|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
נגד בעל הזקן הלא מגולח היפה והמדהים(הזקן) הזה...
בניגוד לקריקטורה הידועה,הקוף הזה אמנם לא רואה ולא שומע דבר מהמתרחש סביבו,(הרי האידיוטים השימושיים בשרות האויב אף פעם לא התענינו בעובדות),אבל לברבר הוא יודע גם יודע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בני בנקר |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
ואני הייתי מוסיף גם שהסיסמה תמו לצה"ל לנצח הושמעה בתחילת מלחמת הטרור של המחבלים המתאבדים. ואז שמעתי את רזי ברקאי אומר שלוש פעמים בשבוע בדיוק את מה שאומר אתגר קרת עכשיו, כלומר שרק פיתרון מדיני יסיים את הפיגועים האלה, ושהסיסמה תנו לצה"ל לנצח היא סיסמה ריקה. אבל אחרי יותר משנה סוף סוף נתנו לצה"ל לנצח, והוא כבש מחדש את יהודה ושומרון במהלך מבצע חומת מגן, ולקח עוד שלוש שנים עד שהצלחנו להדביר את הטרור משם, וכיום ניתן לקבוע בודאות שצה"ל אכן ניצח בגדול את הטרור מיהודה ושומרון. וחוץ מזה, לדעתי היית צריך לתת קישור לדבריו של קרת, שניתן לקראם על ידי לחיצה על המילה הבאה: טמבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
כל הכבוד לאפרים. כן ירבו. ברצוני להוסיף על דבריך שדברי רזי ברקאי שנאמרים מידי יום בגלי צה"ל ואשר במקום תחנה שמעודדת חיילים נהפכה לגלי חמס. וכל השמאלנים שעובדים בה הגיע זמנם, והלוואי שסוף סוף תחנה זו תסגר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונית מזרחי |
|
|
|
|
|
צריך פשוט לא להקשיב לכל התבוסתנים, ואז הם ייסגרו מעצמם, הם מדברים רק בגלל שהם יודעים שמקשיבים להם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
5 |
|
|
לא משנה איזו, מה הסיכוי שלה להצליח, ומה המשמעות הכלכלית/פוליטית/מוסרית/מדינית שלה, והעם כולו אמור לעמוד מאחוריה בברכת "אמן". ואתה עוד מדבר על "חסידים שוטים". אשרי האירוניה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בקיצור, |
|
|
|
|
|
אחרי אידאולוגיות תלושות מהמציאות המזרח תיכונית....
עיניים לך ולא תראה, אוזניים לך ולא תשמע....
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רחובותית |
|
|
|
|
|
יכול להיות, שלא הסברתי את עצמי היטב. המחבר קובע, שיש להתייצב בכל מקרה מאחורי הצבא רק מהסיבה, שהדרג המדיני הטיל עליו משימה, ללא קשר למהות המשימה, וגם אם היא פסולה (מסיבה כלשהי), או לא ניתנת בכלל להשגה. נראה לי, שלא ניתן גם לחשוב כך וגם למחות כנגד קרת בטענה כאילו הוא מדבר אל "חסידיו השוטים". אני מקווה, שהפעם הובנתי יותר טוב ואודה לך באם לא תתעסקי בי, אלא לטענה אותה אני טוענת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני מצטערת, |
|
|
|
|
|
מר "בקיצור" הנכבד. ייתכן שלא הבנת את רוח הדברים או, סביר יותר שאתה מעוות את משמעותם. הלפרין לא מתייחס לכל פרויקט ערטילאי שיוטל על צהל. המאמר דן במלחמה, כן ,מלחמה בפירוש כנגד אויב שמטרתו המוצהרת - להשמידך. ולכן הוא ציין בבירור את האמנה של החמס, בה ישנם מספר פרקים המצביעים על כוונה זו בעליל. מלחמה היא דבר קשה, והאופן הנבזי והמזעזע שבו החמס עושה שימוש בתושבי עזה, אינו מותיר לנו ברירה, ולמרות זאת, אנו עושים ככל יכולתנו להקטין פגיעה בלא לוחמים מעל ומעבר לכל מה שנהוג בצבאות אחרים בעת מלחמה. הגיע הזמן שאמנת החמס תפורסם בישראל באופן שרבים יהיו מודעים לתוכנה ומשמעויותיה. אז יהיה ברור למרבית האנשים (למעט כאלו שמוחם אטום לחלוטין), שעם תנועה שזהו מצעה אי אפשר להגיע לדו קיום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי שפניר |
|
|
|
|
|
הכותב טוען: "תנו לצה"ל לסיים משימתו כפי שהוטלה עליו על-ידי הדרג המדיני", ללא שום קשר למה שנכתב באמנת חמאס. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נדמה לי, |
|
|
|
|
|
זה בדיוק ההבדל בינינו. הבט ידידי, את המלחמה הזו אנו ניצחנו הרבה לפני שנכנסנו אליה, ומדוע? תביט בתעשיה שלנו ובתעשיה שלהם, בהשכלה, בבריאות, בהכנסה לנפש תביט בכל קריטריון ותראה שהם בג'יפא של הג'פא ואנו מדינה ככל המדינות, ובמספר היבטים אף בעשירון העליון שלהן. ומדוע? כי אנו דמוקרטיה, כי אצלנו המדינה מנהלת את הצבא - ולא ההיפך, לפעמים זה כואב, לפעמים בא להתפוצץ ממדיניות הממשלה, לאו דווקא בבטחון, אבל זה מה בחרנו, זה מה קיבלנו לטוב ולרע, בתוך הקדנציות יש כלים להתמודד, בית משפט, ועדות חקירה, עיתונות, הפגנות, מחאות, ואת כל שאר החשבונות ככל שצריך אנו סוגרים בבחירות. הממשלה קבועת מדיניות, צה"ל מבצע, גם אם אתה חולק, אין לנו כל דרך אחרת, זה מה שמבדיל בינינו לבין החלאות המחבלים ימח שמם וזכרם, גם אם קשה לפעמים, זוהי הדרך להכרעת האויב, זוהי הדרך להראות לשכנינו יאם רק ירצו, יוכלו לדמות לנו, לו רק יכניסו כדור בראש כל אחד ממנהיגיהם ויקחו את עתידם בידיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
הצבא צריך לבצע את מדיניות הממשלה. על זה אין ויכוח. אתה כתבת משהו אחר. כתבת שכל העם צריך לעמוד מאחורי הממשלה, בכל הוראה שהיא נותנת לצבא. זה לא דמוקרטיה, אלא פסאודו דמוקרטיה. דמוקרטיה של עדר שוטים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למיטב זכרוני, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כל הקטע מהמשפט: ״ואם הוחלט על חיסול המנהרות״ עד למילה: ״אתגר״, אתה לא אומר שם, שהצבא צריך לבצע את מה שהדרג המדיני הטיל עליו. על זה אין ויכוח. אתה אומר, שהעם כולו צריך לעמוד מאחורי המשימות האלה. ידידי היקר, לקרוא לכל העם (להבדיל מהצבא עצמו) לעמוד מאחורי ממשלתו כאיש אחד, בכל החלטה שהיא מחליטה, זו לא דמוקרטיה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה מעיק |
|
|
|
|
|
באקדמיה יש צורך בכמה ממציאים, אולי תתנדב? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
אלה הם דברים נכוחים באזניו של איש שמאל. הדבר הכי מתסכל בעמדות של השמאל, הוא שכל התיאוריות של השמאל לא רק שאינן נשענות על עובדות, אלא הן מתעלמות במזיד מהעובדות.
צרתנו אנו, כולנו, היא, כי אנשי שמאל אלה באים מבתים מסודרים, הם משכילים ורהוטים, ועושים שימוש נרחב במונח ADVOCATUS DIABOLI, משמע, הם יכולים לסנגר - בגלל רהיטות לשונם והשכלתם הנרחבת, על השטן, באותו כשרון שהם יכולים לסנגר על המתגונן מפני השטן. ולצער כולנו, הם בחרו לגונן על השטן. השערה שלי: זו החלטה אופנתית, כדי לא להזדהות עם מחנה הימין, שליקט סביבו גם צ'חצ'חים. וההוכחה: הלא אין ולו צ'חצ'ח אחד במחנה השמאל... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי אבידור |
|
|
|
|
|
בנט בפסטיבל "השלום" של אל ערד,פשוט ניסה לסלק זבוב. לא יעלה על הדעת שמדובר בצ'חצ'ח שמאלני מצוי... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בני בנקר |
|
|
|
|
|
השמאל מתוך חנופה וליקוק לצד ה"נאור" כביכול. הנה אחדים:
עמיר פרץ, עופר עיני, אלי עמיר. סמי מיכאל ועוד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאימצו את דרך |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
לפני כמה שנים סיימה בתי תואר אקדמי בב"ש, וה"מרצה האורח" היה אתגר קרת, הוא קרא סיפור שלו, אחלה סיפור, התעלמתי אז מהעובדה שדיעותיו חולות ומסוכנות לחברה הישראלית, התעלמתי מכך שאני מממן אותו, והוא יורק לי בפנים, הרבה יותר גרוע מתלמידי ישיבות, הם לפחות (או רובם) מתפללים לשלום חיילי צה"ל, בעיני גם זה משהו, ובעיני רבים זה הרבה, הרבה מאד. על הציבור בישראל להחרים את כל יפי הנפש האלה, לא לקנות ספרים שלהם, לא להזמין אותם להופעות, על האספסוף להתנהג בדיוק איך שמצפים מאספסוף להתנהג, האספסוף החולני השמאלני מחרים את אריאל, אנחנו האספסוף החופשי נחרים את האספסוף החולני השמאלני, האספסוף החולני השמאלני מחרים את ההתנחלויות, אנחנו, האספסוף החופשי נפנה גבנו ועורפנו, נסגור את הטלויזיה או הרדיו, ננעל את הארנק שלנו כאשר נראה באופק את האספסוף החולני השמאלני. חופש ביטוי לכל, חופש חרמות לכל, להתראות בשוק ליד פחי האשפה, אנחנו נחכה להם שם עם המצלמות כאשר נלקק בתאווה את הפלאפלים רווי הטחינה והם במקביל יחפשו שם כרובים רקובים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
9 |
|
|
לבחור דירה בפולין ושם עולים לדירתו הקטנה כדי להתרשם וחתום בספר האורחים . הוא חושב שהוא איש העולם אך צריכים להסביר לו שעדיין הערבים בארץ ישראל רוצים בהתאם לאמונתם להרוג אותנו. ביום פקודה הפולנים לא יצילו אותו.לא אותו ולא את גדעון לוי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הצדקנית |
|
|
10 |
|
|
בראבו לאפרים. מסכים לכל מילה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוא"ב |
|
|
11 |
|
|
במיוחד לטענות מסוג אלה של הלפרין.
בוא חייל של שוקולד
בוא אלי אל המשלט
שב תנוח אל תירא
ותשוב לעפרך.
הטבח מגיש בשר לרב הטבחים
רב הטבחים מגיש בשר לתותחים
כל האנשים אחים מתחת לפרחים
רועמים התותחים הילדים בוכים.
בוא חייל של שוקולד...
אחי איש אמיץ היה על משמרתו נפל
חדרי ליבו פתוחים עכשיו לעשב ולטל
היה לו לאחי דם אבל הדם אזל
לא ישיבנו עוד אפילו צו הגנרל.
שמאל ימין ימין ושמאל הגדוד הולך ושר
החיים מסורבלים המות הוא קצר
כל הגדוד הולך אחר עורפו של הרס"ר
הרס"ר גם הוא הולך בדרך כל בשר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנוך לוין הגדול |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
לכל אחד הזכות לדעה משלו, לכל אחד הזכות להשמיע את דעתו, גם אם היא מרגיזה ופוגענית. השקפת העולם של מר הלפרין איננה מקובלת עליי ואף מקוממת אותי, אבל לא יעלה על דעתי להפריע לו לבטא אותה. לא כן האספסוף הימני-קיצוני שצווח לא רק ״תנו לצהל לנצח״ אלא גם ״מוות לסמולנים״, שתוקף פיזית את מי שאינו חושב כמותו ומנסה להטיל את חיתיתו על מי שמוחה בדרך לגיטימית, ללא אלימות, נגד המיליטאריזם הישראלי. גם מבעלי השקפות ימניות חהיינו מצפים לגינוי חריף וחד משמעי של התנהגות האספסוף, אבל במקום גינוי אנחנו שומעים, במקרה הטוב, הסתייגות רפה, ובמקרה הפחות טוב הגנה על ההמון המתפרע, הזדהות עם רגשותיו והתקפה נוספת על ה׳סמולנים׳, הפעם בעטיפה כמו-אינטלקטואלית. תגובת הימין על אלימות האספסוף היא עוד סימפטום של התהליך הנמשך זה שנים של פשיזציה של החברה הישראלית. בקיצור, בושה וחרפה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי פלס |
|
|
|
|
|
ארורים פורעי החוק!!! בכך אין כל ספק, כל מי שהופך הפגנה של ימנים או שמאלים למקור של התכתשות, חייב לשבת בכלא, מי שמסית לגזענות באורח שמסכן אחרים, הוא עבריין פלילי וחייב להיענש עונש חמור ביותר. בוא נסכם על שורות אלה ונזרוק את כל מה שכתבת לפח, שם יש המון המון אי בהירויות, מי זה אספסוף, מה זה אספסוף - לא ברור, זורקים לפח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
נכבדי, אני לא הצעתי לזרוק את דבריך לפח. אתה, לעומת זאת, מחליט על מה מסכימים ומה משליכים לפח ואתה גם מבקש לכפות עליי את החלטתך. זו, כנראה, דרכה של ה׳דמוקרטיה׳ מסיטרא דימין. אשר לחוק ולפורעיו: מבחינתי גם הסתה וגידופים כלולים בחופש הביטוי, אלא אם כן מדובר בהסתה מפורשת לפגוע באדם מסויים, כך שגם בעניין זה איננו מסכימים. הבעייה אינה אותה חבורת ערסים שמבטיחה לי ול׳סמולנים׳ אחרים ״לעשות על האש״ על קברינו. הבעייה היא התגובה של שאר אגפי הימין הישראלי. הבעייה היא הסימטריה המוטעית בין שמאל קיצוני (קרי גדעון לוי) לימין קיצוני (הערסים הנ״ל), סימטריה מוטעית כי גדעון לוי לא איים על אף מפגין ימני שהוא ׳יעשה על האש׳ על קברו (רוית הכט כתבה על כך היום - ב״הארץ״ , כמובן, בעיתון המשוקץ בעיניך). הבעייה הבסיסית היא התפיסה האנטי-דמוקרטית האומרת שבשעת מלחמה מותר וראוי לסתום פיות המשמיעים דברים שאינם תואמים את דעת הרוב. לא התכוונתי לומר, שהרוב הזה, שכללת בו בין היתר נהגי מוניות ואינסטלטורים, הוא ׳אספסוף׳. אילו אמרתי זאת, הייתי חוטא בהכללה גסה. ברם, על שאלתך ״מה זה אספסוף, מי זה אספסוף״ תוכל לקבל תשובה שאינה משתמעת לשתי פנים אם תקרא את הכרוניקות המתארות את מעללי המפגינים הימניים לאחר הפגנות השמאל בכיכר ״הבימה״ ובשדרות מוריה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי פלס |
|
|
|
|
|
זה קו החוק. אין קו אחר. אם לגדעון לוי מותר לפתוח ג'ורה, אז מותר לפתוח ג'ורה עליו, אם מותר להחרים תוצרת מהשטחים, מותר להחרים את עיתון הארץ והחזירו למקומו הטבעי כנייר לעטיפת דגים מסריחים, אם מותר לשחקני תאיטרון לא להופיע באריאל, אז מותר להחרים את הופעתה של אורנה בנאי בכל מקום בארץ. אין גבולות אלא גבול אחד שהוא גבול החוק. ואם חפצנו לשים גבולות מוסריים, מטר לפני קו החוק, על מנת שלא להגיע לקו בחוק (סייגים) אז אנא בדוק בהיסטוריה של השמאל ותראה שאת כל הגבולות המוסריים השמאל חצה בגאון, חרמות, חתימות על מגילת עצאות אלטרנטיבית, פעילות חתרנית בחו"ל נגד המדינה, הפיכת המתנחלים לאויבים, הפיכת ההתנחלות (ההתיישבות) לאויבת וכיו"ב. והשמאל הקיצוני יודע היטב גם לחצות ברגל גסה את קו החוק, ע"ע בילעין, לדעתי אתה מכיר את הערך הזה אישית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
כמה שהוא לא חוקי ולא מוסרי, וככה גם משתיקים את השמאל וגם שומרים על "הדמוקרטיה". אין שום סימטריה בין הביקורת של גדעון לוי כנגד מעשי צה"ל, שהיא לגיטימית (גם אם היא לא מוצדקת בעיני הרוב), לבין מי שקורא להרוג אותו, שזו הסתה והתרת דם פסולה. כך, אין שום הקבלה בין מי שאומר שהוא מסרב להופיע מעבר לקו הירוק, שזו קריאה לגיטימית (לדעתי האישית, לא נכונה), לבין זה שקורא לשלול ממישהו את מטה לחמו רק בגלל התבטאויותיו (האמיתיות או המדומיינות), שזו הסתה. רק מי שאין לו חוט שדרה מוסרי (כמוך) לא מבין את ההבדל בין דיעה לגיטימית (גם כשהיא ביקורתית) להסתה והתרת דם. אעיר רק, שהנסיון שלך להפוך את הביקורת משמאל ל"לא חוקית ולא מוסרית" מרמזת על כך, שאתה אולי כן מבין את ההבדל אבל נזקק לאליבי להשתקת המצפון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דמוקרטיה ימנית |
|
|
|
|
|
אחי, אתה מגבב, חרם הוא חרם. איש לא מצדיק איומים ברצח מי שמאיים ברצח חייב להכנס לכלא להרבה שנים, אתה מערבב בשר עם חלב, וממתי הסתה אסורה? גדולי המסיתים כאן הם מהשמאל ולא הסתה לקיפוח פרנסתו של מישהו אלא הסתה להתנגדות אלימה על ידי ערבים. אין שום חוק שאוסר הסתה בישראל, ואם יש כזה אינו נאכף, הסתה בישראל מותרת, (למעט אם יש בה קירבה לודאות לפגיעה פיזית באנשים) והשימוש העיקרי בה הוא על ידי השמאל, ואם גם הימין למד את הטריק הזה, ו"מסית" להחרמת אמן, אין בכך לא קירבה ולא ודאית לכל מה שהחוק דורש, ולכן מדובר ב"הסתה" תקינה וראויה. אין אלא להצטער מלכתחילה על המורים הקלוקלים מהשמאל של השיטה הזו, ואילו תלמידיה שמימין שמנסים לדגדגד אותה במילים כדורבנות, עדיין לא למדו את קצה קציה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.ה |
|
|
|
|
|
האלימות מר אתגר החלה בחברה הישראלית לפני 67,בואדי סאליב קיסחו אספסוף מרוקאי ,קיסחו את הימאים,ב1971 קיסחו את הפנתרים,לפני רצח רבין סופרת שחשבה את עצמה גם לזמרת מוכשרת אמרה :יש אלימות ויש מילולית,ולבסוף הסתבר שמילים גם הורגות בסוף.אישתך זכאית לאמר את דעתה ,ולדעתי צריך גם להקשיב לה,ולחברתה שמיררה בבכי.אני כואב את אימי המלחמה ומחירה.והאשמה אינה נמצאת באספסוף. לדעתי הבעיה נמצאת בהבנת הנקרא אצלך. אני מאוד שמחתי בתהליך אוסלו סמכתי על רבין ופרס,שכחתי את הלקח של יום כיפור.חבל שפונדק ז"ל נפטר.אולי גם הוא היה משנה את דעתו האיש הטוב הזה.אני מר אתגר אמוד רוצה שלום,אבל חיי בני עמי בעוטף עזה "שמתלהמים"ומבקשים להמשיך שהבנת הנקרא שלהם שונה משלך,יקרים לי ואין לך קשות להכניס אותס לקטגורית קורבנות השלום שקרסה. נ.ב מזל טוב לך באמת מקרב לב ליום הולדתך הקרוב.אפרים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אפרים לא הלפרין |
|