס רווחים נאים לחברות ישראליות, כשהריבון בשטח - הוא הצבא - הוא גם הקובע מי תהיינה החברות הישראליות שתגרופנה את כל הקופה מהשליטה הכלכלית.
עמי דור-און
ראוי להבין כי אילולא הייתה חנין זועבי קיימת, חשוב היה שישראל תמציא אותה. עצם קיומה ופעילותה מציגים לעין כל את האמת שאותה רבים מאזרחי ישראל הערבים מנסים להסתיר: לעולם לא ישכון כאן דו-קיום של שלום אמיתי בין היהודים לערבים
עידן יוסף
ההפסקה - בעקבות הסכם שפרטיו טרם פורסמו    שר האסירים הפלשתיני: אין קשר לחוק ההזנה בכפייה, יש קשר למבצע הצבאי    עו"ד של השובתים: הסיבה - צום הרמדאן
עידן יוסף
פלשתינים ירו חמש רקטות מרצועת עזה אל אזור אשקלון, מערכת כיפת ברזל יירטה שתיים מהן    תקלה בירי המחבלים גרמה לנפגעים ברצועה בהם ילדה הרוגה
צ'לו רוזנברג
אותה התנהגות מטופשת, המצביעה על חוסר הבנה מוחלט של פוליטיקאים את הנזקים הנגרמים לישראל, ניתן למצוא בהצעת החוק הדבילית ממש להזין בכוח את האסירים הפלשתינים השובתים רעב בכלא. זו הצעת חוק כה אידיוטית עד כדי שהיא מביישת חלק גדול מאוד של השרים והח"כים התומכים בה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il